Barn av ikke-vestlige innvandrere er mest kriminelle

Slettet bruker
08.05.2019 kl 23:03 676

Som om vi ikke visste dette....

Etterkommere av ikke-vestlige innvandrere begår mer kriminalitet enn ikke-vestlige innvandrere. Dette viser nye tall fra Danmarks Statistikk.

Når dommer gjøres i rettssalene over hele landet er etterkommere av ikke-vestlige innvandrere sterkt representert. Ifølge en ny rapport utgitt av Danmarks Statistikk, er denne gruppens kriminalitetsnivå 219 prosent høyere enn den mannlige befolkningen samlet, hvis man ikke korrigerer for alder.

Selv når man vurderer alder og sammenligner med etnisitet, er etterkommernes kriminalitetsnivå 145 prosent høyere enn gjennomsnittet viser statistikken som gjengis av den danske avisen Berlingske.

https://resett.no/2019/05/08/danmark-barn-av-ikke-vestlige-innvandrere-er-mest-kriminelle/
Mythos
08.05.2019 kl 23:29 672

Alle vet dette unntatt kjerringene som ønsker å ha dem her.
Slettet bruker
09.05.2019 kl 02:10 662

Menn har alltid kunne korrigere kjerringer, men uten menn i Norge, håpløst.
Blåveisen
09.05.2019 kl 03:51 655

Det er sønnene deres som er kriminelle,for døtrene er lovlydige.
Sønnene blir angivelig kriminelle fordi de plages av ‘’trangboddhet’’,påstår PK’erne,men
døtrene som jo bor like trangt er svært lovlydige.
Døtrene får strengere oppdragelse,mens sønnene har få grenser og kan fritt plage og berike
vantro og horer,som de jo kaller oss.
Foreldrene har helt klart et ansvar og om de oppdrar sønnene like strengt som døtrene vil også sønnene få utdannelse
og fungere bedre i samfunnet.Slik det er nå er det sønnene som ødelegger ryktet til ikke-vestlige innvandrere!
Sotah
09.05.2019 kl 06:57 646

Forby sønner.
Slettet bruker
09.05.2019 kl 07:23 639

Hei folkens:))

Og...forby bagatelliserende innlegg...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Betonghue
09.05.2019 kl 08:31 626

Faenskapet skulle i utgangspunktet aldri hatt opphold her! DER kom kjerringene inn, og med flagg, faner og nesegrus underdanighet ønskes stadig flere muslimer hjertelig velkommen til molbo-land!
Jeg gremmes .....
Sotah
09.05.2019 kl 10:10 609

Det er to grupper som utmerker seg som kriminelle. Det fattige og de rike. Lover og regler er bare for oss midt på.
Blåveisen
09.05.2019 kl 17:01 575

Hvorfor tror Sotah at døtrene,som er like fattige,trangbodde og hatefulle mot vantro,er så lovlydige og ofte skoleflinke mens sønnene/ brødrene er kriminelle og ofte skoletapere?
Kultur,mangel på oppdragelse og ingen grensesetting fra foreldrene?
Unge gutter i miljøet løper ute til sent på kvelden mens søstrene holdes hjemme,blir oppdratt,gjør lekser og blir godt integrerte og gode
ambassadører for sine foreldre og deres miljø og kulturer.
Speaker
10.05.2019 kl 22:33 552

Døtrene har ikke tid til å tenke over at trangboddheten gir dem komplekser.De er for opptatt med å oppføre seg pent slik foreldrene deres har
lært dem.Lekser og husarbeide gjør at de greier seg helt fint selv om boligen er trang.
Brødrenes brede skuldere og oppblåste personligheter gjør at de må ut å begå lovbrudd siden det er så trangt i heimen.
Elementær sosiologi!
Sotah
10.05.2019 kl 22:47 546

Okay, Blåveisen. Når du ber opp til dans skal du få en dans. Jeg har brukt mye av mitt liv på å ha kontakt med ungdom. Og jentene er glupere enn gutta. Det er gutta som kan brukes som soldater, det er de som dør av idiotiske årsaker, det er de som havner i fengsel. Det er unggutta som frivillig går inn i minefelt i krigssoner og tror de er på en vanlig spasertur. Helt uavhengig av etnisitet. Vi gutta ligger noen år bak damene i åndelig utvikling fra starten. Og vi tar dem aldri igjen.
Redigert 10.05.2019 kl 22:48 Du må logge inn for å svare
polemiker
10.05.2019 kl 23:07 543

Det er nettopp slikt rør media, sosionomer, statsvitere, forskere, journalister og andre sosialister har prøvd å fortelle folk i et par tiår nå. Nytter tydeligvis ikke hvor mye fakta som kan fremlegges om at det ikke har noen signifikant sammenheng. Den aller største faktoren er nok en viss ideologi kalt islam.

De kan dessverre ikke påberope seg at de "ikke visste" da noen av oss har advart mot dette i over 20 år nå. Europa er fullstendig forandret i løpet av to tiår. Jeg har tidligere besøkt de fleste hovedsteder rundt om i Europa. Nå frister ikke hverken Paris eller London. De er blitt ødelagt av muslimsk invasjon.

Pleide å ta noen turer til typisk muslimske land som Maraokko, Tyrkia og Egypt. Nå er det helt uaktuelt. Blir nok helt andre reisemål for meg fremover.
Redigert 10.05.2019 kl 23:08 Du må logge inn for å svare
polemiker
10.05.2019 kl 23:30 537

Vi skjønner at du i tillegg til å være en ekstrem sosialist også er en ekstrem feminist, men det må da være måte på hvor selvdestruktiv man kan være?

Klipper inn litt her i tilfelle det blir slettet.

"Og jentene er glupere enn gutta. Det er gutta som kan brukes som soldater, det er de som dør av idiotiske årsaker, det er de som havner i fengsel. Det er unggutta som frivillig går inn i minefelt i krigssoner og tror de er på en vanlig spasertur."

Jada, "Vi gutta ligger noen år bak damene i åndelig utvikling fra starten. Og vi tar dem aldri igjen. "

Nei, noen sosialistgutter gjør nok ikke det...
Load
11.05.2019 kl 15:01 516

Det som forundrer meg, er at noen i det hele tatt ønsker å feie alle problemene masseinvandring medfører under teppet.
For hva gjør man den dagen teppet ikke lengre er stort nok til å dekke over alt?
Kjøper ett nytt av Maktabi?
Vi ser ikke lengre bare tendensene til en uungåelig kulturkrasj, vi begynner virkelig å føle den på kroppen i hele Europa.
Plutselig er man bekymret for å la ungdommen i huset gjøre dagligdagse og tidligere ufarlige ting som f.eks å ta toget for å besøke kamerater på kvelden eller rusle en tur i byen etter at solen har gått ned.
Er man riktig heldig, så kan man faktisk også risikere å møte på "berikende ungdom" på jakt etter AirPods eller andre lettomsetlige effekter, allerede en tidlig ettermiddag, i fullt dagslys.
Selv var jeg, i jobbsammenheng en tur på Tøyen, rundt lønsjtider for en ukes tid siden, det var noen år siden sist jeg var der, men forvandlingen var voldsom!
Det var som å gå ut av bilen i midt-østen, store grupper menn i stridsdyktig alder, stod å hang på hver hjørne og skulte på meg når jeg ruslet bort dit jeg skulle.
Følelsen var overveldende og mildt sagt ubehagelig og gata formelig "kokte" av berikere, som drev dank eller hva de nå enn gjorde.
Politiet patrulerte Breigata to ganger på de tyve minuttene jeg var der, sikkert helt tilfeldig.

Hvem er disse menneskene, som ønsker at det skal slippes inn velferdsmigranter i stor stil, fra midtøsten og Afrika, slik at de kan bre seg som en tsunami av mennesker, med totalt andre verdier enn våre i dette landet?
Og hva i all verden tenker de på?
Tror de virkelig at dette skal gå bra, fordi vi er snille og gir dem husly og trygd?

Jeg har egentlig bare ett spørsmål til de som gjør dette mulig:
Er dere komplett idioter?

Redigert 11.05.2019 kl 15:04 Du må logge inn for å svare
Betonghue
11.05.2019 kl 18:19 498

Jeg har forutesett dette siden HO oppstod ! Det går til helvete på 1ste, snart 2nen klasse ! Tsunamien - kalt Islam - lar seg ikke stanse! Ihvertfall ikke av kjerringene som "styrer" fedrelandet idag !!
Fakta - og Punktum.
Fjordgubben
11.05.2019 kl 18:27 497

Fantastisk analyse av soten.

Joda, det er forskjell på menn og kvinner.

Statistisk sett lik IQ, men mht kvinner er det jevnere fordelt, dvs blant idiotene er det flere menn, derav at fengslene er fulle av menn, som også har med at menn er mer aggressive av natur. Og det er flere menn enn kvinner i andre enden av skalaen blant geniene, derav at flere menn enn kvinner f.eks får Nobel priser etc.