Hvor er styret i NEL?
Jeg og mange andre investorer er forundret over styret sin merkelige taushet de siste 2 mnd. Alle som er long - de blør kraftig. Det er livet som investor. Men styrets totale taushet i NEL, det bør nå på kartet. Og frem i lyset. Jeg har vært med NEL i nesten 3 år. Fra kr 1.60 opp til kr 5.20. Så opp til kr 3.70,- så ned til kr 2.60. Vi tåler opp og nedturer. Men denne 2 måneders tause nedturen må faktisk styret i NEL ta ansvar for. Investorer kjøpte aksjer 14 .desember 2017 for kr 144 mill fra innsidere til kurs kr 3.45. De er ikke spesielt imponert over kursutviklingen.
Fra kurs kr 3.70,- 13.desember 2017 - har det dessverre gått rett ned til kr 2.60. I dag kr 2.72,-
Det har vært bygget opp rekke forventninger fra styret i NEL til nye kontrakter fra mange land i verden, så velger de slippe den siste svenske kontrakten uten engang å sette en verdi på kontrakten. Hmmm?? Hvorfor det? Aksjekursen stiger på konkrete verdifastsatte kontrakter.
Så er det milliardavtalen med H2V Product i Frankrike som styret fortsatt heller ikke har definert verdien på? Blir den på 5 milliarder eller hva?
Så er det åpningen av NEL sin nye fabrikk i Herning Dk sommeren 2017, som vi ikke har hørt et pip om?
Så er det Rotolyzeren, som vi ikke har hørt et pip om? Vi har heller ikke hørt noe om hvordan langtidstesten i år 2017 - av Rotolyzeren har gått?
Er det ikke tid for å lansere denne Rotolyzer revolusjon? Noen som kan gjøre NEL til en gamechanger..
Så er den oppgraderte produksjons kapasiteten på fabrikken i Notodden, som vi ikke hør hørt et pip om?
Hvorfor kommer det ingen nyheter fra NEL avtalen med Shell, First Element USA, Sør Korea, Tyskland, Uno-X, Japan og hva med nyheter Nikola?
Ønsker styret at NEL kursen skal falle, i og med et de nå dessverre ikke leverer noe i nærheten markedet forventer?
Er det bud fra Shell på hele NEL som ligger i luften?
Styret leverer heller ikke det mr. Løkke selv har informert børs markedet om i år 2017. Løkke informerte markedet om at de var i samtaler om denne kontrakten i DK som skulle closes/tildeles i løpet av år 2017.
Hvorfor informerer styret markedet om forhandlinger som ikke har blitt noe av? Nå er det vel 5 mnd siden de orienterte markedet via OSE om at NEL og Fredericia DK var forhandlinger for ca kr 130 millioner. Itillegg, så er det en rekke store anbud ute, som styret ikke sier et pip om.
Jeg og mange andre er meget forundret av styret sin totale fraværende taushet...
Fra kurs kr 3.70,- 13.desember 2017 - har det dessverre gått rett ned til kr 2.60. I dag kr 2.72,-
Det har vært bygget opp rekke forventninger fra styret i NEL til nye kontrakter fra mange land i verden, så velger de slippe den siste svenske kontrakten uten engang å sette en verdi på kontrakten. Hmmm?? Hvorfor det? Aksjekursen stiger på konkrete verdifastsatte kontrakter.
Så er det milliardavtalen med H2V Product i Frankrike som styret fortsatt heller ikke har definert verdien på? Blir den på 5 milliarder eller hva?
Så er det åpningen av NEL sin nye fabrikk i Herning Dk sommeren 2017, som vi ikke har hørt et pip om?
Så er det Rotolyzeren, som vi ikke har hørt et pip om? Vi har heller ikke hørt noe om hvordan langtidstesten i år 2017 - av Rotolyzeren har gått?
Er det ikke tid for å lansere denne Rotolyzer revolusjon? Noen som kan gjøre NEL til en gamechanger..
Så er den oppgraderte produksjons kapasiteten på fabrikken i Notodden, som vi ikke hør hørt et pip om?
Hvorfor kommer det ingen nyheter fra NEL avtalen med Shell, First Element USA, Sør Korea, Tyskland, Uno-X, Japan og hva med nyheter Nikola?
Ønsker styret at NEL kursen skal falle, i og med et de nå dessverre ikke leverer noe i nærheten markedet forventer?
Er det bud fra Shell på hele NEL som ligger i luften?
Styret leverer heller ikke det mr. Løkke selv har informert børs markedet om i år 2017. Løkke informerte markedet om at de var i samtaler om denne kontrakten i DK som skulle closes/tildeles i løpet av år 2017.
Hvorfor informerer styret markedet om forhandlinger som ikke har blitt noe av? Nå er det vel 5 mnd siden de orienterte markedet via OSE om at NEL og Fredericia DK var forhandlinger for ca kr 130 millioner. Itillegg, så er det en rekke store anbud ute, som styret ikke sier et pip om.
Jeg og mange andre er meget forundret av styret sin totale fraværende taushet...
Redigert 20.01.2021 kl 18:45
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Framtia
11.02.2018 kl 22:28
9147
Nel er beviselig ikke mer kostbart enn sine konkurrenter! ASKO valgte NEL ut fra pris, kvalitet og teknologi, samt at de innfridde deres behov samlet sett bedre enn deres konkurrenter! Her er det noen som baiser og er uviten, noe som i sum gjør uttalelsene verdt å overse...
Enig Framtia,
Larsson overser jeg, men når haussekongen Broker begynner i tillegg da er det på tide å skilte med realitetene.
Larsson overser jeg, men når haussekongen Broker begynner i tillegg da er det på tide å skilte med realitetene.
krelish
11.02.2018 kl 22:42
9750
Du er vel ute av Nel nå Broker, siden du er så pessimistisk :). Er bare delvis lastet selv nå, Pga børsuroen spesielt i USA. Gidder ikke baise et selskap som har kanskje det største potensialet på OB. Nel kommer snart tilbake, med store kontrakter vent og se.
Airbag
12.02.2018 kl 07:53
9308
Ingenting gale med verken styret eller ledelsen. Kjøper nel og rec på åpning. Solgte meg ut av alt i aksjer 05.02 og nå tror eg timingen er riktig for kjøp.
Pakket inn airbagen igjen og klar for ny smell med andre ord ? :-D ;-D
Fra spøk til alvor. Er enig med deg. Jeg tror det er bra timing nå. Hydrogen blir lønnsomt. Mål om lavere utslipp og politisk press på energileverandører vil bli god butikk.
Fra spøk til alvor. Er enig med deg. Jeg tror det er bra timing nå. Hydrogen blir lønnsomt. Mål om lavere utslipp og politisk press på energileverandører vil bli god butikk.
The broker: Lurer litt på når du skriver at det er styret sin oppgave å signere kontrakter. Jeg kjenner meg ikke igjen i det. Jeg er vant med at det er ledelsen som signerer kontrakter. Når det er snakk om gigakontrakter må disse gjerne styregodkjennes. Mener du at styret i NEL er aktiv i driften?
Wanker
12.02.2018 kl 10:25
9072
Påfallende hvor mange som mener at styret skal levere signerte kontrakter eller informere. Det er jo selvfølgelig visvas at styrets oppgave er å legge seg opp i daglig drift på den måten.
The broker, 31.jan: "Meglerhus holder på å trykke NEL ned - kun for å mele sin egen kake. Et avtalt råttent finansspill som vi kan stoppe."
The broker, 9,feb, "Hvor er styret i NEL?".
Det påfallende her, er at det er flere som harper på det samme. Larsson kjører dype "analyser" av styrets kompetanse og foreslår i tillegg å kvitte seg med Rotolyzer! Hegnars tivoli er gjenkjennbart, nye farger og webadresse til tross.
The broker, 31.jan: "Meglerhus holder på å trykke NEL ned - kun for å mele sin egen kake. Et avtalt råttent finansspill som vi kan stoppe."
The broker, 9,feb, "Hvor er styret i NEL?".
Det påfallende her, er at det er flere som harper på det samme. Larsson kjører dype "analyser" av styrets kompetanse og foreslår i tillegg å kvitte seg med Rotolyzer! Hegnars tivoli er gjenkjennbart, nye farger og webadresse til tross.
Airbag
12.02.2018 kl 11:02
8967
Fikk ikke kjøpt desverre. Hadde inngang på 2.75.. skal blir neller igjen. Vært med siden 2016. :)
Alle venter på at ledelsen sender ut meldiger på nye avtaler på kontrakter som tallfestet.
Vi venter på milliardkontrakter så NEL kan gå i taket. Vi er meget nære take off, tror jeg.
NEL klatrer opp +1.82%...Rt 2.79. Det er opp.
Vi venter på milliardkontrakter så NEL kan gå i taket. Vi er meget nære take off, tror jeg.
NEL klatrer opp +1.82%...Rt 2.79. Det er opp.
Wanker, sista meningen applåderar jag. :)
"Hegnars tivoli er gjenkjennbart, nye farger og webadresse til tross."
Jag har läst över 100 Larsson-poster. 1 gav mening hittills. 1%. Kanske inte så dåligt ändå.
"Hegnars tivoli er gjenkjennbart, nye farger og webadresse til tross."
Jag har läst över 100 Larsson-poster. 1 gav mening hittills. 1%. Kanske inte så dåligt ändå.
Ganska bra. Jobbar som sagt på en granskande serie om NELs styre nå. Det tror jeg at mange vil uppskatta.
Dagens uppgång er bara ett blaff.
Dagens uppgång er bara ett blaff.
Værsågod Larsson.
Hanne Skaarberg Holen
https://www.thommessen.no/en/people/partners/hanne-skaarberg-holen/
Finn Jebsen
https://en.wikipedia.org/wiki/Finn_Jebsen
Ole Enger
https://no.wikipedia.org/wiki/Ole_Enger_(1948)
Mogens Filtenberg
http://nelhydrogen.com/person/mogens-filtenborg/
Beatriz Malo De Molina
http://nelhydrogen.com/person/beatriz-malo-de-molina/
Hanne Skaarberg Holen
https://www.thommessen.no/en/people/partners/hanne-skaarberg-holen/
Finn Jebsen
https://en.wikipedia.org/wiki/Finn_Jebsen
Ole Enger
https://no.wikipedia.org/wiki/Ole_Enger_(1948)
Mogens Filtenberg
http://nelhydrogen.com/person/mogens-filtenborg/
Beatriz Malo De Molina
http://nelhydrogen.com/person/beatriz-malo-de-molina/
Tack rodjers, jeg er på saken. Har lite ont om tid om dagen nå bara. Tenkte faktiskt at första avsnitt får handla om Spetdalen. Då folk flest menar han leder styret "fra graven". Ole Enger er jeg ganske klar med. Resten må jeg forska lite på. Insidersalg osv og insatser i tidligere styre er intressant.
Er det helt mørkt hos ledelsen i NEL ?
Kontraktstørke i 2.5 mnd og konstant fallende NEL aksjekurs i 2.5 mnd? 5 dager på rad med NEL nedgang. Mange tunge investorer rister nå på hodet. Ledelsen flagget en kontrakt til Sverige iår uten å tallfeste verdien? Det skjønner markedet ingen ting av.
Markedet skjønner heller ikke hvorfor ledelsen i NEL dessverre ikke leverer nye kursdrivende kontrakter??
Kontraktstørke i 2.5 mnd og konstant fallende NEL aksjekurs i 2.5 mnd? 5 dager på rad med NEL nedgang. Mange tunge investorer rister nå på hodet. Ledelsen flagget en kontrakt til Sverige iår uten å tallfeste verdien? Det skjønner markedet ingen ting av.
Markedet skjønner heller ikke hvorfor ledelsen i NEL dessverre ikke leverer nye kursdrivende kontrakter??
Latterlig lav Rt 3.05 og rødt igjen. - 2.54% ?
Hehe Broker,
Frustrerende når kontraktene lar vente på seg, men sånn er det fra tid til annen.
Ledelsen i Nel er i Japan for tiden. Løkke holder foredrag der i morgen.
Idag faller OSE bredt og Nel følger naturligvis trenden, ingen overraskelse i så måte. Kontraktene kommer. Kursen holder seg over 3 som er bra i seg selv når en ser hvor lite nytt som er meldt siden rett før jul.
Dersom det meldes om en stor kontrakt en av de neste dagene vil januar og februar 2018 være glemt.
Ting tar dessverre tid, men Nel har vist at de er på rett spor og jakter de strategisk riktige og potensielt store/giga markedene.
Tenker da spesielt på California og Nikola innen fyllestasjoner og H2V innen power to gas.
Jeg har tillit og tiltro til at ledelsen i Nel konsentrerer seg om å kapre de virkelig viktige og store kontraktene.
Det tar litt tid men smeller med et brak når det blir meldt.
Frustrerende når kontraktene lar vente på seg, men sånn er det fra tid til annen.
Ledelsen i Nel er i Japan for tiden. Løkke holder foredrag der i morgen.
Idag faller OSE bredt og Nel følger naturligvis trenden, ingen overraskelse i så måte. Kontraktene kommer. Kursen holder seg over 3 som er bra i seg selv når en ser hvor lite nytt som er meldt siden rett før jul.
Dersom det meldes om en stor kontrakt en av de neste dagene vil januar og februar 2018 være glemt.
Ting tar dessverre tid, men Nel har vist at de er på rett spor og jakter de strategisk riktige og potensielt store/giga markedene.
Tenker da spesielt på California og Nikola innen fyllestasjoner og H2V innen power to gas.
Jeg har tillit og tiltro til at ledelsen i Nel konsentrerer seg om å kapre de virkelig viktige og store kontraktene.
Det tar litt tid men smeller med et brak når det blir meldt.
Ja støtter den Rodjers. Men ledelsen må levere føre Nel ramler igjennom kr 3,-.
Jeg vet at potensen i Nel er kraftig når han kommer så kommer han... Ørkenvandring er gørr kjedelig.
Jeg vet at potensen i Nel er kraftig når han kommer så kommer han... Ørkenvandring er gørr kjedelig.
Helt på linje i at det å gå lenge uten melding er langdrygt og kjipt.
Men det positive mht. kursutviklingen er hvertfall at vi har beveget oss bort fra 1.90-2.20 intervallet hvor vi slet i månedsvis i fjor. En 500 mill kontrakt nå og vi sier bye bye til alt under 3.50 garantert og da er veien kort til kr.4.
Men det positive mht. kursutviklingen er hvertfall at vi har beveget oss bort fra 1.90-2.20 intervallet hvor vi slet i månedsvis i fjor. En 500 mill kontrakt nå og vi sier bye bye til alt under 3.50 garantert og da er veien kort til kr.4.
Lord B
01.03.2018 kl 18:24
7185
Hvor er privatsjåføren til Løkke? Noen som har sett han i det siste?
Lucky
01.03.2018 kl 19:29
7145
Sannsynligvis i Japan, Lord B eller visste du ikke det ?
Det stemmer sikkert meget bra.
Han kjører nå Løkke rundt på Nel sin signingsferd eller heter det signeringsferd i Japan?
Kommer sikkert hjem med en eller flere store kontrakter med et gigantisk japansk selskap og NEL kursen flyr i taket - som vi har opplevd før i des.2015. ?? Dette blir gøy ?? Jeg håper at tidligere Nel sin ATH passeres på kr 5.20 innen 4 uker. Det er meget sannsynlig.
Han kjører nå Løkke rundt på Nel sin signingsferd eller heter det signeringsferd i Japan?
Kommer sikkert hjem med en eller flere store kontrakter med et gigantisk japansk selskap og NEL kursen flyr i taket - som vi har opplevd før i des.2015. ?? Dette blir gøy ?? Jeg håper at tidligere Nel sin ATH passeres på kr 5.20 innen 4 uker. Det er meget sannsynlig.
Ja ja..den eneste glede idag er at jeg og andre med cash kunne kjøpe NEL idag til latterlig lave kr 2.95-2.98. Jeg håpet at 3 tallet var safe, men det er ikke når ledelsen i Nel har sovnet og ikke leverer.
Det er markedet som bestemmer aksjekursen (ikke skibenter her på HO forum???) når ledelsen i NEL overhodet ikke leverer nye kontraktet som markedet og investorer forventer. Kun markedet styrer NEL. No news er fall.
Nel og mr. Løkke har bekreftet på Q3-17 pres at Nel har gitt tilbud for kr 10 milliarder i år 2017..Hvor bliver beslutningene fattet?? Vi trenger kun kontrakter på noen få milliarder.. så passer NEL kr 4 og kr 5,-
Det å ha is i magen, vente og vente, vente på meldinger som gjesp..tar laaang meget lang tid..selge litt og laste opp har blitt en treningssak for oss stayere i NEL. Gjesp...Nel er nå gjesp...
Det er markedet som bestemmer aksjekursen (ikke skibenter her på HO forum???) når ledelsen i NEL overhodet ikke leverer nye kontraktet som markedet og investorer forventer. Kun markedet styrer NEL. No news er fall.
Nel og mr. Løkke har bekreftet på Q3-17 pres at Nel har gitt tilbud for kr 10 milliarder i år 2017..Hvor bliver beslutningene fattet?? Vi trenger kun kontrakter på noen få milliarder.. så passer NEL kr 4 og kr 5,-
Det å ha is i magen, vente og vente, vente på meldinger som gjesp..tar laaang meget lang tid..selge litt og laste opp har blitt en treningssak for oss stayere i NEL. Gjesp...Nel er nå gjesp...
Nestor1
02.03.2018 kl 10:38
6727
Det er dårlig styring av aksjen fra innsiderne. Salg av aksjer før ørkenvandring, ingen opsjonstegninger imot. Ingen info fra verken
USA , dk, eller Norge. Driter i aksjonærene. De har laget et sterkt tak på 3;45 gjennom emisjon.
Svak og ukyndig? Ledelse av aksjen på børs.
USA , dk, eller Norge. Driter i aksjonærene. De har laget et sterkt tak på 3;45 gjennom emisjon.
Svak og ukyndig? Ledelse av aksjen på børs.
Nå gir vi gass
02.03.2018 kl 10:59
6627
Ikke ny, men viktig for Hydrogen, og derfor for NEL.
"Dette er en stor dag for hele maritim sektor. Nå skal vi endelig realisere dette banebrytende prosjektet som fremmer verdensledende norsk miljøteknologi, utviklet av bedrifter i klyngen vår. Her er potensiale for store klima- og miljøgevinster for tettbygde strøk over hele verden. Samtidig sikrer det mer aktivitet for bedriftene her i vest"
https://www.skipsrevyen.no/article/pilot-e-stoette-til-fiskerstrand-ferge/
"Dette er en stor dag for hele maritim sektor. Nå skal vi endelig realisere dette banebrytende prosjektet som fremmer verdensledende norsk miljøteknologi, utviklet av bedrifter i klyngen vår. Her er potensiale for store klima- og miljøgevinster for tettbygde strøk over hele verden. Samtidig sikrer det mer aktivitet for bedriftene her i vest"
https://www.skipsrevyen.no/article/pilot-e-stoette-til-fiskerstrand-ferge/
europa skrevInnlegget er slettet
Europa,
Så sant så sant.
Så sant så sant.
Aksjen ser rimelig sprek ut idag. Noen av dere erav den synspunkt att styre og ledelse ska melde order som ikke finns?
Ska de kopiera trådar Fra hegnar om California, insiderkjap, Korea? Shell kjapar nel?
Ska styre melde det basert på deres fantasi?
Lukke til
Ska de kopiera trådar Fra hegnar om California, insiderkjap, Korea? Shell kjapar nel?
Ska styre melde det basert på deres fantasi?
Lukke til
Fullkasse
02.03.2018 kl 11:25
5621
Men du Broker kjøpte jo på 3 også . Snittet er vel da i minus i dag
AKKA65
02.03.2018 kl 11:56
5524
Karlsson, ser at du ikke ikke en gang evner å skifte alias før du svarer på dine egne kommentarer. Skaffe deg et liv Larsson!
Yes ? Masse i minus idag. Masse i pluss i neste uke. Det er livet i NEL. Må bare kjøpe noen latterlig billige poster på kr 2.96 igjen ?? Kjøp NEL nå føre den skyter fart ??
Funderer
02.03.2018 kl 12:31
5446
Han sletta det nå
Trodde jeg hadde nok Nel aksjer, men kunne ikke la denne sjansen gå fra meg, fikk handlet litt til så nå er jeg klar for kontrakt og oppgang.
Sluta klaga på styret. De gör det bra. Kursen borde vara mye lavere men de har fått den opp till 2,98 med bruk av bland annat Twitter. Vi kan ikke få ett bedre styre.
AKKA65
02.03.2018 kl 15:16
5312
Karlsson (Larsson), Jeg ser du har slettet svaret du tidligere i dag la ut med støtte til Karlsson, etter at jeg gjorde deg oppmerksom på at du hadde glemt å logge inn med annen bruker, og derfor hadde svar med Karlsson nicket. Du bør be noen stenge internett tilgangen din.
Enig!
Skulle vært 16 års aldersgrense her på HO...
Skulle vært 16 års aldersgrense her på HO...
Gjesp...Jeg og mange andre her inne tror at ledelsen i NEL har tatt tidlig påskeferie i år?? Merkelig stille fra de - føre det smeller opp.
3 mnd stillhet og kun 12% fall ned i år er i for seg bedre enn normalt, men det er mange som tar en paralgin nå. For 3 mnd taushet fra ledelsen er det overhodet ingen aksjonærer som liker. NEL må servere markedet noen fete kontrakter nå.
Aksjonærer i NEL er meget tålmodige.
Mange tunge investorer gikk inn og kjøpte en stor post NEL aksjer for kr 140 mill på kurs 3.45. i desember 2017. Siden har det gått ned. Ledelsen må svinge seg rundt å levere.
NEL i dag til under kr 3 ,- er nesten en skandale. Det er latterlig billig. Ledelsen har opsjoner som også er sannsynligvis meget røde på dagens lave kurs. Alle er tjent med at ledelsen leverer det markedet forventer og det markedet er forespeilet.
3 mnd stillhet og kun 12% fall ned i år er i for seg bedre enn normalt, men det er mange som tar en paralgin nå. For 3 mnd taushet fra ledelsen er det overhodet ingen aksjonærer som liker. NEL må servere markedet noen fete kontrakter nå.
Aksjonærer i NEL er meget tålmodige.
Mange tunge investorer gikk inn og kjøpte en stor post NEL aksjer for kr 140 mill på kurs 3.45. i desember 2017. Siden har det gått ned. Ledelsen må svinge seg rundt å levere.
NEL i dag til under kr 3 ,- er nesten en skandale. Det er latterlig billig. Ledelsen har opsjoner som også er sannsynligvis meget røde på dagens lave kurs. Alle er tjent med at ledelsen leverer det markedet forventer og det markedet er forespeilet.
-
«
- 1
- 2 »