Breivik var ikke aleine

Slettet bruker
MORD 09.05.2019 kl 15:34 5688

Hvorfor er dere ikke åpne om det?
Slettet bruker
09.05.2019 kl 22:34 2320

Hvorfor er utøya aksjonen omstridt i førstningen?
Edit: dumt artikelen i aftenp. ikke kan leses av ikke-abonnenter...
Redigert 09.05.2019 kl 23:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2019 kl 22:36 2322

jævla tosk
t4faen
Slettet bruker
09.05.2019 kl 22:48 2446

Så så... faen/jævelen eller hva du nå vil kalle han er beseiret ved Jesu Blod. Hva hisser du deg opp for egentlig?
Redigert 09.05.2019 kl 22:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2019 kl 22:49 2446

Får du ikke svar?

IDIOT
Slettet bruker
09.05.2019 kl 22:51 2446

Så så, det får være nok for idag. Spiser noe mat jeg! Gud velsigne deg, hvem du enn er :)
Slettet bruker
09.05.2019 kl 23:10 2437

Facts about the terror in Norway the 22th of July 2011. What happened and who seem to be involved? Only one man, Anders Behring Breivik? Were there crisis actors alongside real victims? And in that case, why? Thank you, Ole Damnegård! (Edit: Dammegard)
https://www.youtube.com/watch?v=smkdEDxJGYA

Jeg så denne første gang for noen år siden.
Finner det spesielt interessant at det behøvdes aktører i regjeringskvartalet. Var det ikke det Breivik gjorde alvorlig nok? Hvorfor måtte de spe på med "crisis actors" ?
Redigert 09.05.2019 kl 23:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2019 kl 23:13 2431

Får ikke God4uckReal svar?

RELIGIONSIDIOT
Slettet bruker
10.05.2019 kl 00:22 2406

Akkurat det er litt rart ja, det er ihvertfall ikke tvil om at det var mange virkelige offer i Oslo aksjonen, men så var det dette pussige inne i Oslo sentrum da. Ambulansene sto radet opp, likevel ble de angivelige sterkest skadde plassert på fortauskanten i påvente av å ta buss til legevakt, mens alle ambulansefolkene tvinnet tommeltotter, de må ihvertfall ha undret seg der de ble dirigert vekk av "blåhanskene"...

Når det gjelder den linken jeg la ved tidligere om Delta, så er ikke det til Aftenposten, men til Aftenbladet og ligger ikke bak betalingsmur.
Slettet bruker
10.05.2019 kl 00:31 2398

Du burde vel konsentrere deg mer om temaet og ikke konspirere så mye om andre debattanter? men ettersom Google muligens kan være i overkant avansert å bruke: https://no.wikipedia.org/wiki/Nethuns
Slettet bruker
10.05.2019 kl 00:41 2391

Ja du har rett! Jeg søkte tittelen på søkemotor, og da var det Aftenposten som kom opp...
Slettet bruker
10.05.2019 kl 00:55 2404

"Bildet er tatt tre timer etter at drapsmannen ble pågrepet 22. juli 2011 og viser politifolk ved kaia foran det gamle hovedhuset. Også på dette tidspunktet var
beredskapstroppen forberedt på flere gjerningsmenn på Utøya."
Bare å se det bildet bringer meg til tårer...
Nuka
10.05.2019 kl 01:08 2400

Herrejesus , finnes det ingen grense for mye tøv som skal serveres på DAGENS TEMA ? Du og Havfruen er uten tvil ,stein hakkende gale.
Slettet bruker
10.05.2019 kl 01:12 2396

Absolutt og det kan ikke herske tvil om at Delta aksjonerte etter informasjon om fler gjerningsmenn. Det som er påfallende er at Kripos sjefen var raskt ute, kun tre dager etter og slo bombastisk fast at det kun var en gjerningsmann og det er meget pussig all tid det var mange som rapporterte om fler gjerningsmenn, en av deltagerne på leiren ble vel også arrestert en stund om jeg ikke husker feil. Kripossjefen har uansett avansert innen systemet, det er slik det gjøres i Staten, spark dem oppover. Det samme med Politimesteren i det tidligere Nordre Buskerud, like bastant og like fordømt oppover i systemet siden. Kommisjonen er jo et kapittel for seg selv og noen Sherlock Holmes pris venter ikke den gjengen. Når en leser hva de som faktisk var med på dette sier, så er det rett og slett påfallende at tjenestemennene i beredskapstroppen rett og slett blir ignorert av kommisjonen. Hva dette virker som på meg, er at her har "noen" bestemt hvordan kartet ser ut og så skal terrenget tilpasses etter det. Benytter en Ockhams berømte barbersaker, så er det liten tvil om at den største konspirasjonen er den offisielle "sannheten", for det er for mye som ikke stemmer om en gidder grave litt i saken. Dessverre så er slike gravende journalister (slik som f.eks. Dammegård, han er jo faktisk journalist av yrke) mangelvare i Norge og de få som forsøker å grave dypere enn hva de blir fortalt av sine redaktører, er plutselig uten jobb.
Slettet bruker
10.05.2019 kl 07:34 2373

Tilgi meg om disse er postet før.

https://www.youtube.com/watch?v=5qLm4-srIzg

https://tarpley.net/2011/07/24/norway-terror-attacks-a-false-flag/
Redigert 10.05.2019 kl 07:34 Du må logge inn for å svare
Daniel_K
10.05.2019 kl 09:55 2354

hehe, dette må være havfruens favoritt tema. Jeg er sikker på at hun på en eller annen måte vil vri det til at det var muslimer som stå bak.

Rene galehus her!
Slettet bruker
10.05.2019 kl 10:20 2348

Overhodet ikke, DenialBenekte! Dette er et meget ubehagelig (og farlig) tema, som muslimenes verste fiende står bak. Og det er en strid med så mye uforsonlig dritt på begge sider at det ble til den verste katastrofe i fredstid for vårt lille land og mange av våre unge! Det finnes bare én skyldig, og det er kanskje ikke den som offisielt ble utpekt (og dømt) som "bare én skyldig"!
Slettet bruker
10.05.2019 kl 11:06 2334

Publisert 26. jul. 2011 The horrendous terror attack in Oslo and Utoya Island, Norway perpetrated by Anders Behring Breivik is now being branded by the mainstream media as "Ultra-Right Wing Terrorism". However, the clear Zionist and Israeli roots are being hidden and ignored....

Videoen lagt ut over her (The Norway Terror Attacks: A Media PsyWar Exercise - Adrian Salbuchi - a political analyst, author, speaker and radio talk-show host in Argentina.) er ikke tilfeldig er lagt ut på nett - og den/de "skyldige" er nevnt med fullt navn - så listen up!

Jens fikk sin ilddåp og sin oppvåkning ved denne hendelsen. Vi kommer ALDRI forbi det faktum at det var flere skyttere og flere ved regjeringskvartalet, selv om de "offisielle faktaene" raskt ble tilpasset "lone wolf", og "nutcaset ABB" alene ble dømt - noe alternativ til en slik løsning ville vært umulig! Mossad sjefen var i Oslo 22/7 og han og hans caps-kledte tjenestemenn ble fotografert spaserende forbi regjeringskvartalet blant nysgjerrige turister dagen etter for å observere resultatet.

Jonas Gahr Støres storslåtte og mye mediaomtalte plan om å åpne en siden 2010 forberedt palestinsk ambassade i Oslo på mandag den 25/7-2011 ble aldri mer ble offentlig nevnt etter terroren fredag 22/7, men ble stilltiende skrinlagt for all fremtid uten noen som helst forklaring. Den/de som klarer å begrunne hvorfor (med snev av logikk og troverdighet) kan kaste den første sten. Andre må holde kjeft, for det koster liv å tråkke Mossad på tærne, slik vårt Palestinavennlige regime og deres "Død over Israel!"-ungdommer fikk erfare her i vårt lille land!
Redigert 10.05.2019 kl 11:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.05.2019 kl 11:10 2331

Har du vært i fengsel og besøkt helten din?
Det er ikke mulig å drive med denne hvitvaskingen av ABB uten at du samtidig er en stor beundrer av hva han står for og hva han gjorde. Du ønsker å fremstille en mann som drepte 80 ungdommer i et bedre lys. Det kanskje mest kvalmende er at du indirekte prøver å gi de som var offer for terroraksjonen skylden.
Redigert 10.05.2019 kl 11:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.05.2019 kl 11:13 2329

Han er nok snarere DIN helt, Jabbe, som lot AP stå uskyldig tilbake! Sylvi ante ikke hvilken salat hun tråkket i da hun i all uskyldighet knyttet AP til terrorisme! Vi på høyresiden har virkelig INGENTING med dette å gjøre.
AP's palestinavennlighet står for alt dette - noe Jens vet og tok hånd om før han rømte landet og lot nestlederen sitte igjen i dritten aleine! Derfor er Gahl Støre så kjapp til å projisere terroristkortet mot FRP!
Redigert 10.05.2019 kl 11:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.05.2019 kl 11:16 2329

Det er ikke jeg som hvitvasker en neonazis massemord på uskyldige ungdommer.
Slettet bruker
10.05.2019 kl 11:20 2328

Hvorfor i all verden skulle AP-sønnen ABB hvitvaskes??? Han er skyldig som f@en!!!
Slettet bruker
10.05.2019 kl 11:36 2321

Hvorfor spørr du meg om dette. Det er du som bedriver denne øvelsen, ved å fremstille ABB som en liten brikke i et større spill.
kokkohill
10.05.2019 kl 11:39 2319

Hvor har dere opplysninger om skyting i regjeringskvartalet fra ? Der var det bare en bilbombe som gikk av etter hva jeg husker
Slettet bruker
10.05.2019 kl 11:47 2312

Hvem snakker om skyting i regjeringskvartalet, kokko???
kokkohill
10.05.2019 kl 11:54 2308

Gikk litt fort ,min feil
Daniel_K
10.05.2019 kl 14:19 2291

Havfrue, oppsøk hjelp! Seriøst
Slettet bruker
10.05.2019 kl 15:08 2278

Det er påfallende at de som bare naivt har kjøpt den offisielle forklaringen, aldri kommer med saksargumenter i denne tråden. Deres argumentasjon består kun i å angripe meningsmotstandere så langt jeg kan se, dette er litt likt hvordan små barn i ei sandkasse argumenterer. Men jeg skjønner det også, kognitiv dissonans er vondt. Selv den mest naive og godtroende må jo stusse over at det f.eks aldri ble etterforsket omkring den hvite kassebilen som var på utøya. Jeg aner ikke hva som skjedde, annet enn at det virker helt utenkelig at den offisielle forklaringen stemmer og at bare det å stille spørsmål om den offisielle forklaringen ikke er stuerent. Da blir jeg mistenksom, for sannheten behøver ingen beskyttelse.

https://www.jostemikk.com/politimannen-kom-i-en-stor-hvit-kassebil/
Slettet bruker
10.05.2019 kl 15:12 2276

For en motbydelig klegg du er. Dine klassiske propanøvelser er SÅ ferdiggnålt av tidligere 0-llinger.
Slettet bruker
10.05.2019 kl 15:41 2271

Selvfølgelig kan det stilles spørsmål og det skal ikke jeg sette grenser for.
Jeg skriver til propanpropellen, en komplett uredelig falskspiller i det klassiske konspiranoia du berre spyr oppsettet som de fleste la på hylla som oppbrukt uttværet forhistorisk tåpelig gnålx96 "som metode".
Din råtne metode er sjelden å se så dratt frem fra fortiden, som om du ikke har fått med deg at det tullet gikk ut etter årevis med gnåletanken full.
Du har rett i at det kan etterforskes flere sidespor, og om du mener det går en medskyldig rundt så vet du godt i ditt propanspyfulle hode hva man bør lete etter.
Et propanspyfult sinnsykt hode, slik abb var.
Og det går helt sikkert noen slike kandidater rundt. Hva tror du om det i ditt propanfylle spyhode Nedhuns4REAL?
#gnålestank konspiranoia ekspert propan spymaskin
Du berre spyr*
ærlig særlig
Redigert 10.05.2019 kl 15:43 Du må logge inn for å svare
kokkohill
10.05.2019 kl 16:16 2265

No må du skjerpe deg pepper,hadde mor di sett ka tull du skriver hadde hun ramla ut av gyngestolen......
Slettet bruker
10.05.2019 kl 17:35 2251

Good du har lært deg svarene.
Du er skolert.

https://www.goodreads.com/quotes/4694-first-they-ignore-you-then-they-ridicule-you-and-then
Slettet bruker
10.05.2019 kl 17:49 2244

Som sagt kognitiv dissonans er vondt, skikkelig vondt, de fleste som etterhvert har begynt å tenke selv og stillt spørsmål har vært gjennom det, dog ikke så hardt som du virker å ta det. For når en begynner å se at det en hele livet har blitt fortalt er løgn, at de en trodde formiddlet sannhet er fulle av bedrag og agendaer, vel så må en ta et opppgjør med seg selv og det svir når en innser at en har gått på løgnene, at en gikk rett på illusjonistenes illusjoner. Men slik kraftig overreaksjon som du nå viser, tyder på at du innerst inne skjønner at den offisielle sannheten ikke kan stemme, jeg har tydeligvis truffet et meget ømt punkt hos deg. Politiet som drev terror øvelse kun timer tidligere er ikke så inkompetente, men noen har trenert dette, noen har sittet i stillinger og gjemt vekk beskjeder fra desperate barn og tilskuere, noen har sørget for at helikopter ikke var funksjonellt, noen har sørget for at alle kameraer plutselig ikke virket, noen har gjort dette mulig og det er ikke en Fjottolf som måtte tilkalle veihjelp for å få leiebilen i revers. De fleste med egen tenkeevne begynner å skjønne at den offisielle versjonen ikke kan stemme og det gjør som sagt vondt å innrømme at en til de grader har blitt ført bak lyset.
Slettet bruker
10.05.2019 kl 18:23 2240

Er jorda fortsatt flat Coldman?
Slettet bruker
10.05.2019 kl 18:39 2229

Tituler gjerne meg om du siterer meg og slutt med idiotiske konspirasjonsteorier om meddebattanter, jeg har aldri skrevet på dette forumet tidligere og registrerte meg her i går (dog har jeg lest et halvår før jeg registrerte meg), men likevel så har jeg av flere blitt indirekte mistenkt for å være tidligere nick, snakk om konspirasjonsteoretikere... Dessuten til din info, så er Flath earth greiene kun en psyop.
Slettet bruker
10.05.2019 kl 18:45 2223

Det er altså ikke deg jeg tidligere igår har kalt diverse en uredelig uærlig komplett fake jugemaskin?
Du kom helt tilfeldig innom et nytt forum igår når T4T gikk gjennom løgnmuren? hÆrlig talt.
x96 juxemaskin
Slettet bruker
10.05.2019 kl 18:49 2221

Hvorfor svarte du meg på innleget jeg addreserte til Coldman?
Slettet bruker
10.05.2019 kl 20:41 2202

Dette blir siste gang jeg gidder svarer på slikt umodent vrøvl om mitt nick, som de to siste konspirasjonsteoretikerne av noen nick her presenterer. Som sagt så har jeg lest på forumet endel det siste halvåret, først og fremst på den økonomiske delen av forumet , så jeg har sett at det finnes endel overoptimistiske bullfjols som tror alt vokser inn i himmelen og som sant og sies virker å være veldig naive i forhold til børs og spesielt hva penger faktisk er og hvordan de skapes, uansett en annen diskusjon på en annen del av forumet.

Men at en her inne under Dagens tema, som det første en gjør møter umodne debattanter som ikke evner å debattere sak antageligvis i mangel på kunnskap og dermed argumenter for sitt syn, men heller velger å som noen småunger i sandkassa gå rett på personfokus, det var faktisk i overkant mer umodent enn hva jeg trodde var tilfelle.

Uansett så er det meg en fryd å sette slike personfokuserte debattanter til de grader fast på sak, selv om det selvsagt er en ujevn kamp. Men noe mer oppegående forsvar for MSM-løgnene virker ikke dette forumet å kunne stille med.
Slettet bruker
10.05.2019 kl 20:45 2198

stfu

notHøns4uck
Redigert 10.05.2019 kl 20:45 Du må logge inn for å svare