Hvorfor så lav kurs

oppturen
BIOTEC 09.05.2019 kl 23:47 1521

Hvem er det som tynger aksjen sånn ?
Har blitt omsatt flerfoldige 100 tusener av aksjer på rett over nok 4 siste 1/2 år samtidig øker topp 20 jevnt og trutt.

AZ alene burde vært priset til langt over nok 8 PR aksje !!
Fünke
10.05.2019 kl 08:11 1434

Du kan spørre. Det kan virke som om interessen for selskapet har falt helt bort. Det skjer jo saker og ting meldes, men det påvirker bunnlinja og topplinja ekstremt lite det som skjer. Det som har påvirket bunnlinja er kostnadsinnstrammingene som har blitt gjennomført i 2018. Det er jo vel og bra det, men jeg skulle likt at vi nærmet oss et overskudd basert på inntjening, ikke kostnadskutt. ref. en tidligere presentasjon var en woulgan-omsetning i UK på kr 40 mill i året ikke usannsynlig å nå innen et noen år. De viste en graf av hvordan et annet "sammenliknbart" nytt produkt hadde penetrert markedet. Tror det andre produktet het Promogran. Det har ikke gått helt slik for Woulgan. Det ser ikke ut til at Biotec-ledelsen har klart å komme i kontakt med de riktige folkene i UK, enda det har snakket om og med KOL's i årevis. "Nøkkelen til suksess".
rufus01
10.05.2019 kl 09:46 1363

Ja det ble snakket om KOL i årevis, skulle man komme noen vei var det de som måtte overbevises. De siste årene har de ikke blitt nevnt med ett ord. Hvorfor?. Var selv nettopp i kontakt med diabetesforeningen, og spurte hvorfor de ikke gikk ut og anbefalte woulgan. Svaret jeg fikk fra damen jeg chattet med var at de ikke hadde hørt om woulgan biogel. Det er rett og slett ikke til og forstå etter så mange år. Det kan virke som at det bare er aksjonærene i dette selskapet som kjenner produktet :(
Dane23
10.05.2019 kl 21:12 1262

Det handler også om mange års skuffelser for rigtig mange af aktionærerne. Det betyder at mange ønsker at sælge ud, så snart der kommer små spring i aktien, hvilket konstant holder den lav. Det og det faktum at positive tendenser ikke er nok for aktionærerne og potentielle købere længere. Denne aktie går ikke op før der kommer positive resultater på bundlinjen og tilliden langsomt bygges op igen.

Denne aktie komme til at tage tid da "hypen" er ovre og tilliden er banket godt og grundigt ud af alle potentielle investorer. Jørgensen er efter min overbevisning dog på rette vej og sikrer konstant positive udmeldinger, uden at love noget han ikke kan holde. Jeg mener det er den rette måde at opbygge tillid på igen, da vi i alt for mange år er blevet lovet og lovet uden reelle resultater. Større forhandleraftaler og stærk vækst kan dog ændre købelysten hos aktionærerne.
Hallo!!!!
15.05.2019 kl 10:27 1038

GF i dag
Har vært veldig litt debatert denne gang på HO, i motsetning til tidligere år.