NANO: TA, kursfall, ledelse-kritikk, syting\hausing

sjerkyll
NANO 10.11.2017 kl 10:56 6893

Hva vil dere frem til?

Støtt og stadig drar noen frem at ledelsen er forferdelig for de bryr seg ikke om kursen. OK.
Syt over informasjon til markedet, dosering, ledelsen og deres penger. OK.
Kursen faller\stiger, TA ser forferdelig\fantastisk ut. OK.
Kursen skal til 1000\20 kr. OK

Det blir et så kjedelig ekkokammer uten noe motiv. Gjengangerene på forumet har hørt det samme skvølpet hundrevis av ganger, det bidrar aldri til noe nevenyttig eller konstruktivt. Det blir alltid primat-dritt-kasting og man sporer ned i gjørma gang på gang. Med nytt forum kan det være dags å reflektere litt over hvordan man ter seg, hva har man å bidra med og hva man vil ha ut av å bruke tid på disse forumene. Både for de helt grunnløse hause-trådene "4000kr innen 2018" og de usaklige "NÅ SKAL VI NED TIL, RAS, FALL, 45"

Jeg er ikke alltid enig i hva som skrives og omtales som "hausing", men jeg ser ikke på det som en "motkraft" til hausingen med å slenge dritt og spore av hele tråden. Dette er hovedsaklig en oppmaning til å forsøke å formulere bedre mot-argumenter og ha ydmykhet til å la ting gå. Oppmerksomhet kan dere få andre plasser og all oppmerksomhet er faktisk ikke god-oppmerksomhet, spesielt ikke når man nå kan ekskludere folk fra å delta. Dette er for alles beste slik at vi ikke får ekkokammere på begge ender hvor den ene siden klapper hverandre på skuldrene og den andre skriker etter dommedag.

God helg.
Redigert 19.01.2021 kl 19:33 Du må logge inn for å svare
mofi1
10.11.2017 kl 12:44 6645

Mye enig med dine hjertesukk, sjerkyll. Det virker også som det er vanskelig å begrunne skikkelig denne tilbakegangen vi nå ser. Tilsynelatende er meldingene fra selskapet positive og alt skal være «on track». Likevel raser kursen, hva er det markedet har oppfattet,og hva er det for noe i de to siste meldingene som lekfolket ikke skjønner?

Påstander om at shorterne bare skal dekke seg inn igjen, før videre oppgang, er i beste fall naive. Folk selger jo seg ut på lavt 70-tall helt frivillig.
Redigert 10.11.2017 kl 12:57 Du må logge inn for å svare
sjerkyll
10.11.2017 kl 13:12 6595

Mitt standpunkt vil alltid være: har noe endret seg? positivt\negativ?

Om man ønsker å omallokere penger, er lei, mistet troen eller hva det enn måtte være er alle helt greie grunner for å selge seg ut, alle står fritt til å gjøre egne beslutninger. Biotek er og vil alltid være en volatil sektor og det er ikke få antall innlegg som har advart om akkurat dette. Stadig kommer det frem brente barn som har "sendt klager til selskapet (what?)" på grunn av at de gikk inn på høyere kurser og at den nå synker og det var ikke det "hauserene" sa skulle skje. Frustrerende kan det være, når vi nå sitter på veldig positiv informasjon mht. data og endringer i biotek sektoren som taler positivt for NANO, men det hjelper lite at man streber etter svar man aldri vil få.

I forrige år ble det investert 500 millioner på 114kr pr aksje. Det var mindre data, mindre informasjon og mer uklare fremtids og bransje-utsikter. Vet selgerne noe vi ikke vet? Tvilsomt. Jeg er fortsatt rolig.
Redigert 10.11.2017 kl 13:14 Du må logge inn for å svare
Submerged
10.11.2017 kl 22:39 6284

Jeg sitter i Nano, verken hausser eller baisser.
Jeg har ståltro på selskapet, fremragende resultater, enkel behandling, lite bivirkninger.
Men må si meg forundret over alle 'langsiktige' som depper over kursen og ikke kan bare sitte stille i båten men må lage bølger.
Jeg kjøper litt mer på dipper og og koser meg over at jeg får sjangsen til og akkumulere og er overbevist om at markedet undervurderer Nano sitt potensiale på det groveste.. kursen kommer når den kommer.

God helg til alle Nano medaksjonærer
Hammers
10.11.2017 kl 23:09 6291

NANO fortsetter ned......som jeg nevnte på en tråd her om dagen.
I dag ble også støtten på 76 brutt!
Veien synes nå å ligge åpen for kr 70.........der neste tekniske støtte ligger!

Ellers en intetsigende noldus-tråd.........som blir toppet med litt "krydder" når TS konsekvent skriver
sine skråtegn motsatt av slik de SKAL skrives.
TS: Skråtegn skrives..../....og absolutt ikke \.....hvis du ikke er muslim, da.....for hos dem er jo det meste "snudd på hue"!
Submerged
10.11.2017 kl 23:17 6285

Gjesp.. TA på biotech haha..du burde søke jobb i investech
Kom tilbake i 2020 så ser vi hva TA din er verdt
Hammers
10.11.2017 kl 23:35 6282

Innen 2020 har det nok kommet en rekke positive og negative signaler som interessenter kan reagere på!
Akkurat NÅ er det de negative som dominerer.
HVIS også 70 brytes som sluttkurs ser caset smått ille ut!
sjerkyll
11.11.2017 kl 11:32 6115

Man tar det man ønsker fra en tråd, og poenget ser ut til å ha gått deg over hodet. Du har alltid vært en som priser din egen mening veldig høyt, så jeg skjønner at du har vanskelig for å ta noe av dette innover deg.

Du lyder veldig bitter, og jeg håper det kommer seg. Finn på noe gøy i helgen
Submerged
11.11.2017 kl 13:53 6052

Det er jo bare bra... for alt det fundamentale er positivt.
Og når kursen går ned på det, ja det er det som skaper gode kjøpsmuligheter på børsen!
Slettet bruker
11.11.2017 kl 15:03 6018

Enig med deg Hammers, intetsigende noldus-tråd som kun brukes av Trådstarteren til å få bekreftelse om at egne påstander er de riktige, veldig trist, men ikke uvanlig at sånne finnes i aksjonærbasen til NANO tvert imot, tviholder på egen fortreffelighet til det hele er over. Hva skjer forresten hvis nano av en eller annen grunn skulle avvikles? Hvor mye vil aksjonærene få igjen på nåværende tidspunkt? 8 kroner? lett for Costa å si at han ikke har noe problem med de som slutter å være aksjonær men hva med de som får svi for hans feilvalg?
sjerkyll
12.11.2017 kl 14:16 5815

Tviler på at Hammers ønsker å assosieres med deg AS. Han har i det minste vært grundig i sine utsagn, i motsetning til nevnte andre som sliter med å stå på egne ben og leter desperat etter andre å lene seg på.
St_Anthony
12.11.2017 kl 16:56 5711

walter.paulsen skrev Ok
Jeg ser frem til kapitalmarkedsdagen, tror vi vil få mye spennende informasjon der. Og husk: ting snur fort i biotek!
Slettet bruker
12.11.2017 kl 17:19 5684

Virker som vi får en reprise fra juni i år...Solgte på 106.5 DA...NÅ skal jeg kjøpe tilbake når den kommer til 65 kr :-)
bålfreak
12.11.2017 kl 23:15 5522

Vel,vel er det smart. Før er ikke nå.
Nanofreak :)
12.11.2017 kl 23:43 5623

Ser Aksjespesialisten (misvisende navn kanskje?) har funnet en plass å skrive igjen, etter å ha blitt kasta på hue ut av det gamle Hegnar forumet og fra Tekinvestor.
Savner dog at han kommer med noen fundamentale begrunnelser for sin ekstreme negativitet mot Nano, og ikke bare grunnløse påstander som her.
Det gjelder forsåvidt de fleste åpenbare bajserne, men han i en særklasse.
Spesielt når det fundamentale er blitt så bra, medisinen Betalutin viser seg å være bedre enn noe på markedet eller i utvikling, med god safety og quality of life.
Noe FDA verdsetter, de som godkjenner i USA.
Sitter trygt og godt med mine aksjer i Nano, men anbefaler alle som er interessert i Nano å ikke høre på meg, og hvertfall ikke AS her, men lese seg opp selv.
Det finnes linker til mye bra info på det gamle Hegnar forumet, på Shareville, Tekinvestor, Nanos hjemmesider, google osv.