Salme 58

Slettet bruker
BIBEL 10.05.2019 kl 19:31 676

To the chief Musician, Altaschith, Michtam of David. Do ye indeed speak righteousness, O congregation? do ye judge uprightly, O ye sons of men? 
Yea, in heart ye work wickedness; ye weigh the violence of your hands in the earth. 
The wicked are estranged from the womb: they go astray as soon as they be born, speaking lies. 
Their poison is like the poison of a serpent: they are like the deaf adder that stoppeth her ear; 
Which will not hearken to the voice of charmers, charming never so wisely. 
Break their teeth, O God, in their mouth: break out the great teeth of the young lions, O LORD. 
Let them melt away as waters which run continually: when he bendeth his bow to shoot his arrows, let them be as cut in pieces. 
As a snail which melteth, let every one of them pass away: like the untimely birth of a woman, that they may not see the sun. 
Before your pots can feel the thorns, he shall take them away as with a whirlwind, both living, and in his wrath. 

The righteous shall rejoice when he seeth the vengeance: he shall wash his feet in the blood of the wicked. 
So that a man shall say, Verily there is a reward for the righteous: verily he is a God that judgeth in the earth. 

Salme 58, KJB

Edit: Dette er fra Davidsalmene. Det er IKKE en oppfordring til vold.
Jeg vil påpeke at dette er sannsynligvis en profetisk beskrivelse av Gud's dommedag (som uungåelig kommer) - Jesu gjenkomst.
En noe klisjeaktig sammenlikning er da paktsarken ble åpnet på slutten av den første Indiana Jones filmen - og hva som skjedde med tyskerne - det som var inni arken var ikke akkurat vennlig mot dem...
Redigert 12.05.2019 kl 02:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.05.2019 kl 19:40 671

*larmen*

jammen
amen

T4uck
Slettet bruker
10.05.2019 kl 19:52 663

Wannabe?
Slettet bruker
26.05.2019 kl 18:49 539

Sling-along
Slettet bruker
26.05.2019 kl 19:55 529

NULL iver klag&krev, x96 jux nikk kommunismen har noen poeng som alle kravislamister og spesialister har, men juxennikk fake x96 er en jugemaskin seff, og har en tendens til å måtte bli 0,1% sofaekspert da. En klagesofa er trygg å være verdensmester i kommunistiske løsninger fra, snakk om latskap de må vel ha borgerlønn for det-ubrukelig ellers.
og DER har du kommunistkrav klar, steigan down usa norge er dritt.
Steiganlink x96 pengekrav. lol
på tide steigan bruker tiden på å skape noe mer enn krav.
Redigert 26.05.2019 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.05.2019 kl 23:23 493

Sushi hashami salami 96
sus1
28.05.2019 kl 01:53 484

Frels, Herre! For de fromme er borte.
Slettet bruker
28.05.2019 kl 03:38 472

12 Se, jeg kommer snart, og min lønn er med meg, for å gi enhver igjen etter som hans gjerning er. 13 Jeg er Alfa og Omega, den første og den siste, begynnelsen og enden. 14 Salige er de som vasker sine kapper, så de må få rett til livets tre, og til å gå gjennom portene inn i byen.

15 Men utenfor er hundene og trollmennene og de som driver hor og drapsmennene og avgudsdyrkerne og hver den som elsker og gjør løgn.

16 Jeg, Jesus, har sendt min engel for å vitne om dette for dere i menighetene. Jeg er Davids rot og ætt, den klare morgenstjerne. 17 Og Ånden og bruden sier: Kom! Og den som hører det, la ham si: Kom! Og den som tørster, han får komme! Og den som vil, han får ta livets vann for intet! 18 Jeg vitner for enhver som hører de profetiske ordene i denne boken: Dersom noen legger noe til dette, da skal Gud legge på ham de plagene som det er skrevet om i denne boken. 19 Og dersom noen tar noe bort fra ordene i denne profetiske boken, da skal Gud ta bort hans del fra livets tre og fra den hellige by, som det er skrevet om i denne boken. 20 Han som vitner dette, sier: Ja, jeg kommer snart! Amen, ja kom, Herre Jesus! 21 Vår Herre Jesu Kristi nåde være med dere alle! Amen!
Redigert 28.05.2019 kl 03:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.06.2019 kl 22:23 421

Har du kilde? link?
15 Men utenfor er hundene og trollmennene og de som driver ho...
Redigert 22.06.2019 kl 22:23 Du må logge inn for å svare