Kjærlighet

Slettet bruker
LOVE! 11.05.2019 kl 22:36 270

Bare så det er sagt:

Jeg elsker dere. Jesus døde for dere. Men nå Lever han og kommer snart igjen :)

Johannes 3:16 er også sitert av Qanon!
For så høyt har Gud elsket verden at han gav sin Sønn den Enbårne for at hver den som TROR på HAM ikke skal fortapes men ha evig liv .

Slettet bruker
12.05.2019 kl 00:07 255

Litt om meg selv:
Jeg begynte å se på Richard's "Richplanet" programmer for å få vite mer om "free energy" teknologi. Det jeg da så, var at han sannelig hadde masse annet også. Blandt annet om UFO'er, britisk historie, osv osv. Så jeg begynte å se programmene regelmessig. Jeg liker hans humor , men også hans nyskjerrighet, og hans alvor i saker som krever mot.

Jeg er ikke noen "konspirasjonsteoretiker" eller "sympatisør" med hverken den ene eller den andre - jeg er av natur vitebegjærlig, og setter meg inn i saker fra andre vinklinger enn det som blir presentert i main stream media. Når det gjelder politikk så vet jeg sannelig ikke hva som er opp og ned , høyre/venstre, blått/rødt, det ser ut som en eneste stort lapskaus hele greia. Kanskje de Kristne? siden jeg selv er kristen altså.
Jeg står for en fredelig løsning, makten vår er i bønn til Gud. Sverdet vi bruker er ikke fysisk - det er ånd - det er Ordet i vår munn - bibelen altså, og det vi sier/skriver.
Jeg vil leve i fred, ha et godt liv, være til hjelp for mine medmennesker. Gud velsigne dere!
Redigert 12.05.2019 kl 00:08 Du må logge inn for å svare