Prayingmedic: A Strategy For Healing Cancer

Slettet bruker
12.05.2019 kl 01:15 388

Prayingmedic er mest kjent for sine videoer om Q. Han er imidlertid også healer.

Denne videoen er interessant og bør sees i sin helhet.

https://m.youtube.com/watch?v=xTzx-xO3yls
Slettet bruker
12.05.2019 kl 13:18 363

Det triste er at politikk, hyklere og halvskolerte hjernekrympere har frastjålet
folk den viktigste dimensjonen til undring og mening i livet.
Folk skulle bare visst hvor lett det kan være å komme til tro.
Til saken:
Har nemlig selv opplevd lignende som P.Medic beskriver;
Hadde gått en tid(kanskje 1års tid) med en kul som hadde utviklet seg og blitt større.
Ble derfor etter hvert urolig, og bestilte time til legen.
Før jeg dro, ba jeg om at det ikke måtte være noe alvorlig. Ikke med tomme ord,
for jeg vet det var i oppriktig tro til vår Gud og Jesus..
Som også P.Medic beskriver fikk jeg også en tilbakemelding.
(Sånt kommer som en tanke, men i en setting som man selv ikke er i stand til
å tenke ut.)
Okei, jeg dro deretter til legen, forklarte ærendet mitt og ville vise frem kulen.
"Å i svarte!!?", tenkte jeg.
Der kulen hadde vært før jeg dro, hang det nå bare løs hud over stedet og kulen var dønn borte.
(Dette er sant altså, folkens)
..og vet dere en annen ting?
Jeg er blitt så vant med slike 'rariteter' av ulik art(både på vondt og godt) at det har blitt
en naturlig del av tilværelsen.
Redigert 12.05.2019 kl 13:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.05.2019 kl 13:29 359

Å søndagsfri på Sandviken Spa å Rekreasjon i dag du. Jada, tydelig det, gett se.
Slettet bruker
12.05.2019 kl 13:47 354

Biolante skulle kanskje prøve en rolig time selv - kanskje du fikk kontakt med din egen sjel hvis du stilnet skvalderet et øyeblikk?
Slettet bruker
12.05.2019 kl 13:56 349

Å da ser vi tydelig at Gaustad Gjestgiveri har søndagsfri åsså du. Er det en nasjonal kampanje se?
Slettet bruker
12.05.2019 kl 15:05 331

Healer og Qanon crazy. Selvsagt.
Slettet bruker
12.05.2019 kl 16:40 318

Dave Hayes er slett ikke gal. Han jobbet som paramedic og begynte med healing.
Slettet bruker
12.05.2019 kl 18:00 301

Satt nettopp og kikket på en langdryg video på Q-tråden til Havfruen.
2 personer sitter og diskuterer Comeys rolle og utspill i forbindelse Mueller rapporten.
De tar også for seg utviklingen i USA, sett i lys av en gammel og velbrukt 'playbook' på
hvordan innføre sosialisme i et land.
Dette skjer gjennom 4 step:
Step 1 er Demoralisering, og skjer gjennom skoleverket og generell hjernevask av folket.
Her benyttes velrenommerte organisasjoner og besteborgere. Gjennomføres over omtrent 25år.
Step 2 er Destabilisering. Denne perioden varer i omtrent 2 år (husker jeg rett), og sklir
rett inn i
Step 3, som kalles Krise. Under krisefasen skal motstandere demoniseres og elimineres.
Step 4 heter Normalisering og sosialiststaten er et faktum og folket ubønnhørlig underkastet staten.
Vanskelig å se skillelinjene, men tror vi kanskje er i midtfasen av step 1 og Svenskene i sluttfasen.
USA har fått det travelt og er kanskje i begynnelsen av step 3.
Ganske interessant, se klippet og spør dere selv om opplegget kan være en av årsakene
til at bl.a. kristendommen er på vei ut.