Nel sin gigant Alstom H2tog kontrakt
Nel signerte oktober 2018 den svært viktige Alstom H2 tog FuelCell kontrakten for H2 tog fueling, H2 lagring og teknologi utvikling. Ikke glem at Alstom kastet ut Linde Group og valgte verdensledende Nel. ? Updates fra Løkke er ventet til Oslo Børs anytime. Dette kan bli en flere milliarders H2 tog kontrakt for Nel. Hold dere fast... Vær i den beste posisjon? Løkke har lovet markedet en update tidlig i 2019. Vi venter i spenning ?
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Furuen
13.05.2019 kl 11:57
1823
Nikola Motor Company likte
Norges Hydrogen Forening (NHF)
@BrautiRoar
12. mai
Norges Hydrogen Forening (NHF) Retweetet FuelCellsWorks
Germany need`s a lot of HDV H2 fueling stations from @nelhydrogen together with @nikolamotor
Norges Hydrogen Forening (NHF)
@BrautiRoar
12. mai
Norges Hydrogen Forening (NHF) Retweetet FuelCellsWorks
Germany need`s a lot of HDV H2 fueling stations from @nelhydrogen together with @nikolamotor
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Furuen
13.05.2019 kl 11:56
1830
FuelCellsWorks
@fuelcellsworks
German Package/Freight Delivery Company Fahrner to use Nikola Motor’s Emission-Free #Hydrogen Electric Truck--"Initial discussions have shown that Nikola Tre has the potential to become a true, clean alternative to the diesel truck,"-#fuelcell @nikolamotor http://bit.ly/2VvjrGt
@fuelcellsworks
German Package/Freight Delivery Company Fahrner to use Nikola Motor’s Emission-Free #Hydrogen Electric Truck--"Initial discussions have shown that Nikola Tre has the potential to become a true, clean alternative to the diesel truck,"-#fuelcell @nikolamotor http://bit.ly/2VvjrGt
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Bellman
13.05.2019 kl 11:38
1905
Høstlys, det der skjer ofte. Virker som litt lekkasje, men det vet jeg ikke
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Hva skjer - NEL spratt opp igjen til 8,89. Nyhet ikke langt unna, tror det kommer i løpet av dagen i dag
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
hillclimber
13.05.2019 kl 09:54
2128
Du kan ikke gjødsle åkeren med batterier, der trenger du ammonium, NH4. Du kan heller ikke bruke batterier i stålindustrien for å fjerne oksygen, det er kull eller hydrogen som gjelder.
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Bellman
13.05.2019 kl 09:12
2220
Flantjokke
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Breikjeften
13.05.2019 kl 08:55
2293
Idiotikontroll skrev Satser på at spammingen din også forsvinner...
Stor takk til Tigeren som "hoster frem nyheter"/ info om NEL , forsett med dette!!!
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Idiotikontroll
13.05.2019 kl 08:47
2350
Satser på at spammingen din også forsvinner...
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Innlegget er slettet
Det blir nå tydeligvis stille fra TigerFacts ??? Ha en fin forhåpentligvis spamfri hydrogen tog dag.
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Logiske
13.05.2019 kl 00:03
2539
Anbudssamarbeid og forretningskontrakt, er ikke helt det samme.
Taper Alstom anbudet, så blir ikke det penger inn på NEL. La oss håpe de vinner.
Samme med Nikola sine "forhåndssalg", der alle kan forhåndsbestille uten å forplikte seg overhodet frem til produksjon.
Hvis Nikola ikke får til å finansiere stasjonsnettverket, så blir det vel ikke så mange milliarder på NEL allikevel.
Jeg ønsker NEL alt vel, og investorene fortjener oppgangen mtp risiko, men det er jaggu priset inn mye håp i aksjeprisen nå.
Selv om Nikola kontrakten slår til 100%, så omsetter de knapt nok like mye i året som HEX gjør allerede idag som forøvrig tjener gode penger. Og med hvilken margin? Tror dere virkelig NEL har fått 10mrd kontrakt med 30% fortjeneste pr stasjon? På enkelt kontrakter kanskje ja, men ikke 10mrd volum.
Taper Alstom anbudet, så blir ikke det penger inn på NEL. La oss håpe de vinner.
Samme med Nikola sine "forhåndssalg", der alle kan forhåndsbestille uten å forplikte seg overhodet frem til produksjon.
Hvis Nikola ikke får til å finansiere stasjonsnettverket, så blir det vel ikke så mange milliarder på NEL allikevel.
Jeg ønsker NEL alt vel, og investorene fortjener oppgangen mtp risiko, men det er jaggu priset inn mye håp i aksjeprisen nå.
Selv om Nikola kontrakten slår til 100%, så omsetter de knapt nok like mye i året som HEX gjør allerede idag som forøvrig tjener gode penger. Og med hvilken margin? Tror dere virkelig NEL har fått 10mrd kontrakt med 30% fortjeneste pr stasjon? På enkelt kontrakter kanskje ja, men ikke 10mrd volum.
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Idiotikontroll
12.05.2019 kl 23:35
2941
Innlegget er slettet
Du kan jo ta deg en liten pustepause du også...
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Det er greit vi lärer av varann, også tigern lärde sig idag. Tråden tog av, så stor risk den slettes automatiskt 24;00. Får tacka för god debatt og lycka till med nel imorgon!
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Framtia
12.05.2019 kl 22:22
3229
Jeg klarer heldigvis å sortere mellom info, baising og hausing fra begge fløyer...Jeg er ikke tilhenger av noen av delene, men det er interessant å få tilgang til nyheter, man selv ikke tar seg tid til å søke opp...
Jeg er ikke tilhenger av at dere "kritikere" prøver å undergrave avtaler Nel har inngått med bla Nikola! Bruk energien deres på noe mer fornuftig!
Jeg er ikke tilhenger av at dere "kritikere" prøver å undergrave avtaler Nel har inngått med bla Nikola! Bruk energien deres på noe mer fornuftig!
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Idiotikontroll
12.05.2019 kl 22:20
3241
Ser også at åpningstråden er redigert og artikkelen om EL tog er fjernet...
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Idiotikontroll
12.05.2019 kl 22:15
3261
Fakta er at den artikkelen som tigern referer til i begynnelsen har null og niks med NEL å gjøre.
Man skjønner at NEL er blitt en folkeaksje når folk går mann av huse å klikker på folk som kommenterer åpenbare feil.
Det neste er vel at man blir anbefalt NEL av en taxisjåfør på vei på jobb. Eller vent, det har man vel blitt her inne allerede.
Man skjønner at NEL er blitt en folkeaksje når folk går mann av huse å klikker på folk som kommenterer åpenbare feil.
Det neste er vel at man blir anbefalt NEL av en taxisjåfør på vei på jobb. Eller vent, det har man vel blitt her inne allerede.
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
Glad at du inte ger dig på idiotkontroll med, som avslöjade den felaktiga trådstarten. Men där gikk visst gränsen även för dig. Och vad har Raymond gjort liksom.
Redigert 21.01.2021 kl 08:00
Du må logge inn for å svare
nordnes
12.05.2019 kl 21:54
4557
Framtida tenk på ordtaket; «Misunnelse er den mest oppriktige form for smiger.»
Redigert 21.01.2021 kl 05:12
Du må logge inn for å svare
Bra det tigern. Jag tror nog något går igenom filtret så att du lär dig lite eftersom.
Redigert 21.01.2021 kl 05:12
Du må logge inn for å svare
Framtia
12.05.2019 kl 21:39
4665
Innlegget er slettet
Dere er patetiske personer og man kan neppe si at dere tilføyer forumet noe som helst ! Dette gjelder deg, Raymond og xyz...Snakk om å jobbe i motvind! Noen skjønner tydeligvis ikke når leken er slutt...
Redigert 21.01.2021 kl 05:12
Du må logge inn for å svare
Svensken XYZ og Gunnar42 som nå heter TigerFacts har jeg blokkert for lenge siden. Det er utrolig deilig å slippe å lese deres innlegg.
Redigert 21.01.2021 kl 05:12
Du må logge inn for å svare
För er som inte har förstånd till att det ikke er order, utan i bästa fall rameavtal, så kan jag berätta att så ser det ut i hydrogenmarknaden.
Detta eftersom det i de flesta fall ännu inte finns en marknad. Kunderna "beställer" utstyr till prosjekt som kanske blir av, om det kanske blir en marknad. Det med tågen är ju på forskningsstadium. Samma med stålindustrin, med mål 2025, 2035 og 2045. nikola, samma sak, de kan vid envher tidpunkt fram till 2023 skifta helt till batterier. Då måste dere förstå at dessa kunder ikke legger fasta orders nå.
NEL tar dock kostnader för att bygga ut produksjonen för dessa rameavtal, som mest sannsynlig aldrig blir av. Kunderna vill ju se till att det finns produktionskapacitet om det blir en marknad. Det kostar inte kunderna et endaste något med ett rameavtal, emedan NEL tar hela kostnaden.
Vi har sett det i andra firmor, Impact Coatings är ett bra exempel. Lycka till vidare med era investeringar.
Detta eftersom det i de flesta fall ännu inte finns en marknad. Kunderna "beställer" utstyr till prosjekt som kanske blir av, om det kanske blir en marknad. Det med tågen är ju på forskningsstadium. Samma med stålindustrin, med mål 2025, 2035 og 2045. nikola, samma sak, de kan vid envher tidpunkt fram till 2023 skifta helt till batterier. Då måste dere förstå at dessa kunder ikke legger fasta orders nå.
NEL tar dock kostnader för att bygga ut produksjonen för dessa rameavtal, som mest sannsynlig aldrig blir av. Kunderna vill ju se till att det finns produktionskapacitet om det blir en marknad. Det kostar inte kunderna et endaste något med ett rameavtal, emedan NEL tar hela kostnaden.
Vi har sett det i andra firmor, Impact Coatings är ett bra exempel. Lycka till vidare med era investeringar.
Redigert 21.01.2021 kl 05:12
Du må logge inn for å svare
Gött ändå att fler og fler Nel-ägare erkäner att det bara är en bubbla. De er numera eniga i att det inte finns några orders med varken alstom eller Nikola, Men vad gör det när kursen stiger? Vi är nära slutet nu.
Redigert 21.01.2021 kl 05:12
Du må logge inn for å svare
Innlegget er slettet
Ja ha , tenker du kan luske deg ut døra nå Tigger f..
Nel var omsatt over 500 mill her om dagen , ta deg en kald dusj i de minste.
❤️?❤️
Nel var omsatt over 500 mill her om dagen , ta deg en kald dusj i de minste.
❤️?❤️
Redigert 21.01.2021 kl 05:12
Du må logge inn for å svare
Innlegget er slettet
Kos deg med hesten du tiggerfaks
❤️?❤️
❤️?❤️
Redigert 21.01.2021 kl 05:12
Du må logge inn for å svare
Innlegget er slettet
Tigger fake
Ta gjerne med de 20 000 andre små og litt større innvestorene som har ståltru på nel.
He he ❤️?❤️
Ta gjerne med de 20 000 andre små og litt større innvestorene som har ståltru på nel.
He he ❤️?❤️
Redigert 21.01.2021 kl 05:12
Du må logge inn for å svare
Innlegget er slettet
Oi- Nå ble det også galt å tjene penger på aksjer. Er det derfor Gunnar-gutt ikke vil være med på emisjoner. Ref: Fy. "slike som dere".
Redigert 21.01.2021 kl 05:12
Du må logge inn for å svare
jaco
12.05.2019 kl 20:44
4966
Tigeren, Løkke uttalte i forbindelse med meldingen i oktober: H2-Consortium Westküste har blitt valgt som en foretrukket partner for Alstom i en mulig utvikling av nullutslippstog for grønn hydrogen i Schleswig-Holstein.
Etter det jeg oppfattet gjaldt avtalen dette spesifikke tilbudet i Schleswig-Holstein. Å ta det for gitt at NEL også er med Alstom i nå i Frankrike er vel å dra denne litt langt. Intet hadde vært bedre, men da vil jeg vente på bekreftelse fra NEL før flagget heises !
Etter det jeg oppfattet gjaldt avtalen dette spesifikke tilbudet i Schleswig-Holstein. Å ta det for gitt at NEL også er med Alstom i nå i Frankrike er vel å dra denne litt langt. Intet hadde vært bedre, men da vil jeg vente på bekreftelse fra NEL før flagget heises !
Redigert 21.01.2021 kl 05:12
Du må logge inn for å svare
Safe99. Spot On. Miskunnelige skribenter - de ler vi av. Millioner renner inn på våre Ask kontoer ? Fakta og Alstom H2 tog kontrakten til Nel er gøy og det tjener vi mere penger på??
Redigert 21.01.2021 kl 05:12
Du må logge inn for å svare
Fakta er jo noe så enkelt som at noen av oss støtter det norske firmaet NEL, og derav tjener millioner på dette. Og sånn går no dagan. Er ikke noe vanskeligere enn det.
Redigert 21.01.2021 kl 01:40
Du må logge inn for å svare
De fleste av oss kan lese?? Nel signerte oktober 2018 den svært viktige Alstom H2 tog FuelCell kontrakten for H2 tog fueling, H2 lagring og teknologi utvikling. Ikke glem at Alstom kastet ut Linde Group og valgte verdensledende Nel. ? Updates fra Løkke er ventet til Oslo Børs anytime. Dette kan bli en flere milliarders H2 tog kontrakt for Nel. Hold dere fast... Vær i den beste posisjon? Løkke har lovet markedet en update tidlig i 2019. Vi venter i spenning ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:40
Du må logge inn for å svare
Jeg skjønner deres agenda her inne er å provosere, men kom med fakta og ikke bunnløs haussing.
Redigert 21.01.2021 kl 01:40
Du må logge inn for å svare
Idiotikontroll
12.05.2019 kl 19:29
5180
Er selv investor i NEL og har tjent godt på den innvesteringen.. Men når artikkelen som refereres til i trådstart handler om EL tog. Så blir det litt for dumt.
Nå blir jeg vel blokkert av alle NELLIONÆRENE
Nå blir jeg vel blokkert av alle NELLIONÆRENE
Redigert 21.01.2021 kl 01:40
Du må logge inn for å svare
Då kan vi nog bara lägga h2-tog/alstom-spåret dött. Det er ingen som vill ha hydrogen-tåg, Norges samferdselsminister har förbjudit det i Norge. Ministern vill ikke låta Norge bli nån testverksamhet där inbyggere dör i explosioner i tunnlar.
De har tunnlar i Frankrike også, og her kan Norge setta en standard og få igenom ett förbud i hela EU.
Det er nog derför det bara blir batteri på Tesla tre i Europa, fordi også hydrogenlastbilar kan explodera i tunnlar. Det der om medium rekkevid som Nikola snakker om det er bara vås. Det er ikke medium rekkevidd at åka fra narvik till madrid med laks, det er långt.
I USA så kan de enn så lenge ha hydrogentåg og hydrogenlastbilar, de har nesten inga tunnlar der. Den berömda slutscenen med tåg i tunnel North by Northwest som blivit en metafor för samkväm tror jeg de fikk spela in i Europa. De har ju dubbel-stakk tåg i USA; funkar inte med tunnlar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Double-stack_rail_transport
En annan scen har senare blivit en metafor för hur jagad man känner mig som aksjeeier i NEL idag, komplett med hydrogenexplosjon på slutet.
https://www.youtube.com/watch?v=sIY7BQkbIT8
De har tunnlar i Frankrike også, og her kan Norge setta en standard og få igenom ett förbud i hela EU.
Det er nog derför det bara blir batteri på Tesla tre i Europa, fordi også hydrogenlastbilar kan explodera i tunnlar. Det der om medium rekkevid som Nikola snakker om det er bara vås. Det er ikke medium rekkevidd at åka fra narvik till madrid med laks, det er långt.
I USA så kan de enn så lenge ha hydrogentåg og hydrogenlastbilar, de har nesten inga tunnlar der. Den berömda slutscenen med tåg i tunnel North by Northwest som blivit en metafor för samkväm tror jeg de fikk spela in i Europa. De har ju dubbel-stakk tåg i USA; funkar inte med tunnlar.
https://en.wikipedia.org/wiki/Double-stack_rail_transport
En annan scen har senare blivit en metafor för hur jagad man känner mig som aksjeeier i NEL idag, komplett med hydrogenexplosjon på slutet.
https://www.youtube.com/watch?v=sIY7BQkbIT8
Redigert 21.01.2021 kl 01:40
Du må logge inn for å svare
kaliber skrev Re TS, nå må du lese hva som står i avtalen, el tog
TS linker alt opp til NEL, er ikke noe vits i å si noe. For følgerene svelger det rått uansett :)
Redigert 21.01.2021 kl 01:40
Du må logge inn for å svare
Bjella. ❤️Dette er indrefilet: Tidligere har Alstom brukt Linde Group som partner for leveranser av fyllingsutstyr. Nå er Nel signert inn og valgt som Alstom sin H2 tech partner.
Børsmeldingen ble sendt ut samtidig som Oslo Børs åpnet tirsdag oktober 2018 og den sendte Nel-aksjen over fem prosent.
Alstom jobber med utrullingen av hydrogentog, som er ment å kunne erstatte dieseltog på strekninger der det ikke er strømledninger. Hydrogentog anses som et alternativ til å elektrifisere jernbanestrekninger, som kan være svært kostbart. ❤️???
Børsmeldingen ble sendt ut samtidig som Oslo Børs åpnet tirsdag oktober 2018 og den sendte Nel-aksjen over fem prosent.
Alstom jobber med utrullingen av hydrogentog, som er ment å kunne erstatte dieseltog på strekninger der det ikke er strømledninger. Hydrogentog anses som et alternativ til å elektrifisere jernbanestrekninger, som kan være svært kostbart. ❤️???
Redigert 21.01.2021 kl 01:40
Du må logge inn for å svare
kaliber
12.05.2019 kl 19:02
5390
Re TS, nå må du lese hva som står i avtalen, el tog
Redigert 21.01.2021 kl 01:40
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »