IOX sitt utviklingspotensiale nå i 2019

Slettet bruker
IOX 12.05.2019 kl 20:31 38949

IOX fortjener en noe bedre og mer nøytral trådtittel

Redigert 21.01.2021 kl 07:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.05.2019 kl 21:22 13894

Ja, me får freista å riste av oss folk som fortel halvsanningar og snur og vender alt i negativ retning UTAN å ha lutar og med så altfor tydelege siktemål; dei vil gjerne kjøpe men aller helst, .... mest ikkje betale!

Folk lærer aldri; det er same leksa om og om igjen!

Når det går opp, vil ein ha heile himmelen og halve kongeriket attpå, ventar og ventar med sal.... til det er for seint!
Går luten går ned, ventar, baissar og med stort tålamod ventar ein endå lengre med kjøp... til meldinga kjem, kursen går bananas og "viltet" blir borte i firsprang over alle haugar!
Slettet bruker
12.05.2019 kl 21:53 13828

Go kveld Abu, ja det var i ei presis analyse.
Satser på at vi har det beste utviklingspotensialet fremfor oss nå. IOX har lenge varslet plan om inntreden i Argentina. Det er ikke noen stor nyhet at kapitaleiere/ bondholdere, ønsker å bidra å utvikle selskapet. Så det satser jeg på, at selskapet utvikles til alle eieres felles beste. Enten var det noen her inne som gjenga svar fra IR nettopp, eller så leste jeg fra en rapport, at ledelsen ønsker utvikling av IOX til et vellykket oljeselskap i Sør Amerika, til alles beste.
Slettet bruker
12.05.2019 kl 22:48 13710

Takk, og god kveld sjølv, guten min!
Det har vore ein velsigna dag, sola har varma og lugna den gamle skrotten og kona er kjærleg!
Men den hjartegode kattepusen vår, ho Frida, er sjuk, klarer ikkje å gå på høgre bakfot,og medisinar veterinæren ga oss, hjelper ikkje stort, ho orkar mest ikkje trappa, mjauar så sårt heile tida og vil ut, vil ikkje sjå kattevideoar på tv, og vi tør ikkje sleppe henne,.... og passar som smedar på utedøra, og er livredde for at ho skal bli borte og legge seg til å sove der ute ein stad under ein hekk,..( ho er 13 år)!
I morgon skal eg i butikken og finne den dyraste kattematen som er å få kjøpt i marknaden og bruke tida på å halde henne i labbane!
Og IOX lyt sigla og ro årar utan Abu!
Redigert 12.05.2019 kl 22:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.05.2019 kl 23:09 13673

Håper at katta kommer seg igjen, å ihvertfall at ho lever som ei dronning siste tia ho har??
Det er ikkje nokka særlig bra å se kjæledyr lide. IOX klarer seg, ta deg av de viktige tingene først?.Go kveld til deg også.
Greitt å ta med selskapets egne mål for 2019 fra Annual Report
« Highlights
• The Company delivered an EBITDAx (EBITDA adjusted for exploration cost and non-recurring items) of USD 9.7 million, 2017 USD 6.1 million. There are some reasons for this positive trend. A higher production of 5%, the increase in price and the administrative and indirect costs were reduced 28% to USD 3.062 million following a comprehensive efficiency improvement program.
• The Mana field’s Geological Static Model validation and dynamic reservoir modelling started, aiming at improving recovery factor and the feasibility of water flooding for restoring reservoir pressure. The petrophysical model has been finalized. The static geological model is being adjusted to match the model with the field’s historic production.
• Interoil and the National Hydrocarbons Agency (ANH) reached an agreement to settle all outstanding claims and disputes between Interoil Colombia and ANH concerning the Exploration and Production Contract No. 68, Block COR-6. The settlement includes a termination of the COR-6 Contract by agreement and a mutual waiver and definitive release of the parties to make any claim with regard to the COR-6 Contract.
• New export route established for Vikingo. Production is now being transported through Perenco ́s pipeline at Oropendola station 15Km east from the well site allowing a significant reduction in the road maintenance expenses.
• As from January 2018, IFRS 15 standards changed the way Interoil recognizes revenues in joint ventures. Under the new standard, we no longer deduct oil barrels corresponding to our partners from our production reports and revenues as long as they are not deliver in kind to them. When the contracts are settled in cash, partner’s working interest is recognized as a cost offsetting of the corresponding revenue and production. This change makes it difficult to compare 2018 and 2017 figures»
Redigert 13.05.2019 kl 09:51 Du må logge inn for å svare
Returning
12.05.2019 kl 23:48 13578

Jaaa katten vår Herman brakk benet da jeg støvsuga i 3.etasje med vinduet oppe. Så plutselig katten, nyskjerrig gle ut av vinduet. Godt 8 meter ned i en steinrøys. Med knekt ben til dyrlege. Den fikk alt den peika på i laaang tid etterpå av meg. Fikk den fra Redd Dyra i sin tid...
Herman var ikke en pen katt, kanskje til og med stygg. Min samboer og jeg ville ta til oss en. Mange fine katter der. Herman kom etter en stund bort til min samboer. Dunka hodet sitt i magen på henne, så ett øyeblikk på henne og gikk. Så andre søtere katter, men samboeren fikk ikke Herman ut av tankene.
Jamen, protesterte jeg. Den er stygg. Samboeren insisterte. Jaja , sa jeg. Stygge katter har vel rett på ett godt liv de å...
Det er små 5 år siden. Herman er en av mange katter som ikke ble behandla bra. Den var stresset, redd mm. Derfor ikke så pen. Se katta dengang kontra i dag, helt vilt. En utrolig flott herre mann, go, leken og fin.
Så den sitter å ser på meg som sitter å ser Iox tar nye skritt. Tror ikke på det er så mørkt dette. Røde tråden jeg mener å se tilsier annet. Blitt beskrevet så mange ganger før. Fin tittel...
Håper katten får noen gode år til Abu!!

Forresten tror å håper jeg jeg dét i selskapet Iox også. Noen arbeider også der til det beste, tror jeg.
Hm ett noe annerledes innlegg dette...;)
Mvh
kaunis
13.05.2019 kl 09:22 13328

Ja burde ikke tråden hete "KATTA og IOX. Greit at det er bare en tråd av gangen og ytre seg på. Ser vi på de utallige NEL trådene i det siste er det ikke mange som har nytten av og det er jo trist. Der er det nok ingen som vet helt hva som er ytret om det selskapet. Antall NELtråder er jo komisk.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 09:29 13273

Greitt å få litt annerledes innlegg også, husdyrene er viktige familiemedlemmer. Å utvikler ledelsen med dets interessenter/aksjonærer, IOX til et nytt nivå gjennom neste borekampanje, ja så kan vi alle kjøpe god luksusmat til våre kjære dyr og mennesker??? Tid tar det, men tid har jeg. Gasplant kjøpet henger i lufta å er dårlig forklart i etterkant. Det er ikke bra, men ellers så gjør ledelsen det de har kommunisert ut. Steg for steg. Nu er det borekampanjen vi venter på, likely not to start, until 2019. Har IOX sagt. Vi er i 2019, så derfor ny tråd, nytt fokus. Det er i år neste utviklingssteg skal skje. Sitter godt fremover.
JollyRancher
13.05.2019 kl 09:35 13262

Det regner og regner der borte så det blir vel ikke boring helt enda.. Men boreplanen kan jo drøye til neste tørrperiode for alt vi vet
Slettet bruker
13.05.2019 kl 09:40 13240

Medio Q3.
Redigert 13.05.2019 kl 09:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2019 kl 11:59 13024

Olja bra opp i øyeblikket det gir bedre inntjening. Mens vi venter på neste steg jfr. Konstruktive samtaler med SLS, der de sier det gjenstår siste detaljer i en avtale foren neste boring ... Det regner en del ja, som Jolly Ranncher sier. Kan være utfordrende nå, kan være med å bestemme tid for neste fase ja.IOX har også tidligere sagt at med ny adkomst å transportmuligheter,oppgradert veg jfr. Tidligere utfordringer, så er de mindre sårbare. Uansett de produserer olje å prisene går opp.
Ransen
13.05.2019 kl 12:57 12899

Det virker som vanskelig å slippe den under kr 3,55 som Integra & co har betalt.
Men det varer nok ikke lenge før bevisstheten er borte og folk dundrer den under.
YNWA250505
13.05.2019 kl 21:05 12644

Hentet 5k+ til i dag til kurs 3,50. Jeg sa jeg skulle gjøre dette på fredag og nå er det gjort. Henter mer i morgen om den detter ytterligere. Grisete i USA nå så spørs hvordan OB reagerer i morgen.
Slettet bruker
14.05.2019 kl 10:23 12381

Olja i blått, IOX uten fall i dårlig børsklima, Vi venter på melding om videre fase for selskapet. De er i konstruktiv dialog med SLS som borepartner. Så da kommer en melding plutselig. Jeg har troa på at når neste fase meldes ut, da rører aksjen på seg. Uansett er fokus potensialet for gode funn, både på lla 47 å etterhvert i Argentina. Potensialet for vekst fremover er tilstede. Så får de tålmodige se når melding kommer. Nå er aksjen i dvale å i en liten bølgedal. Jeg har fylt på med noen tusen i denne bølgedalen også, jeg har troa på IOX. Men TTT
YNWA250505
14.05.2019 kl 11:07 12301

ligger med kjøp 5k på 4,445 og de ligger uten frem til 11:30 så forsvinner de igjen.
Ransen
14.05.2019 kl 11:11 12270

Denne meldingen burde få satt en stopper for alle salg. Interoil acquires petroleum concessions in Argentina

Oslo, 29 April – Interoil Exploration and Production ASA (“Interoil”) is pleased to announce that it has entered into an agreement to acquire majority interests in one exploration and two production concessions in Argentina for a total consideration of USD 13 million. The acquisition price is payable in new Interoil shares plus cash. Recoverable conventional reserves in these licenses are estimated to exceed 8 million barrels, and they also have a significant potential of unconventional oil.
“With this valuable transaction, Interoil makes a significant expansion that involves the entrance into the important and dynamic Argentinian market, with prolific unconventional resources which are attracting top world leading exploration and production companies. The agreed transaction positions Interoil as a key player in the Golfo San Jorge Basin, one of the most profitable hydrocarbon regions in Latin America. This entrance constitutes a strategic move to a new country which is aimed at broadening our portfolio and diversifying market presence, whilst acquiring 74,000 unconventional acres and opening new value drivers for the long-term development,” says Hugo Quevedo, Chair of the Board of Directors of Interoil.
“Interoil’s management has proven expertise in the Argentinian oil industry and extensive knowledge of its institutional and administrative environment which constitutes a critical capability to unfurl the full potential of the new assets in the mid to short term. We are also bringing new shareholders with successful investment track record in exploration and production activity and in Latin America to the company. We are delighted to welcome them as new shareholders, and look forward to creating further value for all,” Mr Quevedo adds.
The concessions
The Mata Magallanes Oeste (production) and Cañadón Ramírez (exploration) are adjacent blocks, covering nearly 380 square kilometers in the western part of the highly productive Golfo San Jorge Basin in the southern part of Argentina. This basin is said to hold approximately half of Argentina’s gas reserves and twenty per cent of the country’s oil reserves. Interoil will become the operator and hold an 80 percent working interest in these licenses in a joint venture with Selva Maria Oil SA and Petrominera SE, the state-owned company of the Chubut Province where the blocks are located.
The La Brea block (production) covers 112 square kilometers in the Jujuy Province in the Northern Argentina, and comprises two promising structures, La Brea Este and El Oculto. Interoil will also become the operator and hold 80 percent working interest in a joint venture with Selva Maria Oil SA and JEMSE, the state-owned company of the Province of Jujuy.
“We have carefully studied these licenses and look forward to working with the other partners to realize the potential of the blocks, both conventional and unconventional. The proposed work program will provide Interoil with a self-sustained Argentinian operation.” says Leandro Carbone, Chief Executive Officer of Interoil
Work program
The initial short-term work program involves work-over operations in existing wells in the Mata Magallanes Oeste and La Brea licenses. Work over program in Mata Magallanes will require an estimated initial investment of approximately USD 500,000 to recover gas-stream to fuel the oil production in the field. Management expects that production levels will reach 150 bopd from existing wells by year end.
In the La Brea Este the estimated initial investments required would also amount to around USD 500,000 to evaluate behind casing oil layers through a workover program in LBE-x1. Management believes production could reach by year end at least 70 bopd. That would prove the existence of hydrocarbon accumulation within La Brea Este structure and help to improve the geological hydrocarbon potential in El Oculto structure.
During 2019, the Cañadón Ramírez block work will focus on gathering all geological and geophysical (G&G) data and integrate them into a geology model to further understand the hydrocarbon potential in each of the different prospects identified within the boundaries of the block.
Unconventional Potential
The Golfo San Jorge Basin holds three well-known unconventional formations: D-129 or Matasiete, Cerro Guadal and Anticlinal Aguada Bandera. Among them, D-129 formation has already been successfully tested by YPF, the largest oil and gas producer in Argentina, in the last three past years. After reviewing the available G&G technical data, management sees significant unconventional potential in the D-129 both in the Mata Magallanes Oeste and Cañadón Ramírez blocks. In this light, Interoil management is strongly supporting the drilling of two pilot unconventional wells aimed at proving the prolific D-129 formation within the coming two years.
Transaction details
The licenses included in the agreement are currently owned by Oil Investment Inc., a holding company registered in Panama. This company has today been acquired by a wholly owned Norwegian subsidiary of Interoil. Oil Investment Inc. is a single purpose vehicle with no historical activity and no material assets other than the licenses and a working capital of USD 1,000,000. It does not have any employees.
The total agreed consideration amounts to USD 13 million, of which 3.9 million will be settled in cash. Of this amount 0.3 million is being paid at closing, and the rest will be paid in three annual installments.
The remainder of the consideration, USD 9.1 million, is being settled through issuance of a total of 22,221,851 new shares in Interoil (the "Consideration Shares") at a subscription price of NOK 3.55 and a USD/NOK conversion rate of 1:8.68. The number of Consideration Shares has been calculated based on a 20 percent discount of the volume-weighted average market price for the Interoil share in the 120-day period immediately preceding closing.
The board of directors has resolved to issue the Consideration Shares based on the authorization granted by Interoil's Annual General Meeting in 2018. Following the registration of the share capital increase with the Norwegian Register of Business Enterprises, Interoil's share capital will increase to NOK 43,456,083, divided into 86,912,166 shares, each with a par value of NOK 0.50.
6,400,000 of the Consideration Shares will become listed and tradable immediately after delivery to the sellers, while 15,821,851 of the Consideration Shares will be placed on a separate ISIN pending approval and publication of a prospectus or an information memorandum, estimated to take place early June 2019.
About the sellers
Prior to the agreed transaction, Oil Investment Inc. was owned by several private and institutional investors in Latin America. Through the transaction, they will become significant new shareholders in Interoil.
Integra Oil and Gas S.A. will receive 7,777,648 Consideration Shares, and will following delivery of such Consideration Shares hold 7.777,648 shares in Interoil, equal to 8.95% of the total number of shares and votes in Interoil.
International Capital Markets Group Inc. will receive 5,555,463 Consideration Shares, and will following delivery of such Consideration Shares hold 5,555,463 shares in Interoil, equal to 6.39% of the total number of shares and votes in Interoil.
Mirage Partners Corp. will receive 4,444,370 Consideration Shares, and will following delivery of such Consideration Shares hold 4,444,370 shares in Interoil, equal to 5.11% of the total number of shares and votes in Interoil.
Brie International Development Corp. will receive 2,222,185 Consideration Shares, and will following delivery of such Consideration Shares hold 2,222,185 shares in Interoil, equal to 2.56% of the total number of shares and votes in Interoil.
Prifen S.A. will receive 2,222,185 Consideration Shares, and will following delivery of such Consideration Shares hold 2,222,185 shares in Interoil, equal to 2.56% of the total number of shares and votes in Interoil.
Namtrah
14.05.2019 kl 11:22 12244

Når Q1 er over og man får mer informasjon om dette i starten av Juni tenker jeg det kan gå bedre dersom det i tillegg kommer info rundt bonds
Slettet bruker
14.05.2019 kl 11:54 12153

Noen som har noen tanker om hva som egentlig ligger bak denne formuleringen ?

.................6,400,000 of the Consideration Shares will become listed and tradable immediately after delivery to the sellers, while 15,821,851 of the Consideration Shares will be placed on a separate ISIN pending APPROVAL AND PUBLICATION OF A PROSPECTUS OR AN INFORMATION MEMORANDUM, ESTIMATED TO TAKE PLACE EARLY JUNE 2019.....................
Slettet bruker
14.05.2019 kl 11:58 12132

Oil Insurance limited, Bermuda registrert investeringsselskap. Økonomi rating A. Nye eiere jfr. Avtalen å kjøp i Argentina. Ny betydelig aksjeeier.
Så sammen med Integra oil and Gas, så er det nok en del kontakter i dette nettverket. Så her ligger nøkkelen for bonds, finansiering fremover. Ledelsen i IOX sier at selskapet skal utvikles til det beste for alle eiere. Hadde ikke dette nettverket å nye eiere med interesse vært på plass, da hadde IOX vært i samme gropa som noen andre små oljemygger. Men videre utvikling å finansiering er tilstede av IOX, å eier interesser har uttalt tidligere i strategisk dokument (pareto konferanse), at de ønsker å utvikle IOX. (Til et nytt Andes energia/ nå Phoenix recources, suksess)
Dette er det som ikke sies konkret, men her ligger nøkkelen videre. Så gjenstår det å se nøyaktig hvordan og hvilken betydning dette vil få for mitt aksjeeierskap ? Men dette wsamt dyktig ledelse med lokal tilknytning, er det jeg har troa på. Venter på neste steg nå.
qestador
14.05.2019 kl 12:12 12089

Det står "Til beste for alle eierne"
Dette var mer utfyllende oppsett :-)
Her blir jeg en stund:

Da venter vi på musklene som slipper aksjen av gårde.
Redigert 14.05.2019 kl 12:18 Du må logge inn for å svare
Ransen
14.05.2019 kl 12:36 12026

Så lenge vi har Mimi Berdal i styret, så kan vi utelukke noe kuppforsøk som er ufordelaktig for aksjonærene og OB. Mye tyder på at selskapsledelsen kar kontroll på både finansierings -og utviklingsplanene.
Tenker at hvis det motsatte er et faktum, så ville hun ha forlatt styrhuset for lenge siden. Det handler om rykte og egnethet ifm egen praksis som forretningsadvokat og forretningsutvikler.
Ransen
14.05.2019 kl 12:44 12288

Tror dette kan være frie aksjer som er tiltenkt som vederlag ifm ytterligere oppkjøp, innhenting av arbeidskapital/finansiering eller lignende.

Verdien på disse vil være lik kursen på de øvrige aksjene, men ikke under kr 3,55

Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 12:54 12243

Ja, det er et eller annet med denne ordlyden som kan skjule andre/flere begivenheter/milepæler. Stusser særlig over "approval". Emisjonen har styret ryggdekning for i GF 2018. Det samme gjelder jo transaksjonen også siden dette er nært knyttet opp til emisjonen, og ordlyden som ble brukt i GF 2018. Så hva er det som må godkjennes og som vi har i vente primo juni ? Og før eller i forbindelse med innkalling til GF 2019 ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Liffo
14.05.2019 kl 14:18 12105

Ligge vi og roter rundt bunnen no?
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Dieseldahl
14.05.2019 kl 14:39 12051

Ikke lett og vite om dette er bunnen. Virker som det er banditter som styrer kursen hvor de vill. Merkelig utvikling etter at så mye er oppklart i selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 14:53 12010

ser ut til at noen passer på at den ikke stiger. Kommer snart ett salg på kjøpskurs nå.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Liffo
14.05.2019 kl 14:59 11983

Tålmodighet er en dyd ja, tenke vi blir fornøgde til slutt....
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Ransen
14.05.2019 kl 15:01 11976

Det er vel hele transaksjonen som krever godkjenning. Aksjeutvidelsen er grei fra GF 2018, men avtalene i Argentina og den nye eierkonstellasjonen må da kreve godkjennelse. Det samme var da AEN kom inn for noen år siden, da ble det EGF litt senere og melding om endelig godkjenning kom samme dag.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 15:11 11942

Emi og eierkonstellasjon er vel en og samme sak. Dette var en rettet emisjon som del av oppgjøret på kjøp av lisensene i Argentina. At styret (ikke GF - hos begge parter) skal godkjenne transaksjonen er vel en formalitet, og neppe noe som bør annonseres på denne måten. Jeg stusser som tidligere nevnt over tingenes rekkefølge og at dette kom før en endelig avklaring av veien videre i Colombia. Så det er muligens en slik avklaringen selskapet signaliserer på denne måten gjennom denne meldingen. Enten som en isolert hendelse, eller som del av innkallingen til GF 2019. I så fall ytterligere avklaringer i forhold til eierskap og kapital som støtter boreplan. Kanskje.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Ransen
14.05.2019 kl 15:19 11907

Tenker at det er en ren formalitet...Tror nok at med dagens styre så er ikke alt "enstemmig". Det er bare å se på oss aksjonærer, som spekulerer oss i hjel på rekkefølgen av handlingene til selskapet.
Likevel er jeg overbevist om at selskapet gjør det riktige...Ellers hadde jeg vel ikke vært aksjonær.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 15:24 11884

Tror vi kan være enige om det finnes flere biter i dette puslespillet, og at det blir som styret og hovedaksjonærene ønsker. Hva nå det er. Inntil videre så svever vi i tåkeheimen. Om ikke annet så leser jeg det slik at vi kan forvente at det kommer en endelig avklaring om veien videre i Colombia primo juni.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Ransen
14.05.2019 kl 15:31 11854

Nja, i følge siste melding så kan det tyde på at selskapet tar hensyn til aksjonærene,alle som en. Målet er å utvikle selskapet til å tjene penger og så sikt satse på salg eller utbytte.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 15:34 11838

Ikke nødvendigvis noen stor konflikt i det. Det var ikke det jeg mente. Men penger og makta rår. Vanligvis.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 16:53 11707

Du å Ransen er nok inne på et spor ja. Makta rår alltid, men stoler på at alle som er med /inne når avklaringer kommer, vil tjene godt på det. Selv om det er en del tråder som svever i lufta, både i Colombia å argentina, så har nok selskapet kontroll på tingene, jfr. melding om inngangen i Argentina. Så det kommer nok snart mer. I hvert fall til Generalforsamling. Den som venter får se …. Jeg venter gjerne på avklaring. Tror uansett hva som skjer at jeg vil tjene på det.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 20:56 11464

Relevant sengelektyre. Bruk dette som søkebegrep for å finne rapport fra Edison "Exploration watch Argentina - upside potential across range of plays"

Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 21:03 11452

Ditta ordner seg :)
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Ransen
15.05.2019 kl 10:54 11115

Litt spesielt at den alminnelige småsparer er villig til å gi fra seg aksjen sin til 20 øre under det som våre nye aksjonærer har gitt...

Det er tydelig at aksjonærmassen den gang Andes kom inn var med bevisst enn dagens. Den gang rikket den seg ikke inder 13,5 øre, som var prisen, men steg til 25 øre og ble liggende...
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.05.2019 kl 11:12 11081

Da lå jo selskapet med brukket rygg på kanten av avgrunnen. Vi er ikke helt der idag, men mange begynner nok å bli trøtte og leie i påvente av Malevo++.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.05.2019 kl 11:24 11031

Det er bare noen få 10K aksjer som er omsatt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37 Du må logge inn for å svare