Da har engel-prinsessen vår funnet seg en svart sjaman

Slettet bruker
12.05.2019 kl 22:29 13871

"Prinsessen og samarbeidspartneren, den amerikanske shamanen Shaman Durek, bekrefter på Instagram at de er et par.

Det var VG som først omtalte nyheten.

«Når du har møtt tvillingsjelen din, så vet du det. Jeg er så heldig å ha møtt min. Han har forandret livet mitt», skriver Märtha Louise under et bilde av de to sammen som er publisert i Los Angeles like før klokken 22 norsk tid.

Hun skriver videre at han har vist henne at det finnes betingelsesløs kjæreste, og at hun er stolt over å kunne gå ut og fortelle at de to er kjærester.

«Jeg elsker deg til evigheten og tilbake», skriver hun."

Jeg visste ikke at vårt kongehus hadde aner tilbake til Afrika?

https://www.tv2.no/a/10604541/
polemiker
12.05.2019 kl 22:56 4656

He he, det måtte jo bare skje. I England har de vel fått en ny arving hvor det blå blodet har blitt en smule mørkere?
Slettet bruker
12.05.2019 kl 22:57 4654

Lurer på hva kong Olav ville sagt?
børst
12.05.2019 kl 23:01 4644

Hun fikk lyst på salami. Lurer på om dette kommer til å prege kongens nyttårstale.
Slettet bruker
12.05.2019 kl 23:26 4617

Harald tok det pent sies det.
Lekket lydopptak fra slottet:

-HARRAAAALD!!...Märtha ringer og sier hun har blitt sammen med en neger.
-Du sier ikke det,-det var da originalt.
-Ja, ikke sant. Erna og regjeringen ble fyr og flamme. De mente det ville stimulere
integreringen, sa Märtha.
-Først Haakon og nå dette. Ja de barna, de barna, de får det til.
-Natta Sonja, jeg går og laller jeg
HP17
12.05.2019 kl 23:50 5190

Den prinsessen den prinsessen
HP17
13.05.2019 kl 00:00 5184

Da er det bare å melde seg på. Ballen ruller
https://www.theprincessandtheshaman.com
Slettet bruker
13.05.2019 kl 00:12 5172

Har det klikka for ho?
vicktor
13.05.2019 kl 00:19 5167

Harald plukket opp si Sonja rett fra gata
Håkon plukket opp Mette Marit rett fra gata
Marta Louise plukket opp sin Durek rett fra gata.
Her blir det blåe blodet utvannet i alle ledd
Er det ikke på tide å få avviklet hele monarkiet ?
Det har utspilt sin rolle for mange tiår siden.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 00:23 5157

At de var i et forhold skjønte jeg første gangen de viste seg sammen (var det på Skavlan eller Lindmo?)!

Så mye for Astarte Engleskole - den "åndelige" utdannelsen ble nedlagt straks prinsessen fant en eksotisk sjarmør-sjaman!

Snakeoil, snakeoil - buy today - helps every ailment - no Angels needed for Satanic rituals!
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Clark_Stanley%27s_Snake_Oil_Liniment.png
Redigert 13.05.2019 kl 00:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2019 kl 00:40 5145

Havfruen; Sukk! Ja det mangler bare S-ritualer. Stakars foreldre, eller hva tror dere? Bare lurer på hva hun har gjort med
englehæren?
Redigert 13.05.2019 kl 00:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2019 kl 00:47 5140

Tenk hvor morsomt det skal bli når Norge får sin første mulige tronarving som er halv afrikansk.
Sotah
13.05.2019 kl 07:10 5065

Morsomt. Freppere er ellers stort sett er imot det meste av overordnet kontroll. Men de vil bestemme hvilken Gud folk skal tro på og hvem de forelsker seg i. Lurer på om dere har grodd fast i 50-tallet alle sammen. Er det mange med brylkrem i håret her?
kokkohill
13.05.2019 kl 08:04 5043

Engler med sorte vinger fremstår politisk korrekt , noe annet ville være utenkelig .....
convert
13.05.2019 kl 08:32 5025

Alle ser at dette er et inkompatibelt par. De kan selvsagt ha mye moro med hverandre en periode, men så er det selvsagt over.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 08:46 5010

Mon tro om Ari har noen tanker om dette?
Slettet bruker
13.05.2019 kl 09:01 4992

Er Durex obligatorisk når de knuller der i gården, tro?
Slettet bruker
13.05.2019 kl 10:03 4943

Papp, nei det blir nok navnet om de skal ha barn.
The Dureks family :)
Redigert 13.05.2019 kl 10:05 Du må logge inn for å svare
Betonghue
13.05.2019 kl 10:04 4941

I alkohol- og kokaintåke gir han visst blanke faen !
Skrot Kongehuset ! Sylvi for President !!
Slettet bruker
13.05.2019 kl 10:04 4945

Martha og hennes utkårede hadde nok glidd rett inn i miljøet på dette forumet.
Han sier han kan kurere kreft med healing.

Slettet bruker
13.05.2019 kl 10:08 4937

Märtha er snart 50 så hun bør kanskje finne seg en seriøs mann? En sjaman fra L.A.s fjolleriverden som ser kynisk ned på henne der hun forelsket legger hodet på skakke og ser opp på han. (Jeg har sett det før, Märtha som forelsket vinker når herrebesøk forlater leiligheten hennes, mens Han, flavour of the month, ikke engang snur seg for et siste blikk på henne). … Så kom Ari... Stadig ut på byen mens Märtha satt hjemme, gravid og tung. Så ille ble det at han måtte få innvilget sikkerhetstjeneste (les: anstand), og mange vet hvorfor.

Märtha prøver å finne seg selv mens hun søker i New Age tilbudet, og lar folket betale mens hun drysser sine siste personlige indre funn ut over kvinnelige kursdeltakere med søkende sinn, royal beundring og god betalingsevne.

Siste fling - en sjarmør fra L.A. - sågar en sjaman. Ingen med bena på jorden kan være i tvil om at dette dandy rovdyret er en kvinnebedårer av dimensjoner, og slike pleier ikke slutte med det selv om en erobring er dradd vel i havn. Sikkert en spennende fyr så lenge det varer, men dette ender med ulykke. Ingen steder sitter troskapen så løst som i alternativbransjen blant "søkende" mennesker...

Og, nei Sotah, dette har ingenting med hudfarge å gjøre, det er DU som må våkne opp og prøve å se forbi rasefordommene dine som hindrer deg fra å se individet bak hudfargen.
Betonghue
13.05.2019 kl 10:11 4929

Denne arten er velkjent for sine "brød" - og nei; vi snakker ikke Loff ! Hehehe....
Daniel_K
13.05.2019 kl 10:13 4928

hahaha, "Jeg har sett det før, Märtha som forelsket vinker når herrebesøk forlater leiligheten hennes"
Hvor/hvordan har du sett dette?

Forøvrig enig i mye av det du skriver her Havfruen. Jeg tror det er første gang jeg er enig med deg :-) Denne sjamannen har jeg kun sett bilder av men han virker veldig suspekt.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 10:26 4912

De som har vært en stund på HO vet at jeg har vært nabo med Märtha i mange år... Så spis latteren i deg!
Sotah
13.05.2019 kl 10:28 4906

Hvis prinsessen hadde vært flink til å bedømme kvaliteten på menn hadde hun fremdeles vært gift. En skilsmisse er det optimale beviset på at man feilbedømmer og misforstår folk. Om denne karen er mer egnet enn den forrige vil tida vise. Jeg synes historien er litt gøyal, hverken mer eller mindre.
Daniel_K
13.05.2019 kl 10:38 4873

Så du snoker på naboee dine og studerere/analyserer deres ansiktsutrykk når de tar farvel med sine kjære? Videre deler du det med alle på åpne forum?
Hva slags menneske er du?

Selv kongefamilien har krav på privatliv. Jeg synes Martha har fått gjennomgå i så mange år, neste mobbing. Det er hennes liv og ingen andre har noe med det å gjøre.
ladaen7,30
13.05.2019 kl 10:38 4871

Det er da en "folkelig" gjeng dette, fra før har de en partydronning og en vagabond og nå altså en svart sjaman :-))
Hva blir det neste, følg med.....
Slettet bruker
13.05.2019 kl 10:51 4855

Unnskyld at jeg ler... shamanen Shaman Durek… høres grunnleggende ekte og genuint ut, selv navnet er falsk!

It's all about himself, isn't it:

shamandurek Verifisert
There is a grace and beauty about life when you fall in love. Something softens in you that's unspeakable, however felt in the very depth of your soul. Then your eyes see more clearly yourself and everyone else with the same reflection the heart feels. To be loved or not to be loved for I'd rather be loved unconditionally then not to be loved at all. This is what I feel from @princessmarthalouise, pure acceptance of my multidimensional self. Not just the Shaman, however the woman in me, the strong man in me, the little boy, ET, the jaguar, the scientist and the angel and more. All loved by this Goddess, who I honor and worship. - Instagram

Herregud, kjære Märtha, forelskelse gjør blind, så det er vel ikke håp om å få deg fra dette før du har brent deg igjen. Men det var ikke særlig klokt å gå ut med dette, noe kan du jo ha privat selv om du er kongelig... så lenge det varer. Akk, vårt arme kongehus!

https://www.msn.com/nb-no/underholdning/nyheter/märthas-nye-forhold-vekker-oppsikt-i-utlandet/ar-AABhL4Q?ocid=spartanntp
Selvsagt bare positive reaksjoner, men så sorterer det også under "underholdning" og ikke statsnyheter. Det sier vel sitt.
Daniel_K
13.05.2019 kl 11:01 4841

Frue, på tide du også finner deg din shaman. Så får du litt andre tanker i hode enn alt det surret du kommer med her på forumet.
Scoopfinder
13.05.2019 kl 11:09 4837

Jeg har delt et måltid med Prinsessen, før hun rota seg bort i Ari. Må bare si at hun er et fantastisk godt menneske. Hun lyser opp rommet hun er i og er superdeilig. Jeg tror det er omstendighetene hun har vokst opp i som har skrudd henne. Å rote seg bort i stakkaren Ari, og nå Durex, det er bare trist.
Monarkiet bør avskaffes. Vi trenger ikke å erstatte det med en President. Storting og regjering gjør mer enn nok skade.
Dessuten blir Norge et Kalifat før eller senere. Håper det blir etter min tid
Scoopfinder
13.05.2019 kl 11:13 4833

Det sier seg selv at den som blir sammen med Prisessen er skrudd. Hvem ville leve i det mediasirkuset ?
Stakkars jente ?
Hun burde heller vært min hemmelige elskerinne
vicktor
13.05.2019 kl 11:55 4807

I mange hundre år har norske konger kjempet om retten til kronen, med livets som innsats.
I dag så er det nok å sjarmere et pikehjerte.
Mange kvinner lar sine følelser styre sine tanker og handlinger.
Jeg forstår mer og mer, hvorfor det i mange kulturer er familiens overhode som velger ut
ektefeller til sine døtre.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 12:25 4787

Du kan bare ta det med ro, Denial! Jeg kommer aldri til å røpe en ting som kan skade Märtha. Jeg ønsker henne alt godt!

Og jeg snoker ikke på naboene mine, her er intet annet enn naturlig omgang. Märtha har selv delt sine ulykkelige kjærlighetshistorier i media da hun ønsket seg noe mer stabilt. Dessverre har kongebarna ikke fått anledning til å forstå verden slik vi andre lærer, fordi de lever i en boble de aldri kan komme utenfor, og de vil for alltid være utsatt for lykkejegere og troféjegere. Prinsesse Ragnhild raste over kongeparets naive holdning til slikt; de har vel ikke hatt all verdens erfaringsmateriale å trekke fra selv, annet enn at "kjærligheten må få rå". Ja, den kjærligheten er jo som kjent svært forstyrret av den blinde forelskelsen, og kongebarna lever i en ganske annen tid enn kongeparet. Vi andre gjenkjenner en predator når vi ser en - og denne er etter hva han selv sier en jaguar - intet mindre! ;-)
Fjordgubben
13.05.2019 kl 12:30 4771

Sjamanen til Martha mener han kan «rotere atomkjerner og redusere alder»:


https://www.vgtv.no/video/177016/her-hevder-shaman-durek-at-han-kan-rotere-atomkjerner-og-redusere-alder



Litt av en fyr, men ser jo hvorfor Martha har falt for en mann med slike ressurser.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 12:35 4763

Det er klart Ubåten ved Fedje ligger der fortsatt? Det var da endelig bra de fikk fregatten flott.........
Redigert 13.05.2019 kl 12:36 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
13.05.2019 kl 12:45 4751

Ja, og det blir spennende å se hvor Manchester United havner på tabellen til neste år, forøvrig er været bra i dag.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 12:46 4748

Kongeparet kan jo begge behøve litt foryngelse etter hvert - vi får vel se - the proof is in the pudding! ;-DDD
Slettet bruker
13.05.2019 kl 12:52 4736

Det som hører sammen det søker sammen. Dette Sa Willy Brant
Alt for Norge, er utgått på dato, for over 40 år siden. Alt for Afrika i Norge, med bifall av USA so Help me Gro DR Who og ikke GOD.

Så rundhåndet den norske stat har vært med å dele ut norske pass vil jo «nordmenn» være overrepresentert i alle verdens kriger fremover. En Gro-Nordmann” = er afrikanere eller asiat, med norsk pass. Dette er nedfelt i Stortingsmelding nr. 74 forfattet i 1979. Grunnloven er også endret fra borgerrettigheter til menneskeretter. Borgerrettigheter de skal deles med hele jordens befolkning. Menneskeretter. Vi er alle like, men noen er likere enn andre..
Redigert 13.05.2019 kl 13:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2019 kl 13:51 4703

NrK nevnte nettopp at Shamanen er fra Haiti.
Åsså Haiti da, verdenskjent for Voodoo, magi og trolldomskunster.
Lurer på om det ikke var derifra Zombi-begrepet oppsto også.
Ikke for å svartmale, men dette forholdet blir
for drøy kost for Märtha.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 13:53 4703

Endelig en ekte negerkonge. Har han spyd og bastskjørt?