Da har engel-prinsessen vår funnet seg en svart sjaman

Slettet bruker
12.05.2019 kl 22:29 14375

"Prinsessen og samarbeidspartneren, den amerikanske shamanen Shaman Durek, bekrefter på Instagram at de er et par.

Det var VG som først omtalte nyheten.

«Når du har møtt tvillingsjelen din, så vet du det. Jeg er så heldig å ha møtt min. Han har forandret livet mitt», skriver Märtha Louise under et bilde av de to sammen som er publisert i Los Angeles like før klokken 22 norsk tid.

Hun skriver videre at han har vist henne at det finnes betingelsesløs kjæreste, og at hun er stolt over å kunne gå ut og fortelle at de to er kjærester.

«Jeg elsker deg til evigheten og tilbake», skriver hun."

Jeg visste ikke at vårt kongehus hadde aner tilbake til Afrika?

https://www.tv2.no/a/10604541/
Slettet bruker
13.05.2019 kl 14:58 4156

Nå vet vi det vi trenger å vite og hun kan få fred til å holde på med sitt. Bare hun ikke poster det hit.
Brahmanikunster har vi fra før av.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 15:32 4148

Det er visst enkelte her som er lei seg for at de ikke har vært mere frampå og kapret Martha, etter det som skrives. Å sitte på
brygga og se alle båtene gå og ange er jo trist. Tro om det er flere shamaner der ute?
Slettet bruker
13.05.2019 kl 15:39 4148

Det er kanskje Märthas problem at de snille gutta ikke tror de har sjans på en prinsesse og holder seg unna, mens hun må vente til et av de råeste rovdyrene bestemmer seg for å nedlegge sitt bytte:

Jaguaren er et stort rovpattedyr av kattefamilien som hører hjemme i Sør-Amerika, Mellom-Amerika og Mexico, nord til grenseområdene mot Arizona i USA. Den er beslektet med løve, leopard, tiger og snøleopard. - Wikipedia.
Fjordgubben
13.05.2019 kl 15:55 4138

At dette vil ende i snørr, tårer og elendighet er sikkert.

Får bare håpe Martha tar til vett før det er for sent.

Man kan undre seg over hennes merkelige valg av menn, først sjarlatanen Ari, så en tullebukk som dette, utrolig.
Redigert 13.05.2019 kl 15:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2019 kl 15:57 4132

Jeg tror bare hun ikke har det som trengs for å begynne med narkotika og utagerende festing. Det er antagelig for sent og hun har gitt opp å prøve det engang.
Speaker
13.05.2019 kl 16:55 4110

Både kongeparet og PK-Haakon har jo sååååå høy PK-faktor,
så denne kukturberikelsen tar de nok bølgen for!
Ihvertfall utad.
Fluefiskeren
13.05.2019 kl 17:21 4103

Pepper

Tja. Slikt kvakksalveri er vel på grensa til ulovlig får vi håpe. Mulig jeg har noen fordommer men regner med at det omkring 90% damer som går og hører på dem. Rike blir ihvertfall.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 17:31 4099

Taperens tilhører historien. Markedet forsvant med VHS kasetten som ifølge nostalgi-kommunisten burde vært statseid og drevet enda
Taperens forever kommunisme men neida nå streamer han youtubes som snakker om nostalgikommunismens fremtid.

Usa har mest entertainment kvakksalveri og det er mest på gøy, hvis pengene renner inn. De selger deg det du vil ha der, uansett. I Norge vil vi ikke ha det slik, for vi er ikke vant til å få det vi vil ha. Staten vet det bedre. Statskvakksalverne i AP særlig.

MostlyHarmless
13.05.2019 kl 17:54 4086

Hvis Håkon m/ familie skulle være så uheldige å befinne seg på feil sted (fly) til feil tid, så kan jo denne Durek bli konge i Norge. Heksedoktor og negerkonge - Kong Durek! Må si det er en interessant tanke, he-he!
Slettet bruker
13.05.2019 kl 18:02 4085

Det kan vi utnytte til vår fordel og skape merinntekter for landet i turistsesongen, og ta det med et smil.
Mange av talene fra Kongen av idag er blitt skikkelig kjedelige og jeg tror de fleste har hørt den før
HP17
13.05.2019 kl 18:02 4084

Mannen er jo intet mindre enn en Gud, han kan "aksessere atomkjernene og rotere elektronene inne i atomet"

https://www.vgtv.no/video/177016/her-hevder-shaman-durek-at-han-kan-rotere-atomkjerner-og-redusere-alder
Slettet bruker
13.05.2019 kl 18:05 4081

Hvis det skulle bli store sjamanistiske bydeler så ville ikke jeg blitt redd. Jeg tror jeg hadde gått inn der. Av og til på lørdager kanskje når humøret er på topp. Ja jeg frykter det ikke, bare litt gøy.
Fjordgubben
13.05.2019 kl 18:07 4080

Denne sjamanen er nok utrolig glad for at det finnes så mange idioter i verden, slik at han faktisk kan tjene gode penger på galskapen.

Å kapre en prinsesse attpå er bare gromt.

Norsk presse står også klar til å omfavne denne hedersmannen, de er allerede godt igang, så framtiden er rett og slett glitrende god.
HP17
13.05.2019 kl 18:17 4071

Nå snakker vi. Er det en ny «Jesus»? Snakk om evner den mannen har.

Det som skjer i sjamanisme, er at vi faktisk har evnen som gir oss tilgang til atomene. Vi kan rotere kjernen i atomene, i tillegg til elektronene i atomene, som bokstavelig talt reduserer alder. Det er virkelig kraftige saker, sier han i intervjuet med amerikanske Focus TV Network som streamer talkshowene sine.

https://www.tv2.no/underholdning/10606084/
2HB
13.05.2019 kl 18:44 4058

Det er da bare hyggelig at de unge finner hverandre?
polemiker
13.05.2019 kl 18:49 4054

Er vel ikke noe oppsiktsvekkende med dette. Alle menesker kan "aksessere atomkjernene og rotere elektronene inne i atomet". Det gjør man ganske enkelt ved å legge hånden på et objekt, da vil det varmes opp eller kjøles ned slik at atomene vil rotere raskere eller saktere.

Har vel også som mange andre har uttrykt her, en dårlig følelse når det gjelder denne sjarlatanen. Tror vel ikke det kommer til å ende så bra, men prinsessen er en voksen dame og må få lov til å gjøre sine feil. Så et lite klipp fra Skavland og hun virket vel da til ha det svært så bra. Det kan vel kanskje få noen negative konsekvenser for ungene hennes, men muligens går det bra.
convert
13.05.2019 kl 18:56 4048

Uansett moro å se hvordan ihuga sosialister nå er blitt royalister på sin hals. Det trengtes bare en neger inn i kongefamilien, og vips så er fremtiden sikret for gjengen på slottet.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 19:25 4032

Nå skal de på turne i norske kirker. Avisene slår opp at de kan tjene millioner. Jeg trodde ikke kirkene kunne leies ut til sjamaner,
sjamaner har i hvert fall ingen ting med kristendom å gjøre.
Det står jo i Bibelen at ved den siste verdens tid, skal folk snakke mange tungemål, trodde det betydde å tale i tunger.
Tror ikke nordmenn kommer til å fylle kirkene, men det er nå min tro.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 19:30 4028

Litt sjamani er bare artig.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 19:39 4022

Hahaha, jeg fryder meg over Märtha som skaper sjokkbølger og setter healing og sjamanisme på kartet. En billett til foredragene deres koster uansett bare en brøkdel av hva folk har måttet betale i bompenger. Healing og kurere kreft la jeg ut en tråd om her https://forum.hegnar.no/thread/27973/view.

Og Gunnar Stavrum..... dette skjønner du ikke noe av uansett.
https://www.nettavisen.no/okonomi/prinsessen-og-sjamanen-kan-tjene-millionbelop-pa-fire-kvelder-pa-scenen/3423684224.html

HP17
13.05.2019 kl 19:40 4017

Et stykk av denne sjamanen koplet opp på el-nettet (snurre atomer/elektroner) og vindmøllene kan skrotet for godt?
Slettet bruker
13.05.2019 kl 19:43 4019

Ingen kunne vel tro at Märtha, men sine interesser kunne falle for en Røkke eller Reitan eller noen med kongelig blod. Har man først slått inn på denne veien er det ingen vei tilbake.
HP17
13.05.2019 kl 19:46 4021

Er dette noe alle kan?
han kan snu atomer og bokstavelig talt redusere alder.

Får snurre litt atomer i kveld og se om en blir en 2-3 år yngre.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 19:50 4095

Egentlig er det det. Man kan forandre sitt DNA. Dine tanker skaper virkelighet.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 20:15 4069

Denne er også interessant. Kurere kreft med chanting. Dette er kortversjonen.

Cancer Cured in 3 Minutes - Awesome Presentation by Gregg Braden
https://m.youtube.com/watch?v=VLPahLakP_Q
Sotah
13.05.2019 kl 20:32 4056

Kr 695,- koster det å bivåne moroa på en turné som tilfeldigvis starter snart. Bedre at hun tar betalt av egen menighet enn at hun får apanasje, antakelig. Jeg blir i bunkersen med atomene mine og aldringsprosessen min den dagen, men ønsker alle som vil kjøpe billett lykke til med kvelden. Så skal de få være kjærester hvor lenge de vil for meg, miksede par er jo veldig in for tida.
Redigert 13.05.2019 kl 20:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2019 kl 20:53 4038

Mae West: once black you never go back.

Slettet bruker
13.05.2019 kl 20:56 4036

Dere har gjort min faders hus om til en røverhule, står det et sted. Hele den norsk staten er fylt opp med grums. Fri flyt av drit og skit.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 21:01 4029

Nå må media la Märtha Elise får slippe den massive flokken igjen, hun skal få holde på med sitt og så skal ikke de blande seg inn i sjamani som gir klinkende mynter i kassen. Dette er en amerikanske drøm om frivillig utveksling av penger.
pengex
13.05.2019 kl 21:06 4828

Ahhhh. hegnar forum.....min daglige dose av galskap.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 21:37 4809

Polemiker har helt rett - alle kan bevege atomer - det var oppdagelsen de gjorde i Cern. Vitenskapsmennene som sto ved akseleratoren endret protonenes bane bare ved sine ubevisste forventninger om et resultat. Det kreves ingen sjamanisme og heller ikke engler til slikt. Mennesker som jobber litt med seg selv kan nå inn til slike evner. Og det er ikke noe mystisk med det i det hele tatt. men du må lære å jobbe med kroppens frekvenser.

Snåsamannen ga i all anstendighet Gud æren for sine evner som tilhører skaperverket og metafysikkens lover. Den ydmykheten har alle store healere. Å ta æren selv gjør bare sjarlataner for å tjene penger på mennesker som ikke har nådd et slikt utviklingstrinn selv og som derfor heller ikke klarer å opprettholde et svingningsnivå som kreves for varig endring.

Snakeoil, snakeoil - buy today - cures all ailments - snakeoil, snakeoil - buy today!

Fy fader jeg blir kvalm. (Men fint hvis dette tar knekken på kongehuset da!)
atnorhe
13.05.2019 kl 22:02 4790

Det har utspilt sin rolle som kongehus, fordi Kong Halal er begynt å bli senil. Han tror han er løvenes konge og bor i jungelen. Sikkert fordi det kryr av Afrikanere som han stadig må hilse på.

Derav den merkelig talen han holdt sist nyttår, hvor han bablet om at Nordmenn var Somaliere Eritreere og Pakistanere. Fullt forståelig at han ikke skjønner hvor han er konge, men det blir verre, når en Mette i fra Kristiansand som giftet seg med sønnen, fordi hun ville bli kjent, blir dronning.
Det aller beste hadde vært å innse at landet kan ikke betale en tilfeldig jente som haiket med kronprinsen millioner for å stå og vinke på en balkong en gang i året .Det er ingen ting interessant med henne utover at hun fikk barn med kronprinsen. Hun er helt ordinær på alle områder,men må anstrenger seg for å være "folkelig".
Det blir for dumt.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 22:52 4756

Durek er ikke det et kondom, mulig jeg tar feil. De får nå bare styre på, men jeg forstår ikke at de får opptre i kirker.
atnorhe
13.05.2019 kl 22:58 5445

Jeg visste ikke at vårt kongehus hadde aner tilbake til Afrika?

Joda, selv kongen stammer i fra Afrika, noe som skinner mer og mer igjennom i han taler nylig.
ladaen7,30
13.05.2019 kl 22:59 5444

Så på Dagsrevyen at denne Sjarlatanen eller hva han var drev og "leget" folk mens de ristet og kaklet og bare kvitøyet var synlig, bevares det var som et innslag fra en eller annen fanatisk sekt.
Skjønner jo godt at hun falt for en slik entertainer, hun snakker jo med hester, engler og hva det skulle være.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 23:02 5441

Nå har prinsessen lest HO og har en melding:

"Til dere som vil kritisere - Jeg velger ikke min make for å tilfredsstille dere eller normene. Jeg velger av kjærlighet.
Prinsessen beskriver kjæresten som sin sjelevenn og deres kjærlighet som betingelsesløs. Akkurat slik jeg kjenner den fra eventyrene. Durek Verett er en amerikansk sjaman og det forelskede paret er også samarbeidspartnere og skal på turné sammen."
https://www.msn.com/nb-no/livsstil/forhold/«jeg-velger-ikke-min-make-for-å-tilfredsstille-dere»/ar-AABj2h3?ocid=spartanntp

Unnskyld, Märtha, men du er snart 50 år! Du kjenner sikkert til hva forelske og hormonene som da frigjøres gjør med vurderingsevnen. Klart du ikke velger for å tilfredsstille oss. Men vi kritiserer heller ikke deg for at du skal høre på oss. Vi bare antyder at du har valgt en selvopptatt påfuglhann som ikke ser deg fordi han er så opptatt av seg selv. Saken angår oss enten du vil eller ikke forstår du. Uten nasjon og et folk, ingen kongefamilie og ingen prinsesse!
Slettet bruker
13.05.2019 kl 23:08 5430

",,hevder-shaman-durek-at-han-kan-rotere-atomkjerner-og-redusere-alder...

Når en leser dette skjønner en jo bedre hvorfor Martha med sin englehær falt for ham, hun sier jo hun er såå sensitiv...
så jeg vil bare ønske henne lykke til, og håpe hun ikke blir skuffet....
atnorhe
13.05.2019 kl 23:19 5417

Disse to må være som skap for hverandre. Begge er drevne svindlere, bortsett i fra at han selvsagt vet det selv, mens hun later til å tro på sine egne fantasier og hans "helbredelse".Hele fyren har sjarlatan og svindler skrevet midt i pannen, men kjærlighet gjør som kjent blind, selv for en klarsynt som Marthe Louise ..
Når det er sagt, har jeg alltid synes hun var en flott jente, og det er hun fremdeles.
ladaen7,30
13.05.2019 kl 23:32 5404

Det så jo nærmest ut som god gammeldags djevelutdrivelse, tungetale og full pakke:-)) Eller var det rett og slett Voodoo, en afrikansk selskapslek?
atnorhe
13.05.2019 kl 23:52 5393

Jeg har kun sett Voodoo dyrkere på film, og når du sier det, blir de fremstilt nærmest på en prikk lik denne sjarmøren. Samme brunfarge og blanke hud, og samme mangel på hår.
AlfredZweistein
14.05.2019 kl 01:18 5367

Da blir det mørk stang på prinsessen!
Slettet bruker
14.05.2019 kl 10:38 5316

Vedder på at kong Olav snur seg i graven. Prinsesse Astrid måtte vente i flere år før hun fikk lov å gifte seg.
Zorin
14.05.2019 kl 10:48 5309

Hvis jeg ikke husker feil, så stammer urmennesket fra Tanzania, så hvis du fører stamtreet ditt langt nok tilbake finner nok også du en sjaman eller to. Forøvrig så er vel typen til Martha fra USA.
Redigert 14.05.2019 kl 10:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 11:12 5299

Synes i grunn dette var meget passende og et flott symbol på hva Norge har utviklet seg til.

Når hyperinflasjonen kommer har jeg jo tidligere foreslått en glisende Erik Solheim avbildet på 1 million kroner seddelen. Hva med sjamanen avbildet på 10 millioner kroner seddelen, kunne det vært noe?
Slettet bruker
14.05.2019 kl 11:15 5295

Skal vedde på at minst 80% av kundegruppen til englesjarlatanen og sjamanen er psykisk syke som søker en magisk løsning på sine problemer. Såpass tyder i hvert fall NRK innslaget på, mye skriking og utagering. Derfor er disse utøverne useriøse kvakksalvere som risikerer å påføre sårbare mennesker ytterligere skade med sin "behandling".
Alt for å bli rike av kynisk makt over psyke sårbare mennesker! :-(

Hva var det forrige gang prinsessen fant kjærlighet? Lysfontene? ;-DDD
Redigert 14.05.2019 kl 11:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 11:41 5271

Havfruen, det stemmer, at hun bruker sin plass i kongehuset på denne måten, reagerer jeg på. Prinsessetittelen skulle bare tilhøre de i kongefamilien som utgjorde en jobb for Kongen og Norge.
Prinsessetittelen har gjort at hun kunne ha et levebrød av tittelen, og det har hun brukt. Hadde det ikke vært for den, hadde hun ikke tjent en krone.
Nå er hun fanget i prinsessetittelen, med en som også har sett at hun blir en flott reklame for ham, for hva er det hun skal gjøre i disse forestillingene?
Sotah
14.05.2019 kl 11:46 5263

Vittige hoder på nettet mener det hele skyldes et snev av dysleksi. Mannen er sjømann, ikke sjaman.
Slettet bruker
14.05.2019 kl 12:06 5252

Hallo, hvor gammel er Martha, er hun snart 50, er hun over tiden for barnefødsler.
Slettet bruker
14.05.2019 kl 12:08 5250

Ps. Dysleksi hehe!