Da har engel-prinsessen vår funnet seg en svart sjaman

Slettet bruker
12.05.2019 kl 22:29 13861

"Prinsessen og samarbeidspartneren, den amerikanske shamanen Shaman Durek, bekrefter på Instagram at de er et par.

Det var VG som først omtalte nyheten.

«Når du har møtt tvillingsjelen din, så vet du det. Jeg er så heldig å ha møtt min. Han har forandret livet mitt», skriver Märtha Louise under et bilde av de to sammen som er publisert i Los Angeles like før klokken 22 norsk tid.

Hun skriver videre at han har vist henne at det finnes betingelsesløs kjæreste, og at hun er stolt over å kunne gå ut og fortelle at de to er kjærester.

«Jeg elsker deg til evigheten og tilbake», skriver hun."

Jeg visste ikke at vårt kongehus hadde aner tilbake til Afrika?

https://www.tv2.no/a/10604541/
pengex
13.05.2019 kl 21:06 4622

Ahhhh. hegnar forum.....min daglige dose av galskap.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 21:37 4603

Polemiker har helt rett - alle kan bevege atomer - det var oppdagelsen de gjorde i Cern. Vitenskapsmennene som sto ved akseleratoren endret protonenes bane bare ved sine ubevisste forventninger om et resultat. Det kreves ingen sjamanisme og heller ikke engler til slikt. Mennesker som jobber litt med seg selv kan nå inn til slike evner. Og det er ikke noe mystisk med det i det hele tatt. men du må lære å jobbe med kroppens frekvenser.

Snåsamannen ga i all anstendighet Gud æren for sine evner som tilhører skaperverket og metafysikkens lover. Den ydmykheten har alle store healere. Å ta æren selv gjør bare sjarlataner for å tjene penger på mennesker som ikke har nådd et slikt utviklingstrinn selv og som derfor heller ikke klarer å opprettholde et svingningsnivå som kreves for varig endring.

Snakeoil, snakeoil - buy today - cures all ailments - snakeoil, snakeoil - buy today!

Fy fader jeg blir kvalm. (Men fint hvis dette tar knekken på kongehuset da!)
atnorhe
13.05.2019 kl 22:02 4584

Det har utspilt sin rolle som kongehus, fordi Kong Halal er begynt å bli senil. Han tror han er løvenes konge og bor i jungelen. Sikkert fordi det kryr av Afrikanere som han stadig må hilse på.

Derav den merkelig talen han holdt sist nyttår, hvor han bablet om at Nordmenn var Somaliere Eritreere og Pakistanere. Fullt forståelig at han ikke skjønner hvor han er konge, men det blir verre, når en Mette i fra Kristiansand som giftet seg med sønnen, fordi hun ville bli kjent, blir dronning.
Det aller beste hadde vært å innse at landet kan ikke betale en tilfeldig jente som haiket med kronprinsen millioner for å stå og vinke på en balkong en gang i året .Det er ingen ting interessant med henne utover at hun fikk barn med kronprinsen. Hun er helt ordinær på alle områder,men må anstrenger seg for å være "folkelig".
Det blir for dumt.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 22:52 4550

Durek er ikke det et kondom, mulig jeg tar feil. De får nå bare styre på, men jeg forstår ikke at de får opptre i kirker.
atnorhe
13.05.2019 kl 22:58 5236

Jeg visste ikke at vårt kongehus hadde aner tilbake til Afrika?

Joda, selv kongen stammer i fra Afrika, noe som skinner mer og mer igjennom i han taler nylig.
ladaen7,30
13.05.2019 kl 22:59 5235

Så på Dagsrevyen at denne Sjarlatanen eller hva han var drev og "leget" folk mens de ristet og kaklet og bare kvitøyet var synlig, bevares det var som et innslag fra en eller annen fanatisk sekt.
Skjønner jo godt at hun falt for en slik entertainer, hun snakker jo med hester, engler og hva det skulle være.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 23:02 5232

Nå har prinsessen lest HO og har en melding:

"Til dere som vil kritisere - Jeg velger ikke min make for å tilfredsstille dere eller normene. Jeg velger av kjærlighet.
Prinsessen beskriver kjæresten som sin sjelevenn og deres kjærlighet som betingelsesløs. Akkurat slik jeg kjenner den fra eventyrene. Durek Verett er en amerikansk sjaman og det forelskede paret er også samarbeidspartnere og skal på turné sammen."
https://www.msn.com/nb-no/livsstil/forhold/«jeg-velger-ikke-min-make-for-å-tilfredsstille-dere»/ar-AABj2h3?ocid=spartanntp

Unnskyld, Märtha, men du er snart 50 år! Du kjenner sikkert til hva forelske og hormonene som da frigjøres gjør med vurderingsevnen. Klart du ikke velger for å tilfredsstille oss. Men vi kritiserer heller ikke deg for at du skal høre på oss. Vi bare antyder at du har valgt en selvopptatt påfuglhann som ikke ser deg fordi han er så opptatt av seg selv. Saken angår oss enten du vil eller ikke forstår du. Uten nasjon og et folk, ingen kongefamilie og ingen prinsesse!
Slettet bruker
13.05.2019 kl 23:08 5221

",,hevder-shaman-durek-at-han-kan-rotere-atomkjerner-og-redusere-alder...

Når en leser dette skjønner en jo bedre hvorfor Martha med sin englehær falt for ham, hun sier jo hun er såå sensitiv...
så jeg vil bare ønske henne lykke til, og håpe hun ikke blir skuffet....
atnorhe
13.05.2019 kl 23:19 5208

Disse to må være som skap for hverandre. Begge er drevne svindlere, bortsett i fra at han selvsagt vet det selv, mens hun later til å tro på sine egne fantasier og hans "helbredelse".Hele fyren har sjarlatan og svindler skrevet midt i pannen, men kjærlighet gjør som kjent blind, selv for en klarsynt som Marthe Louise ..
Når det er sagt, har jeg alltid synes hun var en flott jente, og det er hun fremdeles.
ladaen7,30
13.05.2019 kl 23:32 5195

Det så jo nærmest ut som god gammeldags djevelutdrivelse, tungetale og full pakke:-)) Eller var det rett og slett Voodoo, en afrikansk selskapslek?
atnorhe
13.05.2019 kl 23:52 5184

Jeg har kun sett Voodoo dyrkere på film, og når du sier det, blir de fremstilt nærmest på en prikk lik denne sjarmøren. Samme brunfarge og blanke hud, og samme mangel på hår.
AlfredZweistein
14.05.2019 kl 01:18 5158

Da blir det mørk stang på prinsessen!
Slettet bruker
14.05.2019 kl 10:38 5107

Vedder på at kong Olav snur seg i graven. Prinsesse Astrid måtte vente i flere år før hun fikk lov å gifte seg.
Zorin
14.05.2019 kl 10:48 5100

Hvis jeg ikke husker feil, så stammer urmennesket fra Tanzania, så hvis du fører stamtreet ditt langt nok tilbake finner nok også du en sjaman eller to. Forøvrig så er vel typen til Martha fra USA.
Redigert 14.05.2019 kl 10:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 11:12 5090

Synes i grunn dette var meget passende og et flott symbol på hva Norge har utviklet seg til.

Når hyperinflasjonen kommer har jeg jo tidligere foreslått en glisende Erik Solheim avbildet på 1 million kroner seddelen. Hva med sjamanen avbildet på 10 millioner kroner seddelen, kunne det vært noe?
Slettet bruker
14.05.2019 kl 11:15 5086

Skal vedde på at minst 80% av kundegruppen til englesjarlatanen og sjamanen er psykisk syke som søker en magisk løsning på sine problemer. Såpass tyder i hvert fall NRK innslaget på, mye skriking og utagering. Derfor er disse utøverne useriøse kvakksalvere som risikerer å påføre sårbare mennesker ytterligere skade med sin "behandling".
Alt for å bli rike av kynisk makt over psyke sårbare mennesker! :-(

Hva var det forrige gang prinsessen fant kjærlighet? Lysfontene? ;-DDD
Redigert 14.05.2019 kl 11:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 11:41 5062

Havfruen, det stemmer, at hun bruker sin plass i kongehuset på denne måten, reagerer jeg på. Prinsessetittelen skulle bare tilhøre de i kongefamilien som utgjorde en jobb for Kongen og Norge.
Prinsessetittelen har gjort at hun kunne ha et levebrød av tittelen, og det har hun brukt. Hadde det ikke vært for den, hadde hun ikke tjent en krone.
Nå er hun fanget i prinsessetittelen, med en som også har sett at hun blir en flott reklame for ham, for hva er det hun skal gjøre i disse forestillingene?
Sotah
14.05.2019 kl 11:46 5054

Vittige hoder på nettet mener det hele skyldes et snev av dysleksi. Mannen er sjømann, ikke sjaman.
Slettet bruker
14.05.2019 kl 12:06 5043

Hallo, hvor gammel er Martha, er hun snart 50, er hun over tiden for barnefødsler.
Slettet bruker
14.05.2019 kl 12:08 5041

Ps. Dysleksi hehe!
Slettet bruker
14.05.2019 kl 12:11 4499

Hun kunne ikke hjelpe for det med prinsesse, det må nesten folket ta på sin kappe.
synes ikke dere skal skremme. Litt sjamani er bare artig. Ingen Shiamani og takk for det.
Slettet bruker
14.05.2019 kl 13:18 4481

Før i tiden ville hun blitt plassert på et dertil egnet sted. Mennesker som fabler slik hun gjør er ikke normale, de er virkelighetsfjern, tåkete og det er ikke vanskelig å finne rett diagnose på denne tilstanden. Hva som er mer merkelig er at mennesker rundt henne klapper og jubler og tror på hva hun sier. Men, nevner bare en engelsk konge som også hadde en "rar" tilstand, og folket jublet rundt han også.
HP17
14.05.2019 kl 13:32 4475

Hva er forskjellen på denne sjamanen til prinsessen som kan snu på atomer/elektroner slik at folk blir yngre og de utskjelte TV predikantene?

TV-pastor med støtte til mirakelpredikantene

Den omstridte TV-predikanten Jan Hanvold tar «mirakelpredikantene» i forsvar, og i Bergen har Svein-Magne Pedersen blitt overrakt en hederspris.

Selv betaler jeg fjerne 500-1000 får å bli et par år yngre
Daniel_K
14.05.2019 kl 13:54 4468

Snart ser vi Marthe som 20 åring, hånd i hånd med Shaman på 19 :-)
HP17
14.05.2019 kl 14:00 4463

Og tenk på vårt kongepar som snart kan bli 60 år igjen med sin nye «svigersønn»?
Det er heftige saker det denne sjamanen kan utrette av mirakler?
Slettet bruker
14.05.2019 kl 15:38 4447


Han har landet...........

Prinsesse Märtha Louises tok imot sin sjamankjæreste Durek Verrett (44) på parkeringsplassen på Gardermoen tirsdag ettermiddag.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/OpzWo1/durek-verrett-har-landet-i-norge-skal-feire-17mai-med-prinsessen-i-oslo
Load
14.05.2019 kl 15:57 4440

Glem det nå Sotha, ser du ikke humoren i denne aliansen, så har du skylappene skrudd for tett på styrthjelmen.
Dette er jo stor humor!
Deilig treff av NTB da de meldte :
-13:21 Märthas nye kjæreste i Norge...
-13:14 60 Kilo Khat beslaglagt på Gardermoen

Herlig! :)))
HP17
14.05.2019 kl 17:28 4419

At det norske kongehuset gir seg i lag med en åpenbar kvakksalver og svindler som hevder å kunne gjøre folk yngre m m er mer enn spesielt. Merkelig at den norske pressen ikke stiller noen kritiske spørsmål til denne kvakksalvern.
Det er et stort steg å gå fra englefjør, snakke med hester og døde til denne svindleren. For det er vel ingen her som tror at han har evner til å gjøre folk yngre?
En løgner og kvakksalver som prinsessen fronter og legitimerer. Ti
atnorhe
14.05.2019 kl 17:45 4414

Haiti, er ikke det stedet hvor voodoo står sterkere enn alt annet innen overtro? Jeg synes han så ut nøyaktig slik som disse voodoo guruene.
Fyren er creepy med sikkert hyggelig for det. De fleste sjarlataner har en pen fremtreden.
Slettet bruker
14.05.2019 kl 18:18 4396

Den nye magikeren er jo norsk. Han sier det selv, han kommer fra Fredrikstad og der bor foreldrene hans. På spørsmål om han ville besøke dem, sa han klart, nei.
Slettet bruker
14.05.2019 kl 19:18 4386

Jeg synes dette er ustyrtelig morsomt og ønsker paret lykke til. Oslo er utsolgt. Ekstraforestilling?

Fr.stad er også utsolgt.
Redigert 14.05.2019 kl 19:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 19:20 4384

Herregud! Fyren er da ikke muslim!
atnorhe
14.05.2019 kl 19:46 4369

Nei dessverre, det hadde vært supermorsomt, men det er enda flere muligheter. Jeg krysser fingrene:-) Hva med en IS leder neste gang?
Slettet bruker
14.05.2019 kl 19:50 4367

Dette er helt utenfor deres område. Folk trenger å bli gjort oppmerksom på det spirituelle området.
Slettet bruker
14.05.2019 kl 19:52 4363

Blir det full bedekking i kveld mellom 22.00 og 24.00?
Slettet bruker
14.05.2019 kl 21:07 4338

Noe som er minst like morsomt er at professor Kristian Gundersen står opp fra de døde hver gang det blir snakk om noen alternativt.

Slettet bruker
14.05.2019 kl 21:13 4332

Tror folk skal ta det litt med ro, skjønt holde et våkent øye med sjamani snikmarinering.
kokkohill
14.05.2019 kl 21:15 4330

Durexen kommer til å ta unna helsekøene i Oslo ,det er bare å legge ned og spre pengene ut igjen i landet.

Ta disse på alvor ,la de bevise ?
Slettet bruker
14.05.2019 kl 21:19 4327

Vi har godt av endelig å få på slottsballongen et alternativ til den vanlige sunni shia mani
Redigert 14.05.2019 kl 21:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 22:08 4309

Jeg finner det merkelig at ikke kongeparet har møtt sjarmøren før forholdet offentliggjøres. Hun bruker tross alt prinsessetittelen i sakens anledning, så det er vel dermed et statsanliggende... Erna utnevner heller ikke nye ministre uten å fremlegge det først for kongen. Det er jo nærmest en majestetsfornærmelse prinsessen gjør seg skyldig i her?

Ellers ser jeg sjarmøren Shaman mener seg i stand til å "balansere" blodet til folk. Ahem, altså... Blod består av en rekke forskjellige blodproteiner som produseres i kroppen og som er uhyre komplisert å korrigere, og som fyller en rekke oppgaver, fx trombosestoppere (protein-C) for mye eller for lite gir hhv blødningsfare/blødersykdom eller blodpropp, og det er et uhyre komplisert og stort hormonsystem i blodet som produseres i forskjellige kjertler, osv. Men selvsagt, sjarmørsjamanen vet hva som skal til!

Så er det jo sjempehyggelig at endelig kan Mette-Marit bli kurert for sin kroniske lungesykdom og komme i full jobb igjen.
Det blir fint - og veldig, veldig hyggelig!

Det er som de sa i 1880-tallets Amerika: "Snake-oil, snake-oil - buy today - cures all ailments! Snake-oil, snake-oil - buy today!"

Sjelens og bønnens Gudskraft har vi alle om vi søker det; den som tar betalt for å dele Gudskraften er sjarlatan som byr på noe helt annet - forhåpentlig av det harmløse slaget - annet enn at folk går hjem en tusenlapp fattigere - og det kan det jo hende at noen synes Sirkus Royal er verdt!
Redigert 14.05.2019 kl 22:12 Du må logge inn for å svare