Konspirasjonsforståelse og respekt for fordommer

Slettet bruker
13.05.2019 kl 09:34 321

Dette er de to sikreste veiene til å forstå verden.
For verden er bygget opp på maktbakspillernes faktiske konspirasjoner (itte døm som stakkars småkæller sutrer om i MSM), og fordommer er det mest presise vi har om våre medmenneskers kvaliteter.
Samfunnvitenskapene er blitt så PK at døm itte leverer relevant info lenger.
BP er landets fremste sannhetskanal, der en promp er en promp.
Sånn erre bare
Slettet bruker
13.05.2019 kl 19:35 260

Han var losjekonge gett. Storkæll å ha så sinnssyk humor at man aldri slutter, men trakasserer og ødelegger via telenettet i flere tiår se.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 11:31 306

Je syns Sveinung Rotevatn er usigelig ekkel og samfunnsskadelig.
Det er verken en konspirasjon eller en fordom.
Bare en nøktern observasjon og sunt folkevett.
Men hvis fyren får fortsette uten å bli bortgjemt i et kott snarest, kan han gi grunnlag for fordommer av typen at "æille Rotevatner er like ille".
Som sannsynligvis er helt sant. Faren skal visst være på samme nivå. Men inntil videre er dette bare en nyetablert fordom.

Slettet bruker
13.05.2019 kl 10:07 314

Je tenkje nøkk je ender opp i ildsjøen du. Der alle døm andre storkællene herjer (idi amøn, hetler, gøebbels, himmler, stalin, køny, vandreren og breivøk)
Redigert 13.05.2019 kl 10:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2019 kl 09:46 317

Paulus sier det skal komme en tid da folk skal vende sitt øre fra sannheten og holde seg til myter.
Dette miljøpisset og overbefolkning mener jeg er aktuelle eksempel på myter.

Når det er sagt så er jeg lei av det meste som har med NVO og illuminati og alt det greiene å gjøre. Det startet vel først i 1776 eller noe, og bestefaren min var også til dels bekymret for det. I dag skriver vi 2019 og det skjer jo ingen ting! Eller gjør det det? Er det antikrist, for de som har hørt om ham, de så gjerne lengter etter?
Det er viktig å ha blikket festet på troens opphavsmann og fullender, Jesus! Og ikke miste målet av synet så du havner i ildsjøen! The lake of fire!