Rec Silikon, hør dagens Trygve Hegnar latterliggjøre rec :-)

Slettet bruker
REC 09.02.2018 kl 18:28 4779

Litt ut i sendingen så begynner Trygve i kjent stil å omtale rec og sier dette:

- falt 99%
- har ikke tro på aksjen
- " jeg har ikke noe positivt å si om rec"
- negative resultater

Jeg tror ikke Trygve og JUM er bestevenner ;-)

Men Trygve har god peiling når han kaller rec en taper aksje.

Se selv lenke under

http://www.hegnar.no/TV/direkte

God helg alle rec'ere
Redigert 09.02.2018 kl 18:31 Du må logge inn for å svare
Odi.1
09.02.2018 kl 19:48 4518

bålle krem...
Redigert 09.02.2018 kl 23:33 Du må logge inn for å svare
Ebit
10.02.2018 kl 00:31 4154

Kanskje han er blitt hjernevasket av Preben (med dokumentmappa)?
Preben kunne dessverre ikke stille på seansen med Trygve.
Antar han var så til DE grader drittsur over det gode EBITDA resultatet at han heller gikk hjem
bakeren74
10.02.2018 kl 06:37 4004

Han disser REC ganske greit, men sier vel i siste setning at han ikke skjønner noe av denne aksjen. Kan jo ligge litt i at han er for gammel til å sette seg inn i nye energiløsninger. Han var jo i overkant negativ grunnet olje og oljeselskapene som gikk i minus. Han er vokst opp med gullalderen i olje, og evner ikke å se nye fremtidige løsninger for energi. Der har vel REC et bein eller to dyppet godt nede i suppa. Markedet forstår bedre enn denne eldre herren hva som kommer i fremtiden.
milk
10.02.2018 kl 07:48 3939

Gleder meg til å se Trygve som skuespiller. Han skal være med i komedien "helt perfekt"med Thomas Gjertsen. Der tror jeg han vil gjøre det meget bra :-)
Slettet bruker
10.02.2018 kl 08:55 3858

Milk ja uansett hva Trygve skulle mene på TV så har han veldig mange følgere. At ikke rec løfter seg mer etter q4 nå som alle likene er ute av rec skapet - er ikke bra med tanke på videre kurser. Jeg tror desverre rec vil ligge lenge i range mellom 0.80 og 1.20 i lang tid fremover.

Mange har tapt mye i rec. Jeg skummer bare fløten med raske inn og ut. Derfor milk så leser vi dette med ulike briller - du og jeg.

God helg
milk
10.02.2018 kl 10:22 3726

Nå ja... Nå bruker ikke jeg briller sånn til daglig. Jeg har blitt litt mer langsynt med åra,men det er en normal utvikling med alderen. Kanskje derfor jeg er blitt litt mer langsynt i aksjer også! Jeg skriver ikke så mye når det gjelder REC,for det er det mange andre som gjør. Jeg leser de fleste trådene og innleggene som virker saklig. Har sittet med min REC beholdning lenge. Alt for lenge mener vel noen. Tap har man ikke før man selger under kjøpspris. Jeg har snittet ned til 1,20 å føler meg komfortabel med det.... At ørkenvandringen fortsetter,holder jeg ikke for umulig. Selger de Butte,vil det kanskje gi et overskudd etter at lånet er betalt i September. Å eie 15% i Yeilin er slett ikke ille. De har opsjon på resterende 34% innen 3 År. Det tyder på en langsiktig strategi. Kanskje får vi et bud på hele REC. Da blir det Gull å sitte i REC.... Vel Vel,vi får se det an litt. Noen mener til å med at REC kan bli et utbytte selskap. Det tror jeg blir langt opp å langt frem. Den dagen er jeg meget langsynt,for å si det sånn ;-) God helg.
Slettet bruker
10.02.2018 kl 12:53 3571

Milk - ja Du og jeg har jo lenge holdt på med rec på mange Nick:-)

At du sitter på 1.20 står det respekt av - men det er jo tap å ikke tjene penger.

Selg noe/alt på mandag morgen og kjøp igjen på lavere kurs senere i uken.

Sett deg så en SL nedover og gå ut på TP når du føler for det. Hold på slik en stund og du sitter nice igjen.
REC er ikke aksjen å sitte long i om dagen. Det blir litt farlig fremover tror jeg.
Redigert 10.02.2018 kl 12:56 Du må logge inn for å svare
milk
10.02.2018 kl 14:00 3490

Trading ligger ikke for meg. Har prøvd det tidligere med vekslende hell. Har egentlig ikke tid til å drive med det. Det tar vel ikke så mye tid å bruke algore,eller SL og TP,men jeg liker å følge med å eventuelt overstyre SL og TP. Pengene tjenes på de store svingningene. Men vi får se,kanskje på tide å endre strategi når det gjelder REC. Skal si meg enig i at det er liten vits å bare sitte å vente i en aksje som ikke gir utbytte ;-)
Slettet bruker
10.02.2018 kl 21:58 3232

Milk: har du prøvd trailing stop loss som er mer dynamisk og da slipper du å tenke så mye på dette hvis du har lite tid.

Jeg bruker bare dette i rec. Funker veldig bra i denne typer aksjer. Prøv selv og du vil bli overrasket:-)
milk
12.02.2018 kl 11:23 2905

"Green" Nå går toget! Kast alt som heter TP over bord å bli med på ferden ;-)