Hva skjer?

Braincool
AVANCE 13.05.2019 kl 12:04 1393

Avance faller på det meste ca 10% i dag. Har falt ca 7 kr fra toppen bare for noen uker siden og til i dag. Hva er det som tilsier at Avance skal falle så mye? Er det avtalen mellom USA og KIna som fortsatt ikke er i havn som tynger så mye eller blir Q1 resultatet så mye dårligere at det er derfor vi ser det massive nedsalget uken før tallene er på bordet?.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 12:08 1383

Er vel bare meglerhusene som leker seg med trading igjen. Helt utrolig!
Hadde ratene vært gruset skulle jeg skjønt det, men det har da ikke vært særlig stor nedgang mener jeg selv om de laveste rater er registrert på 38 000 dollar i løpet av forrige uke.
Braincool
13.05.2019 kl 12:23 1331

Ja helt utrolig. Satt bra i pluss både i Bw lpg og Avance. Så begynte nedsalget og vurderte å selge meg ut, avsto fra det og det er litt surt nå da jeg sitter godt i minus med de jeg har inne. Har sikkret gevinst underveis men hadde ikke trodd at de skulle falle så mye. Som du sier er vel husene som herier for å skremme for å komme seg inn billigere
Slettet bruker
13.05.2019 kl 12:27 1315

Hvem vet?
msmekk
13.05.2019 kl 12:32 1297

Rent teknisk kan den falle ned mot 19-20 Kr. noe som vil gi en gylden kjøps anledning. Fallet de siste dager er en kombinasjon av at den var overkjøpt, handelsavtalen drar ut i tid og så ble den tatt ut av FA`s innside portefølje forrige uke. Vi kan nå være i et område det er greit å akkumulere igjen, utsiktene ser veldig sterke ut. Om China skulle finne på å øke tollen på Gas må de selv ta følgene av å puste inn forurenset luft fra kullkraftverkene sine. Uansett vil resten av Asia og spesielt India bidra sterkt til økt trafikk fra både LPG og LNG. De fleste kurs mål ligger mellom 30 og 40 Kr.
Slettet bruker
14.05.2019 kl 15:44 1000

Ja da er maskiner og husene godt igang med å leke:)
De er ferdige med å programmere for nedgang, nå er det oppgang etter å ha ristet ut endel folk. Dagens oppgang er ikke mindre enn SYYYk, svært syk!