Snart feiring av grønnlovsdagen du

Slettet bruker
13.05.2019 kl 15:46 291

Storkæll å ha grunnlov. Den kan vi kikke i hvis noen har laget kvalm, for å finne ut om det strider med lovene.

Denne grunnloven er norsk. Derfor er det vanlig å feire med norske flagg på den norske grunnlovsdagen. Det er snodig når noen vifter med andre nasjoners flagg denne dagen, jeg blir ikke akkurat brydd eller provosert, men det er snodig og litt tilbakestående med feil flagg.

Eneste je tillater på 17. mai i min hage er IS-flagg, norsk flagg, hakekors og Mozambik sitt flagg (de har en AK47-rifle på flagget sitt som seg hør og bør).

Takk.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 20:03 255

Ja, for det ner-dumma folket aner jo ikke hva som står i grunnloven.
Men alt går i liksomdemokratiet hvor alt selges, land, vann, rettigheter mm.
Og det selges ikke bak ryggen på folk, men rett for nesa....rett bak mobilen....
Slettet bruker
13.05.2019 kl 18:05 272

Å nå imponerer du stort Biolante. Tipper du var på Utne camping se, østfoldkommunenes tilud i særp for slitne storkæller og limsniffere se. Ikke legit. Hældn 16. mai er en godt bevart secret se.
Husker en gang jeg var der og det var en trailer som skulle til Saugbrux og sikkert hadde kommet langt fra se. Han ble stående i stille kö i mange timer i sentrum pga alle storkællæne i ditto storkæll bilær gett!
Redigert 13.05.2019 kl 18:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2019 kl 17:40 275

Å i mine yngre dager hadde je sømmerjobb å jøbba med tellkømstteknikk på den den gang nye Svenesøndsbroa se. I helgen reiste vi tell Halden du. Å je trodde vi var harry der je køm fra du, den gang ei se. Bodde på en camping like ved svenskegrensen se, spiste pezza med berne på bøx å hekket ei 16 år gammel østlandsrype som ble kjørt tell campingen av broren som hadde en blodsenka flammepaintet Vølvo du (legit).

Å ungdømstiden var sekju se.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 16:17 281

Ekstremt uenig. 16. mai er den så til de grader mest edru dagen i året for min del. 15. mai også. For da skal det lades øpp tell ÅRETS STØRSTE DREKKADAG, altså 17. mai. Det er faen ikke barnas eller familiens dag. Det er party på terrassen min sin dag, med enormt konsum fra kl 7 på morgenen til kl 24 på kvelden. Det er også lov tell å stikke nedom byen for å se når Direksjonsmusikken skyter hagle i fylla. Men man må kjapt tellbake på øltanen å fortsette DREKKINGA.
Fredrik Frikk
13.05.2019 kl 16:07 284

Da jeg var unge gjaldt det å spise så mye is som mulig, men etter at det gikk av moten er ikke 17. mai viktig lenger. Men kvelden 16. mai er en god dag å drikke på.
Slettet bruker
13.05.2019 kl 15:51 289

Å den er ikke hva den var du. Siste raseringen av interesse skjedde når de dro inn hedenskapet på mystisk vis 21. mai 2012 se.
Ytringsfriheten har noen innskrenkninger slik jeg ofte tenker meg om twice gett. Vanskelig å vite hvor grenser går. Tenker dere slik før dere poster?
Ja så er det det med jødeparagraf osv da. Wergeland var med å fjerne den se, men feigingen Vidkun Abraham Lauritz tok den i bruk under wwII før den igjen ble fjernet se.