PHO - 52% vekst i USA!

Computum
PHO 14.05.2019 kl 09:33 22724

Oslo, Norway, 14 May 2019:

Photocure ASA (OSE:PHO), today reported a revenue growth of 52% in local
currency for the U.S. market in the first quarter of 2019, contributing to
Hexvix/Cysview revenues of NOK 51.2 million (Q1 2018: NOK 40.7) and a recurring
EBITDA of NOK -1.5 million (NOK -4.0 million). The company continues to receive
strong endorsement for the use of Blue Light Cystoscopy (BLC) with Cysview and
reiterates the significant revenue growth and profit opportunities in the U.S.
market.
"We are off to a strong start in 2019, continuing the momentum begun in 2018 by
posting another record quarter of results. In particular, the US growth
trajectory continues with an increase of 52% in USD. We are still very early in
the launch phase of Flex in the US with tremendous potential for long term
sustained growth. Our direct efforts in the Nordic countries continue to produce
strong single digit growth as expected in this mature region of the world. And
partnered sales have begun to show improvement with increased expectations and
efforts," says Daniel Schneider, President & Chief Executive Officer of
Photocure.
Redigert 21.01.2021 kl 06:19 Du må logge inn for å svare
focuss
18.05.2019 kl 10:17 3932

Videre så er det ikke haussing at det i USA hvert år gjennomføres 1,7 millioner cystoscopier på blærekreft pasienter. Det er informasjon. At Jb10000 ikke kan regne er heller ikke haussing. Det er informasjon.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
focuss
18.05.2019 kl 10:10 3948

Jb10000
Det at man med BLCC i surveillance oppdager og fjerner 20% mer av den vanligste blærekreften og 40% mer av den farlige CIS kreften med p<0,00001 er ikke haussing. Det er informasjon. At BLCC pasientene får mindre tilbakefall enn andre pasienter og lever lengre er heller ikke haussing, det er informasjon.

At det er en del som ikke kjenner til eller som forstår den informasjonen er noe helt annet. Blærekreft pasienter i USA vil forstå denne informasjonen og handle deretter.Forsikringsselskaper vil forstå det, urologer vil forstå det og henvisende leger vil forstå det. Medicare forstår det,FDA forstår det og AUA forstår det. At JB 10000 ikke forstår det betyr absolutt ingenting.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.05.2019 kl 08:13 4016

Ja jeg har trudd det i over 1,5 år men hittils er det vel BLC som har det vanskelig med att skaffe
kunder. Men eg håper og tror att de får hjelp med att skaffe kunder.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
18.05.2019 kl 07:45 4035

Pafo, etterhvert som markedsandelen øker og BLC blir kjent i markedet blir det stadig vanskeligere for de som ikke har BLC å skaffe kunder.
Derfor vil veksten bli raskere og raskere
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.05.2019 kl 05:41 4064

Ja vad kan vi lese av siste tids Q resultater. Q3 var det opp 0,4 mil fra Q2 og Q4 var det opp 1,9 mil.
Og nu i Q1 var det opp 2,8 mil. Det er enormt med en salgsøkning fra 0,4 mil til 2,8 mil, nemligen
er det 700 %. Det kan man kalle vekst. I kroner regned så selger de før 5,1 mil mer i Q1 19 en
i Q2 18. Det er vel ikke så mye penger, men det er prosenten som teller. Og det er jo 25 øre opp
i økt salg per aksje på 3 kvartal.

Og det er synd med den her førdrøyelsen som viser solgte scope, da ikke noen vet hvor mange
scope som egentligen vart solgt i Q1. Kanskje det var 50 stk eller 0 stk men vi får vel svaret om
ca 1 år. Men vi vet att salgsapparatet har en vekst med 50 %, og økningen av registrerte scope
sank med 33 % fra føregående kvartal. Så vi får håpe det ikke er en trend.

Og att PHO har urologerne på sin side blir en litt merkelig påstand. De er nok klar over att BLC er
mye bedre en WLC. Men det er mye mer penger att hemte per pasient med WLC.
Så får vel PHOs selgere overtyge dem om att penger ikke er alt.

Rigide BLC scope har jo vart til salgs i 6 år i USA nu, og de har ca 2 % av rigidmarkedet. Med en
økning på ca 100 % siste 2 år. Fra 1% til 2 %. Det er kraftig vekst i prosent, men ikke i penger.
Men det speler ikke noen rolle det er prosent som gjeller.

Så even om de ikke tjent noen penger(de har brukt mer)så har de tjent mye dyre prosenter.
Men det ordner seg sikkert nær selgerne får ut fingern. Da blir det SOC:

Jeg tog rådet og sjekke selv, dette blev resultatet som eg sikkert får mye kredit før.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
focuss
17.05.2019 kl 23:44 2995

Det er ingen stor mangel på ignorante i aksjemarkedet. Det er det som gir store muligheter. Så tusen takk skal dere ha.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.05.2019 kl 19:06 3078

Pust rolig gutter.
Nå blir det tre dager på rad uten kursfall. Ikke nedgang i dag, ikke i morgen og heller ikke i overmorgen.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.05.2019 kl 18:18 3125

Hva kan vi lese ut av utviklingen i USA de siste 4-5 kvartalene? Viser ikke den at PHO er i en akselerende vekst og at PHO er i rute ift guidingen for 2020? Har vi så langt hatt noen grunn til å betvile Schneider når han sier at PHO er i starten av lanserings- og kommersialiseringsfasen (også for TURBT) - og at vi ennå ikke har sett effekten når det gjelder potensialet ift flexiscopene (guidingen for 2020 gjelder i all hovedsak kun TURBT)?

Flere poengterer at det ikke er amerikanske investorer som har kjøpt seg inn - og bruker det og at kursen bare er på kr 46 som et argument for at PHO ikke vil bli en suksess. Jeg ser dette helt annerledes - for meg er det alt for sent når ALLE andre har fått opp øynene. Jeg mener den desidert viktigste faktorene for å tjene store penger i aksjemarkedet er å være i forkant - men det forutsetter selvfølgelig at en selv har gjort den nødvendige researchen og kommet frem til at selskapet er verdt å investere i.

Jeg leser at det er flere som latterliggjør salgsapparatet til PHO - at de selger veldig få scope. Er det slik at dere ikke tror på det Schneider sier i forhold til tidsforløpet i salgsprosessen? Hvis det Schneider sier stemmer - vil ikke det tilsi at vi ennå ikke har sett effekten av den økte salgsinnsatsen? Vil ikke det også medføre at vi vil se en økt utplassering/bruk?

Flere av dere argumenterer med at kursen ikke vil bevege seg oppover før PHO viser overskudd. PHO har nylig fått de nødvendige tillatelsene/refusjonene - og jeg er enig med Schneider at PHO er et vekstselskap og i starten av lansering/kommersialiseringen. Jeg mener at det sentrale i denne fasen er å overbevise markedet om at selskapet vil oppnå den veksten/omsetning/overskudd som selskapet forespeiler - og at når/dersom det skjer, vil det vise seg i god tid før overskuddet foreligger. Etter mitt syn er det ganske imponerende at PHO, i så tidlig fase, allerede forespeiler et overskudd neste år (særlig tatt i betraktning at de store effekten av flexiscopene først inntreffer etter 2020 - med peak sale i 2024/25).

Til slutt - det som etter mitt syn var det mest interessante med Q1 (i tillegg til at tallene underbygget at PHO er i rute ift guidingen) er at PHO nå offentlig går ut med at de arbeider med å gjøre BLC til SoU (og at alle kriteriene for at det skal skje er på plass). Tror dere PHO ville gjort det dersom de ikke allerede er godt i gang med denne prosessen, herunder er i kontakt med aktuelle aktører? Basert på de siste studiene som viser alle de positive effektene, og at PHO har urologene/medicare/forsikringsselskapene/pasientorganisasjoner på sin side - hva tilsier at BLC ikke blir SoU? Vet dere hva det vil medføre om det vil skje?

Jeg tror det var mange som trodde at PHO ville tjene mrd over natten - ting tar nok lenger tid enn det flere hadde forventet - men slik jeg har vurdert det er PHO helt klart i rute og jeg har full tiltro til at Schneider med sin ekspertise og kjennskap til markedet i USA er rett mann til å ta PHO videre over i kommersialiseringsfasen. Men dette er kun en aksjonærs oppfatning- sjekk ut selv!

Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.05.2019 kl 17:50 3143

Jeg registrerer at JB1000 har skrevet 20 innlegg de siste 24 timene om et selskap han ikke har noe tro på... Han er tydeligvis veldig dyktig - vet at alle selskaper på PHO minus HEX og Tomra drives av amatører (ja, ledelsen i Equinor, Aker, Mowi, DnB mv vet tydeligvis ikke hva de driver med), har kjennskap til verdsettelsen av alle biotek selskapene i verden (og ikke minst hvilke som er under/overpriset), at det er antall kommentarer/innlegg på Yahoo (samt om et selskap er hausset/ikke hausset) som avgjør suksessen til et selskap - og ikke minst historikken. Av disse 20 innleggene har jeg ikke sett et vektig argument, sett ift fundamentale forhold, for hvorfor en ikke bør investere i PHO.

Jeg har skrevet tidligere, men gjentar det igjen, ALLE som skriver på HO har en agenda. Det er forståelig at dem som har investert i PHO fremhever det som er positivt - likens som at de som velger å bruke store deler av tiden på å kritisere et selskap ønsker en lavere inngang.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
bravi
17.05.2019 kl 15:58 3188

Hyper, jeg sier ikke at dette caset nødvendigvis går til h.....
Det kan bli brukbart med kurser opp mot 100 hvis de greier å få til overskudd, dvs. reduserer utgiftene. Kurser på 1900 har jeg ingen tro på, det blir drømmerier, bare se på kursutviklingen i hele vinter og frem til nå. Photocure er ikke så ukjent at det går under radaren til storparten av investerorene på OB, det er usannsynlig, til tross for alle positiviteter vil de ikke kjøpe. Hva som kan skje om 5 år er ikke relevant, kanskje da er det kommet noe annet i stedet for Cysview.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
HYPERgris
17.05.2019 kl 15:05 3214

Bravi, om du hadde eid en fiskeaksje og blitt fortalt at innen 5år er havet tom for fisk. Hadde du beholdt aksjene dine?

Du har påtatt deg rollen som langsiktig PHO-eier, men beskriver en realitet hvor man skulle vært fornøyd om man hadde fått 1kr pr aksje.

Min påstand: du eier ikke aksjer, ingen hadde kjøpt en aksje med den fremtiden du beskriver.

Jeg tror du kommer til å eie pho-aksjer hvis photocure blir billig nok, da blir det plutselig ikke tomt for fisk i havet allikavel.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
bravi
17.05.2019 kl 13:42 3269

Kursen er uansett hvordan man ser på caset bare 46 kr, det er det som er prisen på Photocure til tross for alt det positive som skrives her. Nå skrives det at vi må vente 3-5 år før dette blir til noe, ventetiden blir bare lengre og lengre høres det ut som. I 2020 regner jeg med at de som liksom "kan" dette caset sier vi må vente minst 5-7 år før dette blir til noe. Man blir etterhvert lei av å lese alt våset som serveres her. SoC meg her og SoC meg der, hvordan i alle dager skal det gå til med en brukerfrekvens på en gang i uka. Brukerfrekvensen var faktisk like høy før de fikk refusjon.

Dessverre tror jeg ikke dette caset blir det mange sitter og drømmer om, da skulle allerede brukergrekvensen vært mye høyere. Aksjekursen med all relevant info og sannsynligheter diskontert er et fint måleinstrument på veien fremover for et selskap som er ferdig med itviklingen og driver med salg. Det er ikke slik at Cysview er noe helt nytt som nettopp har kommet på msrkedet, preparatet har vært i salg så lenge at det burde vises bedre hvis det er snakk om en block buster og SoC. Tror caset kan bli brukbart hvis utgiftene tilpasses inntektene men heller ikke mere i noen år fremover helt til det går ut på dato om noen år og blir erstattet av noe nytt.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.05.2019 kl 12:59 3297

Man kan ikke straffe Oslo Børs fordi det finnes mange tull-forum som hausser og baisser aksjer. Men at Marketwatch burde skjerpe seg på OSE er ganske sikkert.
For øvrig syns jeg heller ikke at PHO skal straffes for useriøsitet. Husk at de fikk frem Metvix i sin tid som er et verdens-produkt.
Og jeg syns vi burde gi PHO minst ett år til før en feller noen dom over fremtiden og verdien til selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.05.2019 kl 12:43 3310

Ja nu var det produktet eg vise til, og om du påstår det er idioter som leger og forskere som lager de
vitenskaplige studierne. Så er det vel bedre att lyssne på ett geni som du Men til opplysning så har
BLFC bare vart godkjend i ett drygt år.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
jb10000
17.05.2019 kl 12:07 3348

godkendt og brugt i 2 årtier

Ja det lyder som en succes

Jeg er dog enig i en ting. Man bør ikke frygte generika. Det er normalt blockbusters der bliver kopieret så på den front er PHO ret sikre.

refusion er 1 ting at det tager op til 1 time længere er en helt anden.

Sat på spidsen burde det ha været en succes allerede dengang der var brugerbetaling - det var det ikke og er det heller ikke nu.

Oslo børs er lille og amatør agtig - men kigger man andre steder i verden er der altså ikke denne haussing til stede.

Prøv at finde de 10 mest haussede aktier på oslo børs for 1 år siden og se hvad din investering ville være blevet til.

Bedste råd er at undgå idioter der skamroser en aktie dagligt. Det er et tegn på usikkerhed. Det er jo altid rart at man ikke er den eneste idiot der investerer i noget lort
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.05.2019 kl 12:01 3346

Det går ikke hausse studier eller Q resultater, de blir det de er vad en noen annen påstår. Og nær man
hausser en aksje med grunnlag i dårlige resultater. Så blir det bare dumt, og de samme gjeller nær
man baisser en aksje uten se helheten. Det er først nær man ser om en produkt er til klar førdel
før kunder/brukare som man bilder sig en mening om dess fremtid.

Og BLFC er en fantastisk behandling før pasienter og medicare og forsikring.
Og det bør vare nok for suksess.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
jb10000
17.05.2019 kl 11:25 3384

En lille forglemmelse. Asetek som jeg godt nok ikke ejer aktier i bør dobles senest midt i 2020.

Generelt er der ikke mange der tager Oslo børs særligt seriøst.

Der er ikke meget inden for teknologi og biotek der bliver til noget - med ganske få undtagelser.

Men Norge er et rigt land så det render rundt endnu. Flyttede du en lang række norske selskaber til børsen i USA eller Danmark for den sags skyld ville du se en helt anden prissætning.

Når olie korthuset kolapser er det nok ikke de 4 spekulative biotekaktier fremtiden skal bygges på.

Sverige er gode til industri

danmark er gode til vedvarende energi og biotek

norge er gode til olie

hvem tror du har fremtiden foran sig?

Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
jb10000
17.05.2019 kl 11:18 3389

Siden det har din interesse så er Tomra og HEX de eneste 2 selskaber på OB jeg ikke mener er drevet af totale amatører.

Det gør sig gældende for Hegner som alle andre forums. Når nogen bruger så meget tid på at hausse egen investering - ja så er det som regel noget lort man har købt.

Har du 20 års horisont kan du roligt shorte det norske marked. Det er nok det sikreste tip i verden.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.05.2019 kl 11:12 3389

Det er bare normal logikk, det går ikke att hålle det skjult for forsikringsselskap i lengden att
det finnes bedre og billigare behandling. Og eg tror vel amerikanske fonder finner ut det nær
forsikringsselskapen finner ut det.

Gjerne kall meg orakel, men eg lager ikke studierne. Bare leser dem og det er det flere som gjør.
Men bare styr utom du, her er alt frivillig.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
focuss
17.05.2019 kl 11:02 3400

JB10000
Jeg kjenner denne dialogen er bortkastet energi, men kanskje du i det minste kan fortelle hvorfor du er så interessert i PHO?
Jeg kan gjerne fortelle hva min interesse kommer av. Det er rett og slett at jeg ser PHO som en sjelden anledning til å bli en helt fantastisk investering. Jeg regner med at de fleste som er interessert har fått med seg årsaken til det. Men JB10000 hvilke selskap på Oslo Børs er det du liker da?
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.05.2019 kl 11:01 3403

Omsetningen til PHO i USA har passert godt over 20 mill for et kvartal, og det betyr at selskapet kan forvente å få inntekter fra USA på 100-110 mill i inneværemde år.

Jeg antar omsetningen har økt til minst 35 mill for USA i Q4 2019, og med akselererende vekst Q for Q, skulle det være innenfor å kunne oppnå inntekter fra usa på 200 mill i 2020.

Da begynner det å brenme i buskene.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
jb10000
17.05.2019 kl 11:01 3403

Godt at du kan garantere det.

Mærkeligt de amerikanske fonde ikke har opdaget det.

Men det er jo ikke første gang her på Hegnar at oraklerne har givet garantier.

Og tak for det. Så ved man hvad man skal styre udenom
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.05.2019 kl 10:57 3406

Tror det er del som ikke førstår BLFC helt her. Det er bevist i studier att 80 % av turbt som idag blir
utført med Rigide scope og narkose. Kan utføres polikliniskt med flexiscope og dermed kan spare
medicare og forsikringsselskap før 20 MILLIARDER i året. Da er spørsmålet om det kommer att
skje.

Og det kan eg garantere att det gjør, det finnes oppegående medisinske eksperter i
forsikringsselskap. Som kan lese og tyde en studie og. De ser galskapen som er idag med WLC
behandling, og efterbehandling med BCG. Som knappest er til glede før andre en urologer.

Så kan de som vil diskutere overskudd og selgere og annet bare stå på.
Men BLFC kommer bare så ni vet.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
jb10000
17.05.2019 kl 10:53 3412

Jeg tolker dit svar som du ikke forstår hvad jeg siger.

Du kan i stedet forholde dig til at en sælger ansat i photocure kun sælger et produkt med ca. samme pris som en opel astra i kvartalet.

Du kan jo samtidigt forholde dig til interessen på verdens største medie

Nu du er ved dine dybe tanker så tænk lidt over at der er ET billigt produkt i pipelinen.

Jeg er villig til at vædde alt du ejer på at PHO aldrig kommer i nærheden af kurs 1900.

Intet andet sted end på Hegner er der den slags fantaster. Men heldigvis bliver kursmålene jo sat ned over tid. Var det ikke SOMSA der mente TRVX skulle være i 6500 nu og Merlin mente at Nano ville ramme 2200 i 2018
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
jb10000
17.05.2019 kl 10:44 3421

Beklager jeg fulgte ikke Algeta dengang. Men Yahoo finance og stockwits plejer at give et godt fingerpeg på hvor man er på vej hen.

Nu tror jeg personligt på at genterapi bliver det store hit inden for de næste 10 år. Men det er min egen holdning.

Jeg bliver bare så træt af at så snart en mus har reageret positivt i Norge - jamen så er kuren på alt fundet.

Havde Norsk biotek været noteret i USA ville prisen være 1/10 af hvad marketcap er nu i Norge.

Hvis det var så let havde Genmap nok været købt op for længe siden. Uden at ligge hovedet på blokken så er Genmap stadig et godt køb. Men den kan ikke sammenlignes med de norske amatør biotekselskaber hvilket prisen jo også afspejler
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
focuss
17.05.2019 kl 10:41 3427

JB10000
Jeg tar svaret ditt som en bekreftelse på at du ikke vet hvorfor din sammenlikning med Europa ikke er relevant. Når du skriver om antall scope solgt i perioden så regner jeg også med at du ikke vet hvor mange nye som har kommet inn i pipeline i perioden.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
jb10000
17.05.2019 kl 10:14 3456

du antager som vanligt forkert.

Kan en sælger af et blockbusterprodukt der tilmed er meget billigt i forhold til andet healthcare i USA ikke sælge mere end et halvt skop i kvartalet og tjene sin egen løn. Ja så er produktet nok ikke så banebrydende.

Alt det kævl om refusion. Før refusionen trådte i kraft var der nogenlunde samme brugsfrekvens. Hausserne herinde tror jo åbenbart at Amerikanerne afholdt sig fra at blive helbredt for kræft fordi der var en omkostning på rundt regnet 1000 dollars.

På et tidspunkt går det vel op for hausserne at de argumenter der bliver postet HVER eneste dag ikke holder vand.

3 uger på verdens største medie og 23 visninger

https://www.youtube.com/watch?v=1I-rPs3zEiQ

Kan vi ikke godt lade de daglige hausninger ligge lidt. Det bliver en anelse trættende.

Hvis aktien er i 1900 om et år så kommer den det jo nok uden at heppekoret hyler konstant.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.05.2019 kl 10:06 3462

JB
Helt uten sammenligning forøvrig....for det blir «aldri» å skje igjen
Men, for å ta utgangspunkt i Yahoo, og bruke aktivitet der som referanse for potensiale til et selskap

Har du kjennskap til hvor mye omtale det var av Algeta i forkant av Bayer sitt oppkjøp? Et oppkjøp til 15-17mrd burde kanskje vært godt kjent i forkant blant verdens pharma-investorer, og dermed rikelig omtalt på den største og mest betydningsfulle plattformen?
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
focuss
17.05.2019 kl 09:57 3466

JB10000
Jeg antar du ikke forstår hvorfor det ikke er relevant å sammenligne med Europa.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
HYPERgris
17.05.2019 kl 09:31 3493

kan lime inn en spekulasjon jeg hadde på ett annet forum som kan være relevant:


"Dette er mine spekulasjoner:

Forøvrig gir det mening at de scopes som føres opp på cysview.com i nåtid, er salg som er gjennomført for en god stund tilbake, og videre blir oppført først når de står operative.

Hvis vi legger til grunn 6-12 måneder salg\installasjon og trenings prosess, så kan nåtidens scopes blitt solgt inn i perioden April-september 2018.

Dette var før Daniel Schneider ble ansatt, og jeg tror ikke vi har sett effekt av arbeidet han har gjort enda. Hvis han har fått sving på salgsapparatet, så kan vi forvente ett skred av nye scopes fra høsten av."
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
jb10000
17.05.2019 kl 09:16 3501

Ja i Danmark har vi god tid til sygesikring. Den er jo betalt over skatten.

Men tak hypergris.

Men haussernes argumenter holder bare ikke. Selv uden refusion ville en hob af amerikanere være villige til at betale. Nu er der refusion og billedet er meget tæt på at være det samme

Der sælges ca. 1/2 skop pr. sælger pr. kvartal.

De tal er fuldstændig horrible. Da et skop trods alt er en meget lille investering for et hospital regnet i forhold til meget andet udstyr. Det koster jo ikke meget mere end et ergonomisk lokumsbræt
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
jb10000
17.05.2019 kl 09:11 3501

I stedet for at hyle som en lille tøs kunne du jo tage stilling til det jeg skriver.

Hvis nogen har fulgt selskabet i flere år betyder det vel ikke at de ved noget.

Det er da blot dumt. Var det ikke dumt ikke at sælge over kurs 100?

fordi man har været en klovn i flere år som dig betyder det jo ikke at man kan bidrage med noget særligt om selskabet.

Jeg ved ikke om det er pis jeg følger. Men jeg tror det nu ikke. Men jeg er godt klar over at folk fra Norge ikke har nogen ide om at der findes aktier i andre dele af verden.

Jeg lavede egentlig blot indlægget så du kunne få lidt hjælp til at sammenligne prissætning på norsk biotek.

God ide at Dan vil lade lortet børsnotere i USA. Så skulle du have set en reaktion der ville fjeldbønderne til at pisse i bukserne over det resultat. Der havde den jo faldet mindst 30 procent
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
HYPERgris
17.05.2019 kl 09:08 3510

Flott at ditt land har forstått fordelene med BLC, med 70% markedsandel. Hadde bare alle land i europa vært like glad i blæra si.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
HYPERgris
17.05.2019 kl 09:06 3506

Du skriver at norsk biotech er ukjent i den store verden, og jeg ser ikke bort fra at du har helt rett.
Dette representerer isåfall en stor opp-side. Hadde vært verre om de var verdenskjent og forkastet. Det hadde bydd på bekymringer.
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
jb10000
17.05.2019 kl 09:03 3510

samme antal i europa de sidste 10 år

do your math
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
focuss
17.05.2019 kl 09:00 3515

JB1000
1,7 millioner cystoscopier i blærekreft pasienter per år. I USA. Do your math
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
jb10000
17.05.2019 kl 08:36 3530

Jeg har da ramt meget godt på både EAM Solar og PHO.

Kig du indlægenne fra Focuss der fremgår det tydeligt hvornår han har købt hans tidligere darling NANO og hans nuværende PHO

Hvad er dine egne forudsætninger?

Fakta er jo at norsk biotek stinker og er aldeles ukendt i den store verden. Det er hårdt for de fleste fjeldaber at forstå det er jeg klar over.

Doktor Lothians fine artikler. Husk lige når i copy paster at de er sponsoreret af SURPRISE Photocure
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.05.2019 kl 04:17 3587

JB10000, eller 100000000, du har ingen forutsetning for å skrive noe som helst om PHO. Du vet faktisk ingen verdens ting, jeg ler av alt du skriver. De er en klovn, du tror sikkert du vet mer enn de som har fulgt selskapet i flere år. Respektløs som du er, selvsagt må du svare. De som ikke vet noe skal alltid påstå at de vet noe, du vet ingenting............hold deg til pisset du følger, ingen bryr seg overhodet hva en novise som deg skriver...Trodde du noen bryr seg??
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
jb10000
17.05.2019 kl 03:29 3590

Mit bet er at der kommer et par indlæg på yahoo finance fra et par fjolser der tror det hjælper at hausse der.

Interessen er lig 0 fra udlandet.

Det er klart at de urologer Photocure har sponsoreret udtaler sig positivt
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
jb10000
17.05.2019 kl 01:10 3621

Siden du spørger

Ja så er NEL også overpriset til maximum.

Generelt er der jo ikke ret mange Norske aktier der er penge værd. Jeg har 2 i min portefølge. Du kan selv gætte på hvilke.

ALT Norsk Olie er jo forhåbentligt crashet om 10 år. Og det er nok ikke biotek der er den nye vej til indtjening desværre

Til info er det ikke NEL jeg har aktier i :) og heller ikke noget der har med olie at gøre
Redigert 21.01.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare