NEL

7Seas
14.05.2019 kl 11:54 1062

Jeg forsøker å delta i diskusjonen på NEL, men må be om tillatelse. Og det "virker" ikke, for å si det slik.
Mr. Tigeren nevnte at det lønnte seg ikke å trade NEL. For meg har det lønnt seg. Men, nå har jeg gått inn som longer. Selskapet er vel vurdert til ca. 15 milliarder etter siste emisjon. Det er mye, mener jeg, for et selskap med nylig emisjon, og salg av produktene sine til småbeløp. Når det er skrevet, er verden, og NEL i en utvikling som, om ikke akkurat nå, men på sikt, vil være en vinner på børsen. Tror jeg.
Nå sitter jeg long i papiret, og har overført mere midler for kjøp. Da mener jeg millioner. Jeg har virkelig tro på NEL, og teknologien deres.

Mvh
Redigert 14.05.2019 kl 11:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2019 kl 12:07 997

Hva er egentlig hensikten din med å gå inn i en Hausetråd på forumet. Den er åpen kun for hausere. Tragisk måte å forsøke på å få til en kursheving.
Når de store selskapene kommer på banen vil de overkjøre Nel med kunnskap og markedsføring.
7Seas
14.05.2019 kl 13:02 940

Jeg har vært på børsen i 30 år, og har erfaring, og inntjening. Dette var ikke ment som en haussetråd. Men... vi er inne i et kursskifte hva angår fossilt, og beboelig samfunn. Da er det kanskje betimelig å velge selskaper? Ikke? Jeg har i hvert fall tatt mitt valg. Og det uten å hausse. Kun sunn fornuft.

Mvh
Redigert 14.05.2019 kl 13:04 Du må logge inn for å svare
7Seas
14.05.2019 kl 13:09 911

Forøvrig har jeg ingen problemer ved å være/holde meg ute av diskusjonene på Hegnar forum. Jeg kjører mitt løp uansett. Men å kalle meg for en Hausser blir bare galt. Vi får se, tiden vil vise. Mitt innlegg var ment som et innlegg for fremtidig generasjon. Jeg er absolutt sikker på at vi får, og må få en endring i i bruk av "kraft" for energi.
Det mener jeg er korrekt, men om NEL er det rette selkapet å satse på, er jeg usikker på. Men mitt valg er tatt. Så kan du kalle det haussing om du vil. Time whil show!!

Mvh


Redigert 14.05.2019 kl 13:18 Du må logge inn for å svare
oppvigår
14.05.2019 kl 13:19 860

Tror nok Nel har den kunnskap som trengs, så noe overkjøring der er jeg ikke redd for. Når det gjelder markedsføring, så ser det ut til at Nel har oppmerksomhet over hele verden.
7Seas
14.05.2019 kl 14:07 813

Jeg synes at det kan være givende å ha en tråd som er "seriøs" for å¨si det slik. Ingen haussing/baissing, men en seriøs negativ/positiv tro på selskapet NEL. For min del har jeg kun en tro på NEL, men det må de bevise via meldinger. Hvordan vet selskapet selv. Uansett, jeg har såpass god inntjening ved trading, så jeg har i dag kjøpt meg inn i selskapet. Long, skrev jeg i innledingen, men det kan være at jeg går over til trading. Er det flere som er litt seriøs omkring investering i NEL, er de velkommen på tråden. Ingen baiss eller hauss!