NANO: KJØPSSIGNAL 3dOHS +BULL1WSOLD ibunnavNY2mndSTIG TR.K > 30

Hugoil
NANO 14.05.2019 kl 15:22 87246

..fri for shortpress og aksjekreditt tvangssalg.
Aksjen loader energi.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Hugoil
31.05.2019 kl 11:52 6127

Kjøper noen låter her nede.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.05.2019 kl 12:01 6111

Storveies "analyse" Hugoil - storveies! At vi nå så 38-tallet er det bare idioter som henger seg opp i, er det ikke?
Men hva gjør DU med dine siste innkjøp av flere "kassetter" på 44-tallet?
Jeg frykter ikke for din økonomi: Du VET selvsagt at dette uansett blir suksess!
For "all risiko er tatt ut av aksjen", som det heter i de opplyste kretser! :-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Hugoil
31.05.2019 kl 17:35 6266

Smålig Korsar. Jeg har ikke kjøpt på 44 på mange over et år. Mindreverdighetsko0mplekset ditt flasher noe voldsomt og tyter ut i utrivelig løgn, nå også om andre enn deg selv. Må det til for at du skal få en noenlunde god dag? Psykopater lar en aldri få være i fred. Det har vært kvalme fra deg på NANO-trådene siden du kjøpte dine første NANO-aksjer i november 2016. Ta deg sammen og ikke vær så opptatt av andre, men prøv å bli et enda bedre menneske. Om du skulle trenge eksempel: https://i.imgur.com/Ow3WBQm.png
Men da må du først kvitte deg med myyye grumsete baggasje, for å dokumentere handlene dine går jo ikke an.

Vennligst ikke plag tråden, den er ganske ren og fin når du holder deg borte.

Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Hugoil
03.06.2019 kl 08:33 5892

Siste topp 50:
State Street Bank kontiene har samlet økt med 290K.
Nordnet har økt med 79K.
Ellers bare småtteri.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
04.06.2019 kl 09:51 5670

Som jeg har nevnt noen ganger så bør fall ned mot solid støtte først og fremst betraktes som en god anledning til å kjøpe. Ikke bare er man sikret minimumspris, men slike fall initierer ofte også ny kursoppgang. Jeg har aldri utelukket fall gjennom støtten, men kun hvis aksjemarkedene crasher. Det gjør de heldigvis sjelden.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Kula
04.06.2019 kl 09:56 5658

Veldig enig i det. Aksjen har nå stått imot fall gjennom 38-39 støtten gjentatte ganger, og dette viser styrke. På et tidspunkt er dette nødt til å materialisere seg i en høyere og mer stabil kurs, selv uten nyheter av større omfang.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
04.06.2019 kl 10:07 5638

Ja, det er jo egentlig bare tøys at vi trenger nyheter for å få kursoppgang. DNBs analyse - som er konservativ så det holder - lander på 110 kr, så det er mye å gå på allerede i dag. I desember unnlot de fleste langsiktige aksjonærer å selge på rapporten som forelå, tross muligheten man hadde til å komme seg ut på åttitallet, nettopp fordi vi anså at aksjen forsvarte prisen og vel så det. Ikke noe lønnsomt valg akkurat, men vi undervurderte nok markedets tendens til å avvente inngang i en aksje hvor de store triggerne befinner seg et stykke frem i tid, De fleste håper på å gjøre store penger i andre aksjer i mellomtiden (noe som i virkeligheten like gjerne ender med at man taper som at man vinner på denne utsettelsen). I mine øyne gir NANO en unik kombinasjon av en betydelig grad av sikkerhet samtidig som potensialet er formidabelt. Ikke mange slike kandidater, men man kan jo argumentere for at f.eks. PHO og PCIB på hver sin måte har lignende egenskaper.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
SkeptusVektus
04.06.2019 kl 10:47 5588

Jeg er egentlig ikke så fan av å bruke det som indikator så tidlig, men det ser ut som en ganske ren 20 dagers OHS i emning. Blir spennende å si om den slår til. Da ser vi fort på kurs opp mot 48-50kr.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Hugoil
04.06.2019 kl 13:46 5469

En 20dOHS som den ene bunnen i en 40dDobbelBunn kan bli selvantennelig.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Lotepus
07.06.2019 kl 17:15 5072

Tenker vi ser høyt 20 tall senest august
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Hugoil
11.06.2019 kl 09:36 5680

Hvordan var det med baissingen før sommeren i fjor? Og hvordan gikk det?
Ligger vel i det minste an til å bli det samme i år. Og i så henseende er viktigste endring på dagens topp50 at Verdipapirfondet DNB Norge Indeks har kjøpt 17K opp til 199K og ligger på 34. plass. DNB-fondene skal være med på reisen, det er helt sikkert. Og hvordan går det utover sommeren da? Ta en kikk på hvor mye DNB-fondene eide høsten 2016.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 10:17 5637

Hugoil,
forstår ikke helt hva du tenker på her? Det du kaller "baissingen før sommeren i fjor" og "hvordan gikk det?" kan jo enkelt svares på:
Først, jeg liker ikke at noen baisser en aksje for baissingens skyld, der kan vi vel alle være enige.
Men dernest, her så vi vel (i alle fall hos noen) bare helt korrekte advarsler om kommende fall i kursen, jfr. at kursen omtrent på samme tid i fjor lå rundt 60 kroner.

Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 10:20 5623


Korsar: Hvordan går det med dine aksjer i BergenBio:) Skjønner du er litt bitter. Du har jo mulighet å kjøpe deg inn i NANO under førti kroner nå. Kanskje du skal lytte til en superoptimist som meg nå:) Du kommer til å bli godt humør med nanoaksjer fremover, det kan jeg nesten garantere deg!

Jimmi
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 12:25 5522

Det ligger inne flere skjulte kjøpsordrer rett under 40,-

Følg med! Dette blir en hyggelig uke som nanoaksjonær:)

Close over 41 i dag

Nå ser Jimmien noe ikke mange andre ser! Liker...
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
11.06.2019 kl 12:45 5492

Har et klart mål for dagen om at NANO skal avslutte over 40. Tror det er mer enn et fåfengt håp.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.06.2019 kl 13:01 5455

Det bør nok gå bra. Jeg vet ikke, men har sjekket litt og det ligger store kjøpsordre nedover nå. Jeg tror vi snart får et rykk opp til 41.

Jeg tror NANO er en doblingskandidat på kort sikt. Sist jeg sa det var kursen 50 kroner. Da gikk kursen til 89 før det snudde ned etter ASH p.g.a mDor.

Det handler om tålmodighet nå. Det kan komme gigantiske nyheter når som helst. Det første som kommer kan være en partneravtale verdt milliarder:) I Algeta kom avtalen på et tidligere tidspunkt. Det er på tide for Big Pharma å slå til nå på oppløpet.

Avtalen kommer ikke når børsen er åpen. Den kommer etter stengetid og da må man være inne. Stor risiko å sitte på utsiden det neste året!

Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Kagge
11.06.2019 kl 14:18 5354

TA i farma er det samme som å tippe Lotto basert på tallene fra forrige uke!!
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Hugoil
11.06.2019 kl 14:19 5351

Det er nok mer riktig å se på formasjonen som et REKTANGEL med 4 bunnpunkter.
Rektangelet har dobbelt så mange bunnpunkter som den fallende trendkanalen. Rektangelet er også litt lengre i tid. I tillegg vender kursen opp fra dette REK-gulvet i dag, noe som bekrefter bunnlinja i Rektangelet - opp fra en 7dagersDB i en større 1,5mndDB liggende i det 4,5mnd lange REKTANGEL.

I 7dagersDBen består den siste bunnen av et nesten ferdig formert KJØPSSIGNAL 3dOHS.


kjede...
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 09:42 5201

Hugoil,
"et nesten ferdig formert KJØPSSIGNAL 3dOHS"?!
Vi driver visst ikke med samme idrett?
Kurs nå: 38-tallet, med risiko for å bryte ned til 37-tallet i løpet av dagen. Vi får håpe 38 holder, for der slutter den brede støtten.

Det interessante nå er heller ikke det tekniske, for TA sier i praksis ingenting om videre kurs når aksjen har tilbrakt måneder i omtrent sideveis posisjon.
Det som styrer nå er de REELLE utsiktene til endring i markedsforventningene, og der er det som demonstrert ved kurs ikke kommet noe holdningsendrende hittil i år, og det er heller ikke guidet fundamentale resultatnyheter før langt ut i 2020. Med helt normale forsinkelser i sektoren samt tidligere forsinkelseserfaringer fra NANO selv, snakker vi snarere 2021. Man må her selvsagt se bort fra dem som fortsetter å "overstyre" selskapets egne guidinger og hoier om snarlige oppkjøp og dataframlegginger som kvalifiserer for søknad. Det er imidlertid ikke slik farma virker. Men her må vi nok vente og se, slik som forrige gang det endte med ca. 1 års forsinkelse.

NB: Dette er IKKE baissing, det er bare en gjengivelse av markedets egne forventninger pr. dato, jfr. faktisk kurs. Når man skal handle i en aksje er det ofte lurt å sette seg inn i hva markedet mener - og det er lite konstruktivt å igjen starte nye baisse-anklager når aksjen faktisk går nedover :-)

Edit: Mens jeg skrev ser jeg at det ble etablert en støttekjøpsprosess. På dagens lave volum kan dette fort lykkes bra, det ville vært hyggelig om aksjen kommer seg ut av det risikable 38-nivået.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
12.06.2019 kl 10:11 5143

"og det er heller ikke guidet fundamentale resultatnyheter før langt ut i 2020. "

Da gjør du isåfall "fundamentale resultatnyheter" til et svært så eksklusivt begrep. Slutten av dette året er svært spennende, da det forventes oppdatering av mDOR (som var årsaken til at aksjen stupte fra 85-90 kr da lavere mDOR ble presentert i desember). Enda viktigere er de første kliniske resultatene fra Archer-1. Og bak det hele lurer selvsagt den alltid tilstedeværende mulighet for oppkjøp/partnere. For øvrig er jo DNBs analyse (kursmål 110) et tegn på at det fundamentale forsvarer en langt høyere prising enn dagens. Håper for øvrig du har rett i at "TA sier i praksis ingenting om videre kurs når aksjen har tilbrakt måneder i omtrent sideveis posisjon."
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 10:31 5111

dr.,
ad hva TA sier, så er det det motsatte av hva Hugoil sier, nemlig slett ikke noe kjøpssignal men test av 38-nivået.
Men som jeg sier, jeg ville ikke vektlagt det i en lang signalløs, horisontal ventefase.
Det vi ser nå er markedets sentiment-balansering pro et contra:
- pro: håpet om at selskapet vil holde bra framdrift og komme med positive delresultater underveis fram til det REELLE resultatgrunnlaget for paradigmesøknad foreligger, versus
- contra: frykten for at prosessen vil strekke ut i tid (som forrige gang selskapet slet med særlig rekrutteringsprosesser)

PS: Ser at mange, dr. S inkludert, drar inn nye utviklingsprosjekter (utenfor paradigme hovedløp) som verdiskapende i denne fase, men at markedet ikke ser det. Dette er jo helt feil markedsanalyse, det er nettopp den type "avsporing" fra et hovedløp som bekymrer markedet og som kan gi manglende fokus der alt må spisses mot å dra gjennom et hovedløp. Markedet er jo bekymret nok for timeplanen (jfr. igjen motstanden mot å gi noe på kursen) om ikke selskapet skal spre seg på flere "very promising" prosjekter med min. 3-5 års videre organisasjonsslit og kostnader. Har man allerede glemt at selskapet midt under forrige forsinkelser bestemte å kutte ut sideprosjekt?


Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Forum forum
12.06.2019 kl 10:43 5080

Det er i tunge tider man skal satse på gode selskaper. Nano sin teknologi holder mål enn så lenge, men mye skal bekreftes. Jeg er enig imange av Korsar sine betraktninger, men ikke i hvordan man skal bruke det til sin fordel.

Når mDOR ikke er meldt ennå antar jeg det fortsatt er håp om bedre resultat. Det var vel 9, 13.5 eller 15 mnd som var mulighetene. Med 15 mnd vil Betalutin ha delt førsteplass på mDOR i forhold til konkurrentene nano sammenligner seg med. Det virker for meg opplagt at Betalutin vil komme som medisin i 3L, mest trolig i 2021.

Det mest spennende er allikevel hvordan selskapet legger opp strategien rundt en aksjonærvennlig kapitaltilførsel før dette. En emisjon fordrer tilstrekkelig positive nyheter som løfter kursen betraktelig fra dagens. Som det nevnes kommer både Archer, DLBCL og mDOR i løpet av 6-9 mnd. Jeg antar en emsjon må skje i et tubulent og vanskelig kapitalmarked. Alternativet er selvfølgelig en form for lisensavtale. Dette punktet er det som avgjør hvor godt betalt alle av oss små får når dagen for salg kommer. En milliardemisjon vil påvirke oss dramatisk på dagens kurs eller lavere.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
12.06.2019 kl 10:46 5087

Korsar
Archer-1 er i høyeste grad en del av hovedløpet. Faktisk er planen å søke samtidig om godkjennelse av Betalutin og Archer-1. Dette dreier seg om bruk av samme medikament, men kombinert med bruken av et annet medikament for økt effekt. Ingen kan selvsagt nekte leger å bruke to godkjente medikamenter samtidig, men for at NANO skal kunne markedsføre en slik kombinasjon er det en forutsetning at man har vist at sikkerheten er ivaretatt og at ikke uønskede negative effekter oppstår ved en slik kombinasjon. Dette handler fortsatt om Betalutin, men er en forenklet studie som skal gi svaret på om man uten å gå på kompromiss med sikkerheten kan både drastisk øke effekten av behandlingen og muliggjøre gjentatt behandling. Uten Archer-1 hadde jeg solgt forlengst på en av de toppene som aksjen har hatt.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 10:53 5067

dr.,
ad risiko for evt. avsporinger av selskapets spissing av paradigme: Hva med meldingen i forrige uke om at man ville kjøre prekliniske studier med 212Pb-NNV003?
Kan ikke se at verken du eller andre tok opp fokuseringsproblematikken rundt det? Om 212Pb-NNV003 kjøres videre mot reelle/kliniske resultatuttak snakker vi flere års nye prosjektutfordringer på tid og kost.
Men til din ære tror jeg ikke du var blant dem som hoiet og skrek om at også dette ville SNARLIG slå ut i høyere kurs :-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
12.06.2019 kl 11:03 5055

Korsar
NANO har satt Humalutin på vent, og det samme vil skje med nye prosjekter inntil man har egen inntektsstrøm. Unntaket vil nok være hvis man finner en passe partner for et prosjekt.

Teknisk sett er selvsagt aksjen svak for tiden, og når Nordnet nå har vist at de kun tilbyr 10% belåning for Netfondskundene de har fått i fanget så er det ikke usannsynlig at noen vil mene at dette kan være et riktig tidspunkt for å sette inn et dolkestøt for å få fjernet en ubeleilig støtte.

Så får vi heller glede oss over at ethvert mislykket brudd ned styrker støttepunktet ytterligere.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 11:29 5006

dr,,
som jeg sa, så er det testingen av 38 (nedre støtte) som gjelder nå, og det er ikke akkurat beroligende at vi har vært flere ganger ned på 37-tallet nå.
Men det er teknisk sett ikke feil å justere dette mot intradagstilstanden, der OSE nå er ned 1,35%.
Man kan derfor ikke isolert påstå at støtten er brutt ennå.
Men nå lever aksjen farlig, det kan bli et langt og tungt år for den videre ventefase.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Forum forum
12.06.2019 kl 11:33 5005

Da hadde jeg solgt Dr. S :-)

Ganske sikker på at leger ikke kan kjøre kombinasjon av medisiner som fraviker prosedyrebeskrivelsen. Dessuten er jeg ganske sikker på at Archer må godkjennes gjennom fase 3 studiet. Det vil si at de dropper hele fase 2 som paradigme nå kjører, med det resultatet at både paradigme og archer blir endelig godkjente etter endt fase 3. Som jeg forstår det er Archer avhengig av godkjent fase 3 studie for å komme på markedet via vanlig utviklingsplan hos de regulative myndigheter.

Rett meg gjerne om jeg har feil!
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Kongen
12.06.2019 kl 11:47 4974

Et spørsmål korsar.
Så når aksjen går nedover på lav omsetning så er det markedet som bestemmer? Men når aksjen går oppover på lav omsetning så er det støttekjøp?
Forklar gjerne nærmere hvorfor du mener at alt "negativt" som skjer med kursen på lav omsetning er markedet, mens alt "positivt" som skjer med kursen på lav omsetning er en aktør som støttekjøper.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 11:57 4963

Kongen,
det er noen sentrale forhold man skal se etter, og som bestemmer om det er snakk om støttekjøp:
Først, selve forutsetningen for å sjekke handlemønsteret bak en intradagsstigning NÅR AKSJEN ELLERS ER I EN FALLENDE TREND:
- man må sjekke hver handel; er det typisk at aksjen kjøpes opp på åpenbar plukking av små oppsider? Det er ikke rocket science å se når noen kjøper for å kjøre kursen opp og ikke ned
- det mest påfallende er når disse handlene foretas rett før en aksje er i ferd med å teste en viktig støtte
Tidligere i dag så vi at nettopp dette skjedde på 38-tallet, slik at aksjen ble løftet opp igjen på 39-tallet.
Da steg imidlertid også volumet slik at støttekjøper mistet grepet med å bruke små poster med sitt ærend.
Når volumet stiger tørker de mest åpenbare støttekjøpene bort i takt med volumstigningen.
Men DA - når de volumsvake støttekjøpene falt bort - overtok markedssentimentet igjen, og begynte på nytt å teste 38-tallet.
Til vi nå igjen er på 37-tallet.

I det store bildet betyr ikke disse (små) støttekjøpene noe for overordnet kurs (det er noe annet når store aktører kjører store støttekjøp for å rigge for en større emisjon til bedret kurs), men kan være nyttige å ha et helt nøytralt øye på underveis, ikke minst må man være helt fordomsfri hvis man ønsker å trade i slike venteaksjer.


-
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 12:39 4899

Ellers er sentrale makroforhold negative ennå:
- USA førhandel er i minus og svakere enn i morges
- olja ligger på rundt 60,7 dollar, som svekker sentimentet på OSE
- flere usikkerhetsforhold ifm avtaler og tariffer osv.
I sum kan man ikke vente mye drahjelp fra markedet i dag
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
12.06.2019 kl 13:48 4824

Korsar
Hva mener du om den store posten som ligger til salgs på 38,32? Hvorfor ikke legge en skjult selger hvis dette ikke er et ønske om å senke aksjen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 15:03 4760

dr.,
å legge ut en stor post på denne måten i et fallende marked er produktet av en klar taktisk beslutning, sannsynligvis denne:
"jeg ønsker å selge meg ut, men vil unngå å bidra til å dra kursen nedover med en rekke småsalg - jeg viser markedet posten og håper at noen har bedre tro enn meg og kjøper hele pakka".
Så motivet trenger slett ikke være å senke aksjen, bare komme seg ut til en kontrollert pris.
Jeg kan nevne at jeg selv har benyttet samme metode flere ganger når jeg har ønsket å ta ut en relativt stor post på relativt svakt volum.
En "take it or leave it" post, som det heter.




Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Forum forum
12.06.2019 kl 15:09 4754

Korsarr.
Den henger ikke på greip :-) , i beste fall må det være en "take it or leave it" strategi som virkerlig feiler i dagens bilde.
Men, det er jo ofte slik at har man et uttrykk og "teori", så vil man jo presse virkligheten inn i den slik at det stemmer. Jeg er forøvrig på kjøperen, men skjult volum. Jeg kaller det "Ligger som en krokodille. Stille i vannet, og delvis skjult -strategien".
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 15:20 4734

dr. Stockman mistenkte at å legge ut en slik post på 38,32 må være for å senke kursen.
Senke?! Dette er jo ca. 50 øre over kursen nå...
Man må nesten spørre: Lever alle her på NANO-trådene, også Forum forum, i den villfarelse at aksjen fremdeles er kronisk feilpriset (les: underpriset) og at markedets prising ikke er relevant?!
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 15:32 4724

Nå burde Hugoil dukket opp med sin TA, og helst ikke med ny bull-påstand:
- nå er det nemlig i ferd med å bære nedover 37-tallet på ØKENDE volum
Jeg sitter nå og revurderer min foreliggende analyse av NANO-caset, og det drar seg stadig nærmere at jeg må revidere mitt trendrom for 2019 på 40-55 til 27-45. Teknisk sett er det scenariet rett rundt hjørnet nå, med 27 som bunn fordi det er første skikkelig tunge støtte under 38.
Men det må vente i dag, så lenge det kan være et betydelig makroelement i dagens kursfall i NANO. Og både USA og olja drar seg litt mer i retning positivt lende nå, noe som - hvis den utviklingen fortsetter - kan hjelpe NANO å karre seg opp på 38-tallet igjen før det stenger.
Og som betyr at vi kan avvente litt til med å dra 27-45-kortet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2019 kl 15:36 4708

Det burde nok Hugoil gjøre ja, helt enig!

Jeg ser gjerne at du gjør det samme for BergenBio, det har det vært tungt i det siste både for deg og alle andre.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Forum forum
12.06.2019 kl 15:45 4686

Korsar.

markedet priser Nano til det den gjør. Sånn er det. Jeg mener det ligger et potensial i dagens kurs for å ta ut en gevinst i fremtiden.
Prisen i dag er prisen i dag. Det er grunnen til at man bør kjøpe med jevne intervaller, og heller oftere og mindre slik at disse reflekterer markedets svingninger.
Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
12.06.2019 kl 15:51 4674

Aksjen er pill råtten, og det har den vært i lang tid, trenger ikke teknisk analyse for å se det som ligger helt oppe i dagen.
Enkelte her på HO og TI vandrer rundt i den villfarelse at det er et avtalt spill BP seg mellom å holde kursen på denne "juvelen" nede.
Grunnen skal vistnok være å kjøpe opp nano for en billig penge, og dette spillet BP mellom har nå altså foregått siden emisjonen i 2016.
Maken til virkelighet fornektelse skal en lete lenge etter.
Det er bare å glede seg til fortsettelsen.


Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
Forum forum
12.06.2019 kl 16:07 4646

Kappa, tror ikke så mange egentlig tror på det selv. Man søker jo forklaringer i livet, men for nano er det rett å slett selskapets naturlige ståsted i forhold til bioteks store usikkerhet, samt at mange ønsker raskere gevinster. Nano er gørr kjedelig om dagen, og det er jo ikke meldt noen umiddelbar bedring heller som endrer dette. Jeg tror det finnes et fremtidig potesiale i aksjen. Jeg holder meg langt unna belåning, og ikke trenger jeg pengene jeg har investert de nærmeste to-tre årene. Flere aksjer blir det også fremover.

Hva mener du er en riktig strategi?


Redigert 21.01.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare