Demokrati er ut meldes det fra Danmark

kokkohill
14.05.2019 kl 21:25 216

Vi følger jo etter her oppe i bjergene og nå begynner jeg å skjønne hvorfor. Bør vi nå kjøre våre politikkere hardt på hvor de står og hvor grensen skal være ?

Socialdemokratisk politiker blev jaget væk fra Nørrebro: ‘Demokrati er imod Allah’

En gruppe drenge og unge mænd ville ikke acceptere, at han hængte valgplakater op. Muslimer skal ikke stemme og demokrati er imod Allah, sagde de til ham.

Det fremgår af en opdatering Lars Aslan Rasmussen har skrevet på Facebook, som kan læses længere nede i artiklen her.


https://denkorteavis.dk/2019/muslimer-jager-socialdemokrat-vaek-fra-noerrebro-men-han-giver-ikke-op/
atnorhe
14.05.2019 kl 23:10 203

Hi-hi, jeg får mer og mer sansen for muslimer. Sosialdemokraten har sikkert kjempet mot "rasisme" og "fremmedfrykt", og blir kjeppjaget:-))) hadde muslimene skjønt 1% av sitt eget beste, hadde de tatt i mot ham som en helt, men jeg heier på muslimen her:-)
convert
15.05.2019 kl 00:10 190

Hadde denne fyren lest sin HO Forum, hadde han visst at det ikke finnes moderate muslimer når det kommer til stykket. Tullingen har basert seg for mye på PK-media, og må selvsagt betale prisen.
kokkohill
15.05.2019 kl 18:32 170

Spennende når hadia og tåkefyrsten skal sanke stemmer i oslo øst , selvsagdt skal ikke Politiet sløse med ressursene og være med ...