Skatteletter meg midt i ræva!

Slettet bruker
14.05.2019 kl 22:24 510

Blir jeg ikke banna nå så vet ikke jeg, og i så fall får dere ha takk for meg.

Var en tur hos regnskapsføreren i dag og da spurte jeg hvorfor firmaet mitt plutselig var verdsatt til mange millioner mer enn i fjor, og stilte spørsmål rundt disse skattelettene denne regjeringen visstnok hadde gitt (les: sluttet å stjele), og da fikk jeg til svar at skattelettene bare var fantasi, og at de har tredoblet grunnlagene samtidig som de har redusert satsen litt for formueskatten. Ergo er skatten nå mye høyere enn før.

Og før admin evt hiver meg ut for å poengtere fakta om den sosialistiske «høyre» regjeringen så kanskje Hegnar (som ikke mottar statsstøtte) burde skrive litt om denne forbanna løgnen om alle skattelettene det norske folk tror er gjennomført av den falske «høyre» regjeringen (les: sosialistlag B).
Slettet bruker
15.05.2019 kl 10:12 415

Jeg har sagt det før.777.
Selg alt du har mens det fremdeles er verdt noe.
Kjøp en fin mack,og en flybillett til et varmt og fint sted.
Så kan du bruke wifi`en på strandbaren,til å sjekke kursen på aksjene dine,mens dimlingene sykler til og fra jobb her oppe i snøføyka.
;=)
Slettet bruker
15.05.2019 kl 09:29 430

Høyresidens politikk er jo rødgrønn politikk. Det er jo nesten så man skulle tro at de samarbeider om å loppe befolkningen.

Med tredoble grunnlag og litt lavere skattesats legger nå den blåblå regjeringen alt til rette for den rødgrønne. Da sier de bare at nå skal det bli slutt på at rikingene stjæler fra fattigfolka, så nå skrur vi opp skattesatsen igjen. Og vips så er formueskatten plutselig det tredoble av hva den var under jensemann, og det uten at folk flest skjønner bæra av hva som egentlig skjedde.

De som vil skjønne det etterhvert er de få gjenværende idiotene som fremdeles ikke har skatteflyktet til utlandet for lengst. Det blir nok en siste bølge med utflagging før de resterende gjenværende som klorer seg fast velger å gå ned med flagget til topps.

Når det kun er parasitter igjen som alle prøver å leve på bekostning av alle andre kommer nok foxy moxys storhetstid. Da skal den norske middelklassen utjevnes med Zimbabwe. Alle de offentlig ansatte skal leve av skattebidragene fra naverne, da blir det utopia på jord, og alle skal leve lykkelig resten av sine dager. Kanskje får vi til og med sjamanen som konge?
Redigert 15.05.2019 kl 09:35 Du må logge inn for å svare
Zorin
15.05.2019 kl 09:00 439

Heeeiiii!! Ikke legg skylda på de rødgrønne for høyresidens politikk! Skal nå virkelig de rødgrønne også få skylden for alt det gale de blåblå gjør og nå da?
ladaen7,30
15.05.2019 kl 08:54 441

og da fikk jeg til svar at skattelettene bare var fantasi



Skal vel være litt blåøyd for å tro på disse skattelettene politikerne snakker om, de gir en krone med den ene hånden og grabber til seg en tier med den andre og det er uavhengig hvem som styrer.
Det er bare til seg selv de gir goder, og det er i stort monn. De har ikke engang skamvett.
Slettet bruker
15.05.2019 kl 08:54 442

«Den blå blå regjeringen tar fra de fattige og gir til de rike»

Dette er nå repetert til det kjedsommelige av alle typer bedrevitere, og denne «sannheten» er nå grundig inndoktrinert i hjernebarken på det norske folk.

Jeg skulle jo ønske at også vi fikk vår egen Trump som kunne ryddet litt i all galskapen, men at det i mangel på populistiske alternativer skulle føre til velgerflukt til kommunistene i Rødt, ja den så jeg faktisk ikke komme.

Hvordan skal man egentlig tolke det? Er befolkningen så grundig indoktrinert i sosialistisk vranglære at de tror vi kan skape velstand og velferd kun av å omfordele gamle verdier? Eller er det bare et uttrykk for frustrasjon over mangelen på reelle alternativer i demokratiet vårt?
Slettet bruker
15.05.2019 kl 07:54 460

har man mulighet så er det bare å gjøre som StoreUlv dvs flytte fra dette molbolandet asap!

mafiastaten raner til seg verdier fordi de sliter noe jævelig med offentlige utgifter. en haug offentlige kaffedrikkere som produserer nada men det ser bra ut med lav ledighetstall hehe. videre så må man jo fø importen hvor jobben deres er å reprodusere navere LOL

Slettet bruker
15.05.2019 kl 05:29 469

Peprete Bekhoder og Jabadoer og øvring norsk grums. Professor Retterstøl gjør de alle til smågutt

Etter Juklerød saken ble Gaustad og Reitgjerdet nedlagt. Norges storting var et galehus det sa Landsmoderen. Jeg selv har mer sansen for Professor Retterstøl. En mann så gjev til å stille diagnoser at han ikke behøver å treffe de menneskene han diagnostiserer. Retterstøl har offentlig diagnostisert mennesker som døde for mer enn tusen år siden. Han har fortalt Dagbladet at Harald Hårfagre led av fremskreden psykotisk depresjon. Han mener å ha sikre bevis på at Sigurd Jorsalfar led av melankolisk/alkoholiske hallusinasjoner, og som sådan må anses som alvorlig sinnssyk. I boken «Sinnets labyrinter» har professoren fastslått at Håkon Jarl i år 962 pådro seg akutt flyktningepsykose og tilhørende paranoide vrangforestillinger. Det kan ikke råde tvil om at Retterstøl ville tvangsinnlagt alle tre, hvis han hadde muligheten. Nå konstaterte professoren at Arnold Juklerød led av paranoia kverulantis. En sykdom som ifølge overlege Bård Brekke ved Gaustad Sykehus ble innstiftet av den tyske psykiater Emil Kraepelin i mellomkrigstiden. http://www.oslo.net/historie/MB/utg/9605/teaser/1.html
http://www.dagbladet.no/2012/11/16/magasinet/arnold_juklerod/psykiatri/debatt/thorvald_steen/24398056/
Slettet bruker
15.05.2019 kl 04:53 476

Men fjernkontrollen min får du aldri.

Jeg sitter tidvis Intetanende i stolen og holder meg fast i fjernkontrollen. Kanalvelgere er satt på automat om ikke halvautomat.

Søket treffer både fotballtabeller og 100 dels sekunder utført av noen som slår sine tidligere rekorder” et eller 2 år” bakover i tid. På nytt løper de av gårde på sin plast og trefjøler med siklet rennende litt mindre ut av munn og nese enn før. Tilfeldig mellom reklame for tampongen Libresse” og noen øvrige ugreier av "utflo og analkløe" titter plutselig hodet til økonom Viktor Normann proffs-horen frem, hvis teorier ikke har bidratt nevneverdig til å løfte noen verken opp eller frem. Heller tvert imot kan man si. (En reklamesnutt for Plumbo avløpsåpner kommer deretter frem. Er det mer enn bare tilfeldig?)

(Var du riktig flink på skolen før krigen utdannet man seg til psykiater dermed var man sikret fast jobb på Gaustad eller Reitgjerdet som den gang var en vekstnæring).

Nå utdanner man seg til økonom, jurist eller forsker, og blir man ikke noe av delene kan man bable noe tull i de partiene vi ser oss råd til å holde oss med. Er du riktig syk i hodet kan du ende som folkevalgt. (Vi andre ble tidligere innlagt). Offentlige ansatte, skulle erkjent seg inhabil ved kommune fylkes og stortingsvalget, det ville vært mer riktig.

Analogt med Bergenskolene omtale i NRK 1 Brennpunkt 28/8-2012. Kommunene godkjenner sine egne skoler. Man kan jo tenke seg hvis norsk restaurantbransje skulle eid Mattilsynet. Det er en grunnleggende svakhet i habiliteten, sier Tveit til NRK.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.8298623

Tilsvarende bygg har jeg ellers sett stå tomme og forlatt i Tsjernobyl. Men Bergen er det avdekket at mengder i utgangspunktet friske og normale barn under utdanning, nå er blitt syke av å oppholde seg i kommunens mange syke skolebygg! Dette hadde også pågått i over 40 år minst, slik at de store mengder offentlig ansatt, man finner igjen i kommunens mange offentlige virksomheter er nettopp dem som har gått lengst på de samme «syke» skolene og overlevd. Noen blir endatil proff(H)orer. Alle ukjente i verden, men verdensberømt i Norge.

Om veterinærkontrollen i EU hadde tatt dette i øyensyn ville vedkommende ansvarlig mistet retten til å drive dyr/svineavl for levetid. I TV programmet gikk godt betalte svinske byråkrater, folkevalgte som advokater, som hadde gått lenge på slike” syke” skoler og overlevd og slafset i seg cellofaninnpakkete Bagetter. NHH der regner vannet inn, selv taket i denne dårekiste har gitt opp.

Rådhuset har ellers mye tilfelles med både Murmansk og Tsjernobyl. Det er nå bekreftet, at det også råtner utvendig...
https://www.bt.no/kultur/i/P5ew6/Radhuset-mister-ansikt

Noen år tidligere satt byens borgere og tygde drøv på sine egne etterlatenskaper som geniene hadde latt gå urenset, rett ned i byens drikkevannreservoar med det fortreffelige navnet Svarte diket. Fra denne kunnskapskilden bedrev kommunen oppdrett, av død og fordervelse (Giardia) som kommunen solgte for maks betaling til byens egne innbyggere. Kommunen tok seg ikke bare betalt for driten, men revisjonen avdekket de hadde tatt seg for mye betalt for det også..

Sjefen for det hele den gang var Anne Grete Strøm Eriksen som med inntekten der fra fikk orden på kommune” budsjettet” slik at kommunen kom seg ut av ROBEK listen, hvor den var grodd fast med bidrag fra samtlige partier. Selv ble hun deretter landets Helsestatsråd? Det som fungerer optimalt i rådhuset i Bergen, har rømt og forlatt Tsjernobyl.

Der var det fullt opp med offentlige besatte ansatte fra alle partier. Noen år før, slukket” glupusene” lyset på den mørkeste årstiden, dette for å spare penger på sine egne bedritne budsjetter. Og det i en kraftkommune. Ta den dere.
Redigert 15.05.2019 kl 05:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.05.2019 kl 03:27 485

Det genererer mye piker, vin og sang.
Utvid din horisont, skaff deg sikre partnere i sikre land, kjøp deg inn i store verdier som regjeringen i dette landet beskytter for deg, og da mener jeg ikke i Afrika, legg deg da tilbake og kos deg mens de store pengene ruller inn. Obs. Det hjelper hvis du har nære venner, og familie i regjeringen men dette er ikke nødvendig, men sikrer investeringene dine bedre. Kommunistland er ikke å forakte.
Slettet bruker
15.05.2019 kl 00:01 494

Gjør som meg, plasser dine millioner der de gir størst avkastning, det har jeg, og jeg betaler ikke skatt av den.
kokkohill
14.05.2019 kl 22:59 499

Tok utskrift fra bomringen, de håver inn hele dagen ?