Alabama se

Slettet bruker
15.05.2019 kl 10:40 312

Storkæll stat som vil gjøre abort ulovlig og kriminelt se.
Bra noen har skjønt det. Viktig å verne om det ufødte liv se gett.
Redigert 15.05.2019 kl 12:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.05.2019 kl 17:17 273

Stella, i norge går den ved 12 uker, i kina tror jeg går ved 8mnd eller mer i visse tilfeller.

De oppegående vet jo imidlertid at det skjer ved conseption.
Slettet bruker
15.05.2019 kl 17:12 273

For det første er det ikke opp til andre å definere hva som er verdig liv du. I såfall ville halve verdens befolkning vært in the danger zone, avhengig av hvem du spør.
Videre så er vokdtekt og incest svært søkte tilfeller, svært få, og tallmaterialet argumentasjonen bygges på svært tynt.
Det man i realiteten gjør ved abort er drepe en uskyldig tredjeperson.

For det andre burde du som confederate soldier vite at Billy Bob bor i Texas gett.
Slettet bruker
15.05.2019 kl 17:05 274

Huff, abort er alltid et diskutert tema. Jeg forbinder ikke abort med religion, men jeg men jeg mener et menneskeliv er hellig. Vi har da harde straffer for folk som dreper, og abort er jo et drap. Hvor går grensen på ¨drepe et uskyldig lite menneske, og en voksen person?
Slettet bruker
15.05.2019 kl 16:20 280

Å prøblemet er at Aløbøma vil forby abort selv ved incest og vøldtekt du. Noe som er direkte idiotisk.

Følgende scenario er vanlig i Aløbømø;

- Peggye Sue på 14 jobber som vaskehjelp på McDonalds
- Crackhoren av en mor hun har har nettopp fått en ny samboer i campingvognen i trailerparken, en kjekkas ved navn Billy Bob
- Etter fire tonn crystal meth og et brett med Papst pelsner så legger Belly Bøb merke tell Peggy sue
- 9 mnd senere har du en incest-unge, satt til livs av noen som overhodet ikke har forutsetninger for å gi ungen noe verdig liv
- 14 år går, og hva skjer? Jo du har en ny foreldreløs taterunge som med overveiende sannsynlighet aldri vil jobbe eller bidra
- rinse and repeat, the cycle continues - hans unger blir like store tapere

Dette er ikke samfunnsøkonomisk fornuftig, ungen vil aldri få et bra liv, samfunnet vil aldri få noe tilbake fra vedkommende, bortsett fra cheap labour i privatiserte fengsler.

Så jeg mener 100% oppriktig at alle anti-abort folk av den drøyeste typen skulle fått noen valg;

- Enten stiller du frivillig opp som fosterhjem for alle taperene som blir satt tell verden grunnet at du tror på en gammel bok
- Evt. så skal 80% av kollekten og tellskuddene tell kjerka du elsker så høyt gå til å dekke opp for byrdene dine religiøse overbevisninger påfører samfunnet økonomisk
Slettet bruker
15.05.2019 kl 13:40 294

Leiftiss, da bør du se denne traileren om filmen "Unplanned" som selvsagt ikke vises i Norge. Ny nå i 2019.. Hele abortindustrien er en kynisk industri av det hele, hvor organisasjonen Planned Parenthood går i spissen.
https://www.youtube.com/watch?v=gBLWpKbC3ww
Redigert 15.05.2019 kl 13:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.05.2019 kl 13:21 296

Alabøma, Messisseppi, Tøxas, Nøvøda, New Møxico og Arizøna er storkæll-stater gett.
Slettet bruker
15.05.2019 kl 13:19 297

Enig med hankatten gett. Je har endret syn på abørt og holder med døm kristne i dette verdispørsmålet nå (itte ironi/sarkøsme).

Storkæll å bli eldre og klokere pga lesing på Hegnar gett.