***FRP*** PANG - FREPP RETT OPP - LISTHAUG EFFEKTEN RULER

Slettet bruker
15.05.2019 kl 20:42 582

Hei folkens:))

Og...som tidligere kommunisert er det pay back time for den tidligere Justisministeren som måtte fratre på da hun ville sette landets sikkerhet foran terroristenes rettigheter og Araberpartiet som kjent satte Utøya ofrene i spill - to dager i TV ruta under landsmøte på Gardermoen som nestleder og nummer en i arverekkefølgen som Frepp leder - noen velvalgte ord som ny eldre og folkehelseminister, simsalabim så spratt partiet opp til den beste noteringen på over et år - avstanden opp til Hoire er bare 8% og Araberpartiet vaker rundt 27 i nedadgående trend...ZnageZz....


Fremskrittspartiet gjør sin beste måling siden desember i fjor og går fram til 13,1 prosent på maimålingen fra Opinion.
Men KrF og Venstre er fortsatt langt unna sperregrensen på målingen som er gjort på oppdrag fra FriFagbevegelse, Dagsavisen og Avisenes Nyhetsbyrå (ANB).
Frp har med 2,5 prosentpoengs økning like stor framgang som Senterpartiet har tilbakegang. Det skiller bare ett prosentpoeng i Senterpartiets favør.
Partienes oppslutning i prosent (endring fra april i parentes):
Ap: 27,2 (-0,3), Høyre: 21,2 (-0,3), Frp: 13,1 (+2,5), Sp: 14,1 (-2,6), SV: 8,3 (+0,1), Venstre: 2,1 (-0,2), KrF: 2,7 (+0,1), MDG: 4 (+0,3) og Rødt: 5,1 (+0,5)
https://resett.no/2019/05/15/frp-opptur-i-ny-maling-klart-rodgront-flertall/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
15.05.2019 kl 20:47 582

Jepp. Bønda vender tilbake.
Slettet bruker
15.05.2019 kl 20:56 579

Hei Zoten/folkens:))

Og...alle skal med i partiet for folk flest, Zoten - unntatt ingen islamizter i våre gater, vettu:))...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 15.05.2019 kl 20:57 Du må logge inn for å svare
convert
15.05.2019 kl 20:58 578

Gode nyheter, ikke minst siden vi nå nærmer oss nasjonaldagen. En dårlig dag for sosialistene. Vift med flagget mot dem, og se hvor rare de blir i trynene sine. Landsmoder Sylvi redder nok en gang gode nordmenn, og løfter FrP opp mot gamle høyder.
Sotah
15.05.2019 kl 21:04 575

Alle skal med. Jeg slutter ikke med egg og bacon bare fordi produsentene stemmer litt snålt. Og pølse skal jeg ha på nasjonaldagen. Kanskje finner jeg frem trompeten også.
https://www.youtube.com/watch?v=QxnY2SWZTvk
Slettet bruker
15.05.2019 kl 21:15 567

Hei Zoten/folkens:))

Og...trompet med toner fra den somaliske nasjonalsangen og hvitt flagg i toget på på 17 Mai, Zoten - det kan bli en hit på insta, vettu...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
15.05.2019 kl 21:21 560

Trompeten din antar jeg er noe vissen og heller ikke lukter så godt. La den være der den er.
Betonghue
15.05.2019 kl 22:38 540

Den første innpakkede muslimfaen jeg ser på 17.mai - og jeg returnerer til redet.! Det helvetes krapylet kunne vel holdt seg i trygdeboligen denne ene dagen !
Norske blir de aldri !
Slettet bruker
15.05.2019 kl 22:53 530

Sylvi-oppsving og Hadia-nedtur:

"Hadia Tajik, nestleder i Arbeiderpartiet og stortingsrepresentant, har ifølge Kapitals liste over Norges mektigste kvinner mistet mye makt de siste tre årene: I 2017 var hun Norges 13. mektigste kvinne. I 2018 var hun Norges 35. mektigste kvinne. I 2019 er hun Norges 85. mektigste kvinne.
Slik begrunner Kapital Tajiks voldsomme fall på listen: «Hun var regnet som partiets kronprinsesse, men etter lederstriden med Trond Giske – og avsløringene om at hun hadde et forhold til Dagens Næringsliv-journalisten Kristian Skard som førte de kritiske #MeToo-sakene mot Giske i pennen, er det lite trolig at hun noen gang vil innta tronen som Ap-leder. Til det er motstanden i eget parti for stor», skriver Kapital i sin begrunnelse." https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/hadia-tajik-mister-makt-–-raser-på-kapitals-liste-over-norges-mektigste-kvinner/ar-AABpcd7?ocid=spartanntp

Dette lyder betryggende for oss som fryktet at Norge kunne bli et nytt Tajikistan. Merkelig hvordan folk har en egen evne til å ødelegge for seg selv når de ikke har en overbevisende sak og må ty til triks og knep.
Slettet bruker
15.05.2019 kl 23:06 522

Bare i løpet av natten kan jeg tenke på minst 86 kvinner jeg synes skal bestemme mer enn HADIJKSKATTEGNAGrrrikeKRAVTADJIK