Facebook stopper Kristdemokratenes jaktfilm foran EU-valget

brahman
15.05.2019 kl 22:45 298

"Facebook stopper Kriostdemokratenes jaktfilm foran EU-valget

Facebook lar ikke Kristdemokratene gjøre reklame for Ella Bohlins EU-valgfilm.

Årsaken ? Et jaktgevær.

- Det kjennes jettetråkigt, sier parlamentsmedlemmet.

Ikledd støvler og oransje cap og med en kompis-nabos hund i kobbell vandrer Ella Bohlin, sjettemann på Kristdemokratenes liste til EU-valget, rundt i skogen i Nacka øst for Stockholm.

- Ved et tilfelle hellerr 40-åringen opp kaffe i en mugge og blikker mot himmelen. Men det er ikke det som Facebook reagerer på. Det som gjorde at mastodontforetaket stoopet KD fra å markedsføre videoen er at Bohlin har et gevær over skulderen.

- Detr kjennes jettetråkigt. Jegere er en viktig velgergruppe for oss og vår strategi er å kommunisere med dem gjennom den her videoen. Det er veldig dårlig at Facebook stopper oss fra å gjøre det, sier Ella Bohlin.

. Den glorifiserer ikke våpen på noen måte. Budskapet er at spørsmål som handler om jakt og viltforvaltning skal avgjøres i Sverige."


Aftonbladet.
Redigert 15.05.2019 kl 22:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.05.2019 kl 23:52 278

Zukerberg er en idiot. Selv jeg kom på facebook. Alle kunnet funnet på noe så teit. Jeg hadde vett til å holde tett.
balder72
15.05.2019 kl 23:48 281

Slik blir det når det er idioter som styrer Facebook. Samtidig vil jeg si det er idioti å bruke Facebook. De er nå styrt av facister
Slettet bruker
15.05.2019 kl 23:35 287

Hvis dette er et eksempel på det beste som finnes av AI trenger vi kanskje ikke være så redde for at robotene tar over verden med det første.
Redigert 15.05.2019 kl 23:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.05.2019 kl 23:16 289

Det var merkelig. Skytingen i NZ lå oppe i timesvis men det er kanskje annerledes når man jakter på muslimer.