Norge klarer ikke å holde fingrene i fra "Venezuela-fatet"

atnorhe
16.05.2019 kl 09:54 331

https://www.nrk.no/urix/kilder-til-nrk_-fredsforhandlinger-om-venezuela-i-oslo-1.14552817

Enda en konflikt hvor vi antagelig har lovet partene oljemilliarder og fredspris hvis de vil komme til Oslo og late som om vi har skaffet dem fred og forsoning.
Det spiller ingen rolle om det er illrød eller mørkeblå regjering. Departementene er stadig befolket og styrt av svermere .

Nå skriver de under på et falsum, og smiler til verden. Norge overfører milliarder i fra oljefondet til Norske innbyggere, og de slutter å krangle helt til fredsprisen blir offentlig.

Columbia Tunisia er de ferskeste eksemplene på Norske dårer som skal skape fred.
Slettet bruker
16.05.2019 kl 10:00 330

Så du foretrekker krig fremfor diplomatiske løsninger?
Dette var rett og slett patetisk. Jeg er stolt av at mange har såpass tillit til Norge at de ønsker å foreta forhandlinger her. Greit nok at det ikke alltid fører frem men om man ikke prøver kommer man heller ikke i mål.
atnorhe
16.05.2019 kl 10:09 327

Jeg er stolt av at mange har såpass tillit til Norge at de ønsker å foreta forhandlinger her. Greit nok at det ikke alltid fører frem men om man ikke prøver kommer man heller ikke i mål. Ha-ha

Du er i bunn og grunn en enkel sjel. "jeg er stolt av at" Nettopp. Du er stolt over oppmerksomheten. Det er selvsagt det viktigste . Les hva jeg skrev en gang til.Du bekrefter alt jeg skriver.
Slettet bruker
16.05.2019 kl 10:23 320

Selvfølgelig er jeg stolt om vi får positiv oppmerksomhet fordi jeg mener det er vel fortjent. Jeg mener Norge er det suverent beste landet å bo i i verden. Jeg har jobbet over hele verden så jeg har ganske bra sammenligningsgrunnlag.
Slettet bruker
16.05.2019 kl 13:49 303

PLO og Hamas har kjemper for et jødefritt Palestina i flere 10 år. Kongeriket Norge har ivret og betalt milliarder for å oppnå nettopp dette. Dette pågår samtidig som det norske folk selv er i ferd med å bli skiftet ut, med et annet langveisfarende og statlig egen-importert folk her i DAB radio folkestyret, demokrati og kongedømmet sitt. Osloavtalen er selve beviset på at vi som nasjon har gitt navnet til det internasjonale fredsarbeidets største fiasko, ever. Oslo-avtalen taler for seg. Dette var den norske stats forsøk på merkevarebygging via "folkestyret" sitt.
Redigert 16.05.2019 kl 13:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.05.2019 kl 17:25 291

Bare synd det norske folk ikke får vite hvor mange hundre millioner Norge er villig til å legge på bordet for å få til en løsning.
Slettet bruker
16.05.2019 kl 18:24 283

Saken er at de ville ikke vært her i det hele tatt om ikke det ville komme utbetalinger fra oljefondet i kjølvannet av besøket - eller det norske folks pensjonsfond, som pengene er!

Vi må slutte å være så høye på oss selv her i periferien av verden. Vi er bare 5 millioner, og frembringer statistisk sett nær aldri noen glupe genier i diplomati og fredsbygging. Vi har rasert freden i Midt-Østen med Osloavtalen og alle pengene til Hamas. Vi skulle skamme oss for å pushe oss selv som geopolitiske forståsegpåere!
Slettet bruker
16.05.2019 kl 18:28 279

Deilig Fest: du er rata tatt i LØGN

"Vi er bare 5 millioner"
LØGN

https://norsk-reiseliv.no/aktuelt/tall-og-fakta/
Norge hadde i følge Statistikknett.no/SSB 33,8 millioner registrerte
Slettet bruker
16.05.2019 kl 18:30 279

du er da oppe i 10 001 løgner vs DT som står fast på 10 000
kilde
#jabbatrallatall
Slettet bruker
16.05.2019 kl 18:34 277

Ja overlat fredsarbeidet til imbesille forhandlere som Donald Duck. Han har overført adskillig med politisk kapital til atomakten Nord Korea og dets nådeløse diktator. Nå får Kim, Trumps gode venn, et klapp på skuldra uansett hva faenskap han finner på bare fordi Trump ikke vil gi inntrykk av at forhandlingene feilet.