Sørøya
18.05.2019 kl 16:49 2392

Obligatorisk lesning for alle som er langsiktige.
Når de enkelte EU landene etterhvert vil måtte forholde seg til EUs Roadmap blir dette enormt. Foreløpig har NEL plassert seg bra i markedet, men hva skjer når Linde og andre virkelig trapper opp storsatsing? Regner med at Løkke har strategier klar for videre opptrapping. Venter i spenning på når og hvor nye fabrikker planlegges. Kommer nye oppkjøp snart? Eller strategiske allianser? Regner med at NEL og Løkke har hendene fulle med å sortere seriøse alternativer fra useriøse, men skal man ta EUs Roadmap på alvor så står vi overfor en kraftig opptrapping av aktiviteten og også aksjekursen.
Mega
20.05.2019 kl 01:39 1830

NEL blir ikke alene om hydrogen-veksten. Etter hvert som Europa og verden våkner, så vil hydrogen bre seg inn på flere områder av samfunnslivet. Fremtiden for hydrogen er stor, ingen tvil. Nel er i posisjon til å gjøre det riktig bra. Aksjekursen stiger, og det er mulig å tjene gode penger uten særlig risiko. Ja, jeg mener uten risiko fordi flere og flere oppdager hydrogenets fortreffelighet, og flere og flere vil være med på festen. Hydrogen er blitt en megatrend som vil prege Norge og verden i flere tiår.

Jeg forundrer meg over folk som er skråsikre på Nel-nedtur. I stedet har jeg tatt en ganske pragmatisk tilnærming til Nel, jeg kjøper og selger hele tiden. Nel har høy omsetning på børsen, det er lett å komme seg ut og inn. Det har ført til at jeg har tjent mer på NEL enn noen annen aksje. Porteføljen er opp 68% siden nyttår. Har vekslet en del mellom Hexagon og Nel.
Dominus
20.05.2019 kl 10:46 1369

Det er flott å ha en økning i porteføljen å 68% siden nyttår etter utallige transaksjoner. Jeg vil bare minne deg på at hvis du hadde sittet helt rolig med Nelaksjene dine så hadde de steget 84% i samme periode.
Mega
20.05.2019 kl 12:29 1190

Selvfølgelig helt riktig. Men jeg har jo en del tap også på andre aksjer. Kommer stadig tilbake til NEL som min sikre favoritt.