Targovax live torsdag - status for de viktigste studier
Targovax har det siste året kommet videre på begge de medisinske hovedsporene. Både ONCOS- og TG-programmene har beveget seg i positiv retning. Medisinsk direktør Magnus Jäderberg gir status for de viktigste studiene i samtale med direktør for forretningsutvikling Erik D. Wiklund. De svarer gjerne på spørsmål fra publikum.
Send gjerne inn spørsmål i forkant (info@xtrainvestor.com), eller bruk kommentarfeltet underveis i sendingen. Sendingen starter 23. mai kl 1400 inne på Facebook der den går live i flere grupper og på flere sider. Klikk påminnelse/reminder slik at du får beskjed via Facebook rett før sendingen starter: https://www.facebook.com/AXExposure/videos/442325123212270/
Send gjerne inn spørsmål i forkant (info@xtrainvestor.com), eller bruk kommentarfeltet underveis i sendingen. Sendingen starter 23. mai kl 1400 inne på Facebook der den går live i flere grupper og på flere sider. Klikk påminnelse/reminder slik at du får beskjed via Facebook rett før sendingen starter: https://www.facebook.com/AXExposure/videos/442325123212270/
Redigert 21.01.2021 kl 09:37
Du må logge inn for å svare
protagoras
27.05.2019 kl 12:31
3141
Sjekket siste publisering knyttet til rep.emi - de som har tegnet seg har angrefrist ut dagen idag.
Så vi får resultatet av rep.emi tidligst etter kl 1630 i ettermiddag.
Så vi får resultatet av rep.emi tidligst etter kl 1630 i ettermiddag.
kaunis
27.05.2019 kl 12:11
3169
Takk for den. da har jeg startet en annen tråd ang. den nye satsingen på ONCOS. Kan vi ikke da gå over til den som har en trådtittel som sier hva som er satsingen fremover og skrive der.
Jeg hadde tidligere på det "gamle" forumet en del diskusjoner med Aborum vedr. TG plattformen og skrev vel i 2017 på en tråd som jeg limer inn nå:
--------
Nor96
01.10.2017 kl 17:34
Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å skrive så mye utover den "vitenskapelige analyse" som jeg har skrevet her inne 13.09., så i utgangspunktet er det jeg skriver under her litt "synsing":
Jeg synes TRVX har vært utydelige i informasjonen etter de siste TG01 data som ble lagt fram på ESMO. Det kan være at de nå faktisk er litt i "villrede" over videre prioritering og utprøving for pancreas TG01 prosjekter. I og med at det er kommet en ny gullstandard (ref. ESPAC - 4) kan det for videre utprøving være uetisk å gi TG01 som tilleggsbehandling ved tidligere gullstandard med kirurgi og gemcitabine, men at det nå bør innebære tilleggsbehandling etter ny gullstandard ved kirurgi, gemcitabine og capecitabine og da må mulig TRVX revurdere eksisterende protokoller?
Jeg synes resultatene for pancreas TG01 etter readout 2 år var gode, men i ettertid har jeg stusset en del på hvorfor medisinsk koordinator TG01 Svein Dueland på Capital Markets Updates-dagen 6. juni opptrådde såpass utilpass? Men mye stod på spill den dagen for kapitalutvidelsen som ble proklamert litt seinere hang mye på resultatene fra 2 års "readouten" for TG01 basert på ASCO posteren. (Men 12 av 19 var i live da Dueland la fram resultater den dagen i juni med data fra ASCO).
Så kommer altså ESMO abstractene 14. sept. (og da er det gått kun litt over 3 mnd siden Capital Market Day )og da fremgår at nå kun 6 av 19 er i live. For meg kan det virke som i ettertid TRVX kan ha hatt det veldig travelt med kapitalutvidelse basert på ASCO resultater og at de i begynnelsen av juni allerede ( Dueland) så at videre resultater kanskje ikke var over forventning."
-----------
Min konklusjon da i 2017 ( og bekreftet også nå i 2019) er at helt siden 2017 har jeg ment at å stole fullt og helt på informasjon fra ledelsen kan være farlig her i dette selskapet da Soug er litt for "smart" og jeg gjennomskuet måten ( ref. også capital markets day, ESMO og ASCO 2017) de har presentert saker for aksjonærer på gjerne tilpasset behovet for og tidspunktet knyttet til emisjoner.
Jeg vil dog presisere at dette er min personlige mening om selskapet.
Men det jeg også alltid har skrevet er at Oncos kan bli en "gamechanger" for selskapet og forhåpentligvis også for noen kanskje litt slitne aksjonærer.
--------
Nor96
01.10.2017 kl 17:34
Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å skrive så mye utover den "vitenskapelige analyse" som jeg har skrevet her inne 13.09., så i utgangspunktet er det jeg skriver under her litt "synsing":
Jeg synes TRVX har vært utydelige i informasjonen etter de siste TG01 data som ble lagt fram på ESMO. Det kan være at de nå faktisk er litt i "villrede" over videre prioritering og utprøving for pancreas TG01 prosjekter. I og med at det er kommet en ny gullstandard (ref. ESPAC - 4) kan det for videre utprøving være uetisk å gi TG01 som tilleggsbehandling ved tidligere gullstandard med kirurgi og gemcitabine, men at det nå bør innebære tilleggsbehandling etter ny gullstandard ved kirurgi, gemcitabine og capecitabine og da må mulig TRVX revurdere eksisterende protokoller?
Jeg synes resultatene for pancreas TG01 etter readout 2 år var gode, men i ettertid har jeg stusset en del på hvorfor medisinsk koordinator TG01 Svein Dueland på Capital Markets Updates-dagen 6. juni opptrådde såpass utilpass? Men mye stod på spill den dagen for kapitalutvidelsen som ble proklamert litt seinere hang mye på resultatene fra 2 års "readouten" for TG01 basert på ASCO posteren. (Men 12 av 19 var i live da Dueland la fram resultater den dagen i juni med data fra ASCO).
Så kommer altså ESMO abstractene 14. sept. (og da er det gått kun litt over 3 mnd siden Capital Market Day )og da fremgår at nå kun 6 av 19 er i live. For meg kan det virke som i ettertid TRVX kan ha hatt det veldig travelt med kapitalutvidelse basert på ASCO resultater og at de i begynnelsen av juni allerede ( Dueland) så at videre resultater kanskje ikke var over forventning."
-----------
Min konklusjon da i 2017 ( og bekreftet også nå i 2019) er at helt siden 2017 har jeg ment at å stole fullt og helt på informasjon fra ledelsen kan være farlig her i dette selskapet da Soug er litt for "smart" og jeg gjennomskuet måten ( ref. også capital markets day, ESMO og ASCO 2017) de har presentert saker for aksjonærer på gjerne tilpasset behovet for og tidspunktet knyttet til emisjoner.
Jeg vil dog presisere at dette er min personlige mening om selskapet.
Men det jeg også alltid har skrevet er at Oncos kan bli en "gamechanger" for selskapet og forhåpentligvis også for noen kanskje litt slitne aksjonærer.
Redigert 27.05.2019 kl 11:55
quattro
27.05.2019 kl 10:58
3287
nettopp - en raritet, men litt tidlig på dagen enda mon tro
likevel ligger de ubrukte rep.emi aksjene fremdeles på vsp konto - DnB som er trege i lunta …. eller hva ……….
likevel ligger de ubrukte rep.emi aksjene fremdeles på vsp konto - DnB som er trege i lunta …. eller hva ……….
Her jobber folk fra Algeta,som jeg vett,hvis jeg tar ikke feil?? TRVX kan være d nye Algeta??
protagoras
27.05.2019 kl 10:55
3294
Pussig at resultatet fra rep.emi ikke er publisert ennå.
Regner med det er null, og at alle emisjonsaksjer dermed er solgt og kjøpt over børs allerede.
Hvis vi i tillegg får en godmelding på Oncos/Keytruda på melanom i juni kan vi håpe på et "bullrun".
Regner med det er null, og at alle emisjonsaksjer dermed er solgt og kjøpt over børs allerede.
Hvis vi i tillegg får en godmelding på Oncos/Keytruda på melanom i juni kan vi håpe på et "bullrun".
Shotgun
27.05.2019 kl 10:24
3344
Teknisk veldig interessant nå med en typsik "washout" som vi har sett de siste dagene. Nytt bullrun på gang??
TRVX snart kommer på gamle høyder..håper jeg,med en fin melding vi er der
quattro
26.05.2019 kl 17:03
3624
vel, det er nok å ta i, men
vil være overrasket dersom emi aksjene blir plukket opp - det vil være et stort pluss for kursen og 14 mill til selskapet - men hvorfor ikke hente disse i markedet? ikke problemer å 'manipulere' aksjen i dagens marked (omvendt pump & dump)
nå er jobben for Wicklund å få solgt TG-01 med studie sammen med PI/CRI for en best mulig sum - husk TG >20% bedre enn SoC men 20% lavere virkning enn toksiske FFN
fremfor oss ligger så Oncos -102 som vår bet for fremtiden - ledelsen var egentlig litt begeistret for dette for nå skulle det fokuseres på studiene og utviklingen av Oncos-211,212 og -214 ilpa 2019/20
men Soug er vel passiv og trenger en vitalitets injeksjon (utviklingen har nok tynget og satt seg) - Wicklund er litt mer på, men skal få brynt seg fremover, og så Magnus som veiver rundt i vanlig dressur og er entusiastisk
selskapet er vel egentlig så langt ned på felgen som det går an, så trenden burde snu
vil være overrasket dersom emi aksjene blir plukket opp - det vil være et stort pluss for kursen og 14 mill til selskapet - men hvorfor ikke hente disse i markedet? ikke problemer å 'manipulere' aksjen i dagens marked (omvendt pump & dump)
nå er jobben for Wicklund å få solgt TG-01 med studie sammen med PI/CRI for en best mulig sum - husk TG >20% bedre enn SoC men 20% lavere virkning enn toksiske FFN
fremfor oss ligger så Oncos -102 som vår bet for fremtiden - ledelsen var egentlig litt begeistret for dette for nå skulle det fokuseres på studiene og utviklingen av Oncos-211,212 og -214 ilpa 2019/20
men Soug er vel passiv og trenger en vitalitets injeksjon (utviklingen har nok tynget og satt seg) - Wicklund er litt mer på, men skal få brynt seg fremover, og så Magnus som veiver rundt i vanlig dressur og er entusiastisk
selskapet er vel egentlig så langt ned på felgen som det går an, så trenden burde snu
Redigert 26.05.2019 kl 17:14
Regner med det blir det overtegning så det holder, og da skal de som er skremt ut, og i tillegg gitt fra seg tegningsrettene på 7 tallet inn igjen på 8 og 9 tallet. Svaret kommer vel i morgen. :-)
Redigert 26.05.2019 kl 15:56
feitedorris
26.05.2019 kl 13:41
3750
Om man ikke takler kritikk på et så useriøst forum som hegnar.no som leder for et børsnotert selskap så sliter man. Kan gå inn på samtlige selskaper og finne tilsvarende og værre harselering og hausing fra skribenter alt etter hvilken posisjon de har.. Kritikk og skryt behøver ikke å være virkeligheten men heller et betydelig overdrevet budkap for å skremme andre til salg/kjøp.
kaunis
26.05.2019 kl 12:08
3801
Tror det kan skyldes at de ikke ville utsette seg for kritikk senere (SomSA), for at de virket/vært for opptimistisk på selskapet vegne. Her lyste det av respekt for aksjonærene for ikke å gi for store forhåpninger til fremtiden. Mange av oss har gitt sterkt uttrykk for vår skepsis til informasjonen som er gitt tidligere, og særlig måten den er presentert på, samt EMIEN. Alt har liksom vært galt uansett. Det med sterk rygg er nok en veldig god egenskap å ha ,men når det regner kritikk i ukesvis må den ryggen være sterk. Entusiasmen vær ikke helt på, og det kan det være vår kritikk som er årsaken til det.
Men dette forandrer ikke den muligheten som ligger i å bare ha et produkt å forholde seg til. Salg/samarbeidsavtale av TG01 med andre, er jo en verdi som vi ikke vet hvor ligger enda, men det er snakk om en del mill i alle fall. Det kan bare gå en vei for TRVX no, og det er opp opp.
Men dette forandrer ikke den muligheten som ligger i å bare ha et produkt å forholde seg til. Salg/samarbeidsavtale av TG01 med andre, er jo en verdi som vi ikke vet hvor ligger enda, men det er snakk om en del mill i alle fall. Det kan bare gå en vei for TRVX no, og det er opp opp.
Jakal
25.05.2019 kl 13:20
4059
Farma er et krevende område å være investor i, delvis pga langt tidsperspektiv, delvis pga høy risiko og delvis pga komplisert fagterminologi. Det er ingen tilfeldighet at verdi-investorer, som Buffet, holder seg langt unna farma. Tilsvarende skal det sterk rygg for å sitte i ledelsen for forskningsbaserte farmaselskaper. Men uavhengig av konkrete fagekspertise må jeg si at mer tafatt presentasjon enn det vi så i siste webcast er det sjelden vi ser. Ledelsen utstrålte alt annet enn engasjement, begeistring og optimisme. Og det er ikke første gangen vi ser en slik mangel på media tekke, resultatet ser vi på kursutviklingen. Et presentasjonskurs hadde gjort underverker, å skape tiltro krever en ledelse som er offensiv. Her har også styret et ansvar.
aborum
25.05.2019 kl 12:38
4091
Det er formentligt også i den kontekst man skal forstå meldingen om at afsøge mulighederne for at kapitalisere på de resultater, TG-01 har præsteret (læs: sælge platformen til BP og investere provenue i ONCOS).
kaunis
25.05.2019 kl 11:24
4128
Slik jeg ser det, er det merkelig at ikke ledelsen har prøvd å få en SOC for TG01. Men kansje det er slik at TRVX er et for litet selskap og ikke stort nok økonomisk til kjempe frem en SOC. Kan ligge mye grums i løypen, som gjør at noen ikke er interessert i at TGO1 får godkjenning, forde dette kan vanskeliggjøre for andre produkter på samme område? TG01 har vist at det er best på bivirkninger i bukspyttekjertel-kreft. Hadde TG01 fått den anerkjennelsen produktet fortjener, hadde pipa fått fått en helt annen lyd, en den noen så hjertelig terper på i sin ettertidskompetanse på aksjeforståelse.
jb10000
24.05.2019 kl 23:25
4287
Til alle andre end Focuss sorry for derail af en TRVX tråd. Man bliver bare lidt indebrændt når den selvudnævnte professer skal kloge sig her også
jb10000
24.05.2019 kl 22:35
4332
Hele markedet for PHO er i følge dig selv 15 milliarder ikke?
Det er noget svært at se hvordan lille PHO med 1 produkt i pipelinen skulle vokse sig større end Genmap. Man fristes til at tro du er så retarderet som du lyder.
Her er salget for darzalex alene i 2018
Copenhagen, Denmark; January 22, 2019 – Genmab A/S (Nasdaq Copenhagen: GEN) announced today that worldwide net sales of DARZALEX® (daratumumab) as reported by Johnson & Johnson were USD 2,025 million in 2018
Her ser du pipelinen for Genmap
http://www.genmab.com/product-pipeline/products-in-development
Du kan jo poste pipelinen for PHO i tråden her. Jeg har nogen tvivl på at du har ret om 1 år.
I så fald skulle det være første gang du har haft ret i noget
Det er noget svært at se hvordan lille PHO med 1 produkt i pipelinen skulle vokse sig større end Genmap. Man fristes til at tro du er så retarderet som du lyder.
Her er salget for darzalex alene i 2018
Copenhagen, Denmark; January 22, 2019 – Genmab A/S (Nasdaq Copenhagen: GEN) announced today that worldwide net sales of DARZALEX® (daratumumab) as reported by Johnson & Johnson were USD 2,025 million in 2018
Her ser du pipelinen for Genmap
http://www.genmab.com/product-pipeline/products-in-development
Du kan jo poste pipelinen for PHO i tråden her. Jeg har nogen tvivl på at du har ret om 1 år.
I så fald skulle det være første gang du har haft ret i noget
jb10000
24.05.2019 kl 22:28
4347
Nu foreslog jeg jo dig et alzheimer produkt. At du selv siger at du er en notorisk løgner glæder mig i aller højeste grad.
Men din løgnagtighed findes der nok ikke nogen kur for.
Heldigvis er der ikke så mange der lider af den samme trang som dig så det kan betale sig at udvikle det
Men din løgnagtighed findes der nok ikke nogen kur for.
Heldigvis er der ikke så mange der lider af den samme trang som dig så det kan betale sig at udvikle det
focuss
24.05.2019 kl 22:22
4366
JB10000
Jeg antar du ikke forstår hva aksjemarkedet dreier seg om. Til din orientering så vil PHO vokse skjorta av Genmap. Fordelen smarte investorer har er at de forstår at er det det dreier seg om. Så må du gjerne investere i Genmap så kan vi sammenlikne om et års tid.
Jeg antar du ikke forstår hva aksjemarkedet dreier seg om. Til din orientering så vil PHO vokse skjorta av Genmap. Fordelen smarte investorer har er at de forstår at er det det dreier seg om. Så må du gjerne investere i Genmap så kan vi sammenlikne om et års tid.
Redigert 24.05.2019 kl 22:23
focuss
24.05.2019 kl 19:55
4461
Jb10000
Forstår du er opptatt av demens og alzheimer og at danmark skaffer et produkt som kan bukes av notoriske løgnere. Lykke til
Forstår du er opptatt av demens og alzheimer og at danmark skaffer et produkt som kan bukes av notoriske løgnere. Lykke til
Redigert 24.05.2019 kl 19:58
jb10000
24.05.2019 kl 19:48
3623
Jamen kære Focuss det er da dejligt for ham. Nu da Norsk Biotek jo er så ypperligt ikke?
Hvad mener du selv Norsk biotek har opnået i forhold til Danmark?
Jeg tror de fleste griner deres røv i laser over Norsk biotek og folk der jubler over et lille firma priset til 1 milliard der end ikke kan dække ders omkostninger til salg af et for dig klasseprodukt.
Til din info tjener Genmap mere end PHO ville komme til selv hvis de tog 100 procent af markedet - og det er kun via royalty.
Dansk og Norsk biotek tåler i øvrigt ingen sammenligning.
Måske Joe Biden og dig selv skulle tage til Australien. Der er de langt fremme i alzheimerforskning. Du husker nok du beskyldte Dan fra Photocure for at være dement og andre sjove ting da din opsparing faldt et par 100 kroner
Hvad mener du selv Norsk biotek har opnået i forhold til Danmark?
Jeg tror de fleste griner deres røv i laser over Norsk biotek og folk der jubler over et lille firma priset til 1 milliard der end ikke kan dække ders omkostninger til salg af et for dig klasseprodukt.
Til din info tjener Genmap mere end PHO ville komme til selv hvis de tog 100 procent af markedet - og det er kun via royalty.
Dansk og Norsk biotek tåler i øvrigt ingen sammenligning.
Måske Joe Biden og dig selv skulle tage til Australien. Der er de langt fremme i alzheimerforskning. Du husker nok du beskyldte Dan fra Photocure for at være dement og andre sjove ting da din opsparing faldt et par 100 kroner
Redigert 21.01.2021 kl 06:35
focuss
24.05.2019 kl 19:28
3658
Bare en liten digresjon til en danske som er alt for høy på seg selv. Når Joe Biden går fra USA for å få input til sin kreftforskning så går han til Norge, ikke til Danmark.
focuss
24.05.2019 kl 19:22
3669
Og som jeg har ment tidligere så mener jeg det samme fortsatt. Hvorfor skal ikke pancreas pasienter få tilbud om TG-01 allerede nå? De har alt å vinne og ingenting å tape. Jeg synes også TRVX skylder aksjonærene en forklaring på det. Er problemet rett og slett at vi ikke har sterk nok ledelse med nok tyngde til å ta den dialogen med FDA? For meg blir det den eneste forklaringen. Hvorfor prøver de i det minste ikke?
focuss
24.05.2019 kl 19:13
3682
Når denne ledelsen må gi opp TG-01 med gode resultater på en sykdom som det ikke har vært fremskritt på 45 år så må man jo bare undres. Når de ikke får noe ut av det, hva skal de da få noe ut av?
focuss
24.05.2019 kl 19:03
3695
Joda, det er helt riktig at jeg har vist at med en markedsandel på 20% i USA så kan PHO gå til 1900. Grunnen til at jeg gjordet det regnestykket var at PHO ble fullstendig oversett sammenliknet med Nano, PCIB osv.
Når det gjelder Targovax så er ingenting endret i forhold til mitt syn at BP sin interesse for onkologisk virus er sterk. Det kan jo alle sjekke mot oppkjøp som er gjort. Men. Ledelsen synes jeg gjorde en vanvittig dårlig jobb på Face book presentasjonen med tanke på å skape forventninger og entusiasme for Oncos.
Når det gjelder JB 10000 så er det bare trist å se hvordan folk kan skades av å gå på trynet i markedet. Da tyr man gjerne til å kalle alle andre er idioter. Bare trist.
Når det gjelder Targovax så er ingenting endret i forhold til mitt syn at BP sin interesse for onkologisk virus er sterk. Det kan jo alle sjekke mot oppkjøp som er gjort. Men. Ledelsen synes jeg gjorde en vanvittig dårlig jobb på Face book presentasjonen med tanke på å skape forventninger og entusiasme for Oncos.
Når det gjelder JB 10000 så er det bare trist å se hvordan folk kan skades av å gå på trynet i markedet. Da tyr man gjerne til å kalle alle andre er idioter. Bare trist.
jb10000
24.05.2019 kl 18:35
3729
HO
er virkelig fantasternes legeplads
de få Norske aktier der ikke er totalt lort er der til gengæld ingen der omtaler.
Men i pengeforbrug får Norsk biotek da en klar førsteplads. tænk sig at være ansat i et af disse firmaer.
NANO formår at brænde 1 million af om dagen.
Photocure formår at ansætte 40 sælgere der sælger et halvt skop i kvartalet selvom prisen ikke er højere end prisen på en ford mondeo.
JAJA Norge går helt sikkert en strålene biotek fremtid i møde.
Der er da rigelig med opbakning her på forum hehehe
er virkelig fantasternes legeplads
de få Norske aktier der ikke er totalt lort er der til gengæld ingen der omtaler.
Men i pengeforbrug får Norsk biotek da en klar førsteplads. tænk sig at være ansat i et af disse firmaer.
NANO formår at brænde 1 million af om dagen.
Photocure formår at ansætte 40 sælgere der sælger et halvt skop i kvartalet selvom prisen ikke er højere end prisen på en ford mondeo.
JAJA Norge går helt sikkert en strålene biotek fremtid i møde.
Der er da rigelig med opbakning her på forum hehehe
jb10000
24.05.2019 kl 18:29
3739
Fuldstændig korrekt
når pusimiga, somsa, focuss og 100bagger dukker op er det med at få løbesko på.
Deres trackrecord og hyping er helt hinsides.
Men mon ikke folk er ved at finde ud af at de er komplet hjernedøde.
Var det ikke Somsa der mente TRVX ville stå i 5500,- nu?
merlin mente nano i 2500 nu
focuss
når pusimiga, somsa, focuss og 100bagger dukker op er det med at få løbesko på.
Deres trackrecord og hyping er helt hinsides.
Men mon ikke folk er ved at finde ud af at de er komplet hjernedøde.
Var det ikke Somsa der mente TRVX ville stå i 5500,- nu?
merlin mente nano i 2500 nu
focuss
Targovax er skikkelig ille ute. De som forsøker å fremstille nedstengingen av TG som positivt er helt på bærtur.
Aksjonærene er utsatt for rent juks. Stakkars de som må kjøpe i repemien for 7,00.
Kanseller tegningen!!
Så dukket pusimiga opp på denne tickeren. Da er det all grunn til å komme seg unna. Han er en indikator på søppel.
Target: 3,75.
Aksjonærene er utsatt for rent juks. Stakkars de som må kjøpe i repemien for 7,00.
Kanseller tegningen!!
Så dukket pusimiga opp på denne tickeren. Da er det all grunn til å komme seg unna. Han er en indikator på søppel.
Target: 3,75.
jb10000
24.05.2019 kl 16:53
3888
vil du gerne sammenligne.
Du bestemmer helt selv størrelsen på væddemålet?
Du bestemmer helt selv størrelsen på væddemålet?
Hvis de har en langvarig patent så er det vel ikke nødvendig å kvitte seg med TG hvis de ikke får rimelig betalt . Hvis/når de får inntekter av ONCOS om noen år kan de grave frem TG . For det er medisiner på markedet som har dårligere effekt enn TG?
p.s
Går ut fra at PHO har lignende tanker for Cevira , Lumacan ......
p.s
Går ut fra at PHO har lignende tanker for Cevira , Lumacan ......
JB idioten har ikke noe midler for aksjer,henge seg på forskjellige tråder med sine idiotiske innleg..hva kan forvente fra en psykopat
Shotgun
24.05.2019 kl 16:33
3943
Ja ledelsen for jo lønn så de kan jo jobbe med et salg istedenfor å sitte og tvinne tommeltotter og drikke kaffe. De utgiftene går jo uansett. Det er nok lettere sagt enn gjort å selge noe som er tidligere enn fase 2b uten å gi det bort. Men man må jo håpe på at de for solgt det.
quattro
24.05.2019 kl 16:24
3973
men
SALGET AV TG MÅ PRIORITERES ! og det vil koste noe …...
SALGET AV TG MÅ PRIORITERES ! og det vil koste noe …...
Shotgun
24.05.2019 kl 16:18
3988
Stemmer. TG er ikke lenger enn utgift. Det har Targovax klart å presisere hele 2 ganger via børsmeldinger for å drepe kursen. Håper nå at de slipper å sende ut flere børsmeldinger om at ikke TG skal prioriteres. Soug hører du meg? VI HAR FÅTT MED OSS AT TG IKKE PRIORITERES. Vi trenger ikke flere børsmeldinger ang det..
Ja, slik har jeg skrevet og vurdert det også. Et noe hodeløst fall .Og en noe uventet gave fra irriterte selgere.
Forøvrig har jb et artig uttrykk. ' Vendekåbe' regner jeg med betyr ' å snu kappen etter vinden' ;)
Forøvrig har jb et artig uttrykk. ' Vendekåbe' regner jeg med betyr ' å snu kappen etter vinden' ;)
quattro
24.05.2019 kl 16:12
4016
men salget gjøres mye enklere når de kan vise til PI/CRI - derfor gjelder det at de nå trår varsomt og korrekt !
er litt bekymret med holdningen som ble vist på siste opptreden - hvor de kun sa at de hadde noe hylleplass til noe TG ….. det låt ikke tillitsvekkende, dette MÅ Wiklund håndtere riktig
aborum,
når det gjelder kursen er den langt fra stabilisert
her vil det gå opp og ned fremover, men gulvet må være nært ……. problemet er at det har jeg ment før også, rett før fall lemmen åpner seg igjen - men det kan og sprette rett opp
er litt bekymret med holdningen som ble vist på siste opptreden - hvor de kun sa at de hadde noe hylleplass til noe TG ….. det låt ikke tillitsvekkende, dette MÅ Wiklund håndtere riktig
aborum,
når det gjelder kursen er den langt fra stabilisert
her vil det gå opp og ned fremover, men gulvet må være nært ……. problemet er at det har jeg ment før også, rett før fall lemmen åpner seg igjen - men det kan og sprette rett opp
aborum
24.05.2019 kl 16:12
4015
Jeg stiller mig til rådighed for TRVX IR og tak for opbakningen. Der er oprigtig grund til kritik af strategien og jeg må medgive flere andre skribenter, at man kan mangle ord .. håber sgu’ at det hele giver mere mening på afstand, om nogle måneder.
Endvidere har jeg benyttet mig af udsalget og samlet stort op omkring 5,30 - 5,50, da jeg mener, der nu bør være klarhed om at TG ikke længere er en udgift eller bør trække selskabet ned mentalt. Ledelsen kan og skal nu fokusere udelukkende på én platform og den tidligere skizofreni kan parkeres. Alt der blev solgt før emissionen, af rent flaks, er samlet op igen.
ONCOS er fortsat selskabet vigtigste platform og vi venter nu en række udlæsninger i H1, 2019. Jeg håber aktien kan holde et lille plus på dagen og alle de midlertidige hænder er ude.
F.. en uge. God weekend.
Endvidere har jeg benyttet mig af udsalget og samlet stort op omkring 5,30 - 5,50, da jeg mener, der nu bør være klarhed om at TG ikke længere er en udgift eller bør trække selskabet ned mentalt. Ledelsen kan og skal nu fokusere udelukkende på én platform og den tidligere skizofreni kan parkeres. Alt der blev solgt før emissionen, af rent flaks, er samlet op igen.
ONCOS er fortsat selskabet vigtigste platform og vi venter nu en række udlæsninger i H1, 2019. Jeg håber aktien kan holde et lille plus på dagen og alle de midlertidige hænder er ude.
F.. en uge. God weekend.
tigern2
24.05.2019 kl 15:59
4055
Shotgun skrev Nå snur denne.
Virker som om markedet har fått tenkt seg om.;)
Uten tilgang til ubegrensede midler, var det å fokusere fullt på ONCOS riktig avgjørelse. TG plattformen til TRVX fungerer og rigges nå for salg. Det bør gi nok penger i kassa til å bringe ONCOS et godt stykke videre... kanskje helt i mål.
Uten tilgang til ubegrensede midler, var det å fokusere fullt på ONCOS riktig avgjørelse. TG plattformen til TRVX fungerer og rigges nå for salg. Det bør gi nok penger i kassa til å bringe ONCOS et godt stykke videre... kanskje helt i mål.
Shotgun
24.05.2019 kl 15:44
3850
Nå snur denne.
jb10000
24.05.2019 kl 15:33
3879
Rapportert for hvad?
For at gøre opmærksom på en norsk vendekåbe?
Jeg troede ikke det var ulovligt. Du kan jo gå tilbage de sidste 3 år og se hvad du har hausset der rent faktisk har ramt.
Jeg har før tilbudt dig at vi kan sammenligne afkast. Men at du hellere vil sladre til admin fordi jeg påpeger du er et fjols siger vist mere om dig end det gør om mig. Synes du ikke?
du er 100bagger inden for biotek
Men ja rapporter mig da endelig. Mon ikke de fleste admins vil kunne se du er et haussende fjols?
Skal vi vædde i grunden?
For at gøre opmærksom på en norsk vendekåbe?
Jeg troede ikke det var ulovligt. Du kan jo gå tilbage de sidste 3 år og se hvad du har hausset der rent faktisk har ramt.
Jeg har før tilbudt dig at vi kan sammenligne afkast. Men at du hellere vil sladre til admin fordi jeg påpeger du er et fjols siger vist mere om dig end det gør om mig. Synes du ikke?
du er 100bagger inden for biotek
Men ja rapporter mig da endelig. Mon ikke de fleste admins vil kunne se du er et haussende fjols?
Skal vi vædde i grunden?
quattro
24.05.2019 kl 15:30
3887
det bare å slutte meg kjeklingen .....
de som fremdeles har trua kjøper
de som har mistet trua selger
har nå kjøpt stort på 5.35 (i tillegg til de jeg tok på 6.30)
Oncos er p.t et bedre case enn for 6mnd siden (før KOL i NY) med nytt doseregime på melanom - og oppstart på mesothelianom studie
TG klarer ikke selskapet å bære fremover rent økonomisk, så den må gå videre gjennom salg/avtale - og nå ligger data på bordet med 38% OS etter 3år i snitt - meget bra i en resected pancreas kreftdiagnose - er dog skeptisk til håndteringen mot PI/CRI (men trolig en vanskelig affære med info og markedet), her må de snakke sammen og management MÅ nå vise at de duger og ikke suger !
så må selskapet se over sin stab i lys av TG besluttningen
de som fremdeles har trua kjøper
de som har mistet trua selger
har nå kjøpt stort på 5.35 (i tillegg til de jeg tok på 6.30)
Oncos er p.t et bedre case enn for 6mnd siden (før KOL i NY) med nytt doseregime på melanom - og oppstart på mesothelianom studie
TG klarer ikke selskapet å bære fremover rent økonomisk, så den må gå videre gjennom salg/avtale - og nå ligger data på bordet med 38% OS etter 3år i snitt - meget bra i en resected pancreas kreftdiagnose - er dog skeptisk til håndteringen mot PI/CRI (men trolig en vanskelig affære med info og markedet), her må de snakke sammen og management MÅ nå vise at de duger og ikke suger !
så må selskapet se over sin stab i lys av TG besluttningen
jb10000
24.05.2019 kl 15:27
3897
korrekt
og der må man jo sige at de Norske selskaber med meget lidt i pipen og et ekstravant forbrug af penge er langt foran eller??
og der må man jo sige at de Norske selskaber med meget lidt i pipen og et ekstravant forbrug af penge er langt foran eller??
kaunis
24.05.2019 kl 15:10
3947
Så så, vi kan jo lese vi andre også. Tror ikke noen lyver eller er så dårlig opplyst at når de mener ONCOS ligger i front når det gjelder data for virusbasert behandling av kreft. Rart da at virus bare siste 2-3 år er blitt så aktuelt middel mot kreft, når forskerne i USA er så overlegne de i Europa. Hvorfor er det ikke et virusbasert middel mot kreft som er så mye bedre en det vi vet om, i USA, og så er det ikke på markedet? Tenker de bruker mye mere penger og bruker mye lengere tid på å få til noe som gjør at de ikke er kommet lenger med så mye kapital som du hentyder. Det er ikke antallet som teller men resultatene.
focuss
24.05.2019 kl 14:55
3990
JB10000
Du er en fullstendig uinteressant fyr å bruke tid på og du er nå rapportert. Dette til orientering.
Du er en fullstendig uinteressant fyr å bruke tid på og du er nå rapportert. Dette til orientering.
jb10000
24.05.2019 kl 14:52
3996
har du lyst til at dokumentere det
det eneste der skal til er jo et screenshot.
Du bestemmer selv beløbet vi skal vædde - jeg kan ud fra dine indlæg se at du er en kæmpetaber.
Lad mig endelig høre nærmere. Jeg er klar på et væddemål
det eneste der skal til er jo et screenshot.
Du bestemmer selv beløbet vi skal vædde - jeg kan ud fra dine indlæg se at du er en kæmpetaber.
Lad mig endelig høre nærmere. Jeg er klar på et væddemål
jb10000
24.05.2019 kl 14:49
4007
Utroligt at alle i Norge bedømmer de 4 virksomheder der sjovt nok er placeret i Norge som de eneste der har en kur - eller et middel der virker.
I USA er der måske 100 virksomheder der forsker i det samme prissat fra 50 millioner til 1 milliard.
Forskellen er bare at de har vist flere resultater end nogle af de norske - og i USA er folk ikke så så retarderede at de tillader et sådan cashburn.
Var NANO, PCIB eller TRVX noteret i USA var investorene væk for længe siden
I USA er der måske 100 virksomheder der forsker i det samme prissat fra 50 millioner til 1 milliard.
Forskellen er bare at de har vist flere resultater end nogle af de norske - og i USA er folk ikke så så retarderede at de tillader et sådan cashburn.
Var NANO, PCIB eller TRVX noteret i USA var investorene væk for længe siden
focuss
24.05.2019 kl 14:45
4024
jb10000 skrevInnlegget er slettet
JB1000
Kan du være så snill og slutte med sjikaneringen og løgnene dine. Forøvrig er du helt på bærtur og jeg antar jeg er en av de som har gjort det best i biotech de siste årene og jeg har tjent penger på PCIB, Nano, TRVX og ikke minst PHO. Tviler på at det er særlig mange andre som har gjort det, om noen. Nå er jeg 100% i PHO og regner med det blir slik fremover. PCIB har jeg ikke rørt etter at jeg kjøpte på ca 5 og solgte på ca 22. Utrolig mye naivitet i denne sektoren.
Kan du være så snill og slutte med sjikaneringen og løgnene dine. Forøvrig er du helt på bærtur og jeg antar jeg er en av de som har gjort det best i biotech de siste årene og jeg har tjent penger på PCIB, Nano, TRVX og ikke minst PHO. Tviler på at det er særlig mange andre som har gjort det, om noen. Nå er jeg 100% i PHO og regner med det blir slik fremover. PCIB har jeg ikke rørt etter at jeg kjøpte på ca 5 og solgte på ca 22. Utrolig mye naivitet i denne sektoren.