Targovax live torsdag - status for de viktigste studier

Slettet bruker
TRVX 19.05.2019 kl 11:52 33193

Targovax har det siste året kommet videre på begge de medisinske hovedsporene. Både ONCOS- og TG-programmene har beveget seg i positiv retning. Medisinsk direktør Magnus Jäderberg gir status for de viktigste studiene i samtale med direktør for forretningsutvikling Erik D. Wiklund. De svarer gjerne på spørsmål fra publikum.

Send gjerne inn spørsmål i forkant (info@xtrainvestor.com), eller bruk kommentarfeltet underveis i sendingen. Sendingen starter 23. mai kl 1400 inne på Facebook der den går live i flere grupper og på flere sider. Klikk påminnelse/reminder slik at du får beskjed via Facebook rett før sendingen starter: https://www.facebook.com/AXExposure/videos/442325123212270/
Redigert 21.01.2021 kl 09:37 Du må logge inn for å svare
focuss
24.05.2019 kl 19:55 4262

Jb10000
Forstår du er opptatt av demens og alzheimer og at danmark skaffer et produkt som kan bukes av notoriske løgnere. Lykke til
Redigert 24.05.2019 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
focuss
24.05.2019 kl 22:22 4167

JB10000
Jeg antar du ikke forstår hva aksjemarkedet dreier seg om. Til din orientering så vil PHO vokse skjorta av Genmap. Fordelen smarte investorer har er at de forstår at er det det dreier seg om. Så må du gjerne investere i Genmap så kan vi sammenlikne om et års tid.
Redigert 24.05.2019 kl 22:23 Du må logge inn for å svare
jb10000
24.05.2019 kl 22:28 4148

Nu foreslog jeg jo dig et alzheimer produkt. At du selv siger at du er en notorisk løgner glæder mig i aller højeste grad.

Men din løgnagtighed findes der nok ikke nogen kur for.

Heldigvis er der ikke så mange der lider af den samme trang som dig så det kan betale sig at udvikle det
jb10000
24.05.2019 kl 22:35 4133

Hele markedet for PHO er i følge dig selv 15 milliarder ikke?

Det er noget svært at se hvordan lille PHO med 1 produkt i pipelinen skulle vokse sig større end Genmap. Man fristes til at tro du er så retarderet som du lyder.

Her er salget for darzalex alene i 2018

Copenhagen, Denmark; January 22, 2019 – Genmab A/S (Nasdaq Copenhagen: GEN) announced today that worldwide net sales of DARZALEX® (daratumumab) as reported by Johnson & Johnson were USD 2,025 million in 2018

Her ser du pipelinen for Genmap

http://www.genmab.com/product-pipeline/products-in-development

Du kan jo poste pipelinen for PHO i tråden her. Jeg har nogen tvivl på at du har ret om 1 år.

I så fald skulle det være første gang du har haft ret i noget

jb10000
24.05.2019 kl 23:25 4088

Til alle andre end Focuss sorry for derail af en TRVX tråd. Man bliver bare lidt indebrændt når den selvudnævnte professer skal kloge sig her også
kaunis
25.05.2019 kl 11:24 3929

Slik jeg ser det, er det merkelig at ikke ledelsen har prøvd å få en SOC for TG01. Men kansje det er slik at TRVX er et for litet selskap og ikke stort nok økonomisk til kjempe frem en SOC. Kan ligge mye grums i løypen, som gjør at noen ikke er interessert i at TGO1 får godkjenning, forde dette kan vanskeliggjøre for andre produkter på samme område? TG01 har vist at det er best på bivirkninger i bukspyttekjertel-kreft. Hadde TG01 fått den anerkjennelsen produktet fortjener, hadde pipa fått fått en helt annen lyd, en den noen så hjertelig terper på i sin ettertidskompetanse på aksjeforståelse.
aborum
25.05.2019 kl 12:38 3892

Det er formentligt også i den kontekst man skal forstå meldingen om at afsøge mulighederne for at kapitalisere på de resultater, TG-01 har præsteret (læs: sælge platformen til BP og investere provenue i ONCOS).
Jakal
25.05.2019 kl 13:20 3860

Farma er et krevende område å være investor i, delvis pga langt tidsperspektiv, delvis pga høy risiko og delvis pga komplisert fagterminologi. Det er ingen tilfeldighet at verdi-investorer, som Buffet, holder seg langt unna farma. Tilsvarende skal det sterk rygg for å sitte i ledelsen for forskningsbaserte farmaselskaper. Men uavhengig av konkrete fagekspertise må jeg si at mer tafatt presentasjon enn det vi så i siste webcast er det sjelden vi ser. Ledelsen utstrålte alt annet enn engasjement, begeistring og optimisme. Og det er ikke første gangen vi ser en slik mangel på media tekke, resultatet ser vi på kursutviklingen. Et presentasjonskurs hadde gjort underverker, å skape tiltro krever en ledelse som er offensiv. Her har også styret et ansvar.
kaunis
26.05.2019 kl 12:08 3602

Tror det kan skyldes at de ikke ville utsette seg for kritikk senere (SomSA), for at de virket/vært for opptimistisk på selskapet vegne. Her lyste det av respekt for aksjonærene for ikke å gi for store forhåpninger til fremtiden. Mange av oss har gitt sterkt uttrykk for vår skepsis til informasjonen som er gitt tidligere, og særlig måten den er presentert på, samt EMIEN. Alt har liksom vært galt uansett. Det med sterk rygg er nok en veldig god egenskap å ha ,men når det regner kritikk i ukesvis må den ryggen være sterk. Entusiasmen vær ikke helt på, og det kan det være vår kritikk som er årsaken til det.
Men dette forandrer ikke den muligheten som ligger i å bare ha et produkt å forholde seg til. Salg/samarbeidsavtale av TG01 med andre, er jo en verdi som vi ikke vet hvor ligger enda, men det er snakk om en del mill i alle fall. Det kan bare gå en vei for TRVX no, og det er opp opp.
feitedorris
26.05.2019 kl 13:41 3551

Om man ikke takler kritikk på et så useriøst forum som hegnar.no som leder for et børsnotert selskap så sliter man. Kan gå inn på samtlige selskaper og finne tilsvarende og værre harselering og hausing fra skribenter alt etter hvilken posisjon de har.. Kritikk og skryt behøver ikke å være virkeligheten men heller et betydelig overdrevet budkap for å skremme andre til salg/kjøp.
Slettet bruker
26.05.2019 kl 15:54 3475

Regner med det blir det overtegning så det holder, og da skal de som er skremt ut, og i tillegg gitt fra seg tegningsrettene på 7 tallet inn igjen på 8 og 9 tallet. Svaret kommer vel i morgen. :-)
Redigert 26.05.2019 kl 15:56 Du må logge inn for å svare
quattro
26.05.2019 kl 17:03 3425

vel, det er nok å ta i, men
vil være overrasket dersom emi aksjene blir plukket opp - det vil være et stort pluss for kursen og 14 mill til selskapet - men hvorfor ikke hente disse i markedet? ikke problemer å 'manipulere' aksjen i dagens marked (omvendt pump & dump)
nå er jobben for Wicklund å få solgt TG-01 med studie sammen med PI/CRI for en best mulig sum - husk TG >20% bedre enn SoC men 20% lavere virkning enn toksiske FFN
fremfor oss ligger så Oncos -102 som vår bet for fremtiden - ledelsen var egentlig litt begeistret for dette for nå skulle det fokuseres på studiene og utviklingen av Oncos-211,212 og -214 ilpa 2019/20
men Soug er vel passiv og trenger en vitalitets injeksjon (utviklingen har nok tynget og satt seg) - Wicklund er litt mer på, men skal få brynt seg fremover, og så Magnus som veiver rundt i vanlig dressur og er entusiastisk
selskapet er vel egentlig så langt ned på felgen som det går an, så trenden burde snu
Redigert 26.05.2019 kl 17:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.05.2019 kl 09:27 3207

TRVX snart kommer på gamle høyder..håper jeg,med en fin melding vi er der
Shotgun
27.05.2019 kl 10:24 3145

Teknisk veldig interessant nå med en typsik "washout" som vi har sett de siste dagene. Nytt bullrun på gang??
protagoras
27.05.2019 kl 10:55 3095

Pussig at resultatet fra rep.emi ikke er publisert ennå.
Regner med det er null, og at alle emisjonsaksjer dermed er solgt og kjøpt over børs allerede.
Hvis vi i tillegg får en godmelding på Oncos/Keytruda på melanom i juni kan vi håpe på et "bullrun".
Slettet bruker
27.05.2019 kl 10:56 3091

Her jobber folk fra Algeta,som jeg vett,hvis jeg tar ikke feil?? TRVX kan være d nye Algeta??
quattro
27.05.2019 kl 10:58 3088

nettopp - en raritet, men litt tidlig på dagen enda mon tro
likevel ligger de ubrukte rep.emi aksjene fremdeles på vsp konto - DnB som er trege i lunta …. eller hva ……….
Slettet bruker
27.05.2019 kl 11:49 3009

Jeg hadde tidligere på det "gamle" forumet en del diskusjoner med Aborum vedr. TG plattformen og skrev vel i 2017 på en tråd som jeg limer inn nå:
--------
Nor96
01.10.2017 kl 17:34

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å skrive så mye utover den "vitenskapelige analyse" som jeg har skrevet her inne 13.09., så i utgangspunktet er det jeg skriver under her litt "synsing":

Jeg synes TRVX har vært utydelige i informasjonen etter de siste TG01 data som ble lagt fram på ESMO. Det kan være at de nå faktisk er litt i "villrede" over videre prioritering og utprøving for pancreas TG01 prosjekter. I og med at det er kommet en ny gullstandard (ref. ESPAC - 4) kan det for videre utprøving være uetisk å gi TG01 som tilleggsbehandling ved tidligere gullstandard med kirurgi og gemcitabine, men at det nå bør innebære tilleggsbehandling etter ny gullstandard ved kirurgi, gemcitabine og capecitabine og da må mulig TRVX revurdere eksisterende protokoller?

Jeg synes resultatene for pancreas TG01 etter readout 2 år var gode, men i ettertid har jeg stusset en del på hvorfor medisinsk koordinator TG01 Svein Dueland på Capital Markets Updates-dagen 6. juni opptrådde såpass utilpass? Men mye stod på spill den dagen for kapitalutvidelsen som ble proklamert litt seinere hang mye på resultatene fra 2 års "readouten" for TG01 basert på ASCO posteren. (Men 12 av 19 var i live da Dueland la fram resultater den dagen i juni med data fra ASCO).

Så kommer altså ESMO abstractene 14. sept. (og da er det gått kun litt over 3 mnd siden Capital Market Day )og da fremgår at nå kun 6 av 19 er i live. For meg kan det virke som i ettertid TRVX kan ha hatt det veldig travelt med kapitalutvidelse basert på ASCO resultater og at de i begynnelsen av juni allerede ( Dueland) så at videre resultater kanskje ikke var over forventning."
-----------

Min konklusjon da i 2017 ( og bekreftet også nå i 2019) er at helt siden 2017 har jeg ment at å stole fullt og helt på informasjon fra ledelsen kan være farlig her i dette selskapet da Soug er litt for "smart" og jeg gjennomskuet måten ( ref. også capital markets day, ESMO og ASCO 2017) de har presentert saker for aksjonærer på gjerne tilpasset behovet for og tidspunktet knyttet til emisjoner.

Jeg vil dog presisere at dette er min personlige mening om selskapet.

Men det jeg også alltid har skrevet er at Oncos kan bli en "gamechanger" for selskapet og forhåpentligvis også for noen kanskje litt slitne aksjonærer.
Redigert 27.05.2019 kl 11:55 Du må logge inn for å svare
kaunis
27.05.2019 kl 12:11 2970

Takk for den. da har jeg startet en annen tråd ang. den nye satsingen på ONCOS. Kan vi ikke da gå over til den som har en trådtittel som sier hva som er satsingen fremover og skrive der.
protagoras
27.05.2019 kl 12:31 2942

Sjekket siste publisering knyttet til rep.emi - de som har tegnet seg har angrefrist ut dagen idag.
Så vi får resultatet av rep.emi tidligst etter kl 1630 i ettermiddag.