No-brainer?

Nortraship
PHO 19.05.2019 kl 22:04 23200

Cysview er nå i en typisk lanseringsfase der hvert kvartal fremover vil nå rekordhøyder for salg.Vi kan allerede se akselerasjonen fra de siste kvartalene og basert på pipeline og salgsprosessen kan vi forvente at dette vil gjelde Cysview fremover. Blærekreft er den fjerde vanligste kreft i USA, den femte mest vanlige i EU, har tilbakefall på 50% og krever kontinuerlig overvåking. Det er over 200 000 nye pasienter diagnostisert med blærekreft hvert år og i USA alene, 80 000. 40% av pasientene er kategorisert i målgruppen til Cysview, middels til høy risiko. PHO tilbyr Cysview som gir signifikant større sjanse for overlevelse - salgsprosessen som tar ca 12 måneder er snart gjennom sin første syklus - effekten av lanseringsfasen og det faktum at det ikke er noen reelle konkurrenter tror jeg derfor vi snart vil se ketchup-effekten av. No-brainer?
Redigert 21.01.2021 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
kreinh
01.07.2019 kl 17:35 1314

Nå er jeg så storsinnet at jeg avblokkerer power og pafo. For nå er det bare moro å lese innleggene deres. Ser at det er like morsomt med bravi ennå. bravi får nå råd til antidepressiva. Verre med pafo som har helt mistet kortidsminne sitt, samme hvor mye man gjentar det positive med å være aksjonær i Photocure så går det ikke inn. Han bare gjentar hvor fantastisk det ville være å kjøpe scope for så å gi de bort... Og power har overbevist meg at han er en no-brainer...
So keep up the muppet show boys!
Redigert 21.01.2021 kl 00:54 Du må logge inn for å svare