Nå blir det liv i leiren: Trump med kraftig trussel mot Iran

Slettet bruker
20.05.2019 kl 00:00 2371

President Donald Trump truer igjen Iran på Twitter og sier landet blir utslettet om det angriper amerikanske interesser.

«Hvis Iran vil slåss, vil det være den offisielle slutten på Iran. Aldri true USA igjen», skrev den amerikanske presidenten på Twitter søndag.

Ja vi får bare be til Allah at USA gjør alvor av trusselen slik at det bare blir sten på sten igjen.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2019/05/19/195579137/trump-med-kraftig-trussel-mot-iran
Slettet bruker
20.05.2019 kl 04:42 1223

Sanksjonspolitikken tvinger stater bort fra USA. Ingen underkaster seg unntatt de vestlige allierte som mangler politisk ryggrad. Her er Norge i særstilling. Martha og Sjamanen er det minste problemet for oss i Norge. https://www.derimot.no/et-mote-i-sotchi-med-pompeo-uten-virkelighetskontakt-og-russiske-ledere/
Slettet bruker
20.05.2019 kl 04:56 1215

USA leiter etter et påskudd til Iran-krigen. Det er en utbredt oppfatning at meningen med møtet var å finne utløse-mekanismen for total krig.
4Genration Warfare er anarkistisk kaos satt i system.
https://www.derimot.no/jan-harstadusa-leiter-etter-et-paskudd-til-iran-krigen/
https://partiene.no/ideologiene/anarkisme/
Slettet bruker
20.05.2019 kl 05:03 1214

Gruppa fant altså ut at de to gassylindrene ikke kunne ha kommet gjennom taket i bygningen, og at de derfor måtte ha vært plassert der. https://steigan.no/2019/05/rapporten-om-det-pastatte-gassangrepet-i-douma-undergraver-propagandaen/

Ammoniakk er ingen ufarlig gass Rf stanken utenfor eget griseslakteri. Å kjøre med fartsretning under gjødselspredningen.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 05:09 1210

USAs spesialstyrker har publisert håndbok i regimeskifte

Rapporten tar for seg 47 eksempler på hvordan USA har forsøkt å enten påtvinge utenlandske regjeringer sin vilje, eller å styrte dem gjennom ulike former for undergraving, kuppforsøk, partisanvirksomhet eller fargerevolusjoner. Eksemplene er hentet fra perioden 1941 til 2003. Redaktøren av studien tar for eksempel for seg hvordan USA i perioden 1948 til 1954 drev paramilitær virksomhet i Sovjetunionen med sikte på å skade landet innenfra mest mulig. Her spilte de væpnede gruppene i Ukraina en sentral rolle, og det er ikke nevnt uttrykkelig i rapporten, men dette handler om etterfølgerne etter de fascistiske Bandera-gruppene og forløperne til de ukrainske fascistene av i dag. De siste her får milliarder i støtte fra Norge, men det vet dere vell?
https://www.derimot.no/innblanding-i-andre-landhva-sier-en-na-konspirasjoner-er-virkeligheten/
Redigert 20.05.2019 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
20.05.2019 kl 11:37 1173

True et annet land med krig over twitter.......?
Slettet bruker
20.05.2019 kl 11:45 1172

Skulle bare mangle. Han så et innslag på FOX som han måtte reagere øyeblikkelig på.

https://twitter.com/MattGertz/status/1130216810853339143

Slettet bruker
20.05.2019 kl 11:58 1166

Vold er en del av kulturen vår. Ikke bare gjennom TV og filmer, men det gjennomsyrer samfunnet og holdningene våre. Det er en del av det å vokse opp i Amerika. Vi får volden inn med morsmelken, sukker Oliver Stone da vi traff ham tre dager etter skytetragedien i Orlando tidligere i sommer.

Stone er kjent for å si sin ærlige mening om amerikansk politikk og styresett. Krig har vært tema i mange av hans filmer. I Platoon (1986) var Vietnamkrigen alt annet enn glamorøs. I JFK (1991) gikk han løs på de etablerte sannhetene rundt drapet på John F. Kennedy.

https://www.aftenposten.no/kultur/i/31l9A/Oliver-Stone-mener-demokratiet-er-i-fare---Amerika-er-som-en-elefant-pa-steroider
Redigert 20.05.2019 kl 11:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.05.2019 kl 12:04 1162

I mine øyne finnes det ikke en amerikansk sivilisasjon. Det virker som om vi heller bringer tilbake barbariet.

– Det er sterke ord.

– Ja, det har vært en regresjon siden Reagan, men det startet allerede med Nixon, Hoover og McCarthy. Under George Bush jr. viste det seg fra sin mørkeste side. Selv om styresmakten mislykkes i sine krigsoperasjoner igjen og igjen, løper de bare unna ansvaret for kaoset de lager. Se på Irak, Libya og Syria.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 12:52 1150

Merket meg at NrK åpnet nyhetsmeldingen med, 'President Trump truer Iran igjen..osv',
men ikke et ord om at trusselen var respons på Irans trusler...(og landets sannsynlige sabotasje-handlinger
Sleipt og desinformerende, med tanke på folk som tror blindt på løgnmedia.
Trist at landet vårt ble et sånt falskt møkkaland.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 12:52 1148

Flere amerikanere er i år drept, enn......
Skoleskytingen i USA rett før helgen avstedkom også en dyster statistikk: Flere amerikanere er i år drept på amerikanske skoler enn det er amerikanere som har mistet livet i militæret.
https://www.aftenposten.no/verden/i/Mgkdao/Flere-blir-drept-pa-USAs-skoler-enn-antallet-som-mister-livet-i-det-amerikanske-militaret
Slettet bruker
20.05.2019 kl 12:55 1147

Er det slik du oppfatter det? USA har da bemannet flyplasser i Qatar og Saudi Arabia og sendt Hangarskip ned i Persiabukten. Mener du USA gjør dette for å selge julehefter?
Slettet bruker
20.05.2019 kl 13:41 1127

Ting skjer så så raskt nå til dags, Oliver.
USA sendte jo hangarskipene etter å ha mottatt info om mulig angrep
på amerikanske interesser.
Trump er ikke 1/2-parten så farlig for verdensfreden som parhestene EU/Iran.
(t.o.m. Børge kan ha svin på skogen i Iran)
Du må oppdatere deg, far
Nattevakt1
20.05.2019 kl 13:55 1122

Trump har for vane å gå høyt ut. Truslen blir også mer reelle med syke krigshauker med hånden på rattet.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 14:16 1118

"Trump er ikke 1/2-parten så farlig for verdensfreden som parhestene EU/Iran."

Vi vet ikke om Kim satt med fingern på avtrekkern når Trump herjet med han på det verste og det samme kan være tilfelle med Iran. Det er et høyt spill han bedriver. Et uhell kan starte en krig. Eller en bevist provokasjon fra noen som er interessert i at de braker sammen. Hvorfor du mener EU er farligere må du gjerne forklare.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 14:35 1107

Skjønner ikke redselen i denne saken. Ikke skjønner jeg redselen i konflikten med Nord-Korea heller. USA vil sveipe over landene som en varm Sahara-vind, og etterlate seg aske, det er alt. Da ville verden vært et mye tryggere sted å leve. Skulle flere muslimske land true USA, vil det bare bli enda tryggere for oss alle. I tillegg ville det blitt enda tryggere hvis Oslo og Sverige ble tatt med i opprenskningen.

Ser ut som noen glemmer at USA er vanvittig mye sterkere enn alt annet på jorden. Nå vil røster skrike opp om alle dem som da vil dø, men legg merke til at de er de samme som ikke bryr seg når etnisk norske drepes av radikal Islam.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 14:38 1105

Kan ikke si mer enn hva som allerede er kjent jeg, Jabbatto;
Etter at Trump overtok vet vi at Iran-avtalen ikke sikret kontroll over muligheten til
å utvikle atomvåpen.
Sånn sett er vi like langt sikkerhetsmessig nå, uten avtale.
Trump ønsker avtalen, som har kostet USA jævelsk med penger og sikret EU plenty handelsmuligheter,
re-forhandlet med fullt innsyn og kontroll...og hvorfor skulle ikke vi i vesten også ønske dette?
Jeg ønsker iallfall ikke Iran som stormakt
Redigert 20.05.2019 kl 14:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.05.2019 kl 14:58 1452

"Etter at Trump overtok vet vi at Iran-avtalen ikke sikret kontroll over muligheten til
å utvikle atomvåpen. "

Dette må du nesten begrunne, og helst ikke i form av en uttalelse fra Trump. Ingen observatører har funnet at Iran har gjort noe som helst galt angående denne avtalen. 1 år etter at USA trakk seg ut av avtalen, og USA pålegger alle land og selskap i verden til å sanksjonere mot Iran, kan det se ut som de vil komme til å bryte avtalen. Trump har altså truet dem til å gjenoppta utvikling av atomvåpen. Jeg blir heller ikke overrasket om Iran og Nord Korea snakker sammen og en handel med atomvåpen kan skje der. Kim begynner å bli litt utolmodig over at han fortsatt har sanksjoner mot seg for det er ganske tydelig at Trump på første møte lovte at de skulle fjernes, uten noen konkrete nedrustningsløfter fra NK bytte.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 15:44 1442

At ingen har funnet brudd på en ubrukelig avtale hjelper lite.
At Iran og Kim kokte sammen var kjent før denne avtalen kom istand,
men jeg er enig med deg. Kjempeskumle på hvert sitt vis begge disse to.
Får bare håpe Trump greier å få Kim på bedre tanker.
....Samler ikke på gamle linker, men har fått med meg såpass at Iran-avtalen
var en katastrofe.
Tenker også på Barry som personlig gikk inn med et dokument på slutten,
et slags 'presidentdekret, som ga Iran rettigheter utover det som teamet hadde fremforhandlet.
Det ligger opplysninger 'der ute', også fra internasjonal anerkjent kontrollør som ikke var fornøyd.
og Glem heller ikke at det er Iran selv som motsetter seg kontrollene som skal hindre misbruk.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 15:51 1437

Poenget var at avtalen, som den var, virket i den grad Iran stoppet urananrikingen. Nå virker den altså ikke lenger så Iran vil kanskje starte utviklingen av atomvåpen igjen og det er Trump's ego sin skyld. Han bare måtte gjøre noe med avtalen pga at han er besatt av å omgjøre alt som står Obamas navn på. Han klarer ikke engang å formulere hva han ønsker å oppnå. Det er forskjellig svada som kommer ut av munnen hans hver gang noen spørr.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 16:08 1431

Obama var ikke helt god han.
Får Trump leve så rydder han nok opp med prestene i Iran skal du se.
Vi må ha litt style på kloden, ellers går det til helvete.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 16:33 1422


Be Trumpeten om en kommentar til dette...

Anders B - Svensk ingeniørs omfattende forklaring på hvordan a-bomben er en hoax
(Hiro og Naga var brannbombing, under dekke av å være A-bomb).
https://duckduckgo.com/?t=palemoon&q=heiwa+atom+hoax
http://heiwaco.tripod.com/bomb1.htm (Anders' egen side)
http://archive.is/http://heiwaco.tripod.com/bomb1.htm (backup av samme)

Do nuclear weapons exist?
https://www.youtube.com/watch?v=Lp11Akedkqc

Japansk forfatter, bok om lureriet:
https://duckduckgo.com/?q=book+akio+nakatani+death+object+-+exploding+the+nuclear+weapons+hoax

Nuke Hoax- Exposing The Nuclear Weapons Fraud
https://www.facebook.com/groups/1331487306928348/
Redigert 20.05.2019 kl 16:36 Du må logge inn for å svare
polemiker
20.05.2019 kl 17:03 1414

Oi, svensk ingeniør? Ja da det vel bare være sant. Er'n en sosialist også kanskje?

Tror du har glemt å ta på deg tinnfoil hatten i dag Gullet. Om du har mistet den kan du bare spørre mor om å låne litt aliminiumsfolie og slå opp i hakkespettboken for oppskrift på å lage papirhatt der.

Tinnfoilhatten kan beskytte mot radioaktive strålinger i tilfelle et atomangrep også, men jorda har en tendens til å se litt flat ut.
Redigert 20.05.2019 kl 17:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.05.2019 kl 17:48 1404

Han fikk iallefall Iran til forhandlingsbordet og fikk til en avtale som virket. Det er mer enn vi kan si om avtalen Trump har gjennomført med Nord Korea. Ideen var å bygge videre på avtalen, noe jeg tror hadde vært mulig om de moderate i Iran hadde fått mer makt når folk så at effektene av de avsluttede sanksjonene gjorde det bedre for folk flest. Slik det er nå så var det hardlinerne i Iran som fikk rett. De stolte ikke på USA. USA har dermed styrket deres kort.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 17:50 1403

Jeg har sett en mann her på forumet tidligere som har argumentert for at atomvåpen er en hoax. Flatjord fenomenet Coldman.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 17:53 1402

Når du gir en part gigantiske summer for ingenting, da kommer alle til forhandlingsbordet. Obama er en skap-muslim uansett hva han hevder, se bare på hans politikk når det gjaldt muslimske land. Han er en rasist som hater hvite, og det skinner igjennom nå da sannheten kommer frem. At han måtte trå forsiktig skjønner vi, men både Obama og konen er begge rasister.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 17:57 1399

Nå går jo du rundt og kaller alle du ikke liker for skapmuslimer så hvorfor skal noen ta deg seriøst? Vi vet jo også at jeg ikke kan gi deg den benevnelsen du fortjener, og som du bruker på andre, for da løper du og sladrer til mamma.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 17:59 1396

Som en liten kuriositet så brøt Trump følgende twitter reglement da han truet Iran.

"Twitter terms of service: “You may not make specific threats of violence or wish for the serious physical harm, death, or disease of an individual or group of people.”

Tipper twitter ikke reagerer denne gangen heller.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 18:53 1380

Obama og hans kone bruker språk som, white power når de skal beskrive de svartes situasjon. Han hevder at hvitt politi dreper svarte fordi de er rasistisk. Dette er rasistisk fordi det er ikke sant. Dette trigger hat hos de svarte mot hvite, som igjen har medført drap på hvite politimenn/kvinner. Obama burde vært straffet for å oppvigle til hat mot hvite.

At jeg skrev "skapmuslim", betyr ikke at det er meg som lanserte dette begrepet om Obama, hadde du vasker det andre brilleglasset ditt ville du ha lest dette for lenge siden.

At du fremdeles insinuerer at det var meg som fikk deg kastet ut, er kanskje en sak jeg må ta opp med moderator som kastet deg ut. Nesten alle her inne vet hvorfor du ble kastet ut, men som den gode sosialisten du er, så ser du bare splinten i andres øyne, ikke bjelken i ditt eget.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 18:58 1379

Jeg anser deg for totalt uvesentlig og umulig å diskutere med. Dine meninger gjør meg ofte kvalm og når jeg gir uttrykk for det så sladrer du til mamma. Ha en fortsatt fin dag og god bedring.

"At jeg skrev "skapmuslim", betyr ikke at det er meg som lanserte dette begrepet om Obama"

Du brukte samme benevnelse om kongressmann Justin Amash i går. Jeg spurte hvor du hadde fått det fra, men det svarte du ikke på. Jeg går derfor utfra at du enten har tatt det fra et rasistisk/nazistisk/muslimhatende nettsted eller fra ditt eget hode. Det er et mønster her.
Redigert 20.05.2019 kl 19:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.05.2019 kl 19:02 1378

Når man har tapt en diskusjon, reagere man som deg.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 19:05 1376

Gratulerer med seieren.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 19:36 1371

Men har du jabb, nok fysikk og kjemikunnskaper til å vurdere hva Anders Björkman skriver?
Jeg vet tilfeldigvis fra noen hundre, muligens tusener 911-diskusjoner rundt om, at når inside-fornekterne møter faktamotstand og ikke kan svare, så dukker disse konspi/flat-j argumentene opp fortere enn noen kan si WTC7-freefall acceleration.
De liker nemlig ikke at noen sitter på bevis for controlled demolition og da gjelder det å strupe debatten med andre "hjelpemidler".
Redigert 20.05.2019 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.05.2019 kl 19:49 1367

Jeg gav deg en subjektiv faktaopplysning. Den eneste jeg har sett, her på forumet, som argumentere for at atomvåpen er hoax er flatjord Coldman. Jeg har bedre ting å gjøre på enn å lese Anders Bjørkmanns fantasier. De aller fleste konspirasjoner kan enkelt debunkes på logiske brister. Dette er en av dem så jeg akter ikke å kaste bort tiden på det. Irrelevant og kjedelig. Om du derimot ønsker å argumentere om at jorda er flat kan jeg diskutere mot deg da jeg på et absurd vis finner det litt underholdende. Om du derimot ikke tror jorda er flat eller ikke ønsker å diskutere dette så ønsker jeg deg en riktig fin kveld.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 20:04 1359

Klart du har bedre ting å gjøre enn å lese noe du vet er fantasier - uten å vite at det er fantasier.
Men det er sånn mennesker *vet saker*. De bare *vet* uten å sjekke.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 20:10 1357

Jeg har lest en del av hans fantasier, da jeg diskuterte dette med nevnte Coldman. Det frister som sagt ikke å begynne på nytt.
Lag en egen topic om det intresserer deg så kanskje noen som er interessert vil bite på.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 20:55 1345

Da husker du sikkert nok til å forklare hvorfor du omtaler det som fantasier.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 21:18 1334

Hundrevis av millioner av personer, på tvers av fiendtlige landegrensene, har i 3 generasjoner samarbeidet om en løgn uten et klart motiv. Det er umulig.
Hadde han skrevet en krimbok så hadde han ikke solgt en bok fordi plottet var så bortinatta usannsynlig. Men jeg akter ikke å si mer enn dette. Jeg synes temaet er uhyre kjedelig og irrelevant. Start en egen topic.
Slettet bruker
20.05.2019 kl 21:29 1331

Her argumenterer du forøvrig om at jorda er flat så du kan slutte skuespillet. Har du gått på sinnemestringskurs?

https://forum.hegnar.no/thread/9285/view/400477/0
Slettet bruker
20.05.2019 kl 22:21 1324

Du har en enkel løsning på et vanskelig problem. Skal jeg overføre dette til vår hverdag i Norge, ta deg med, så kan vi jo si at vi ville stoppe innvandringen, du og dine ødela det, og landet går til xxxxxxx