Durek Verrett - norske myndigheter må stoppe kvakksalveriet NÅ!

Slettet bruker
21.05.2019 kl 12:08 10172

"Den omstridte sjamanen hevder på LinkedIn at han jobbet med kreftsyke barn på Israels fjerde største sykehus.
Nettavisen har vært i kontakt med Assaf Harofeh Medical Center (som endret navn til Yitzhak Shamir Medical Center i 2017) og spurt dem om de har hatt et ansettelsesforhold til en person ved navn Durek Verrett eller Derek Verrett i tidsperioden mars til mai i 1998, og hvorvidt sykehuset har en praksis med å ansette sjamaner.
- Jeg har undersøkt med HR-avdelingen. Beklager, men de fortalte meg at det ikke var noen med dette navnet som jobbet i vår institusjon i mai i 1998, sier talsperson ved Shamir Medical Center (Assaf Harofeh), Michael Ganor, til Nettavisen."
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/verden/israelsk-sykehus-avviser-at-sjaman-durek-jobbet-for-dem/ar-AABFNOL?ocid=spartanntp

Når skal SLOTTET forstå at prinsessen er utsatt for en lystløgner og sjarlatan av rang? ALLE VARSELLAMPER LYSER!
Redigert 23.05.2019 kl 11:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2019 kl 12:13 3664

Ikke ofte jeg sier dette men her er jeg 100 % enig med Havfruen.
Slettet bruker
21.05.2019 kl 12:15 3653

Ingen kan unngå å se den virkningen Durek hadde på sitt publikum. Da han omsider ga seg med selvhjelpssnakk og begynte med sjaman-greiene, ble det stadig mer svett og høylytt der inne. Folk stønnet, peste og sukket. Noen hylte, andre ropte eller sang. Mange hostet. Folk vugget, ristet, hoppet og trampet. Noen ulte som en ulv. Eller var det en ugle? Et øyeblikk trodde jeg det var en Dothraki-hær på vei. Om forsamlingen spilte skuespill, så har de fortjent en Oscar. Det var rett og slett spooky å være vitne til.
https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/GGOJxV/spooky-sjaman-show?utm_source=inline-teaser&utm_content=MRd2A5

Dette er vel det siste psykiatriske pasienter som håper på "helbredelse" behøver!

Märthas autorisasjon og sjamanens CV-løgner kan ikke fortsette uten at myndighetene griper inn! Enten gjør slottet det diskret og avlyser de gjenstående foredragene ved å få prinsessen sykemeldt, eller så må myndighetene gripe til strakstiltak.
Redigert 21.05.2019 kl 12:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2019 kl 12:25 3641

Nettavisen har bedt Durek Verrett, via prinsesse Märtha Louises manager Carina Scheele Carlsen, om å redegjøre for hans påståtte erfaring ved det israelske sykehuset, men har så langt ikke fått noen tilbakemelding.
ladaen7,30
21.05.2019 kl 12:40 3621

Dette er vel det siste psykiatriske pasienter som håper på "helbredelse" behøver!




Det er vel de samme folka som bruker trygda si på denne mannen. Programmet ser mistenkelig likt ut.



https://www.vg.no/spesial/2018/mirakelpredikantene/kap1/
Slettet bruker
21.05.2019 kl 12:42 4003

Jeg ler så jeg griner!
La dem holde på,det er jo hysterisk moro å være vitne til dette røret.
Folk har vel fått gluggene opp for at m.l.ikke er helt i water,og at babyface`en juger så det renner.
Jeg for min del fatter ikke at de våger,å drite seg ut så monumentalt.
Slettet bruker
21.05.2019 kl 12:43 4003

"Prinsesse Märtha Louise har dårlige antenner til å være hypersensitiv.
Muligens begynner vi å bli litt lei av den kommersielle prinsessen og hennes sjaman-kjæreste. Det er i hvert fall ingen tvil om at det alternative paret begynner å bli lei av mediedekningen.
Trøsten må være at miniturnéen etter alt å dømme kommer til å innbringe drøyt en million kroner på fem kvelders prat fra scenen. I København brøt tilhørere ut i gråt, i Stavanger foretok sjamanen en felleshealing på 500 mennesker:
– Du har din egen kjærlighet og ditt eget univers. Pust inn og ut og fortsett å dunke på hjertet. Pust deg inn i det. Kroppen din lager «synthesis relay» (sjamanistisk betegnelse, journ.anm.) og kjærligheten blir høyere og høyere, messet Durek Verrett.
- Han har et betydelig kommunikasjonsproblem, er den nøkterne kommentaren fra advokat Cato Schiøtz til NRK.
- Jo mer han forklarer, jo større blir uklarheten og følelsen av ubehag. Det er veldig rart at han ikke legger større vekt på å være tydelig. Han bruker et vokabular hvor han henter litt hist og litt her. I min verden, og jeg er jo åpen for at det er mer mellom jord og himmel, jeg får ikke tillit til han, sier Schiøtz."
https://www.msn.com/nb-no/livsstil/forhold/märtha-louise-og-sjaman-durek-har-et-betydelig-kommunikasjonsproblem/ar-AABFHtz?ocid=spartanntp

Advokat Cato Schiøtz er som mange vet antroposof med bena godt plantet på jorden. Antroposofien er levende visdom, og har noe å tilføre alle. Rudolf Steiner grunnla antroposofien gjennom sitt livslange arbeid for fred og utvikling i verden. Mange kjente nordmenn har gått på Steinerskolen, bl.a. Jens Stoltenberg.
Slettet bruker
21.05.2019 kl 13:01 3990

Fra shamandurek dot com :
https://web.archive.org/web/20170110202626/http://www.shamandurek.com/about/
“Shaman Durek is a 3rd generation shaman who has devoted decades to study and practice in becoming a thought leader and spiritual enthusiast for people all over the world. His focus is educating people on how to make shamanism a life style choice for evolutionary adaptation. He is an author, activist and a women’s empowerment leader.

https://web.archive.org/web/20190520024603/https://shamandurek.com/about/
“Shaman Durek is a 6th generation shaman who has devoted decades to study and practice in becoming a thought leader and spiritual enthusiast for people all over the world. His focus is educating people on how to make shamanism a life style choice for evolutionary adaptation. He is an author, activist and a women’s empowerment leader.

3 eller 6, hva er rett?
Det kommer en post til rett etter denne.
Slettet bruker
21.05.2019 kl 13:03 3991

Litt av en historikk , "dotted every i, stroked every t" ?

https://web.archive.org/web/20170307214316/https://shamandurek-verrett.squarespace.com/about-durek/

"Shaman Durek is a Los Angeles based spiritual guide and gifted healer. As a Shaman, He acts as mediator or “bridge” between the spiritual and physical planes, applies ancient spiritual wisdom, coupled with decades of devoted study and practice, to help bring success, happiness and healing into people's lives.

Born in Northern California to an African-Haitian father and an East Indian Norwegian mother, Shaman Durek comes from a long lineage of spiritual practitioners including Seven Day Adventist ministers, oracles and spiritualist faith healers. His natural abilities first became apparent at an early age where his mother saw the signs that where spoken about of the next inline shaman to his great grandmother Mamal. He began his spiritual and shamanic studies at the age of 12.

At age 20, Shaman Durek left a burgeoning private practice to travel the globe and further his understanding and education of the world’s religions, spiritual disciplines including Christianity, metaphysics, holistic arts, Buddhism, Islam, Judaism, Hinduism and Catholicism in Italy. He immersed himself into The Lavender Group, a secret spiritual society based in London meeting with spiritual influencers from all parts of the globe; studied Judaism in Israel while working with kids with cancer at a children’s hospital and hypnotherapy in Greece.

He studied the practices of the Whirling Dervishes with the Sufi’s, did mediation work in Turkey to Muslim and Israeli woman as well as many families in Cheshmire and Izmir. He was featured in Cosmopolitan Magazine for his service to the people. Shaman Durek devoted his love to women empowerment, which he felt strongly about while living in Istanbul Turkey. He learned about herbs in Belize in the jaguar jungle and on the island of Tobacco Caye, practiced Hare Krishna in San Francisco while studying the Bhagavad-Gita along with Hinduism and yoga. He studied Reiki with a traditional Reiki master who was from India. In Hawaii, Durek immersed himself in Huna, Hawaiian forms of healing. Learned from a Maori healer. All of which he tests on himself. Due to him being a skeptic Durek uses discernment as to what healing modalities he uses on his clients based on their individual self.

When he was 30, Shaman Durek experienced serious complications from an illness that left him clinically dead. Doctors at Hollywood Presbyterian Hospital feared he would be left with brain damage and paralysis. Dedicating himself to his recovery, Durek applied his knowledge of healing and the mind-body connection to his recuperation; within a year, he had fully recovered. For Durek, this experience was an expected part of his life’s journey as a Shaman. “A true Shaman must go through many intense trials of pain and loss – some of which are life threatening – to develop the strength, belief, and conviction, I was able to survive a death-to-life transformative, it was my determination to reach my life’s goal: to teach people how to empower themselves by making spirituality more accessible daily.”

Today, Shaman Durek works with clients from all walks of life some of which include; Hollywood celebrities and insiders, musicians, CEOs of major corporations and European royalty. Shaman Durek works with clients on a one-to-one basis as well as in group sessions. A gifted guest speaker and teacher, Shaman Durek is the author of a regular column on spiritual life in The Huffington post, a video blog on Frontiers magazine & other reputable outlets. He is a Co-owner of Heaven & Earth NYC, a VIP invite only club for spiritual transformation. He has been profiled in Daily Candy, Details, Yogi Times, LA Weekly, Metro Source, E! television and documentaries about healing, world shamans and more.
~ Written by Jessica Ann Hundley"
Redigert 21.05.2019 kl 13:06 Du må logge inn for å svare
Zorin
21.05.2019 kl 13:08 3989

Verden vil bedras. Det er bare å se til Snåsamannen. Det eneste jeg kan anbefale er å ta frem popcornet.
Slettet bruker
21.05.2019 kl 13:12 3983

Kommer selveste Havfruen trekkende med Frankfurter Steiner???
Så langt ned trodde jeg ikke du skulle synke Havfruen.
Slettet bruker
21.05.2019 kl 13:47 3967

Antroposofi har noe for seg. Jeg fulgte selv noen av de interessante foredragene med kjente akademikere og kjente forfattere og påfølgende debatt på Berle som huser Steinerhøyskolen og den tilhørende Arytmiutdannelsen (Cato Schiøtz satt selv ved inngangen og tok imot kr. 50 i inngangspenger). Kunnskapsbasert og innsiktsbasert. Svært interessante eventer.
Redigert 21.05.2019 kl 13:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2019 kl 14:19 3949

Ja, Verrett har sannelig rukket mer enn den mest seriøse yogi, bare 44 år gammel med ansikt som et ubeskrevet blad! ;-D

"Decades of devoted study and practice" - og bare mora si til å gå god for ham! Søk på hans CV gir zero resultat!

Her blir bilder av Norges kongepar vist i videoen om "luringen":
"Shaman Durek and Princess Martha Louise of Norway. Shaman Durek Verrett, the new boyfriend of Princess Martha Louise of Norway, is a self-described “spiritual guide” and “global ambassador of love.” However, some have accused him of being a charlatan." https://www.youtube.com/watch?v=f7J_WraEsgc

LA Weekly once described Durek Verrett as an “urban Shaman” in Los Angeles who was “born into the lineages of Haitian voodoo and indigenous Norwegian medicine, Verrett sifts from a seemingly infinite supply of universal healing energy, calling upon Kaballah, Maori, Huna, Mahayana Buddhism and Native traditions.”

Jeg lurer på om Kongen eller Slottet kan opplyse oss nordmenn hva sjarmøren mener med "indigenous Norwegian medicine" (ingen referanse til samene er gitt)? Betegnelsen er selvsagt eksotisk nok for Hollywood til å passere som usjekket fjas, men vi nordmenn bør kanskje få vite hva det er?
Redigert 21.05.2019 kl 14:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2019 kl 14:35 3939

Tror ikke vi skal spørre halal,om noe som helst i denne saken,for da kommer det til å tilte for fyren. Selv om de skadefro,muligens kan begynne å bable om karma!?
Slettet bruker
21.05.2019 kl 14:40 3936

Jeg ser litt ironisk på dette, for hele det offentlige Norge er om ikke annet, et stort kvakksalveri.

https://www.ted.com/talks/james_randi?language=nb
Redigert 21.05.2019 kl 14:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2019 kl 15:38 3919

A cruel farce that bring you a certain amount of Comfort (they always tell you they love you) - but that Comfort doesn't last for long - and you just paid a lot of Money for that Comfort!

En MUST SEE, Oliver - avspillingen var dessverre litt hakkete, men avslørende moro likevel!
Redigert 21.05.2019 kl 15:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2019 kl 15:54 3906

Havfruen har helt rett. Sjaman Durek kan ikke få lov til å holde på med dette bare fordi tidligere prinsesse Märtha Louise er med. Noen voksne må ta ansvar og stortingspolitikere er de som må finne en vei når vår konge er for skrøpelig og for nær til å sette foten ned for det absolutte sludder tullet. Det finnes allerede løsninger i lovverket for å stoppe denne type svindel. Det er bare å sette igang. Illusjoner kan aldri bli virkelighet dessverre.
polemiker
21.05.2019 kl 16:15 3894

Kanskje Märta tok talen til Harald litt vel bokstavelig og håpet han skulle bli glad når hun fant denne fyren? Nå får han virkelig vise at han virkelig mente det han liret av seg her.

Her fra farens tale til folket:

Nordmenn er jenter som er glad i jenter, gutter som er glad i gutter, og jenter og gutter som er glad i hverandre. Nordmenn tror på Gud, Allah, Altet og Ingenting

Slettet bruker
21.05.2019 kl 16:56 3878

Dere er redd nye tanker kan ha noe eller bare advarer generelt?
First THEY ignore
then they lol
then
ladaen7,30
21.05.2019 kl 17:08 3874

Det finnes allerede løsninger i lovverket for å stoppe denne type svindel.



Tror neppe det finnes noe i det norske lovverket som regulerer slik svindel, da hadde helt sikkert en rekke predikanter, kvakksalvere, svindlere og det som verre er blitt stanset for lenge siden.
Slettet bruker
21.05.2019 kl 17:29 3860

I denne artikkelen påpekes Märthas passiv-aggressive angrep på de som kritiserer henne: det psykologiske uttrykket peker på en som er ubevisst om sitt sinne og som skjuler sinnet (eller hat som det heter på PK lingo) i en uangripelig men like fullt aggressiv innpakning. Prinsessen er med andre ord et nokså ubevisst (og umodent) menneske på mange måter, og dermed helt uegnet til å behandle andre.

En behandler som ikke selv er tilstrekkelig sunn og bevisstgjort, vil ofte overføre sitt eget ubearbeidete og ubevisste materiale til sine pasienter gjennom det vi kaller terapiens motoverføring - noe som virkelig kan skade en sårbar pasient - og som seriøse terapeuter går i veiledning hos en annen profesjonell for å kunne avdekke og forhindre når det oppstår (man må ha hjelp av andre fordi vi her snakker om ting som er ubevisst hos den enkelte behandler, selv om det er lett gjenkjennelig for et øvet øye).

https://resett.no/2019/05/21/prinsessen-og-sjamanen-en-seanse-jeg-ikke-ville-unne-min-verste-fiende-a-overvaere/

Jeg kan ikke dy meg for å legge ut dette avsnittet (kanskje sjamanen ikke er så bevisstgjort heller, men er en... sjarlatan):

"Vi har så kommet til hoveddelen. Selve rosinen i pølsa, mandelen i grøten; sjaman Durek skal sette i gang med showet sitt, og han begynner det med å henvende seg til sin utkårede prinsesse og høytidelig erklære: «You´re an amazing woman!» (applaus fra publikum).

Han begynner så å prate om «love», og at vi dessverre «use it incorrectly». Han har en utrolig myk stemme. Først tenker jeg at den er behagelig å høre på, men måten han fører språket sitt på minner meg om amerikanske fjortiser; for eksempel bruker han ordet «like» svært ofte. Han er også veldig feminin i faktene. Det har jeg ingenting imot. Jeg har absolutt ingenting imot homofile, og jeg kan rope det ut fra hustakene om så nødvendig: Jeg sitter og ser på et foredrag holdt av en åpenbart homofil mann.

Det eneste som i så måte gir grunn til uro, er at han også visstnok er prinsessens «kjæreste», og logikken i dette klarer jeg ikke å følge (kanskje er det derfor både Martha og Donut snakker så mye om at vi mennesker er så fæle til å «put people in boxes»)."
Redigert 21.05.2019 kl 17:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2019 kl 17:32 3859

Uansett er det idioti og tullball å avskaffe monarkiet for hennes påfunn.
De som vil avskaffe kongeriket gjør seg til nyttige idioter for venstresiden.
balder72
21.05.2019 kl 17:50 3848

Denne Durek Verret tjener satan. Han er en satans tjener som besetter folk med demoner. Disse manifestasjonene fra mennesker i samlingene han er demoner som gir seg til kjenne gjennom skrik, risting og kraftige bevegelser. Märtha Louise driver og har drevet med lignende saker, bare at det er satan forkledd som engler. Så de har funnet hverandre i disse tingene som er livsfarlig og vil ikke ende så bra.
Fjordgubben
21.05.2019 kl 18:14 3835

Tja, vet ikke hvor mye løgn og bedrag som er inne i bildet her, det er nok «endel».

Men mye av det er jo ikke verre enn kristne som «ber» om ting til Gud.

Kristne ber jo hele tiden, morgenbønn, bordbønn, aftenbønn, og så ber de for de syke og svake, for de unge og de gamle etc etc etc.

Er jo ikke måte på hva de kristne driver og «ber» om hele tiden, noen ganger ber de om såkalte «mirakel», bare tull og tøys.

Det verste er jo at mange hevder at bønn hjelper, at de syke liksom blir friske av dette, igjen bare tull, og det er enkelt å bevise ettersom det slett ikke er slik at de som er kristne gjennomsnittlig lever lenger enn de som ikke er kristne og som ikke ber.

Japanerne er jo ikke kristne, og har vel den høyeste levealderen blant mennesker, kanin et tyde på at deres bønner hjelper mer enn andres bønner, eller er det rett og slett bare fordi de lever sunnere??

Tipper denne sjamanen synker sammen død som en sild lenge før han er 80, spiller ingen rolle hva slags «krefter» han sier han har.
Slettet bruker
21.05.2019 kl 18:15 3829

ML hadde en kommentar til det du sier der, Balder (referert av Resetts observatør i Stavanger):

"Martha tar så over for å fortelle om sin «høysensitivitet», men det blir på en måte et antiklimaks etter sjamanens «show». Hun forteller også om at hun var redd for at hun innerst inne var «evil» (altså, ond), men at hun fant ut at det var «love»."

Tja, mon det, Märtha! Mon det...
Slettet bruker
21.05.2019 kl 18:20 3824

Gjesp Fjordgubben, der var det mye å ta tak i! Maken til tøys å sammenlikne med kristne har jeg sjeldent sett.
Men jeg kan opplyse at det faktisk også er forsket på dette med tro, som viser at troende faktisk lever lenger. Og, ja det gjelder faktisk muslimer også. :0)
Sotah
21.05.2019 kl 18:42 3808

Men for noen av oss er det i seg selv underholdende at kongefamilien får et multikulturelt innslag. Og hvis folk vil betale kr. 600,- for å bli med på moroa må de få lov til det. Kveldsroen er ikke truet i bunkersen.
Fjordgubben
21.05.2019 kl 19:01 3804

Bare tull, den undersøkelsen vil jeg gjerne se.

Muslimske land har jo en lav gjennomsnittlig levealder.

Og dersom det stemmer at de kristnes «bønner» hjelper så skulle jo mennesker i det kristne Europa leve lenger enn f,eks japanerne, som ikke er kristne i det hele tatt.

Og det er et faktum at antall personlig kristne har gått dramatisk ned de siste 100-150 årene, samtidig som levealderen har økt dramatisk.

Greit, bønner hjelper muligens, men man kan da like godt be til værgudene som til Gud selv, for da er det ikke selve bønnen som hjelper men troen og optimismen som er forbundet med bønnen.

Og skulle likt å sett de statistikkene du refererer til, spesielt angående at muslimer lever så lenge.
Slettet bruker
21.05.2019 kl 19:26 3792

Forventet levealder i diverse land. Japan på topp. Russland på 110 plass. Jeg ser ikke at levealderen er spesielt lav i muslimske land hvor det ikke er krig og levestandarden er bra.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_life_expectancy
Slettet bruker
21.05.2019 kl 19:40 3785

Syns ikke en skal nekte dem å holde show på linje med andre. Folk går i Operaen der sangerne hyler som ulver, ungdom går på konserter med dårlige forbilder som er dopet til bristepunktet, på GP med håpløse melodier, på villedende foredrag, og de hører taler i kirke , moskeer og bedehus der sannheten er fordreid til det ugjenkjennelige.
Og Mammon er en del av alt dette.
At religiøse lever lenger er vel ganske naturlig på grunn av mindre bruk av alkohol og røyk , og at de har fått noe å tro på?
Redigert 21.05.2019 kl 19:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2019 kl 19:41 3785

Martha bytter bare ordet følelser med sensitiv, noe som alle mennesker er, mer eller mindre. Å ha følelser for eller i mot noe er jo naturlig, det er slik vi er født. De fleste har følelser som de ikke utbasunener, men godtar at slik er det. Men hun gjør det til noe liksom utenfor seg selv, noe hun ikke kontrollerer. Hun skjønner ikke at det er normalt for alle mennesker å være sensisil, hvis de lar følelsene styre, men de fleste bruker tankene og behersker seg. Det er overspilt i måten hun bruker dette på.
Nå har hun funnet en som enda verre enn henne, for han bruker hele kroppen, og får folk til å hulke og gråte. Det er mange som sliter med vonde minner, både fra barndom og voksen alder. Kanskje har mistet en av sine kjære og ikke har fått sørge hverken fysisk eller psykis. Psykiatrien får god hjelp med disse to.
Slettet bruker
21.05.2019 kl 20:38 3764

Skjønner dere ikke at ML høyst sannsynlig er rundlurt og kuppet her ?
Når hun først har blitt vilt forelsket sitter hun støkk.

Man må finne psykologisk riktige måter å få henne til å våkne på. Det
nytter ikke med bare masse kritikk og støy.

Deltagere på arrangementene kan være innplasserte actors.
Det kan være SVFZWO som forsøker å kuppe seg innpå kongehuset.
HP17
21.05.2019 kl 20:41 3761

En ren løgner og svindler som prinsessen legitimerer og hvitvasker!
Det er rett og slett forstemmende hva kongehuset finner seg i?
Slettet bruker
21.05.2019 kl 20:54 3756

Jeg tror de sover dårlig nå både på Slottet og på Skaugum. Det prinsessen gjør mot dem er helt utilgivelig, og nå var det en gravalvorlig kronprins, helt uten gode ord og støtte til sin søster som uttalte seg til NRK. Märtha har satt ham mellom barken og veden - mellom gamle (og litt for holdningsløse) foreldre og sin egen fremtid som monark. Haakon går utfordrende tider i møte.

Slik kan "kjærligheten" bli til utagert ondskap. Hun tar ikke mye hensyn, Märtha, når hun viser fingeren til egen familie og deres fremtid. Jeg tror sannelig hun røpet noe om sitt innerste i når hun sier hun trodde det var EVIL det hun følte. Og det hun undertrykte i seg selv fant hun igjen som sin tvillingflamme hos SjarmørSjakalSvindlerSjamanen - fra Englenes by, LA. - Når to selvforherligende grandiose personligheter møtes...
Redigert 21.05.2019 kl 20:59 Du må logge inn for å svare
kokkohill
21.05.2019 kl 21:03 3772

Kongen er kirkens overhodet og den bygger på at Gud ,eller engler vekket Jesus opp fra døden etter noen dager.

Sjamanen vekket seg selv opp fra døden og med dette setter han seg over vår konges Gud.

Dette er langt over streken for hva vår prinsesse kan tillate seg. Hun må snarest miste prinsessetittelen og det vil se best ut om hun gjør. Dette selv.

Om ikke må kongen atter si NEI....

Etter det , må gjerne sjamanen og Martha tromme seg rundt i verden som de vil for meg
Fjordgubben
21.05.2019 kl 21:20 3761

Har med livsstil å gjøre, og ikke noe med at de leser i bibelen og ber bønner.
Slettet bruker
21.05.2019 kl 21:26 3757

Det har jeg heller ikke sagt! Men siden det var du som tok opp dette siterer jeg flittig:
‘Sterkt troende mennesker lever et LENGRE og sunnere liv enn andre’

Og avslutningsvis; vennligst ikke skyt budbringeren:0)
Betonghue
21.05.2019 kl 21:29 3753

Hvorfor det ? Vi har ikke hatt det så moro på år og dag ! STÅ PÅ, Julius !
Slettet bruker
21.05.2019 kl 21:36 3747

Nå synes jeg du er litt slem mot ML her Havfruen. Hun kan ha blitt rundlurt og kuppet uten å forstå det.
Ellers holdt Kronprinsen et bra innlegg på NRK i dag. Slottet leser nok her på HO nå.

At ingen har satt mer fokus på et mulig rundlureri fra L.A. kanten her, er nesten rart.
Slettet bruker
21.05.2019 kl 22:08 3726

Märtha Louise har nå bare 2 muligheter.

Bryte med Sjaman Durek og gi en uforbeholden unnskyldning til det norske folk.

Flytte til LA og drive kursene derfra og nesten aldri besøke Norge igjen.

Hvis ikke ryker forholdet til kongefamilien. Det er tydelig Harald er sur og Haakon Magnus engstelig. Det har de all grunn til å være. Erna Solberg tør ikke å si dem opp eller gi dem sparken. Det har nemlig alltid vært folkets oppgave. Det er folket som har fjernet kongehusene.