Archer-1...Tør noen regne på kursmål ved suksess i Archer-1?

Slettet bruker
NANO 21.05.2019 kl 12:59 2417

Dagens melding bekrefter at det går på skinner i Archer-1 studiet. Kombinasjon med en av verdens mest solgte medisiner. Blir denne kombinasjonen en suksess?? Jeg tror det.

Tror blårussen må frem med kalkulatoren snart :)

Dette kommer til å bli vanvittig stort. Nordic Nanovector blir et nytt Big Pharma registrert i Norge. En utbyttemaskin samelignbar med Danske Genmab.

At vi ligger nede på samme kurs som ved børsnotering 2015 er galskap. Snart skal alle inn i Nano! Jeg er sekvfølgelig allerede All in!

ha en fin dag folkens :)

Jimmi
stockwalker
21.05.2019 kl 13:12 2369

Takk til deg Jimmy for å holde moralen oppe I daue perioder.

3 meglere ligger med urgamle slappe kjøpsanbefalinger, Kursmål (median) 110,00.
Slettet bruker
21.05.2019 kl 13:27 2282


Bare hyggelig Stockwalker. Jeg er alltid optimist til det motsatte er bevist. Når det gjelder Nano er det ikke kommet noe negativt for meg, men det kommer veldig mye positivt.
Spørsmålet er ikke om Nano kommer, men når Nano kommer. Kursen kan gå til 100 kroner på sekunder med den rette meldingen. At store BP selskaper ikke snart gjør avtale med selskapet forundrer meg.

Aldri vært mer Bull på en investering enn i Nano.

Archer-1 blir det store gjennombruddet! Ved suksess her, da snakker vi kurs godt over tusenlappen...
Slettet bruker
22.05.2019 kl 12:09 1797


Som jeg tenkte:) Ingen som tør å regne kursmål hvis Rituximab og Betalutin blir kompiser...

Jeg skjønner det egentlig for det virker urealistisk målt opp mot dagens kurs. Det er snakk om flere tusen kroner for en aksje i Nordic Nanovector hvis denne kombinasjonen slår til. Mye tilsier at det vil skje...
Ikke glem DLBCL og Leukemi markedet. Dette blir stort folkens:)
Bullinvestor
22.05.2019 kl 13:41 1660

Den dagen Korsar, lortepus med noen fler snakker om trendrommet for aksjen.. 199-200kr, da er starten igang. Nå ligger jo trendrommet bare rundt 40 kr i følge TA ekspertene?
Jimmi , det er kun de langsiktige som skjønner hvor fort ting kan skje her? vi kan nu se hva trendrommet ligger på om 6 mnd?
Kula
22.05.2019 kl 14:13 1570

Veldig vanskelig å anslå dette. Men la oss ta et eksempel:
I det første året Betalutin kommer på markedet i 2FL og 3FL klarer man å ta en markedsandel på omlag 15% med en årlig vekst på 10% i 10 år (Til patentet utløper).

Gir vi det en discount rate på 10% så ender vi på rundt 2,2 milliarder dollar, som tilsvarer i overkant av 19 milliarder kroner, som gir ca 365 kr/aksjen.

I tillegg har man jo DLBCL-markedet. Humalutin + et par andre muligheter også, men er vel nærliggende å tro at dette ikke kommer til å generere noe særlig ekstra verdier ved et eventuelt oppkjøp nå, gitt at dette er såpass langt frem i tid og risikoen er høy.

Som du ser så er dette i grunn en meningsløs øvelse da INGEN av parameterene vi trenger for å gjøre et vettugt overslag er på plass. Jeg aner heller ikke om markedsandelen er altfor stor eller altfor liten, så dette må nok regnes på av en person med kompetanse langt høyere enn min (Som for øvrig ikke er noe å skryte av heller).

Dog kan man med sikkerhet si at dersom Archer-1 viser gode data, så vil kursen være flere ganger det vi har i dag. Her har vi jo allerede fått bekreftet sikkerheten, så da mangler vi bare gode tall på effekt.

Man skal heller ikke glemme DLBCL-markedet, som for øvrig er verdt en god del mer enn både 2 og 3FL til sammen, i tillegg til de andre jokerne vi har i pipen.

Her er det bare å smøre seg med tolmodighet, så vil man med stor sannsynlighet bli belønnet til slutt.

Redigert 22.05.2019 kl 14:13 Du må logge inn for å svare