Vi må behandle Kina superstrengt og superkritisk.

Slettet bruker
21.05.2019 kl 16:14 781

Poenget er at Kina jukser.
De opptrer uredelig.

Det fremstår som om en kinesisk privatmann har kjøpt hele Volvo Personvagnar på egenhånd.
Tidligere Volvosjef P.G. Gyllenhammar har sagt på svensk TV at man tror det er den kinesiske stat
som har kjøpt Volvo Personvagnar. Han burde vite hva han snakker om.

Trump bebreider Kina for å krenke andres immaterielle rettigheter. Her er jeg helt enig med Trump.
Kina har ikke så mye evner til å oppfinne ting selv. De stjeler og snylter på andres oppfinnelser og
produktutviklinger.

Dette er en seriøs og tung innvending mot Kinas måte å drive næringsliv på.

Jeg skriver dette, fordi det er stor grunn til å anta at Kina har kjøpt norges nest største fergeselskap
med 80 ferger, inngripen i norsk fergeinfrastruktur, og tilegnelse av norskutviklede EL- og hydrogenferger.
Alt dette i såfall via uredelige metoder. De kan ha fått en finsk-svensk egenkapitalfond til å fronte 50 %,
slik at det skal se nordisk pent og pyntelig ut. Øvrige 50 % ved et canadisk egenkapitalfond.

Selger er jo den asiatiske konen til Hermansen. Legg sammen 2 og 2 folkens. Hva får dere ?
Kinas nr. 3 landet på Stavanger lufthavn med jumbojet.

Selv har jeg tidligere blitt oppsøkt av en kineser i Oslo, som var ute i undersøkelsesærend. Jeg
kjenner derfor deler av moduset her. Denne mannen kom bare i snakk med meg. Ingenting jeg
hadde oppsøkt. Dette er flere år siden. Ble dog litt nysgjerrig på fremferden og snakket litt med
han for å finne ut hva som rørte seg.

Jeg ønsker med dette innlegget å gjøre folk obs på hva som ser ut til å være moduset til Kina
i bl.a. Norge.

Her i Norge har vi flaggeregler osv. på børsen. Ting skal være rimelig transparent når man erverver
noe i næringslivet.

Så kommer altså kinesere med de mest forkledde fremferder. Sånn kan vi ikke ha det.

Jeg mener Norge vil tjene på og avføde respekt ute i verden på å være våkne, strenge og
restriktive. Vi behøver slett ikke å stå med noen lue i hånden. Tvert om.
Norge er omtrent det første landet Trump vil beskytte om det kommer til noe tull fra noen.
Og i Norden og Nord-Europa står vi sammen.

Hvis Finland og Sverige lar seg bruke i en operasjon med kineserne bør de få seg en
smekk over fingerne. Sånn stråmannsvirksomhet tolererer vi ikke. Det er bare å spille
for eksempel Kirkeneskortet hvis de ikke hører.

Våre oppgaver er å følge med, og stanse ting som ikke går ok for seg. Det ligger kjempe-
oppside for Norge på å være tøff og streng. Det kan være flere tusen milliarder å hente
på å være tøff og streng. Vi kan også bruke posisjonen med cashen vår (uten å ta av den)
på å jage ting vår vei. Vi må bli offensive og ikke defensive.
Slettet bruker
22.05.2019 kl 19:07 728

ttps://www.dagbladet.no/kultur/en-god-gammaldags-floke/71104636

BREAKING NEWS :
Sjekk videoen i denne linken hvor Vår Staude intervjuer Märtha Louise og Derek Verrnett.
Så seiler jammen en av de kinesiske tilkuppede fergene forbi på utsiden av vinduet.
Dette er ikke tilfeldig. Dette er rigget TV-sending. Det er planlagt og gjort med hensikt å
gjøre denne testen overfor det norske folk.

Noen av oss er våkne og avslører sånt.
Slettet bruker
23.05.2019 kl 01:21 660

Flott å se at det vokser frem masse kritiskhet vis a vis Kina nå.
Det Kina som må rammes inn.

Russland er vår nabo, som vi bør være god kamerat med. Ingen fare fra
den kanten.