CARASENT ASA

Det ble en fin start med CARASENT ASA.
Redigert 21.01.2021 kl 09:22 Du mÄ logge inn for Ä svare

Men hvorfor ikke en rettet emisjon? Jeg sier ikke nÞdvendigsvis at kursen skal ned pÄ 30 tallet, men ned mot de nivÄer ledelsen solgt pÄ. jeg er aventende, og tror den kan falle enda noen kroner..
canarias
10.03.2021 kl 08:40 3688

Vi tror ikke kursen skal ned tvert om. Men kugutten fÄr ta sine valg.
Grunnlaget for Ä virkelig vokse er nÄ lagt.
Og som sagt tidligere Ä fÄ med Storeulv er ett kvalitetsstempel DE LUX
canarias
10.03.2021 kl 11:16 3698

Carasent pÄ dagens nivÄer er sannsynligvis en meget god investering, en kan ikke forvente Ä fÄ kjÞpt pÄ kurser som Storeulv fikk. Dette blir ett kjempe vekstcase.

Da jeg startet denne trÄden den 22. mai 2019 fikk man kjÞpe Carasent- aksjen for 2kr. Det er ikke lenge siden.
Men nÄ kommer det stÞrre muskler inn i systemet, og da
vil Carasent fÄ sÞkelyset pÄ seg i enda sterkere grad.
Jeg tror de 2 neste Ärene blir vel sÄ spennende. Var det ikke
kugutten som skrev at kursen skulle opp mot 100kr i lĂžpet av 2024...
canarias
10.03.2021 kl 13:28 3668

Oss langsiktige har hatt en fantastisk reise her Trendline, vi tar noen Är til i Carasent .
Grunnlaget for videre formidabel vekst er enestÄende med Storeulv pÄ laget pluss ett meget kompetent Carasent styre.
canarias
11.03.2021 kl 09:30 3616

Kursen strammer seg til nÄ, vi tror flere meglerhus begynner se pÄ Carasent etter Storeulvs inntreden.
canarias
11.03.2021 kl 15:12 3592

Vi fÄr hÄpe kugutten har kommet seg inn i igjen i Carasent.
Etter Storeulv sin inntreden vil vi ikke se oss tilbake, kursen vil stramme seg ytterligere til fremover, ikke alltid lurt Ă„ prĂžve vĂŠre smart.

NÄ kan det bli ny ATH og 40kr nÄr Q1-tallene kommer den 28. april.
Hva mener kugutten om den utviklingen som nÄ skjer med Carasent-aksjen?
kugutten
12.03.2021 kl 17:47 3488

Kugutten er fortsatt tungt inni Cara, men han mener fortsatt at kursen fort kan falle ned mot 31-32. Han har truffet godt med kjĂžp pĂ„ under 33 og solgt over 37 i en periode nĂ„- og det virker som han har teft pĂ„ omrĂ„det😊
canarias
12.03.2021 kl 23:04 3452

Hvis en ser pÄ chartet siste 5 Är sÄ har oppgangen i Carasent vÊrt helt fantastisk siden 2019 da den lÄ pÄ 2 kroner.
Det Ä prÞve Ä trade en slik kursrakett er absurd , en blir lett stÄende igjen pÄ perrongen.
Vi har hatt eventyrlig oppgang med Ä sitte helt stille og nÄ etter Storeulvs inntreden og ekspansjon som kommer i nye land kan det gÄ enda raskere.
Storeulv bryr seg ikke om kugutten stÄr igjen pÄ perrongen.
Redigert 12.03.2021 kl 23:07 Du mÄ logge inn for Ä svare
kugutten
13.03.2021 kl 17:55 3352

Å trade en kursrakett er absurd- ja vel. Vi trenger heller ikke utelukke at selskapet gjennomfĂžrte en omvendt spilt 4:1 i 2019. SĂ„ det er mer korrekt Ă„ skrive «fra 8 kr» . Ikke like sexy, men mer korrekt.
Fra E24:Innsidesalgene er sÄpass store og har skjedd til sÄpass moderate kurser at det mÄ vÊre lov Ä stille spÞrsmÄl ved hvorfor salgene har skjedd. Innsiderne demonstrerer jo ikke akkurat en stÄltro pÄ aksjen gjennom det de har gjort. SÄ kan man selvsagt si at det Ä fÄ Fredriksen-systemet inn pÄ eiersiden har en egenverdi. Men det kunne jo tross alt skjedd gjennom en emisjon, som i seg selv hadde styrket selskapet.
canarias
13.03.2021 kl 20:32 3339

Ledelsen sitter enda med enormt mye aksjer, verdien av Ä fÄ Storeulv med vil bli stor og strategisk riktig.
Vi har vÊrt med siden selskapet het Apptix, grunnlaget for videre vekst er sÄ bra at vi ikke blir forundret om vi er tresifret om noen Är.

Carasent er ingen «glamouraksje», men heller ingen stygg andunge! Men hva er den da? Noen som vet?
Kanskje en juvel...
Den som lever fÄr se! Jeg er spent pÄ Q1-resultatet.
canarias
16.03.2021 kl 10:03 3195

For oss langsiktige er den en juvel Trendline, kursen er sterk og solid nÄ som vi har fÄtt med Storeulv pÄ laget . Kanskje vil han kjÞpe seg videre opp og fÄ med en representant i styret.
VÊr sikker pÄ at Storeulv sammen med Carasent styret har en plan for Ä Þke alles verdier kraftig
Redigert 16.03.2021 kl 10:04 Du mÄ logge inn for Ä svare
Bossefar
16.03.2021 kl 11:57 3202

Er det noen som har tenkt pÄ hvorfor Fredriksen har fÄtt tilnavnet Storeulv. Jeg har vÊrt med siden TCO. Der kom ogsÄ en ulv.
Redigert 18.05.2021 kl 11:52 Du mÄ logge inn for Ä svare

Siden Aeternum Capital A/S (Fredriksen) allerede nÄ er stÞrste aksjonÊr (15%) vil de sikkert fÄ en plass i styret nÄr den tid kommer. Men fÞrst mÄ alle parter samarbeide om flere oppkjÞp, slik at Carasent blir stÞrre...da kan de utvide styret med en styreplass til...
canarias
17.03.2021 kl 14:59 3106

Det vil garantert bli fart pÄ oppkjÞpene med Storeulv om bord. Det var en stor og gledelig overraskelse at de gikk inn i Carasent.
De har gjort en grundig due diligence av Carasent
Vent og se , dette vil bli meget innbringende for oss alle aksjonĂŠrer.

Ser allerede nÄ at CARA-aksjen fikk en fin utvikling etter at Fredriksen-systemet kom inn i
Carasent. Dette lover bra, det blir vel snart 40kr, ikke lenge til Q1-tallene kommer...
Redigert 18.03.2021 kl 23:58 Du mÄ logge inn for Ä svare
canarias
18.03.2021 kl 19:26 2984

Trendline , dette ser kjempebra ut nÄ, vi fÄr hÄpe kugutten har kommet seg inn i vÄr juvel igjen.
NÄr vi fosser videre med Storeulv om bord gÄr det virkelig unna.
canarias
19.03.2021 kl 16:15 2936

RÄsterk Carasent, er det noe pÄ gang? Vi nÊrmer oss 40 kroner .
Ser ikke ut som kugutten fÄr vÄr juvel Carasent ned mot 30

NÄr Fredriksen kjÞper 15%...hvordan er det mulig Ä fÄ det for seg at kursen skulle ned? Hvor ellers skulle noen aktÞr kunne skaffet seg 15% av aksjene i selskapet, enn at innsiderne offret litt av sin investering. Jaggu pÄ tide at slike folk kunne realisere litt av sin risiko ogsÄ. Og for den del...de vet at resterende del av beholdningen vil gÄ mye hÞyere MED Fredriksen pÄ laget!!
canarias
19.03.2021 kl 16:29 2961

SÄ enig moneymachine, har selv trukket akkurat samme konklusjoner, men Her er noe stort pÄ gang, svÊrt volum pÄ sluttauksjonen og kurs over 40 ,
vi fikk en fantastisk sterk avslutning.
Med Storeulv ombord vil veksten virkelig aksellere.
God helg til alle Carasent aksjonĂŠrer.
Redigert 19.03.2021 kl 16:34 Du mÄ logge inn for Ä svare

Enig med moneymachine, innsiderne har fÄtt lettet litt pÄ trykket, og liker godt Ä ha Fredriksen med pÄ laget.
Enig med canarias, en fantastisk sterk avslutning, men 40-tallet kom raskere enn jeg trodde. Noe fÄr meg ogsÄ til Ä tenke pÄ konkurransen i markedet, den er jo beinhard, men det fÞles bra Ä ta «weekend with ATH».
God helg alle sammen🙂

kugutten, hva gjÞr du nÄ, betaler du 40kr for Ä bli med Carasent pÄ ferden videre? Du hadde tro pÄ kurs nÊrmere 100kr i lÞpet av 2024...
Hvor langt ned mÄ CARA-kursen synke fÞr du gÄr inn igjen?
Trading er ofte veldig vanskelig.

Siste 2,5 mÄned har markedet senket kursen pÄ PasientSky med ca. 40%
PÄ samme tid har kursen pÄ Carasent steget med 20%
Dette kan bli interessant pÄ veien videre...
kugutten
19.03.2021 kl 23:31 2922

Jeg har fortsatt stÞrstedelen av min portefÞlje i Carasent, og er naturligvis fortsatt positiv til selskapet. Har ingen planer om Ä laste ytterligere , om den ikke faller tilbake. Men fant det riktig Ä selge meg noe ned. Aldri feil Ä realisere. Jeg har truffet godt pÄ Ä trade Carasent de siste 6mnd, sÄ jeg lever fint med at jeg ikke traff toppen siste gang. Artig Ä passere 40 tallet . God helg
Redigert 19.03.2021 kl 23:32 Du mÄ logge inn for Ä svare
canarias
20.03.2021 kl 12:54 2858

Ingen tvil om at Storeulv sitt mannskap ogsÄ har sett hvem som vil bli vinneren fremover.
Vi har advart kugutten mot trading her og Ä tro han fÄr kjÞpt pÄ kurser som Storeulv fikk.
Jeg tror faktisk vi kan passere tresifret allerede innen ett Ärs sikt.
Det Ă„ ha med Storeulv vil bli gull verdt.
canarias
20.03.2021 kl 13:44 2859

Ledelsen i Carasent har sett hvor viktig det var Ä fÄ med Storeulv pÄ laget, dette kan bli enormt viktig for Carasent fremover, vi Þket faktisk beholdningen etter gladmeldingen og for oss Bull meldingen kom.
Vi som er tungt inne i Carasent vil gÄ en spennende tid i mÞte.
Redigert 20.03.2021 kl 14:11 Du mÄ logge inn for Ä svare
canarias
21.03.2021 kl 10:54 2773

Det gikk som vi sa helt motsatt.
NĂ„ blir det spennende Ă„ se hva som dukker opp neste uke etter det kraftige rallyet vi hadde fredag ettermiddag.
Oppsiden i vÄr juvel Carasent er formidabel.

NÄr hjemmemarkedet er Norden, hvor digitalisering av helsesektoren er brennhett, da er det vel bare Ä kjÞre pÄ med nye oppkjÞp. Kommer Danmark snart pÄ agendan?
Eller kommer Finland nÄ?
Spennende blir det i tiden som kommer. Det Ä sammenligne Storeulv med andre ulver blir feil, Fredriksen tar godt vare pÄ aksjonÊrene i sine selskaper. Utbyttepolitikken som han kjÞrer blir spennende. Carasent begynner snart Ä tjene store penger, men det vil ta litt tid, derfor mÄ man ha litt tÄlmodighet...

Norden skal nok inntas i et stĂžrre tempo tenker jeg. Selgersiden var omtrent tĂžmt fredag ettermiddag.
canarias
21.03.2021 kl 17:02 2697

Stemmer det moneymachine det ble stÞvsugd alt som kunne oppdrives av Carasentaksjer fredag ettermiddag. Det er nok garantert noe stort pÄ gang her.
VÄre aksjer fÄr de uansett ikke.
canarias
21.03.2021 kl 17:10 2697

Nyheter er nok rett rundt hjÞrnet. Storeulv sin inntreden var helt fantastisk nyhet Ä fÄ og som Trendline sier Storeulv er real mot sine medaksjonÊrer og vi har nÄ fÄtt sterke finansielle muskler for Ä virkelig vokse og ekspandere.

Dagen idag er lik de siste dagene. Truseskvetterne lokkes ut, fÞr trenden snur og aksjen kjÞpes oppover mot bÞrsslutt. Rart hvorfor noen lokkes med pÄ dette daglig. SÊrlig etter det vi sÄ fredag.
Redigert 22.03.2021 kl 11:22 Du mÄ logge inn for Ä svare
canarias
22.03.2021 kl 12:11 2604

Stemmer det moneymachine, jeg benyttet anledningen til Ä Þke med 20% i Carasent, er rimelig sikker pÄ at noe stort er pÄ gang her.

Apptix gikk fra 1kr til 20kr, det tok ca 2 Är. (20x)
Hva med Carasent 2kr fra 27/5-19 til 50kr ? 27/5-21. Kanskje noe stort er pĂ„ gang...🙂

Fikk lyst til Ă„ nevne Aeternum, Carasent- aksjen er for
evigheten...
canarias
22.03.2021 kl 17:23 2658

Trendline , er rimelig sikker jeg ogsÄ pÄ at noe virkelig stort er pÄ gang i Carasent nÄ.
Flott vist vi nÄ etablerer oss godt oppÄ 40 tallet, her kan ogsÄ komme en skikkelig Bull melding som kan dra oss videre oppover.
Nettet begynner snĂžre seg sammen.

Livet er godt 😊 50 kr er nok nérmere enn man tþrr tro.
Redigert 22.03.2021 kl 17:31 Du mÄ logge inn for Ä svare