BREAKING NEWS : Kinesiskkuppede ferger og Märtha Louise.
ttps://www.dagbladet.no/kultur/en-god-gammaldags-floke/71104636
Her fins videoen :
https://www.youtube.com/watch?v=NXjOlzoez58
Og her har dette studioet kommet senere kommet i fokus :
https://www.dagbladet.no/kultur/protesterer-mot-mulige-god-morgen-norge-planer/71109379
https://www.dn.no/medier/tv-2/mastiff/bekymrede-tv-2-ansatte-protesterer-i-god-morgen-norge-opprop-til-ledelsen/2-1-609188
Sjekk videoen her i dette intervjuet med Märtha. Her seiler en av de 80 tilkuppede fergene som den kinesiske stat
i lys av Sjamanstøyen stille og rolig har ervervet ved hjelp av stråfond i Finland-Sverige og Canada. Wake up.
Dette er ikke tilfeldigheter. Noe sånt har ant meg en stund nå.
Sjamanen er multimilliardbuisness det.
Særdeles uheldig at staten Kina overtar norges nest største fergerederi med 80 ferger. Og ledende i Norge på
ELferger og Hydrogenfergen. Dette må regnes som nærmest kritisk infrastruktur i Norge.
Kinas nr. 3 var i Stavanger med Jumbojet. Selger er en asiatisk kvinne som var gift med avdøde nordmann Hermansen.
Dette er landsforræderi altså.
Norsk kapital kunne overtatt dette som ingenting. Null offentlig debatt i Norge om dette. Nå må alarmen settes på i Norge
for alt fremtidig sånt. FULL ALARM !!!!!
Vi SKAL IKKE HA ET KINA SOM SNIKER SEG INN PÅ NORSK INFRASTRUKTUR OG NORSK NÆRINGSLIV. NO WAY !!!!!!!!
Om Kongehuset er medskyldig i sånt som dette. Det er da ting kan bli farlig.
___________________________________________________________________________________________________
Skjønner ikke Vår Staude bæret av hva hun driver med her ?
Her fins videoen :
https://www.youtube.com/watch?v=NXjOlzoez58
Og her har dette studioet kommet senere kommet i fokus :
https://www.dagbladet.no/kultur/protesterer-mot-mulige-god-morgen-norge-planer/71109379
https://www.dn.no/medier/tv-2/mastiff/bekymrede-tv-2-ansatte-protesterer-i-god-morgen-norge-opprop-til-ledelsen/2-1-609188
Sjekk videoen her i dette intervjuet med Märtha. Her seiler en av de 80 tilkuppede fergene som den kinesiske stat
i lys av Sjamanstøyen stille og rolig har ervervet ved hjelp av stråfond i Finland-Sverige og Canada. Wake up.
Dette er ikke tilfeldigheter. Noe sånt har ant meg en stund nå.
Sjamanen er multimilliardbuisness det.
Særdeles uheldig at staten Kina overtar norges nest største fergerederi med 80 ferger. Og ledende i Norge på
ELferger og Hydrogenfergen. Dette må regnes som nærmest kritisk infrastruktur i Norge.
Kinas nr. 3 var i Stavanger med Jumbojet. Selger er en asiatisk kvinne som var gift med avdøde nordmann Hermansen.
Dette er landsforræderi altså.
Norsk kapital kunne overtatt dette som ingenting. Null offentlig debatt i Norge om dette. Nå må alarmen settes på i Norge
for alt fremtidig sånt. FULL ALARM !!!!!
Vi SKAL IKKE HA ET KINA SOM SNIKER SEG INN PÅ NORSK INFRASTRUKTUR OG NORSK NÆRINGSLIV. NO WAY !!!!!!!!
Om Kongehuset er medskyldig i sånt som dette. Det er da ting kan bli farlig.
___________________________________________________________________________________________________
Skjønner ikke Vår Staude bæret av hva hun driver med her ?
Redigert 23.05.2019 kl 15:56
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Akkurat dette kan vel ikke kongehuset ha hatt noe med, så mektig er de ikke. ;))
Ref min Game of Thrones tråd. Noen klarer ikke å skille fantasi og virklighet.
Hva hadde linken med tema å gjøre?
(Forresten manglet en h i protokoll-definisjonen....altså URLen).
Men den kulturlinken forstod jeg ingenting av.
https://www.dagbladet.no/kultur/en-god-gammaldags-floke/71104636
(Forresten manglet en h i protokoll-definisjonen....altså URLen).
Men den kulturlinken forstod jeg ingenting av.
https://www.dagbladet.no/kultur/en-god-gammaldags-floke/71104636
Kongehuset brukes.
ML er kuppet.
ML er kuppet.
Jabba fra PST er den siste debattantene her må høre på. Har som jobb å være landsforræder.
Det er et videointervju med Vår Staude og ML og DV.
Norske lakser får ikke puste.
#pro laksen.
https://www.dagbladet.no/nyheter/kystvakta-inn-i-kampen-mot-dodsalgen/71104385
#pro laksen.
https://www.dagbladet.no/nyheter/kystvakta-inn-i-kampen-mot-dodsalgen/71104385
Jeg forventer konklusjoner om at Sjamaen har fremkalt alge oppblomstringen er rett rundt hjørnet.
De kinesiskkuppede kommunistfergene skal vel drives kapitalistisk på billettsiden?
Vi skal ikke merke forskjellen og den kinesiske kommunistkongressen kan klappe seg på skulderen.
Ferger er for små kinesere nesten som et hangarskip
Vi skal ikke merke forskjellen og den kinesiske kommunistkongressen kan klappe seg på skulderen.
Ferger er for små kinesere nesten som et hangarskip
https://www.metalsupply.no/article/view/661936/eierskifte_i_norled?rel=related
https://no.wikipedia.org/wiki/Yuhong_Jin_Hermansen
Yuhong Jin Hermansen født i Kina i 1968.
https://no.wikipedia.org/wiki/Yuhong_Jin_Hermansen
Yuhong Jin Hermansen født i Kina i 1968.
Redigert 22.05.2019 kl 20:11
Du må logge inn for å svare
kokkohill
22.05.2019 kl 20:01
1259
Har vi en regjering uten noen form for styring?
Fri flyt kammeratene må kastes ut av landet...Persona No Grata....
Fri flyt kammeratene må kastes ut av landet...Persona No Grata....
Posten blir snart kinesisk
Våkner vi da
Ser vi tegnene?
Våkner vi da
Ser vi tegnene?
Drives kapitalistisk på billettsiden ja. Som det kinesiske togselskapet MTR som har kontrakt på
Arlanda Express til år 2046. Den er kortere enn Gardermobanen, men de tar allikevel dobbel pris
av det dyreste alternativ på Gardermobanen tar, som er Flytoget. Og det selv om dette er i Sverige
hvor ting vanligvis er billigere enn i Norge.
Konsekvensen av dette er at Arlanda taper i konkurransen mot andre større flyplasser, og svensk
næringsliv taper pga. et dårligere og dyrere flytilbud.
Nå må vi følge med i Norge. Det hadde vært en peanøtt for oss å kjøpe Fjordled om vi hadde visst
hva som var på gang.
Nå får vi nordmenn se hva vi skal gjøre med dette.
Arlanda Express til år 2046. Den er kortere enn Gardermobanen, men de tar allikevel dobbel pris
av det dyreste alternativ på Gardermobanen tar, som er Flytoget. Og det selv om dette er i Sverige
hvor ting vanligvis er billigere enn i Norge.
Konsekvensen av dette er at Arlanda taper i konkurransen mot andre større flyplasser, og svensk
næringsliv taper pga. et dårligere og dyrere flytilbud.
Nå må vi følge med i Norge. Det hadde vært en peanøtt for oss å kjøpe Fjordled om vi hadde visst
hva som var på gang.
Nå får vi nordmenn se hva vi skal gjøre med dette.
Har du prøvd SVFTWO fergene med de dyre skinnsetene i salongen?
Jeg tror du ville vært mer fornøyd. Tenk på det neste gang du klager.
Jeg tror du ville vært mer fornøyd. Tenk på det neste gang du klager.
https://www.nettavisen.no/livsstil/sjaman--og-prinsessefeber-inntar-hovedstaden/3423688416.html
Ser man nå hvordan man begynner å vinkle denne støyskjermen. Nå skal liksom humor overta her.
Ser man nå hvordan man begynner å vinkle denne støyskjermen. Nå skal liksom humor overta her.
https://www.vg.no/rampelys/i/g74rEa/kjendiskriminell-jeremy-meeks-oppklarer-romanserykter-i-cannes
FORVIRRING: Andrea Sasu holdt Jeremy meeks i armen, noe som fikk fart på ryktebørsen.
FORVIRRING: Andrea Sasu holdt Jeremy meeks i armen, noe som fikk fart på ryktebørsen.
Det nordiske infrastrukturfondet CapMan Infra og det kanadiske selskapet CBRE Caledon Capital Management.
CapMan er nesten SjaMan det.
Caledon, Hotel Caledonien, Kristiansand, Fædrelandsvennen, Prinsessetittel....
CapMan er nesten SjaMan det.
Caledon, Hotel Caledonien, Kristiansand, Fædrelandsvennen, Prinsessetittel....
Redigert 22.05.2019 kl 21:04
Du må logge inn for å svare
Å jeg jeg leste Fjordland, skjønte ikke hva kinererne skulle med den, de spiser jo bare ris. ;))
Det er mulig jeg skrev Fjordled og Ikke Norled. Men de fleste skjønte vel hvilket selskap det er snakk om.
Så skal du tulle til dette igjen Stella ? Er du en medsammensvoren her ?
Så skal du tulle til dette igjen Stella ? Er du en medsammensvoren her ?
Norge får ekspropiere hele ferga, vi kan da ikke la kineserne drive fergeselskap i Norge. For de skal tjene penger, og da er ikke grisgrente fjorder i Norge noen attraktiv handel. Kanskje det vil gå ferge en gang i uka. Plutselig så kjøper de Kjos sine fly, og noen fjelltopper og setter vindmøller der. En kineser har kjøpt det gamle sykehuset i Fredrikstad og skal lage park, det blir jo bra.
Nei da, det er bare fantasien som var på villspor.
Får jeg sosiale poengtrekk om jeg råkjører inn på ferga nå?
Dette er fergeruter som er der fordi det er trafikk på de. Kanskje de sluker f.eks. Grieg Seafood snart også.
Nå må vi sette bom altså. Alt salg til Kina må underkastes konsesjonsbehandling.
Og i Fredrikstad må vi droppe lyntog. Det legger vi nå som en rett linje fra Råde til Skee. Og det skal ikke
kjøre kinesiske togselskap på sporet.
Nå må vi sette bom altså. Alt salg til Kina må underkastes konsesjonsbehandling.
Og i Fredrikstad må vi droppe lyntog. Det legger vi nå som en rett linje fra Råde til Skee. Og det skal ikke
kjøre kinesiske togselskap på sporet.
Hva er den kinesiske koblingen TS snakker om?
Eierskap Capman ser ut til å være livselskaper og pensjonsfond. '
https://www.capman.com/shareholders/ownership/
CBRE ser også ut som et vanlig canadisk investeringsfond.
What is the fucking problem?
Spiller det noen rolle om det er Canadiske/nordiske eiere fremfor feks Sævik? Eierne må forholde seg til konsesjonene de har fått gjennom anbudsprosessen i alle tilfeller.
Eierskap Capman ser ut til å være livselskaper og pensjonsfond. '
https://www.capman.com/shareholders/ownership/
CBRE ser også ut som et vanlig canadisk investeringsfond.
What is the fucking problem?
Spiller det noen rolle om det er Canadiske/nordiske eiere fremfor feks Sævik? Eierne må forholde seg til konsesjonene de har fått gjennom anbudsprosessen i alle tilfeller.
Er du helt analfabet på økonomi Nuka ?
Statens bufferfond kjøper aksjeposter på ca 1 % i 9200 selskaper. De kjøper aldri 10, 20, 30, 50 eller 100 %.
Statens bufferfond kjøper aksjeposter på ca 1 % i 9200 selskaper. De kjøper aldri 10, 20, 30, 50 eller 100 %.
PST-jabba må ingen høre på her i det hele tatt. Les Kina-trådene og Märtha-trådene så ser alle
hvordan dette er. Kina bruker stråmenn også "stråmannsfond".
hvordan dette er. Kina bruker stråmenn også "stråmannsfond".
Ramlet konspirasjonen i dass?
Største eier i det nordiske fondet er livselskapet til Sampo, et stort finsk finans konsern. De andre eierne ser også veldig finske ut uten at jeg gidder å sjekke.
Største eier i det nordiske fondet er livselskapet til Sampo, et stort finsk finans konsern. De andre eierne ser også veldig finske ut uten at jeg gidder å sjekke.
Da må du ha linka feil.
db.no har antagelig fjernet videoen fra linken først
den lå dog litt kinkig til som en undervideo nr 2
Her fins videoen imidlertid :
https://www.youtube.com/watch?v=NXjOlzoez58
Og på disse to linkene bringes det omtalte vinduet mot Pipervika og Hovedøya plutselig inn i fokus :
https://www.dagbladet.no/kultur/protesterer-mot-mulige-god-morgen-norge-planer/71109379
https://www.dn.no/medier/tv-2/mastiff/bekymrede-tv-2-ansatte-protesterer-i-god-morgen-norge-opprop-til-ledelsen/2-1-609188
den lå dog litt kinkig til som en undervideo nr 2
Her fins videoen imidlertid :
https://www.youtube.com/watch?v=NXjOlzoez58
Og på disse to linkene bringes det omtalte vinduet mot Pipervika og Hovedøya plutselig inn i fokus :
https://www.dagbladet.no/kultur/protesterer-mot-mulige-god-morgen-norge-planer/71109379
https://www.dn.no/medier/tv-2/mastiff/bekymrede-tv-2-ansatte-protesterer-i-god-morgen-norge-opprop-til-ledelsen/2-1-609188
Ikke noe her motsier at disse kan være stråmenn for Kina. Og er det med høy grad av sannsynlighet.
Det har vært flyruter fra Helsinki til Kina i årevis.
Nå bør vi dra litt Kirkenesbremsen her altså. Dette må det finnes utav.
Og skal vi tillate at Norled havner på sannsynlige kinesiske hender ?
Hva kan gjøres for å stoppe det ?
Det har vært flyruter fra Helsinki til Kina i årevis.
Nå bør vi dra litt Kirkenesbremsen her altså. Dette må det finnes utav.
Og skal vi tillate at Norled havner på sannsynlige kinesiske hender ?
Hva kan gjøres for å stoppe det ?
Redigert 23.05.2019 kl 16:03
Du må logge inn for å svare
"Ikke noe her motsier at disse kan være stråmenn for Kina."
Det er heller ikke noe som motsier at intergalagtiske grønne menn fra et annet solsystem har infiltrert disse finske selskapene i all hemmlighet i den hensikt å kjøpe seg inn i et norsk fergeselskap. Bevisbyrden ligger på deg. Dum som jeg var trodde jeg faktisk du hadde belegg for påstanden inntil jeg sjekket eierskapet. Hva med det Canadiske selskapet. Jeg fant ikke noen aksjonærliste der i farten. Har du sjekket der eller er absolutt alt tatt ut av tynn luft?
Det er heller ikke noe som motsier at intergalagtiske grønne menn fra et annet solsystem har infiltrert disse finske selskapene i all hemmlighet i den hensikt å kjøpe seg inn i et norsk fergeselskap. Bevisbyrden ligger på deg. Dum som jeg var trodde jeg faktisk du hadde belegg for påstanden inntil jeg sjekket eierskapet. Hva med det Canadiske selskapet. Jeg fant ikke noen aksjonærliste der i farten. Har du sjekket der eller er absolutt alt tatt ut av tynn luft?
Redigert 23.05.2019 kl 15:52
Du må logge inn for å svare
FINSKE FERGER?
Billettørene snakker vel svensk?
Men svenske fergepriser nei!
De forblir norsk kapitalistisk. Det er det som er problemet.
Vi VIL ha kommunistiske priser.
Samme hva slags fergeland de kommer fra.
samt folkeavstemte ferger og borgerlønn. Godkjent x96 polvott
Billettørene snakker vel svensk?
Men svenske fergepriser nei!
De forblir norsk kapitalistisk. Det er det som er problemet.
Vi VIL ha kommunistiske priser.
Samme hva slags fergeland de kommer fra.
samt folkeavstemte ferger og borgerlønn. Godkjent x96 polvott
Redigert 23.05.2019 kl 15:57
Du må logge inn for å svare
Du harr ikke fulgt med. Og du er irrelevant og inhabil for du er PST-medarbeider som
arbeider for å undergrave det norske folk.
Mht. Volvo Personvagnar har tidligere Volvosjef P.G. Gyllenhammar uttalt på svensk TV
at han mener det er den kinesiske stat som står bak kjøpet. Ikke en kinesisk privatmann.
At Kina bruker stråmenn er ikke noe nytt. Slik uredelig næringsfremferd kan vi ikke ha.
I Norge skal ting være transparent i næringslivet. Kina bør fratas Norled.
At sånne egenkapitalfond brukes i fordekte operasjoner er ikke noe nytt. PST er vel
marionetter oppe i det hele også.
arbeider for å undergrave det norske folk.
Mht. Volvo Personvagnar har tidligere Volvosjef P.G. Gyllenhammar uttalt på svensk TV
at han mener det er den kinesiske stat som står bak kjøpet. Ikke en kinesisk privatmann.
At Kina bruker stråmenn er ikke noe nytt. Slik uredelig næringsfremferd kan vi ikke ha.
I Norge skal ting være transparent i næringslivet. Kina bør fratas Norled.
At sånne egenkapitalfond brukes i fordekte operasjoner er ikke noe nytt. PST er vel
marionetter oppe i det hele også.
Psst
undergrave NJET
passe på JA
våke over JA
undergrave NJET
undergrave NJET
passe på JA
våke over JA
undergrave NJET
Forskjellen var at Volvokjøpet ble gjort åpenlyst av kinesiske personer og det er ingen hemmlighet at staten har innflytelse overalt i Kina og langt inn i private kinesiske selskaper. Men du påstår at Kina i det skjulte har overtatt kontrollen av finske forsikringselskap og pensjonistfond. Eneste beviset du legger frem er at det eksisterer flyruter mellom Helsinki og Kina.
flyruter mellom Helsinki og Kina
Er dette fake eller er det bevist?
Noen må ha sett flyet lande i rute
De skal vel til julenissen vil de si
Er dette fake eller er det bevist?
Noen må ha sett flyet lande i rute
De skal vel til julenissen vil de si
Det er i virkeligheten undergrave man driver med. Overvåke og passe på har høyst
tvilsomme begrunnelser. Omtrent giftige begrunnelser. Egentlig rent landsforræderi.
tvilsomme begrunnelser. Omtrent giftige begrunnelser. Egentlig rent landsforræderi.
Du skal være glad noen tenker for deg og avverger overraskende farer på unorsk lønn og uklare vilkår med tanke på sykefravær spesielt.
Egentlig veldig veldedig.
Egentlig veldig veldedig.
Det er så mye fordekt som foregår, at det vil ikke overraske noen om de finske, svenske og canadiske fondene
er stråmannsgreier.
Kina har før kjøpt Elkem og Ekornes. Sikkert ytterligere ting også.
Det er veldig skuffende om finner og svensker lar seg bruke til noe sånt.
Det kan risikere å få Kirkeneskortet midt i fleisen. I Norden skal vi ha
lojalitet.
Masse andre nordmenn enn meg bør grave i dette med finnene og svenskene her.
Circle K er vel noe Canadagreier. Sjekk det opp altså. Er det Kina bak kulissene ?
er stråmannsgreier.
Kina har før kjøpt Elkem og Ekornes. Sikkert ytterligere ting også.
Det er veldig skuffende om finner og svensker lar seg bruke til noe sånt.
Det kan risikere å få Kirkeneskortet midt i fleisen. I Norden skal vi ha
lojalitet.
Masse andre nordmenn enn meg bør grave i dette med finnene og svenskene her.
Circle K er vel noe Canadagreier. Sjekk det opp altså. Er det Kina bak kulissene ?
-
«
- 1
- 2 »