Hvorfor plutselig så omtanke for bilister og bompenger?

Slettet bruker
22.05.2019 kl 22:13 660

Det ene partiet etter det andre har nå bekymring for bompenger som de selv innfører og har innført i stor skala over det ganske land. Kanskje det skyldes den magiske 20-årsgrensen for Frp-forslag som plutselig treffer dem i skallen? Frps-forslag anser nå som foreldet og da kan de tas i bruk av de som før var i mot.
Slettet bruker
22.05.2019 kl 22:23 643

Når FrP i regjering på sjette året ikke har tatt i bruk sine gamle forslag, så er de vel up for grabs?
Slettet bruker
22.05.2019 kl 22:38 633

Vel, jeg skjønner at dirken ikke kan anses som glup, det heller vel heller i motsatt retning - men er det da slik at Frp-forslagene som ikke var bra nok tidligere nå er bra nok fordi det er et gryende opprør blant folk? Det er en motbydelig eim av dritt å spore i enkelte parti om dagen....og det er ikke i Frp.
Slettet bruker
22.05.2019 kl 22:57 624

«ikke var bra nok tidligere nå er bra nok fordi det er et gryende opprør blant folk»

Ja. Selvsagt.
Slettet bruker
23.05.2019 kl 08:58 588

Når får vi tilsvarende opprør om innvandringshelvete? Før valget i 2021?
Slettet bruker
23.05.2019 kl 14:03 562

Kutt nå ut dette stupide forsvaret av FRP.
Å høre på Dahle gjør meg like dritforbannet som å se trynet på Søviknes.
Akkurat samme ulla, profesjonelle bløffmakere, bortsett fra at den ene er
slesk og den andre sykkopat.
Sjå det i øya før det er for sent. Norge er i ferd med å bli et møkkaland de luxe, og det trenger vi ikke heiepå
nøffsaid
convert
23.05.2019 kl 14:10 556

Sosialister har alltid snudd kappen etter vinden. Se på Judas Støre, en av de verste. Nå er også han blitt motstander av bompenger. For en svindler, for en sjaman (!). Det er ufattelig at landets største parti kan ha en slik leder.
Slettet bruker
23.05.2019 kl 14:12 552

Fysj og pysj
sjamanijonas.
trillrundt
Slettet bruker
23.05.2019 kl 14:32 543

Samma enigheten som med innvandringen dette. Nå skal det lekekrangles om bom-
penger inntil alle bileiere skattes via satelitter og G-5, samma pokker hvor de er.
Og hvor moralsk er det å sprengbygge med bom-belagte tungtrafikk-nett, når
målet er at folket snart skal påtvinges små symaskiner som fremkomstmiddel?
Jo, fordi bompenger er også i lojalitet til den globale varehandel.
Ikke glæm at alt hænger sammen med alt da dere. tilogmed strømmen
Slettet bruker
23.05.2019 kl 16:16 523

Grautguten sa: Norge er i ferd med å bli et møkkaland de luxe.

Og det hadde blitt VESENTLIG bedre med Ap-svina i lederstolen mener du?

Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha

Du er herved kåret til årets T O S K !!!!

Gratulerer med tittelen.
Slettet bruker
23.05.2019 kl 16:22 521

Vel Grautguten: Sug på denne:

Etter forslag fra Frps Anders Kylland, vedtok kommunestyret følgende:

«Bystyret vedtar at det forutsettes at de foreslåtte tiltak i planen ikke skal bompengefinansieres eller finansieres ved hjelp av andre lignende brukerbetalinger som lokale avgifter eller ved annen økt skatt.»

Forslaget ble vedtatt med overveldende flertall, 31 mot sju stemmer, skriver NTB.

- Hele prosjektet var latterlig fra begynnelsen av. Ap og Sp ønsket å gjøre Arendal til en bilfri by, men glemte at Arendal ikke er en storby. Folk bor spredt og klarer seg ikke uten bil, sier Åshild Bruun-Gundersen (Frp) til NTB.

Bruun-Gundersen er bystyrerepresentant i Arendal og stortingsrepresentant for Agder.

- I forrige uke fikk Frp flertall i Tvedestrand kommunestyre til å si nei til bomringen. I dag fikk vi flertall også i Arendal. Dermed ser det nå ut til at hele prosjektet faller i grus, sier hun.
Slettet bruker
23.05.2019 kl 19:21 508

Takk for oppmerksomheten 78.
"Samma enigheten som med innvandringen dette", sa jeg..
Med disse ordene regnet jeg med at det kom frem at jeg skar hele røkla under samme kammen,
og det holder jeg fast ved.
Sotah
23.05.2019 kl 19:24 505

Merkelig at FrP ikke har tatt opp bompengesaken med Siv. Hun er bare et tellerskritt unna.
Slettet bruker
23.05.2019 kl 19:27 504

Imponerende knefall av bompengepartiet, sier jeg til sånt hykleri
Slettet bruker
23.05.2019 kl 20:17 495

Det er vel heller de ANDRE partiene som har gjort knefall når det gjelder bompenger. Men så lenge det er graut mellom øra så må vettet være et annet sted eller fraværende.
Sotah
23.05.2019 kl 20:19 495

Grauten er vel hos de som slukte bompengeagnet fra FrP, Melvind. Noen må være ærlige og si det til deg. Du gikk fem på. Minst. Saken er i ferd med å knuse partiet ditt.
ladaen7,30
23.05.2019 kl 20:44 490

Feilen FRP gjorda var da de sa at "få oss inn i regjering så skal bomringene og Krekar forsvinne".
Enkle løsninger er ikke enkle å gjennomføre så nå sitter de som narren og stønner.
Men det var vel ikke mange som trodde det skulle bli så enkelt.
Slettet bruker
23.05.2019 kl 20:57 476

Har mista troa på alt jeg når det gjelder politikken vårres.
Det eneste som teller ved stortingsvalg nå til dags er å få makt over statskassa og leke storkar i
det globale spillet hvor det handles og vandles med både folk, posisjoner og utveksling av
skrot land i mellom, samtidig som internasjonale påfunn omfavnes såklart.
Hvis dere skulle gjette, hvor tror dere eksempelvis pallelastene med dollars fra
'USA' til Iran eeegentlig stammet i fra? Kunne litt vært betalt i Nkr mon tro?
(tenkte plutselig på Børge som dro til Iran like etter...for ikke å snakke om Kina-vennskapet)
Det er sånt vi stemmer over nå til dags. Hva som skjer av betydning her hjemme er på
forhånd avgjort av Brüssel, så hvem som skal krangle om knapper og glansbilder her hjemme
er egentlig hipp som happ....tenker jeg, så får andre bare si hva de vil

Slettet bruker
23.05.2019 kl 20:58 476

Det vil vise seg.. FrP er det ENESTE partiet som har gjort forsøk på å redusere utgiftene for bilistene. Det skal de ha all ære for selv om de har møtt veggen mot de andre partiene og deres kåthet etter å flå bilistene. Men at enkle velgere legger SKYLDA på Frp for bompengene er helt latterlig. Men så lenge det er graut der hjernen skulle vært så man kan vel kanskje ikke vente noe annet.

Men HVIS de andre partiene skulle vende om så er ikke Frp lenger alene om ønsket om å fjerne bompengefinansiering og da blir vel alt bra igjen for grautskallene vel?
Redigert 23.05.2019 kl 20:59 Du må logge inn for å svare