NAS - BOEING MAX
Betraktning: Hvor mange av dere virkelig tror at FAA skal bruke mer enn 4 uker før at BOING er på rute igjen?
Å betrygge folk at de skal ta seg ekstremt god tid til å forsikre seg at fly er "safe" før de skal tas i bruk igjen er nok meget viktig. Men å ikke bruke MAX-fly i sommer vil nok forårsake mange konkurser i transport-bransjen.
Fyr løs om du har noen tanker..
Å betrygge folk at de skal ta seg ekstremt god tid til å forsikre seg at fly er "safe" før de skal tas i bruk igjen er nok meget viktig. Men å ikke bruke MAX-fly i sommer vil nok forårsake mange konkurser i transport-bransjen.
Fyr løs om du har noen tanker..
Redigert 21.01.2021 kl 08:47
Du må logge inn for å svare
Sir. Når manipulasjonen lurker uten vekt eller mot investorens følelser, er det ikke noe mer effektivt enn å doble og tredoble innsatsen på bunnfisket slik at alle kan se at manipulasjonen er over .... Hvem har rett til å redusere vekten? en investering mer enn det å tilordne handlinger av investorer som tror på NAS? I løpet av få måneder mottar NAS en betaling fra Boeings forsikringsselskaper, og prisen skyter 20 eller 30% for å fortsette å konsolidere når vi kommer ut av denne tilfeldigheten av dårlige nyheter.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37
Du må logge inn for å svare
hstray
28.05.2019 kl 10:28
5218
Er Boeing forsikret mot slike ulykker og groundingen? Ny informasjon
Redigert 21.01.2021 kl 03:37
Du må logge inn for å svare
Part insurances and part the same Boeing but of course Norwegian will get cash or other kind of benefits.... It is a defect that was under Boeing knologes...
Redigert 21.01.2021 kl 03:37
Du må logge inn for å svare
Norwegian is the world's 5th largest low-cost airline operating 500 routes to 150 destinations in Europe, North Africa, Middle East, Thailand, Caribbean, the U.S and South America. In 2018, Norwegian carried more than 37 million passengers. Norwegian has 11,000 employees and a modern, environmentally friendly fleet of more than 150 aircraft with an average age of 3.8 years. And cost only 35 Kr around 4 $ ? Lufthansa can pay double of that for the company without any problem....
Redigert 21.01.2021 kl 03:37
Du må logge inn for å svare
Put a zoom to you charts ! Institutions are buying because the price go up in a few time....
Redigert 21.01.2021 kl 03:37
Du må logge inn for å svare
CC
28.05.2019 kl 11:12
5110
Hvilke institusjoner kjøper om jeg må spørre?
Redigert 21.01.2021 kl 03:37
Du må logge inn for å svare
Any institutional able to put a buy order over 1.000.000 Kr after many few sells .... When this is happening is because that institution knows more than you and me that the price go up or is interesting to sell after... Every time I see this king of collocations, I stick behind with good results....
Redigert 21.01.2021 kl 03:37
Du må logge inn for å svare
I can't tell you with institution do the purchase because it is impossible to see it but you can see in with broker was done....
Redigert 21.01.2021 kl 03:37
Du må logge inn for å svare
CC
28.05.2019 kl 11:33
5053
Og hvem selger aksjer for 10m etter at kursen har stupt? En institusjon kanskje?
Redigert 21.01.2021 kl 03:37
Du må logge inn for å svare
Accumulate as much as possible before the pull back ...
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Broker try to wipe the stop loses but siems found buy orders ! :) Keep doubling the bid during the manipulation....
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Be patient and keep buying if it is you can afford it ! Algorithmic robot hunting scare investors.... Doubling the down term secure benefits in the pull back while stop the manipulation....
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
boltzmann
28.05.2019 kl 13:22
4300
FT, 1 hour ago
"Return to service of Boeing 737 Max could depend on pilot training
Aircraft manufacturer faces costly delays if regulators demand crew practice on simulators"
"… the FAA, the lead regulator for the Max, must decide whether to require US pilots to be trained in a Max simulator after the faulty manoeuvring characteristics augmentation system (MCAS), which played a role in both crashes, is repaired by Boeing.
Boeing has said it has completed work on an MCAS fix, but has not yet submitted it to the FAA for approval. The fix will prevent the MCAS system from repeatedly forcing the nose of the Max down under certain circumstances and would also prevent it from being triggered by only one of the two exterior sensors that measure the plane’s angle with the ground.
But with only one Max simulator in airline hands in North America — at Air Canada — an FAA mandate requiring simulator training as a prerequisite for lifting the grounding order could lead to severe delays, US airlines said.
Up to now, the US regulator has said computer-based training would be enough: the FAA Flight Standardisation Board said in April that simulator training would not be necessary. All three US pilots unions that fly the Max concurred that simulator training should not be a prerequisite for its approval for flying, but should happen as part of later training.
But aviation experts say the FAA appears to be backtracking. “The international community seems very willing to entertain a proposal that includes simulator training before returning the Max to service,” said Captain Jason Goldberg, spokesman for the pilots of American Airlines, the second-largest US Max carrier. Daniel Elwell, the acting administrator of the FAA, went out of his way after the Texas meeting to stress that simulator training remained an open question. …"
"Return to service of Boeing 737 Max could depend on pilot training
Aircraft manufacturer faces costly delays if regulators demand crew practice on simulators"
"… the FAA, the lead regulator for the Max, must decide whether to require US pilots to be trained in a Max simulator after the faulty manoeuvring characteristics augmentation system (MCAS), which played a role in both crashes, is repaired by Boeing.
Boeing has said it has completed work on an MCAS fix, but has not yet submitted it to the FAA for approval. The fix will prevent the MCAS system from repeatedly forcing the nose of the Max down under certain circumstances and would also prevent it from being triggered by only one of the two exterior sensors that measure the plane’s angle with the ground.
But with only one Max simulator in airline hands in North America — at Air Canada — an FAA mandate requiring simulator training as a prerequisite for lifting the grounding order could lead to severe delays, US airlines said.
Up to now, the US regulator has said computer-based training would be enough: the FAA Flight Standardisation Board said in April that simulator training would not be necessary. All three US pilots unions that fly the Max concurred that simulator training should not be a prerequisite for its approval for flying, but should happen as part of later training.
But aviation experts say the FAA appears to be backtracking. “The international community seems very willing to entertain a proposal that includes simulator training before returning the Max to service,” said Captain Jason Goldberg, spokesman for the pilots of American Airlines, the second-largest US Max carrier. Daniel Elwell, the acting administrator of the FAA, went out of his way after the Texas meeting to stress that simulator training remained an open question. …"
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
We should not worry about Boeing 737 MAX, since with the money we will get back can invest in the news Airbus
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
CC
28.05.2019 kl 14:37
4205
Bare fjas. Desperat nå Ruperto? Ikke mye egenkapital igjen hos deg heller?
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
TomW
28.05.2019 kl 15:28
4164
Her er vi enige CC, ikke mye fornuftig som kommer fra denne karen
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Dundrer snart opp på normale nvåer igjen. Bare press ned under lavt volum. Psyking psyking. Hold ut og himmel kommer med Norwegian, verdens beste flyselskap!! :))))
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Kantarell
29.05.2019 kl 07:42
4044
Indisk flyselskap sier Boeing har fortalt at 737 Max vil være tilbake i luften i juli
Det indiske lavprisselskapet SpicyJet er en av de største kjøperne av Boeings 737 Max-fly. Selskapet har tatt levering av 13 fly og har ytterligere 205 fly i bestilling.
I et intervju med Bloomberg sier SpicyJets finansdirektør Kiran Koteshwar at Boeing har sagt at Max-flyene skal være i luften igjen i løpet av juli.
– Tidslinjen som er blitt kommunisert til oss basert på deres erfaringer er juli - så egentlig utgangen av juni. Vi tror det blir juli, sier han til nyhetsbyrået.
Det er hakket mer optimistisk enn hva amerikanske og andre internasjonale myndigheter og tilsyn har signalisert. Myndighetene i Indonesia har for eksempel signalisert at flyene vil stå parkert til neste år.
https://www.smh.com.au/business/companies/boeing-tells-major-737-max-buyer-that-jet-will-be-back-in-air-by-july-20190529-p51sg1.html
Det indiske lavprisselskapet SpicyJet er en av de største kjøperne av Boeings 737 Max-fly. Selskapet har tatt levering av 13 fly og har ytterligere 205 fly i bestilling.
I et intervju med Bloomberg sier SpicyJets finansdirektør Kiran Koteshwar at Boeing har sagt at Max-flyene skal være i luften igjen i løpet av juli.
– Tidslinjen som er blitt kommunisert til oss basert på deres erfaringer er juli - så egentlig utgangen av juni. Vi tror det blir juli, sier han til nyhetsbyrået.
Det er hakket mer optimistisk enn hva amerikanske og andre internasjonale myndigheter og tilsyn har signalisert. Myndighetene i Indonesia har for eksempel signalisert at flyene vil stå parkert til neste år.
https://www.smh.com.au/business/companies/boeing-tells-major-737-max-buyer-that-jet-will-be-back-in-air-by-july-20190529-p51sg1.html
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Vi shopper mer og reiser mer. Normenn er stinn av penger. Norwegian er på og tar av snart!
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Ikke finn på å selge! Da angres det. Siste råd.
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Når psykologien snur, tar det helt av i takt med framtidssatsing. Når det er som svarteste natta skjer endringer som oftest.
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
CC
29.05.2019 kl 09:38
3847
Det har du sagt lenge Tigeren. De som har hørt på deg angrer nok bittert.....
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
solb
29.05.2019 kl 09:41
3828
Norwegian har tapt seg 16,77% siste måned, utelukkende på fake.
Dette er ikke fake. 11 inntektsbringende ruter i Argentina.
Dette er ikke fake. 11 inntektsbringende ruter i Argentina.
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Kun fake. derfor sitt rolig i båten og gi faen!
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Prices of madness! New investors are celebrating with these high-value stocks ...
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
drmoney123
29.05.2019 kl 09:45
3810
NAS har blitt dratt ned av SAS, selv om møkka til SAS er positivt for NAS.
Heldigvis ser det ikke ut som om den gjengse småaksjonær lar seg lure til å panikkselge.
Heldigvis ser det ikke ut som om den gjengse småaksjonær lar seg lure til å panikkselge.
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Boeing ønsker ikke at NAS skal gå under. NAS opptrer sivilisert mot Boeing sammenliknet med kinesiske selskap som krever erstatning og står og hyler. Elegant framferd betaler seg alltid = Norwegian og faktisk Bjørn Kjos.
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Boeing ønsker ikke at NAS skal gå under. NAS opptrer sivilisert mot Boeing sammenliknet med kinesiske selskap som krever erstatning og står og hyler. Elegant framferd betaler seg alltid = Norwegian og faktisk Bjørn Kjos.
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
drmoney123
29.05.2019 kl 09:48
3835
en kjøpsordre på 4 mill kr gav kursen et hopp....
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Ja prøv og kjøp. Ikke lett på dette nivået..
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Skal en eie flyselskap ken en ikke være redd bratte stup og raske stigninger, kjøpt 11k i dag.
Snitt 32,59
Snitt 32,59
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
Den kjøpsordren brukes vel bare til å presse enda mer ned.
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
..akkurat det som er poenget! De som selger under dette spillet, gjør en tabbe.
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
CC
29.05.2019 kl 10:08
3788
... sier mannen men en «fantastisk» track record
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
solb
29.05.2019 kl 10:09
3797
NAS faller mer enn SAS i dag. Forstå det den som vil.
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
29.05.2019 kl 10:22
3781
Chartet til NAS er grusomt. Har bestandig tenkt rundt kr.30 kunne vært aktuelt men tror det lar være uansett
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare
De som ikke tåler risiko, hopp ut nå! Dette er en fiktiv risiko. Dømt til å overleve og over tid gå bra. Spennende hvor bra. Lukk skuffen foreløpig og følg kun med dersom det kommer oppkjøp som lyn fra klar himmel.
Redigert 21.01.2021 kl 03:49
Du må logge inn for å svare