I morra skal vel gatene fylles av gal indoktrinert ungdom igjen

Slettet bruker
23.05.2019 kl 21:13 1569

Verden går under. Dommedag kullos og diesel. Olje og gass. Spis gress og bark mens dere har trynet ned i kinesiske mobiltelefoner;-)))

Idioter!
Slettet bruker
26.05.2019 kl 17:53 511

Så det er barn (hovedsaklig småjenter) som så vidt har kommet over trassalderen som er klimabløffmakernes fremste våpen. Kom ikke her og innbill meg at disse småtassene her har startet "streik" på eget initiativ. Her er det voksne drittsekker som står bak. Men slike idioter tilhørende venstresiden har vel latt unger sitte i barnevogna med paroler fra de kunne sitte oppreist.

https://resett.no/2019/05/26/politisk-underkastelse-for-en-verdensbloff/

Slettet bruker
26.05.2019 kl 18:22 505

Om noen år ligger både du, jeg og Hegnar i jorda og råtner. Det betyr absolutt ingenting. Jorda lever videre. Hvis menneskene ikke gjør tiltak er det ikke sikkert den blir så hyggelig å leve på for dem som det har vært for oss. Det er for dette "småjentene" aksjonerer etter Greta Thunbergs modell. Parisavtalen er ikke blitt oppfylt og klimaavtaler blir stadig tøyet og brutt. Det er for dette de unge streiker og ingen kan streike på fritiden, les lørdag. Fredagen er en fin streikedag. Kanskje profittjegerne og politikerne våkner, kanskje de ikke våkner. Uansett får de som skal arve jorden markert sitt syn nå.
Slettet bruker
26.05.2019 kl 18:31 505

Jeg ser menneskeverdi i steigan c96 Blitz komminister og håper du ikke råtner.
Men du ER råtten sur da. x96 surkommunist

Mentor

Om noen år ligger både du, jeg
og råtner. Det betyr absolutt ingenting. Jo
(hegnar himself strøket fra sitatet pga den var drøy, resten gøy)

Slettet bruker
26.05.2019 kl 18:43 501

Ikke faen om jeg skal i jorda. Jeg skal kremeres for å gi mitt siste bidrag til klimafantikerne.