Alle er mot bompenger. Bortsett fra Frp

The Observer
FRP 25.05.2019 kl 11:29 1371

– Framstegspartiet seier heile tida at dei er mot bompengar. Samtidig skundar dei på prosjekt som vil gi enorm bompengeauke, held Hermstad fram.

Stemmer oftare mot bompengar
Hermstad peikar på at Miljøpartiet Dei Grøne stemmer langt oftare mot bompengar enn Frp i Stortinget.

Ei oversikt utarbeida av MDG viser at partiet sidan dei kom inn på Stortinget i 2013 har stemt mot 13 bompengeprosjekt, medan Framstegspartiet berre har stemt mot eitt.
Slettet bruker
25.05.2019 kl 11:50 1086

Lol. A+ i trolling fra MDG.
Slettet bruker
25.05.2019 kl 13:44 1072

Mdg kan legge ned alle veier, og fremstå som NEI til bompenge parti.

Det er slik venstresiden bygger sine trillrundt løgner, de er jugemaskiner som trikser med tall. Konsekvent uredelig juks. Følg med
oppned arneB the observer er eksperter i en kontinuerlig jonaståkeøvelse. Gjesp
Slettet bruker
25.05.2019 kl 14:00 1067

Pepperen tøffer seg, men det er ikke tøft med astma og støyskader. Bilene i Oslo har mye på samvittigheten og nå ha vi et parti som vil få de bort og redde mennesker i nød. Kollektiv har nesten alle råd til og det er miljøvennlig. En buss kan erstatte 40-50 biler. Det er færre som bruker bil i Oslo. Luften er allerede merkbart bedre noen steder. Det er jo bare flott.
Slettet bruker
25.05.2019 kl 14:05 1067

Nei Lan elsker bomringen står det overalt nå

Om noen ikke visste det fra før
Betonghue
25.05.2019 kl 14:09 1152

Bra! Dette må jo etterhvert gi god plass til enda flere mørkhudede, muslimske drosjesjåfører, med mord i blikket og rognposen full av potensiell voldtekt !
Oslomabad er en tapt sak!
Slettet bruker
25.05.2019 kl 15:35 1129

Løsningen på dette er enkel: Nemlig å bygge mindre motorvei. Det vil gi mindre utslipp, mindre bompenger og mer penger igjen til kollektiv og jernbane, sa Lysbakken i sin tale til landsstyremøtet i Oslo lørdag. Partitoppene kjører GRATIS i sine limmoer og vet slik Solkongen ikke viste, hva det vil si å overleve. De er oppdyrket i et akvarium som i andre dyrehager ville vært rotenon behandlet for lenge siden, for vi har også verdens dyreste mat og verdens høyeste moms. Staten ”folkestyret” blir aldri mett av å plage og utarme sitt eget folk. Stem blankt er ikke lurt, stemmen blir bare forkastet. Ikke stem i det hele da blir misnøyen synlig.

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/sv-vil-ha-bompenger-for-a-redusere-ker-men-ikke-til-motorveier/3423689693.html
Zorin
25.05.2019 kl 16:29 1122

Gjør de det? I stortinget stemte de i mot 13 bompengesaker. FrP stemte i mot i 1 bompengesak.
Sotah
25.05.2019 kl 17:06 1116

Man ser helt annerledes på dette med avgifter når man har finansministeren.
Slettet bruker
25.05.2019 kl 17:16 1112

Det er da ikke vel bevart.
Hvordan denne staten "folkestyre" som også er et kongedømme, kan holde på å herje med dette "folket" som er norsk, eller tosk alt etter som. Det er da helt utrolig.
Slettet bruker
25.05.2019 kl 17:36 1101

Oslo er en populær by for alle mennesker. Selv etniske nordmenn flest forstår de kan dele byen med innvandrere fra hele verden og det vil forsatt være livskvalitet igjen. Det kan være tungt for andre å forstå som aldri har vært i byen eller er misunnelige og uten penger til å kunne flytte dit.

Jeg bor i Oslo sentrum og også litt ute på landet der jeg har et stor gårdsbruk (leier ut jorda nå) og trives begge steder, men ingen steder er like interessante som Oslo sentrum. Urbant, moderne og spennende. Det tror jeg de fleste som bor i byen mener. Oslo har enormt mye å tilby de som har kunnskap og talent i arbeidslivet. Det er ikke uten grunn at landets beste utdanningsinstitusjoner, sykehus og bedrifter ligger i hovedstaden. Her er de flinkeste menneskene.
Slettet bruker
25.05.2019 kl 17:45 1098

Zorin, skaff deg internett før du starter å skrive tull.
Zorin
25.05.2019 kl 17:57 1094

Det kan ikke være lett for FrP nå å se alle disse ensaks partiene sprette frem of ta saken deres, fordi de selv feiler. Det vi ser nå er desperasjon og da kommer løgnene på rad og rekke, sammen med et falskt håp at noen også skal tro dem denne gangen.
Betonghue
25.05.2019 kl 18:10 1088

Jaha, så du er ikke "beriket" ? Det har min familie fått "gleden" av ! Bor i Oslo sentrum, - en pøl av muslimsk svieneri !!
Slettet bruker
25.05.2019 kl 18:17 1086

«Det er ikke uten grunn at landets beste utdanningsinstitusjoner, sykehus og bedrifter ligger i hovedstaden.»

Tenker du på kommunistfabrikken UiO?
Slettet bruker
25.05.2019 kl 18:30 1079

Bergen har da flust opp av tilsvarende institusjoner, men der er det intet som skinner. Tvert om.

Skolebyggene i byen med omegn, der blir barn og unge syke for livet der de råtner både "inn og utvendig". Rådhuset råtner nå ned, også utvendig? Taket på NHH lekker som en sil og trenger omgående 600 millioner i reparasjon. hva pokker er dette for noe, for en stat?
Slettet bruker
26.05.2019 kl 15:59 1044

De mest statsnsatte og de mest islame menneskene er i Oslo

80% av de islaminspirerte stemmer AP mdg RØDT SV og lignende (H)
Slettet bruker
26.05.2019 kl 16:06 1041

Jeg gikk på UiO i mine yngre år. Det er tydelig du ikke gjorde det. UiO har alle typer studenter. Felles for de fleste studiene er en ganske tung timeplan på høyt nivå for de fleste. Vi som gikk der og sikkert de som går der nå gjorde det pga. kunnskap og ikke politisk oppfatning.
Slettet bruker
26.05.2019 kl 21:05 1032

«Jeg gikk på UiO i mine yngre år.»

Nettop.

«UiO har alle typer studenter.»

Men har de alle typer lærere?
Redigert 26.05.2019 kl 21:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.05.2019 kl 22:16 1019

Er det trumfkort?

"jeg kom ut av uio"
The Observer
27.05.2019 kl 20:50 999

Liker man ikke innholdet, så avleder man. Typisk Frp argumentering å vri fokus over på alt annet enn Frp bløffen om fjerning av bomstasjoner.
Slettet bruker
27.05.2019 kl 21:09 993

Frp kan fort bli Norges største parti uten at noen merker det............
Fluefiskeren
27.05.2019 kl 21:18 992

De som virkelig er ekstremt mot bompenger får se seg i speilet og spørre hva de driver med. Dette styrker ihvertfall ikke deres engasjement. Tydelig at mange av motstanderne er primitive mennesker som er en fare for demokratiet.

«Sønnen min ble slengt i veggen
Ordfører i Klepp, Ane Mari Braut Nese (H), stemte for å gjennomføre bomprosjektet, men til ingen nytte. På talerstolen under møtet fortalte hun om hvor mye hun og familien har blitt utsatt for på grunn av bomprosjektet.

– Sønnen min ble slengt i veggen og tatt kvelertak på for å få mor til å snu i bompengesaken. Vi har opplevd hærverk på bil og hjem, fortalte hun gråtkvalt under sitt innlegg fra talerstolen.

https://www.tv2.no/nyheter/10633355/



Hun forteller at hun har fått mange henvendelser fra folk som støtter bomringen, men som ikke tør å stå fram med det.»
Redigert 27.05.2019 kl 21:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.05.2019 kl 21:31 981

Nok er nok. Ut med rørehuene.

Nye rørehuer NÅ.
atnorhe
27.05.2019 kl 21:46 973

Jeg er ofte i Oslo sentrum, og er helt enig med deg. Oslo er begynt å bli som andre hovedsteder og byer i Europa. Afrikansk lediggang dominerer bybildet. og har spredt seg til nabokommunene.Oslo er en liten by i europeisk sammenheng, og innvandrere i fra Afrika og Midt-østen er enda mer dominerende i sentrums-bildet enn i andre byer .

Oslo indre øst er totalt dominert av innvandrerungdom, og skolene kunne like gjerne vært Afrikanske..

Som tidligere byråd Lae sa det:" endelig har vi fått Oslo slik vi vil ha den. Han sa ikke hvem "vi" er, og nevnte heller ikke hvorfor alle andre måtte dele hans og "vi" sitt syn.

Jeg har aldri forstått hvorfor dette er så "bra" for oss, men fremtidens Nordmenn er som den hissige debattanten med Afrikansk opphav og dårlig Norsk sa det på NRK: Fremtidens "Nordmenn er brun", og han har selvsagt helt rett.
Den Norske unike velstanden og de Norske resursene skal i fremtiden forvaltes av Afrikansk og muslimske kulturer.
abetullah
27.05.2019 kl 23:25 956

Mange som bruker sånne "overdrivelser" for å forsøke å vrenge opinionen over på sin side, og noen salte tårer og falske grimaser skal liksom gjøre saken enda litt verre enn den er. Sannheten er sjelden sånn som den fremstilles av politikere og media, det meste blir pyntet på så det skal passe inn i den agendaen de måtte ha.
Fluefiskeren
28.05.2019 kl 10:14 938

Ser at 62 % på Nettavisens spørreside mener å vurderer å stemme på bompengepartiet. Egentlig ganske skremmende. Altså kun en sak, og den går selvsagt rett inn på sin egen lommebok.

Jeg hører til de som mener at det både er for mange bommer og at de koster for mye å kjøre igjennom. Det jeg håper folk er klar over er at mange veiprosjekter ikke vil bli noe av uten bompenger. Det kan vel være bare gunstig spør du meg. Ellers mener jeg det er viktig med bompenger i storbyene for å være med å finansiere kollektivsatsning som jo er gunstig for bilistene også.
Redigert 28.05.2019 kl 10:15 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
28.05.2019 kl 10:20 934

abbethulla

mener du at ordføreren lyver eller mener du det er greit og slenge barn i veggen og bli tatt kvelertak på samt gjøre hærverk på biler og hus. Så viktig er tross alt dette her ikke. Dette er også et hån mot demokratiet,
Redigert 28.05.2019 kl 10:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.05.2019 kl 10:25 930

Jeg tror nok det er minst 8 parti jeg ville savne mindre enn Frp.....
Slettet bruker
28.05.2019 kl 10:48 924

Til og med jeg vurderer å stemme på bompengepartiet, og jeg har aldri stemt før. Ikke fordi jeg er SÅ opptatt av å slippe bompenger selv, men fordi det er et protestparti mot de etablerte partiene som er startet av normale folk med erfaring fra arbeidslivet.

Jeg er så møkk lei karrierepolitikere, løgn og bedrag, offentlig sløsing, manglende fornuft, og idiot-politikk.

Bompengepartiet er dessverre det nærmeste vi kommer sunn fornuft, og det nærmeste vi kommer en norsk Trump.
abetullah
28.05.2019 kl 11:12 915

Minner om ungdommelig pøbelstreker dette her. Går ut fra at hendelsene er politianmeldt, så kanskje får man da vite hva som har skjedd, og hvem som har gjort hva. Men jeg stiller meg sterkt tvilende til akkurat det.
Fluefiskeren
28.05.2019 kl 12:42 904

Lett for deg å si det. Dama fryktet for livet sitt og selvfølgelig er det politianmeld. Greit å skylde på ungdom som knapt har bil. Større sjanse for at dette en middelaldrende surpomp fullstendig blottet for folkeskikk. Sånne folk burde ikke gå fritt.
Fluefiskeren
28.05.2019 kl 16:11 885

Dette må selvsagt ødelegge for bompengepartiet.Er det snakk om penga sine kmmer det mest primitive opp i folk tydeligvis

«Bompengemotstandere har gått til personangrep på Stavanger-ordføreren, som ifølge NRK ble kalt «en jævla hore». De har også truet med å aksjonere i politikernes hager. Enkelte har gått så langt som å rette drapstrusler mot bompengesjef Trond Juvik.

(SIC): «Sykt at han våger å gå ut med navn. Han skulle hatt ei kule mellom øyene å en bomstasjon opp i rævva», skrev en person på Facebook i en melding rettet mot Juvik.»

https://www.dagbladet.no/nyheter/ordforeren-ble-kalt-jaevla-hore-og-bompengesjefen-ble-drapstruet-na-innforer-kommunen-vakthold/70133255
Fluefiskeren
28.05.2019 kl 16:24 884

Dette må selvsagt ødelegge for bompengepartiet.Er det snakk om penga sine kmmer det mest primitive opp i folk tydeligvis

«Bompengemotstandere har gått til personangrep på Stavanger-ordføreren, som ifølge NRK ble kalt «en jævla hore». De har også truet med å aksjonere i politikernes hager. Enkelte har gått så langt som å rette drapstrusler mot bompengesjef Trond Juvik.

(SIC): «Sykt at han våger å gå ut med navn. Han skulle hatt ei kule mellom øyene å en bomstasjon opp i rævva», skrev en person på Facebook i en melding rettet mot Juvik.»

https://www.dagbladet.no/nyheter/ordforeren-ble-kalt-jaevla-hore-og-bompengesjefen-ble-drapstruet-na-innforer-kommunen-vakthold/70133255
Slettet bruker
28.05.2019 kl 18:51 868

nobody makes fun of his "misspellings" any more - NOBODY

Unntatt at some jeg body slutter aldri med det.
Jeg ler av don pølsefringer. Endelig en idiot president som skriver så normale idioter forstår.
Redigert 28.05.2019 kl 18:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.05.2019 kl 18:55 868

Jeg har sett youtube historiske klipp av Reagan og han sa jammen også mye dumt som jeg forstod.
Det virket som han ikke tenkte seg om eller var forvirret, men jeg forstod poenget.
Slettet bruker
28.05.2019 kl 19:00 866

Bompengemotstandere er low life. Alle med bil må betale og det kan ikke være verre for dem enn for de andre.
Slettet bruker
28.05.2019 kl 19:02 865

Alle miljonhus må ha bom stopp stasjon i garasje utgangen. Betal eller bli i car porten.
Slettet bruker
28.05.2019 kl 19:05 862

Det kunne sikkert vært andre løsninger DrPepper. Fakta er at det er de løsningene som er nå. Ingen av oss digger vel bompenger, men hvorfor skal disse særingene få så mye plass? Færre biler i byen, enda bedre tilbud kollektivt og bedre luft tjener oss alle.