Jonas gjesp stikker frem nesen setter kurs "tar et oppgjør" til

Slettet bruker
25.05.2019 kl 13:47 741

Gjesp jonas tar oppgjør:
https://www.dagbladet.no/nyheter/tar-oppgjor-med-erna/71104491
Jonas setter kursen for Norge
Tar oppgjør med Erna
krever en helt ny nærings- og klimapolitikk, og at Erna Solberg blir skiftet ut
Slettet bruker
25.05.2019 kl 13:49 741

på «Statsråd Lehmkuhl» i fjorden utenfor Bergen, svarer Støre:
- Jeg trekker litt på skuldrene av Erna Solbergs kritikk
...
Svakt om hav
mye sterkere fokus på det, sier Støre.
Redigert 25.05.2019 kl 13:51 Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
25.05.2019 kl 14:42 731

Når skal Jonas ta et oppgjør med Gahr og Støre? Høre på Støre i de fleste saker er som å høre når Jens uttalte seg om bensin vs diesel.
Hva han sa og mente med måneders mellomrom var stikk motsatt av seg selv.

Eneste grunnen til at Støre ikke er kastet som AP-leder er at de har ingen andre å sette inn som det er sannsynlig kan løfte partiet noe som helst, men med stor sannsynlighet reduserer AP ytterligere. De har ingen kjernesaker de står for som skiller dem ut, partiet er stappfullt av sosialister og lekker mye til ytre venstre, og spagaten Støre forsøker å ta for "tekkes" dem alle under paraplyen "sosialdemokrati" blir mer og mer håpløs og keitete.

Så når kommer oppgjøret med Støre, Jonas?

Når har Jonas fått nok av taper-Støre? Hvor mange SM forsøk skal ha tryne på? Når kommer innrømmelsene om udugeligheten?
Vi får vel kanskje se fasit etter kommunevalget? Eller blir det en Jens?
- Jeg tar ansvar for AP`s dårligste valg noen sinne, ved å bli sittende!

Og når skal Siv ta et oppgjør med Jensen?
Kom deg ned fra elite-hesten din, Jensen! Bli en del av folket igjen sammen med Siv!

RR
Slettet bruker
26.05.2019 kl 16:14 704

Jonas har brukt fritiden i fritidstømmerhuggerarbeiderruteteskjorten bra og har samlet seg nok til enda et, du gjettet det, angrep! oppgjør! denne gang på frp, og nå hallo med 83 grunner

Les om du vill. Jeg vet 82 er en for mye fra en pr byrå strateg
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/P90l7p/ap-stoere-om-ulikhet-du-tar-feil-siv-her-er-83-grunner-til-det
Du tar feil, Siv - her er 83 grunner til det
Ap-leder Jonas Gahr Støre har 83 argumenter på papp-plate på kontoret, for å vise at finansminister Siv Jensen (Frp) er på jordet
Slettet bruker
02.07.2019 kl 21:15 650

Jeg gleder meg til hadji&jonas har samlet krefter til nye oppgjør.

#hadjijonas dolker kursen
Truly
02.07.2019 kl 21:37 645

Sommeren for to år siden ble Tåkefyrsten promotert flere ganger på Nrk.
Han spankulerte på brygga i Tvedestrand og på hytta si der.En systematisk
oppbygging av ham som folkelig og sporty frem mot valget.
Blir det tilsvarende knekryping for ham i Nrk også i sommer?
Slettet bruker
02.07.2019 kl 21:40 641

Ap-Jonas: – Glad når jeg er på hytta - VG
https://www.vg.no/nyheter/i/.../ap-jonas-glad-naar-jeg-er-paa-hytta
Oppdatert mindre enn 3 timer siden
Jonas om hyttelivet
Ap-leder Jonas Gahr Støre har hytte rett i vannkanten ved Kilsund utenfor Tvedestrand. Han vil helst ikke møtes på hytta fordi det er et sted han kan være i fred for journalister i en hverdag ellers preget av total tilgjengelighet.

Vi møter derfor Jonas i marinaen og blir invitert ut på rotur, som seg hør og bør med arbeiderpartilederen.
Klikk på videoen (over) og hør Jonas snakke ut om båtlivet og stedet han virkelig får koblet av.
Slettet bruker
02.07.2019 kl 21:42 638

Haha, verre enn dette blir det ikke.

https://www.nettavisen.no/livsstil/slik-feirer-kjendisene-pride/3423803509.html
Slettet bruker
02.07.2019 kl 21:58 631

Fy faen!! 2 idioter i fri utfoldelse! Lurer på om homse-pedoene gikk i samme toget?
atnorhe
02.07.2019 kl 23:03 610

Eneste grunnen til at Støre ikke er kastet som AP-leder er at de har ingen andre å sette inn som det er sannsynlig kan løfte partiet noe som helst, men med stor sannsynlighet reduserer AP ytterligere. De har ingen kjernesaker de står for som skiller dem ut, partiet er stappfullt av sosialister og lekker mye til ytre venstre, og spagaten Støre forsøker å ta for "tekkes" dem alle under paraplyen "sosialdemokrati" blir mer og mer håpløs og keitete.

Det tror jeg oppsummerer det hele. Støre prøver å skifte ham i et sett, men ingen ting fungerer, og han er i ferd med å bli helt uspiselig.Han er antagelig helt desperat etter å bli statsminister, og har gått seg helt vill.