NANO: Hvordan vil kursen gå framover?

Slettet bruker
NANO 13.02.2018 kl 11:49 30227

Status nå:
NANO har lenge ligget i en blanding av horisontal og nedadgående trend, og ligger nå i nedre del av den horisontale. Vi har også sett noen spredte forsøk på å komme over 90 men motstanden rundt 91 har vært for sterk. Akkurat nå ser vi tegn til at aksjen får seg en ytterligere kilevink og kan bryte under 71. Da er det støtten på 68 som er første bremse. Aksjen sliter også både med negativ volumbalanse og lav RSI-verdi.

Jeg har hatt to trader på NANO siste uken, den første ble kjempegod med over 5 kroner margin. Den andre er nettopp avsluttet og ble mye dårligere (under 2 kroner margin) fordi jeg måtte sikre ut gevinsten på både fallende kurs og volum. Jeg vil derfor være forsiktig med å prøve på flere trader i NANO før disse faktorene er styrket.

Kursen videre?
Aksjen sliter med markedets frykt for at det iht. selskapets egen guiding ikke vil komme kursdrivende nyheter før i slutten av 2018. Selskapet har bedrevet en uheldig tåkelegging av utsettelser, søknadsavslag og rekrutteringsutfordringer. Men de som går gjennom tidligere planer og milepæler siden 2016 vil se at en rekke prosjektfaser er skjøvet omtrent et år ut i tid. Det er i tillegg så få deltakere i testene at markedet ikke tør å stole på at det er framlagt signifikante resultater. Det lille man har bør imidlertid ikke skremme folk bort fra aksjen, det ser ikke ut til at man har gått på (medisin)faglige smeller. Kursen preges mer av det er for lang horisont til mer kursdrivende nyheter.

Grunnet utsettelsene vil ikke NANO være i posisjon til å presentere nye resultater innen sommerens store onkologikonferanse, som var målet for drøyt ett år siden.
Vi nordmenn får trøste oss med at BGBIO har meldt at de vil ha resultater fra en rekke studier klar innen dess.

Jeg er derfor redd for at negativ trend vil forsterkes i månedene framover. Samtidig vil nok aksjen, jfr. siste årets mønstre, ha flere perioder med forsøk på å bryte opp over 80, kanskje også 90 i perioden fram til sommeren. Som kan gjøre aksjen tilsvarende interessant for trading i disse oppsvingperiodene.
Men å gå inn for å sitte long nå er neppe spesielt gunstig, det er trendovervekt på at aksjen vil ligge lavere i sept/okt 2018 enn nå. Så jeg ville plassert satsingen i et annet selskap hvis planen er å sitte passivt og vente på uttelling i år.



.


Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
shokosta
24.02.2018 kl 10:28 12218

Jeg vet utmerket godt hva de norske selskapene driver med, og poenget mitt er at det så mange investorer blir villedet til å tro er så unikt, er ikke det i det hele tatt. Dette er et rotterace, og at norske biotech selskaper, basert på svært snevre kompetansemiljø, skal ta storeslem her, er minimal. Men da må nettopp poenget være å gjøre som du har gjort, Nor96 - å gå inn i flere, å håpe at et, kanskje to av dem lykkes, da har du selvsagt en fair sjanse til å gjøre gode penger. Det jeg vil fram til er at en norsk investor, som går all inn i kun ett av disse, tar en vanvittig risiko - man kan selvsagt tjene gode penger, men risikoen er langt større for å tape det meste. Skal man være med på biotech må man spre risikoen, men jeg vil samtidig også hevde at man absolutt burde ta en titt på tilsvarende selskaper ute, ikke bare satse alt på ett kort. Så vi er ikke så uenige som det kan se ut som i forhold til dette innlegget, Nor96!
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
shokosta
24.02.2018 kl 10:32 12208

Korsar har veldig rett i sin argumentasjon, lik det eller ikke. Og dem som baserer sine investeringer på avisartikler om norske forskere som er i ferd med å løse kreftgåten, ja de synes jeg ikke synd på i det hele tatt. Om noe er pjatt, så er det nettopp pressens håndtering av kreft og Norges "suverenitet" på området. Det selger aviser og det gir klikk for avisene, men sannheten er alltid en helt annen. Det er nettopp myten om at Norge er verdensledende på kreft som driver dette. Det er en fantasiverden, som ikke har rot i virkelighetens verden- er det noe område i verden vi ikke er best på her hjemme da?
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
shokosta
24.02.2018 kl 10:36 12203

Det oser dessverre av desperasjon av innlegget ditt her; du burde som investor har gjort som Nor96, og satset bredt, for kanskje å vinne i ett eller to selskaper, ikke gå all inn i NANO. Velger du det, må du også ta det som kommer som en mann, ikke klage og syte over andre som har mer reflekterte holdninger enn deg. Skulle du vinne i lotteriet NANO, så er det bare gledelig, jeg unner alle å tjene gode penger i aksjemarkedet, misforstår meg ikke her :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
24.02.2018 kl 12:03 12168

Jeg gikk inn i Nano for ca 2 år siden rundt 13-14 kroner og tok stor sekssifret gevinst. Sitter nå med en grei rest igjen med snitt rett under kr 70. Tok sekssifret gevinst i PCIB, men for tidlig ute av den aksjen. Har sittet i BGBIO flere ganger, men gikk glipp av som Korsar sier hele tiden 130% og d var jo synd for meg. Sitter i 4-5 andre papirer også så jeg har spredd meg godt ut. Håper alle tjener penger på børs jeg også, men de som baisser kun for å få lav inngang er søppel.
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Andersiverden
24.02.2018 kl 12:53 12142

Har sagt det før men kan ikke gjentas for ofte: Det er vel ingen som i fullt alvor tror at noens haussing eller baissing har noen som helst innvirkning på kursutviklingen. Virker bare til egen tilfredsstillelse og som nødvendig selvmedisinering for noen. Det er frykten som rår (litt amatørpsykologi) samt en helt skandaløs informasjonsstrategi fra selskapet som jammer kursen. En sa at lang tid i stillebeltet er dårlig tegn. Kanskje det. Det kan like så godt by på knallnyheter den 27.2. Jeg tror det. Og så var det disse "ekspertene" på norsk kreftforskning. Hvorfor dukker disse plutselig opp nå? Jeg tror ikke på de. Ha en forrykende lørdag!
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
ILAV
24.02.2018 kl 17:35 12302

Vel, da hadde vært interessant å høre hva du mener om bgbio og oppgangen denne har hatt i 2018.

Jeg har sagt at oppgangen primært er primært basert på luft, kjærlighet og div bjellesauer og at det faglige fundamentet for oppgangen er ytterst svak. For dette har jeg bokstavelig fått passet påskrevet fra nettopp korsar at jeg er en bitter nanoist (!) som har gått glipp av 130% oppgang og dermed prøver baisse ned bgbio.

At jeg mistet oppgangen er forsåvidt sant, men har definitivt ikke mistet noe nattesøvn av den grunn :) planen har alltid vært å gå inn når det har vært en god faglig begrunnelse for det.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2018 kl 21:30 11926

Da er vi snart i gang med en ny spennende farmauke. For NANOs del er det fremdeles ingen tekniske tegn på at aksjen vil gjøre noe spesielt spenstig denne uken heller:
- ingen klare tegn til brudd ned gjennom den nokså robuste 68-støtten
- ingen klare tegn til å begynne å utfordre 75-motstanden
- aksjen synes rett og slett å ha havnet i en tafatt vaking litt over 70, med lang horisont fram til meldinger som kan endre noe særlig på dette

På gamleforumet klorer de siste optimister (5-ganger+ klubben) seg fremdeles til troen på at det vil skje noe uventet og sterkt kursdrivende ganske snart.
Opp mot dette ser vi imidlertid at flere av de gamle optimister tilstår at de i stor grad nå har solgt seg ut for å gå i andre farmeaksjer, bl.a. PCIB. Det er fremdeles for vondt å snakke om BGBIO, så at man tenker å gå dit er det fremdeles for tidlig å innrømme noe om.
Argumentet for å forlate NANO nå er ofte nært det bl.a. jeg har poengtert en stund: Ut fra det man lese ut av den katastrofalt underinformerte situasjonen er at det neppe vil komme noe signifikant kursdrivende før tidligst i slutten av 2018. Vel. bedre sent enn aldri å ta fakta innover seg?

Jeg vil likevel gi et råd til de som tydeligvis synes å planlegge en faneflukt fra NANO nå:
- man kan fremdeles i visse perioder ut gjennom 2018 bruke aksjen til en fruktbar tradeaksje; vi kommer høyst sannsynlig til å få en rekke intradager med 5-7 kroners volatilitet på bra volum. Altså NANO som det gode gamle tradeobjektet.
Men langvarig sits frarådes; overordnet trend peker ikke opp før ferien. Faren er større for 60-65, som jeg har satt som nedre trendkanal i perioden fram til ferien. Oppbrudd kan i korte perioder bikke over i 80-85 før det er tilbake til +/-70 og samme gamle tralten.
Høsten kan bli tyngre, men det får vi komme tilbake når den tid kommer.


Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
goodoil
26.02.2018 kl 18:56 11623

Høy 75,35 i dag brøt gjennom motstand 71-73 neste er 77-78 kan skje i morgen med noen hint fra costa. Skal heller ikke bli overrasket om short banden har noen triks på lager ?
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2018 kl 22:02 11606

Motstand 71-73? Chartet sier vel heller ca. 75-76 som aksjen prøvde seg på i dag men nokså raskt falt tilbake i den etablerte trendkanalen 70-75.
Men på den annen side: USA er i euforisk oppgang i kveld samtidig som olja også er opp, så OSE bør ha skikkelig ryggstøtte fra åpning i morra.
Det er lov å håpe at også NANO vil nyte godt av det.
Men teknisk er det - utfra de siste måneders grunnmønstre - samtidig risiko for at NANO vil korrigere tilbake etter dagens spede forsøk på oppbrudd. Det har skjedd litt for ofte de siste månedene etter sånne intradagsoppturer på 2-3 kroner. Selvsagt til glede for sånne som meg som sitter og venter på ny billig inngang, men til tilsvarende frustrasjon for dem som sitter og håper på at aksjen skal karre seg ut av dødvannet.
Det hadde uansett ikke skadet om NANO nå tok en tur nærmere 80, for ingen er tjent med ørkenvandringen rett over 70. For en ærlig trader ville minst 80 ganske snart vært helt OK, for da kan vi håpe på større intradags volatilitet samtidig som long'erne ikke blir så sure her inne :-)


Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.02.2018 kl 10:00 11217

Ad dagens presentasjon:
Når jeg gjentatte ganger - tross ledelsens gjentatte vilje til å tåkelegge og bortforklare problemer også denne gangen - har informert om forsinkelser rundt bl.a, dosefamling; at man åpenbart har mottatt nye søknadsavslag som nå indirekte innrømmes i presentasjonsteksten; vedvarende rekrutteringsproblemer som også indirekte innrømmes; osv., så er det ikke vondt ment: Det er bare et resultat av at jeg gjør hjemmeleksen min mht analysering av aksjer som interesserer meg.

Dagens presentasjon er dessverre en oppvisning i tåkelegging av disse problemene og kursen er følgelig ned 6-7%. Markedet er ikke SÅ lite våkent at det ikke klarer å regne tilbake og skjønne at selskapet nå er ca. 1 år forsinket - HVIS ALT GÅR BRA I FORTSETTELSEN. Hvis ikke, snakker vi helt andre problemstørrelser. Noter dere det!

Dagens presentasjon er kort sagt en oppvisning i bortsnakking og bekrefter alle mine advarsler om forsinkelser, søknadsavvisninger og rekrutteringsproblemer. Hele veien sies sånt som at "paradigme er startet" og "archer-1 er startet", med det unntak at det deretter sies at "enrolment will start": Med ett unntak har selskapet altså ikke engang ferdigstilt rekrutteringen. Og dessuten vil disse tingene EGENTLIG først starte formelt "når søknadene er godkjent".
Mens man på den ene side løselig snakker om hvordan de står på, så er det egentlige budskapet at man ikke får noen resultatavlesninger før tidligst på slutten av 2018.
Det er lenge siden jeg har lest en så uredelig og tåkelagt rapportering, som i essens (som før) går ut på å skjule forsinkelser rundt dosefamling, nye søknadsavslag, vedvarende rekrutteringsproblemer, osv.
Denne tåkeleggende selskapsatferden kan ikke fortsette så mye lenger nå.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.02.2018 kl 11:54 10812

Denne tråden forsøker å foreta en løpende nøktern vurdering av NANOs kursutvikling. Nå er det teknisk sett 68-tallet som truer. Dersom den solide støtten der ryker får vi dessverre en ny runde med stoploss-effekter. Av hensyn til de som nekter å forholde seg til disse realitetene får vi bare håpe at fallet stopper opp der inntil videre.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.02.2018 kl 15:19 10667

Bare så det er klart: For en times tid siden dukket analytiker Morten Larsen opp her på hegnar og bekreftet det jeg har sagt det siste halve året, sitat:

"Nordic Nanovector faller tirsdag etter å ha presentert resultater for 4. kvartal. Analytiker Morten Larsen i ABG Sunndal Collier mener ifølge TDN Finans aksjen er svak på grunn av forsinkelser i Archer-1-studien, samt økt bekymring over mulige forsinkelser i Paradigme-studien.
«Vi har anslått mindre enn to millioner dollar i salg fra Betalutin i 2020, så det er plenty med tid til å nå det salget selv om godkjenningen kommer i midten av 2020. Aksjen er ned 5-10 prosent i dag på mindre utsettelser», sier Larsen i en oppdatering."

Moral: Å fortelle sannheten fortjener ikke å sidestilles med baissing og andre anklager man får når man ikke oppfører seg som en standard haussefjott.
"On track" my ass.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
27.02.2018 kl 15:36 10730

Ja, nei her er det bare å selge. Se på alt det tullet som de skriver i denne meldingen her. De har jo ikke fått til noe ting og har ikke fremtiden foran seg. NANO er et lite møkkaselskap som ikke har noe å fare med, jeg anbefaler alle å selge NANO. Dette gjør jeg etter nøye å ha gått igjennom denne rapporten og sett dagens presentasjon sammen med Korsar. Korsar mener som jeg at NANO er mislykket og suger balle. Stay away. Bare se her hva de prestere å skrive:

Nordic Nanovector ASA - Resultater for fjerde kvartal og helår 2017:Solide fremskritt gjennom 2017\, i gang med avgjørende studie
Oslo, 27. februar 2018

Nordic Nanovector (OSE: NANO) publiserer i dag resultater for fjerde kvartal og
helår 2017. Selskapets ledelse vil presentere resultatene klokken 08:30 i Oslo,
se ytterligere informasjon nedenfor.

Nordic Nanovector har hatt god fremgang gjennom 2017 og har fortsatt det sterke
utviklings-momentumet som startet i 2016. Selskapet har videreutviklet det
kliniske utviklingsprogrammet for Betalutin® inn i den avgjørende PARADIGME
studien og har utvidet kunnskapsbasen som selskapet vil benytte i utviklingen av
en vellykket kommersialiseringsstrategi for produktkandidaten. Selskapet har
også hatt fremdrift i sine tidligfaseprogrammer for utvikling av en portefølje
av nye målrettede terapier for hematologiske kreftformer.

Oppdaterte kliniske data fra fase 1/2a LYMRIT 37-01-studien presentert på ASH i
desember, fortsetter å markere Betalutin®s sterke kliniske profil som en
selvstendig behandling av pasienter med follikulært lymfom med tilbakefall (R/R
FL). Nordic Nanovector igangsatte sin avgjørende PARADIGME-studie med Betalutin®
i fjerde kvartal som planlagt, og studien er nå åpen for pasientrekruttering.
PARADIGME er en global randomisert fase 2b-studie der pasientene fordeles
tilfeldig (randimisert) mellom to doseringsregimer for Betalutin®. Målgruppen
for studien er pasienter med follikulært lymfom som har hatt gjentagende
tilbakefall (3L FL) og som ikke responderer på anti-CD20 antistoff-behandling
(inkludert rituximab). Nordic Nanovector har som mål å rapportere endelige
kliniske data og søke om markedsgodkjenning i løpet av andre halvår 2019.

Den endelige utformingen av ARCHER-1 ble fullført, og studien åpner for
pasientrekruttering så snart myndighetsgodkjenning foreligger. Studien vil bli
den første som kombinerer Betalutin® med rituximab i behandlingen av pasienter
med follikulært lymfom med tilbakefall (2L FL), basert på lovende prekliniske
data som viser sterk synergi mellom de to behandlingene.

Rekruttering av pasienter til fase 1-studien i diffus storcellet B-celle lymfom
(DLBCL) går fortsatt etter planen og fase 1-studien for Humalutin® er klar til
oppstart med forventet behandling av første pasient i løpet av andre halvår
2018.

- Vi opprettholdt vår sterke utvikling i 2017 og har nådd flere viktige
milepæler. Vi fortsetter å vise sterke kliniske data som bekrefter Betalutin®s
potensial til å bli en viktig behandling for pasienter med non-Hodgkin-lymfom
med tilbakefall (iNHL), sier Luigi Costa, administrerende direktør i Nordic
Nanovector.

- Vi har tatt selskapet inn i en ny fase ved å starte PARADIGME fase 2b-studien
med mål om å generere dataene som er nødvendig for myndighetsgodkjenning av
produktkandidaten til behandling av pasienter med follikulært lymfom som har
hatt gjentakende tilbakefall og som ikke responderer på anti-CD20 antistoff
-behandling (3L FL). Jeg er veldig fornøyd med den gode fremgangen i studien av
Betalutin® som selvstendig behandling for DLBCL samt forberedelsene for ARCHER
-1, den første studien med Betalutin® i kombinasjon med rituximab. Rituximab
(anti-CD20 antistoff) er p.t. den etablerte behandlingsformen for pasienter med
andrelinje follikulært lymfom (2L FL). Vårt fokus i 2018 vil være å rekruttere
pasienter til våre ledende kliniske studier med mål om å kunne tilby Betalutin®
til pasientene så raskt som mulig samtidig som vi videreutvikler vår
kommersielle strategi, sier Costa.

Operasjonelle høydepunkt i fjerde kvartal 2017

. Oppdaterte resultater fra LYMRIT 37-01 fase 1/2a- studien presentert på ASH
viser Betalutin®s sterke kliniske profil hos pasienter med R/R iNHL

o Signifikant antitumoraktivitet observert: 90 % av pasientene (n = 59) hadde en
reduksjon av tumorstørrelsen

o Responsrate på 60 % og komplett respons på 24 % for alle målbare iNHL
-pasienter

o Stor effekt i målpopulasjonen av FL-pasienter med to eller flere tidligere
behandlinger (3L FL) med 66 % responsrate og 25 % komplett respons

o Median responsvarighet på 13,3 måneder for FL-pasienter som fikk 40 mg
lilotomab pre-dosering etterfulgt av 15 MBq/kg Betalutin® (n = 17); Median
responsvarighet på 22,9 måneder for pasienter med komplett respons (n=7)

o Lovende tidlige data fra det andre doseringsregimet (arm 4 - 100 mg/m2
lilotomab/20 MBq/kg Betalutin®)

o Godt tolerert med forutsigbar og håndterbar sikkerhetsprofil

. Rekruttering til fase 1/2a-studien LYMRIT 37-01 er fullført med 74 pasienter

. Avgjørende fase 2b PARADIGME-studien igangsatt for å undersøke Betalutin® hos
pasienter med 3L R/R FL

o Studien åpnet for pasientrekruttering

o To lovende doseringsregimer skal evalueres (40mg lilotomab/15 MBq/kg
Betalutin® og 100 mg/m2 lilotomab/20 MBq/kg Betalutin®)

. Fullført design for ARCHER-1, studien skal undersøke Betalutin® i kombinasjon
med rituximab i 2L FL

o Studien åpnes for pasientrekruttering når myndighetsgodkjenning er gitt

. Resultatene fra omfattende undersøkelser for å sikre en best mulig
markedsstrategi for Betalutin® identifiserer klare kommersielle muligheter

. Rosemarie Corrigan utnevnt til Chief Quality Officer med plass i ledergruppen

Høydepunkt etter fjerde kvartal 2017

. Malene Brondberg utnevnt til IR- og kommunikasjonsdirektør

Finansielle høydepunkt i fjerde kvartal og helår 2017

(Beløp i parentes = samme periode i 2016 dersom ikke annet er oppgitt)

. Omsetningen i fjerde kvartal ble 0,1 millioner kroner (0,1 millioner kroner).
Omsetningen for helåret 2017 var 0,3 millioner kroner (0,3 millioner kroner)

. Totale driftskostnader for fjerde kvartal var 102,0 millioner kroner (65,4
millioner kroner). Totale driftskostnader for helåret 2017 var 316,8 millioner
kroner (216,7 millioner kroner)

. Samlet tap i fjerde kvartal beløp seg til 87,6 millioner kroner (tap på 59,3
millioner kroner). Samlet tap i helåret 2017 var 295,6 millioner kroner (235,8
millioner kroner)

. Kontantbeholdningen beløp seg til 756,6 millioner kroner ved utgangen av
desember 2017 (1 018,2 millioner kroner)

Fremtidsutsikter

Nordic Nanovector har som mål å bli ledende innen målrettet behandling av
hematologiske kreftindikasjoner. Selskapet søker å nå målet ved å utvikle,
produsere og kommersialisere innovative behandlinger for å imøtekomme store
udekkede medisinske behov og forbedre kreftbehandlingen.

Betalutin® er selskapets fremste produktkandidat og har en veldifferensiert,
konkurransedyktig klinisk profil for R/R FL, basert på de lovende foreløpige
resultatene fra den kliniske studien LYMRIT 37-01 fase 1/2a. Den avgjørende fase
2b PARADIGME-studien med Betalutin® i tredjelinjebehandling av R/R FL pågår med
mål om å rapportere endelige kliniske data og søke om markedsgodkjenning i løpet
av andre halvår 2019.

Nordic Nanovector har som mål å maksimere verdien av Betalutin® gjennom alle
faser av FL og NHL og i andre hematologiske kreftindikasjoner. Et
tilleggselement i selskapets strategi er å selektivt utvide sin portefølje av
nye målrettede biofarmasøytiske produktkandidater for å støtte opp under
fremtidig vekst.

Ledelsen vil fortsette å rette innsatsen mot effektiv utøvelse av planer og for
å nå kliniske og pre-kommersielle milepæler. Selskapet har sterk tro på at
Betalutin® kan bli et attraktivt og anvendelig behandlingsalternativ, som basert
på grundige markedsundersøkelser har potensial til å bli en kommersiell suksess.

Selskapets kontantbeholdning er forventet å være tilstrekkelig til at selskapet
fremlegger den første godkjenningssøknaden for Betalutin® i
tredjelinjebehandling av R/R FL og for fremgang i andre viktige programmer.

Presentasjon og webcast - resultater for fjerde kvartal og helår 2017

Nordic Nanovectors ledelse vil presentere resultatene i dag klokken 08:30 på:

Thon Hotel Vika Atrium, Munkedamsveien 45, 0250 Oslo Møterom: Nyland

Presentasjonen av resultatene kan følges via webcast på www.nordicnanovector.com
under seksjonen Investors & Media

Resultatrapporten og presentasjonen gjøres tilgjengelig på
www.nordicnanovector.com under seksjonen Investors & Media/Reports and
presentations/Interim Reports/2017 fra kl 7:00.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Malene Brondberg, IR og kommunikasjonsdirektør

Tlf: +44 7561 431 762

Email: ir@nordicnanovector.com

Om Nordic Nanovector

Nordic Nanovector arbeider med utvikling og kommersialisering av innovativ
behandling til pasienter for å møte store udekkede behandlingsbehov og
videreutvikle kreftbehandling. Selskapet har ambisjoner om å bli en ledende
aktør innen utviklingen av målrettet behandling for hematologisk kreft.

Nordic Nanovectors ledende legemiddelkandidat under klinisk utvikling er
Betalutin®, et målrettet CD37 antistoff-radionuklid-konjugat (ARC) utviklet for
å forbedre og supplere dagens behandlingsalternativ for pasienter med
lymfekreftformen non-Hodgkin Lymfom (NHL). NHL er en indikasjon med et stort
udekket behandlingsbehov og muligheter for såkalt «orphan drugs designation», en
incentivordning for få frem nye legemidler til sjeldne sykdommer. NHL
representerer er et voksende marked med et antatt markedspotensial på omkring 20
milliarder amerikanske dollar innen 2024.

Selskapet har som mål å utvikle Betalutin®, både alene og i kombinasjon med
andre behandlingsformer, for behandling av varianter av NHL, og regner med å
sende den første regulatoriske søknaden for fremskreden follikulært lymfom i
løpet av 2019.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.02.2018 kl 09:07 10413

Tror ikke dagens OSE blir så negativ som en del analytikere frykter:
- USA futures vil snu oppover etter gårsdagens overreaksjon på ny rentesjef
For NANOs del er det derfor ingen stor grunn til å panikkselge og lage SL-pinligheter:
- støtten på 68 er svært robust
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Andersiverden
28.02.2018 kl 16:36 10313

Ingen grunn til å henge med leppa. Men dersom du leser Q4 som Fanden leser Bibelen, da kan du helt sikkert få mye negativt ut av meldinga. Ja, den var kanskje noe generell og lite konkret på noen punkter. I tillegg må vi tåle noen dumper og dipper. Men vi som er langsiktige vet at selskapet kommer i mål med bravur og flagget til topps. The point of no Return er passert for lenge siden. Kursen, som noen er frenetisk opptatt av, bryr vi oss ikke om.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
28.02.2018 kl 17:40 10255

Hehehe, Andersiverden, jeg er superpositivt til NANO, prøvde å være ironisk da Korsar som kjent er meget misfornøyd med NANO og mener selskapet er en vits og ikke har livets rett. Han er kun en trader som selger så fort han har tjent 2 kroner pr aksje. Greit nok det, men ikke slike folk NANO trenger for å bygge selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Andersiverden
28.02.2018 kl 19:03 10181

Da har vi full kontroll igjen.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2018 kl 11:03 9896

Nå er det dessverre urovekkende signaler rundt NANO: Den sterke støtten på 68 er i ferd med å brytes ned. Nå: Midt på 67-tallet. Og trender videre ned.
Det gjenstår imidlertid å se hvor mye som skyldes svekket sentiment på aksjen versus at vi har en råtten børsdag rent generelt.

Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
01.03.2018 kl 11:22 9948

Å NEI SIER DU DET?!
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2018 kl 11:29 9909

Når krybben er tom...
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
pezz
01.03.2018 kl 12:11 9740

"Vi har anslått mindre enn to millioner dollar i salg fra Betalutin i 2020, så det er plenty med tid til å nå det salget selv om godkjenningen kommer i midten av 2020"

Hvor mye forventes å tjene på Betalutin på et knakende godt år?

Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2018 kl 12:28 9818

snart på 50 tallet nå, sist jeg sjekket ble den omsatt for 66,x
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
goodoil
01.03.2018 kl 12:39 9686

Ble heftig ned i dag hehe . Kan nok komme rekyl opp etter en så dårlig dag.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2018 kl 12:54 9752

Hvorfor skal det komme rekyl? kommer jo sannsynligvis ingenting her før desember, med unntak av kanskje en melding om at ledelsen får flere opsjoner
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2018 kl 13:15 9609

Jeg antar at de største aksjonærene (som snart har tapt halvparten av emisjonskapitalen) og selskapet selv har en stilltiende forståelse av at man ikke skal utpensle detaljer om forsinkelsene og søknads- og rekrutteringsproblemene. Det kan forklare hvorfor ikke selskapet for lengst har blitt tvunget til å snakke tydelig om disse forholdene: Hadde storaksjonærene satt hardt mot hardt ville det kommet helt annen framdriftsinfo på banen enn det intetsigende tåkepratet man hittil har kommet unna med. Selv om Q4 nå hadde flere åpenbare (men diskret indirekte) innrømmelser om nettopp dette. I sum snakker vi om ca. 1 år forsinkelser iht opprinnelige fase III- og kommersialiseringsplaner. Vi snakker realistisk nå om (evt.) kommersialisering tidligst i 2022. Så får vi se når dette slår skikkelig inn på dagens aksjonærer og kursen utover året.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2018 kl 13:51 9651

derfor ser jeg på det som mye sannsynligvis at NANO vil gå konkurs når vi tar hensyn til evt. ytterligere forsinkelser og økt konkurranse, teknologien vil utvikle seg vanvittig de neste 4 årene
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2018 kl 14:44 9578

Vel, om NANO vil bukke under underveis anser jeg meg ikke kapabel til å uttale meg om. Det er uansett langt fra noe vi burde ønske, våre forskningsmiljøer på området trenger all den støtte de kan få. Dårlig selskapsdrift er derimot noe helt annet, det kan vi klare oss uten.

Min kompetanse er mest på det børsfaglige samt mangeårig erfaring med å tolke børstekniske effekter av meldinger fra forskningsmiljøer.
Derfor er jeg nå inne i den 15. sammenhengende måneden der jeg har fått rett i mine spådommer her på hegnar om den løpende kursutviklingen. Som av de minst opplyste/mest frustrerte hausserne oppleves som baissing, mens det altså er snakk om korrekt analyse: Det er vel ikke min skyld at jeg som seriøs børsaktør må forholde meg til at aksjen faller og faller?
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
SafeInvest
01.03.2018 kl 14:48 9543

Hvordan tenker du det ser ut teknisk fremover, Korsar? Kan vi se 50 tallet?
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2018 kl 15:04 9493

Har ingen aksjer i NANO lengre, og det ser litt svart ut teknisk, Ingen stötte under 70 såvidt jeg kan se
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
directorx
01.03.2018 kl 15:06 9483

Hvor har han skrevet av han har 130% i AXA? Jeg undrer og prøver å kartlegge troverdighet til ulike aktører på forum. AS f.eks unngår å svare når han blir utfordret på ting som ikke henger sammen med tidligere uttalelser han har kommet med. Mulig han har mye kunnskap men svarer ikke på mye og troverdigheten blir da svekket. Jeg opplever polariserende fronter og synes du også har tunnelsyn og er lite interessert i fornuftige diskusjoner.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2018 kl 15:09 9451

SafeInvest,
siden aksjen nå har brutt ned gjennom 68-støtten og i praksis nådd mitt nedre kursmål på ca. 65 (som jeg litt for optimistisk ikke trodde vi skulle havne ned på før nærmere ferien), har jeg ikke godt nok grunnlag for å vurdere den videre utvikling før jeg har gjennomgått caset på nytt. Det vil derfor ikke være seriøst av meg å begynne å spekulere i dette før ny "hjemmelekse" er gjort. Men det er klart at med den forlengede horisonten pga forsinkelsene så er ikke 50-tallet før ferien lenger bare en strøtanke. Men igjen, jeg vil gjerne gjøre noen nye analyser på dette først.

Uansett, dette er ikke lenger bare en teknisk øvelse, slik det stort sett har vært siste året (aksjen har i sin info-tørke nesten utelukkende beveget seg notorisk iht. rene børstekniske signaler og slik vært et drømmecase for trading). Nå er vi imidlertid mye nærmere en fundamental og ny vurdering av selskapets troverdighet mht. gjennomføringsevne: Det er nemlig for mange forhold som synes å ikke være tilfredsstillende ivaretatt, uten at selskapet hittil har lagt kortene skikkelig på bordet. Erfarne meldingstolkere ser derfor at nå skurrer mye, det har i praksis ikke skjedd så mye de siste 6-9 mnd. Bare rotet med splitten på to doser har jo avslørt urovekkende dårlig håndtering av både søknader, rekruttering og framdriftsevne generelt. Hvis ikke selskapet forbedrer seg radikalt på disse områdene relativt raskt er det ikke lenger snakk om bare ett års forsinkelse. Men her får vi gi selskapet en sjanse og se om det kan registreres bedring i månedene framover.

Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Andersiverden
01.03.2018 kl 15:11 9434

Sendte mail til IR om hvilke søknader de har inne og fikk dette svaret. Passe rundt formulert men ingen grunn til å bli desperat.
"Fra
Malene Brondberg
Til
Logistikk Tjenester
Dato
I dag 14:46
Hi Anders,
Many thanks for your email and your interest in Nordic Nanovector.
PARADIGME is planned as a global study so we intend to submit the necessary applications in several countries in Europe and the US. As said on the webcast we expect to be up and running in approx. 20 countries and we expect the first patient to be dose in H1'18.
Best regards".

Malene
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2018 kl 15:17 9420

hm 50 tallet allerede i dag? som sagt kursmålet mitt er 45 ila 1h 2018, ser ut som om vi nærmer oss!
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2018 kl 15:22 9410

Anders,
jeg håper du klarer å sammenholde dette med hva Costa presterte å si ifm Q4? Da var selskapet iflg ham allerede i full gang med Paradigme, søknader sendt, osv. De samme snarveiene tok han rundt archer-1 m.m.

NÅ sier Malene i stedet at Paradigme "is planned", og at "we intend to submit the necessary applications", osv. Det er noe annet enn Costas tidligere påstander om "on track", osv. Her bør det være mulig å se at Costa har brukt opp bløffekvoten sin for lengst nå.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
goodoil
01.03.2018 kl 16:03 9255

Nok en short inndekning nå 1,2 %
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Andersiverden
01.03.2018 kl 16:17 9321

Aksjen herjes av shortere, nullspillere og truseskvettere. Huff.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
goodoil
01.03.2018 kl 16:32 9288

ja dette er et spill av short holdere helt klart.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
even25
01.03.2018 kl 16:39 9264

Atskillige skulle ønske at de hadde vært en av de utskjelte trusekvetterne da kursen dippet under 100.
Truseskvetterne , eller mao. de som nenytter stoploss, er markedets mest undervurderte investorer.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.03.2018 kl 18:28 9097

Vel, NANO er i en økt fallende trend med lang horisont mot positive nyheter, og trenger dermed all makrostøtte den kan få nå for å klore seg fast i sklia, men foreløpig er det veldig uklart hvilken vei USA såvel som Asia vil dra før kvelden og natta er omme. Får vi en stygg glipp også i kveld kan OSE få nok en tung dag i morra. Litt synd, for NANO skal på en nøytral dag rent teknisk klare minst en liten rekyl på 2-3 kroner i morra (stange mot ny motstand på 68-tallet). Men kan bli liggende i dødvannet før markedet snur opp igjen.
Oljeprisen blir også deffet av noen analytikere med agenda akkurat nå.
Så da gjenstår bare å ønske en minst mulig ubehagelig dag i morra.
Redigert 21.01.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare