Nel hydrogen racing!

Det jeg såg igår på tv var Jaguar i-pace e-racing. Det gnissla og skrek om bilarna i svingen. Det var noen hundra på tribunen. Finns också formula E med batteribil.

Varför finns det inget med hydrogen? Toyota borde kunna ordnat en mirai trophy. Og med nel som sponsor.
Er det for att bilarna kan explodera?

Jeg såg igår på Jaguar racing, elbilarna krockade med varann men ingen explodera.

2024 ska de visst köra lemans med en hydrogenbil. Som vanligt, batteribil sker nå, medan hydrogen sier de skal ske 3024, 2035, og 2045. Lökke har inget racingintresse tyvärr.

Admoff
26.05.2019 kl 07:43 1790

La denne tråden dø ut med summingen av fluen i det fjerne. Er det mulig med med så mye svada.

Som du vet så utvecklades bilarna med hjälp av racing i bilens barndom. Jeg mener då att vi må få på plass racing inom hydrogenbil för att få ned kostnaden og få opp prestanda.
meocon
26.05.2019 kl 10:40 1370

Teknisk sett kan ingeniør lage en type beholder som ikke er mulig å eksplodere ved antenning. Og fremdeles lett i vekk !
Det er bare å lage dem som har 10 x sterkere vegg (eller tykkere). De er alså ikke noen hydrogenbomber !

Hydrogen-racing vil komme hvis konteks er å race i lengre lengder, 200 km, 500km og 1000 km. Fremdeles er det ZERO EMISSION !

Redigert 26.05.2019 kl 10:41 Du må logge inn for å svare

Ja det er racing på gång. Men jag kräver en standardvagnsserie med mirai eller Honda.

Se på Jaguar-serien, där är förare från hela världen. Twr är med som körde Volvo stasjonsvogn i btcc. Men lökke har ikke penger eller intresse att intressere sig i racing. Her tror jeg nel bommer.
Keirax
27.05.2019 kl 07:25 641

Du bommmer! Som vanlig. Løkke bygger hverken motorer eller biler, men hydrogenfyllestasjoner blant annet. Trodde du i hvert fall hadde fått med deg det. Er det noen som bestiller fyllestasjoner Til racingbilene dine så leverer sikkert NEL det også. Det er bare å legge inn en bestilling.
Redigert 27.05.2019 kl 07:26 Du må logge inn for å svare