Er jeg ekstrem fordi jeg ikke vil fylle landet med innvandrere?

Slettet bruker
26.05.2019 kl 15:49 555

Eller der det de som vil fylle landet med innvandrere som er ekstreme?

Jeg er 100% sikker på at det er de som vil fylle landet med innvandrere som er ekstreme. Dette begrunner jeg med at de som ivrer etter en fullstendig endring i et land må pr definisjon være ekstreme.

Grunnen til at jeg stiller dette spørsmålet på en dag som dette er fordi jeg nettopp leste på www.sol.no at valget i EU i dag er et valg mellom demokrati eller splittelse og ekstremisme.

Hva mener dere andre her på forumet?
børst
28.05.2019 kl 09:18 314

Bydel etter bydel i europeiske byer degenererer til ghettoer der patriarkalske strukturer, organisert kriminalitet og vold blir dominerende. Folk som kan flytter ut. Tilbake står dysfunksjonelle lokalsamfunn der politiet må ha ekstra mannskaper med verneutstyr for å ta seg inn i. Hvert slikt lokalsamfunn tjener som et laboratorieeksperiment som viser konsekvensene av en politikk som går ut på å erstatte den opprinnelige hvite befolkningen med individer fra feilede stater i Afrika og Midt-Østen.
kokkohill
27.05.2019 kl 22:28 334

Satan så normal du er ,men har knapt lov å si det...
Slettet bruker
27.05.2019 kl 20:48 347

«et valg mellom demokrati eller splittelse og ekstremisme.«

Demokrati i dag er at politikerne gjør som de vil, og hvis de vil fylle landet med velferdsmigranter med ukjent identitet, gi dem hus, bil, klær, mat, trygd, og tvinge deg til å betale for det, ja da er det demokrati.

Hvis du er misfornøyd eller uenig i dette så er du en ekstremist som skaper splittelse.
Slettet bruker
27.05.2019 kl 20:06 357

Tro og tipp, jeg VET ikke. lol
Jeg tror Kjell Magne (prest) så større potensiale karrieremessig internasjonalt med kjempepengesekk betalt av du din skatte bom stasjon, suite på hotels Inter Continensial osv, et spennende presteliv for en klassisk Hareide sosialist kjell mangle Bondesvik PK-budsjett snillemaskin verden rundt.
Slettet bruker
27.05.2019 kl 20:02 360

Ja riktig! Fatter ikke at ikke norske prester reagerer på å få denne hatefulle religionen hit til landet. Nei, prestene hysjer ned når
noen tar opp emnet. Det skal visst ikke snakkes om, bare feies under teppet. Det er en farlig politikk, særlig prester burde forsvare vår egen regilion, fordi hvis utviklingen fortsetter som nå, er nordmenn i mindretall om noen år, da har vi ikke mulighet til å forsvare oss.

Slettet bruker
27.05.2019 kl 12:22 382

Det er islam som er ekstrem. Muslimene må blindt underkaste seg koranens påbud. Da får man ekstremisme og hatklutur
Slettet bruker
27.05.2019 kl 11:22 399

Hvorfor akkurat 200? Har du tohundre familiemedlemmer du skulle hatt hjem?
Slettet bruker
27.05.2019 kl 03:18 455

De som begår selvmord er ekstreme, de som liker å bli pint og plaget er ekstreme. Det samme med dem som liker å bli kastet ut fra hustak, steine nedgravde unge kvinner, eller kappe hodet av små barn, er ekstreme. Det samme er dem som importerer slike ekstreme mennesker. Holder du deg unna dette, er du sikkert ikke ekstrem.
Slettet bruker
26.05.2019 kl 22:16 480

De "ekstreme" øker i hele Europa.
Skjønner ikke det.....
Slettet bruker
26.05.2019 kl 18:29 514

Det er greit med noen innvandrere. Men ikke mer enn 200 stk i året. Familiegjenforening er selvfølgelig ikke greit lengre. Dette er SVÆRT inhumant og forjævlig for folk som faktisk trenger asyl. De tar plassen til de som virkelig trenger det. Og de har vi plass til 200 i året av.

Midlertidig arbeidsinnvandring er derimot helt ok. Dette trenger vi i perioder. Men de bør ikke få oppholdstillatelse. De har jo sine egne land.

Slik er fakta. Alle som er uenige i dette er sinnssyke og har ikke lov til å delta i debatter på internett lengre.
Fjordgubben
26.05.2019 kl 18:17 520

Bra overskrift, sier det meste.

Kommunistene satte nok også merkelapp «høyre-ekstrem» på alle som var tilhengere av privat eiendomsrett, «makan, denne fyren ønsker at folk skal ha muligheten til å eie sine egne hus, for en ekstrem tanke, for et menneskesyn»!
Slettet bruker
26.05.2019 kl 16:28 539

10,001
&counting
Hvor mange teller de mer og mer de som vil ha MER OG MER ISLAM. krav og skatt, (jabbesotasofajobber lol kurs irettesette oss)
Betonghue
I dag kl 16:11 10
Jeg, og titusenvis andre, har fått NOK av muslimsk innvandring !
Slettet bruker
26.05.2019 kl 16:16 545

Hei papp/folkens:))

Og...selvsagt er du ikke ekstrem papp - at du ønsker alt vel for ditt fedreland tyder på gode og sunne verdier - radizzene som frekventerer her på HO er gode eksempler på hvordan det gikk på Balkan - de fornekter sannheten og skyver konvensjoner og bortforklaringer foran seg selv om all historisk empiri tilsier at det de forfekter vil føre til anarki og opptøyer...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Betonghue
26.05.2019 kl 16:11 548

Jeg, og titusenvis andre, har fått NOK av muslimsk innvandring ! For det er dette unyttige avfallet som tar seg hit. INGEN stakkarer, kun beregnende NAVere,! Hjertelig velkommen; Hilsen APE, Kristelig Fisseparti, V, SV og alle de andre landssvikerne !
Fy og faen ...