Kan man kalle Islams følgere for skadedyr?

Slettet bruker
27.05.2019 kl 16:59 673

Jeg vil hevde, ja.

Finn Schjøll kaller Jehovas Vitner skadedyr, og ingen reagerer. Hvorfor kaller Finn dem skadedyr, jo fordi de hevder at Gud skapte oss som mann og kvinne, og mener at et ekteskap må være mellom mann og kvinne, og at et par med barn må etter Guds ord være, heterofile.

Ikke verre enn dette, ikke drap på mennesker eller annet motbydelig. Hvorfor ble den gamle kvinnen dømt for å ha sagt at den somaliske damen var en kakkelakk, når homse-Finn ikke blir engang kalt inn til politiet når han på TV2 uttaler seg slik? Han kaller det indoktrinering av barn når foreldre lærer sine barn biologi.

Opptak fra 2015, men fremdeles skrives dette og verre ting om dem som tror på Gud, og politiet tier, politikerne tier og folket tier. Mitt spørsmål blir da, "når kan jeg begynne å kalle muslimer for skadedyr på tv?".

https://www.tv2.no/v/1042513/
Slettet bruker
27.05.2019 kl 17:28 664

Dessverre lar vi oss kneble. Å fornærme islam er ingen god ide. Du har vel sett de plakatene med budskapet ‘behead those who insult islam?’
Otto jespersen har brent både amerikansk flagg og bibel om jeg ikke tar feil, men hvem gjør det samme med en koran? (Jo jeg har sett noen på nett som gjør det, men de kan ‘representere en fare’ for landet fordi man ikke vet hva representaliene blir)

praksis betyr dette munnbind, selvom ditt og selvom datt.
Redigert 27.05.2019 kl 17:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.05.2019 kl 22:41 636

Den som er redd halshuggerne og deres voldsmanual (koranen) fremmer selv islam
Slettet bruker
27.05.2019 kl 22:49 633

Intresant spm
Rett svar er: B-rikelse
80% islam stemmer MdG AP RØDT SV

seff
abetullah
27.05.2019 kl 23:40 623

Skadedyr har man vel ikke lov å kalle muslimene, men det burde finnes en metode som kunne lokke de ned fra trærne, sånn at man kunne få "banket" litt vett og forstand inn i knollen på dem.
Slettet bruker
27.05.2019 kl 23:46 622

Jeg kaller ikke Knut Arild noe slikt. Jeg sier han er en torsk. En ål en krabbe og verre. En oppdrittslaks.
Uansett uspiselig.
Redigert 27.05.2019 kl 23:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.05.2019 kl 00:44 608

Kanskje vi kunne sagt at den politiske ideologien Islam skaper skadedyr, mentale psykopater, eller bedre, får frem det verste blant pattedyr på jorden, skaper de verste morderne vi noen gang har sett. Dessverre holdes dette skjult i den vestlige verden, men i de muslimske landene er dette kjent, og derfor rømmer de vekk fra landene sine. Våre prester, paven, våre kjærlige kvinner, de lesbiske og homofile elsker produktet av den politiske ideologien Islam slik kun hjernevaskede kommunister elsker Stalin og Mao.
Slettet bruker
28.05.2019 kl 16:41 570

Dette er veien å gå Franz, ved å være smart å bruke loven, kan man ikke rammes når man sier sannheten om "den politiske ideologien Islam" og hva den frembringer av avkom.