Sammenslåing
Klargjør kundeforholdet ditt på nordnet.no
Innboks
x
Netfonds Bank
17:04 (for 12 minutter siden)
til meg
Klargjør kundeforholdet ditt på nordnet.no
I forbindelse med fusjonen mellom Netfonds og Nordnet kan du allerede
nå logge inn på nordnet.no for å klargjøre kontoen din. Fra og med
10. juni vil all handel foregå på nordnet.no.
Benytt BankID eller BankID på mobil for å logge inn på nordnet.no:
https://next.nordnet.no/no/tjenester/netfonds/logg-inn
Dette må du gjøre for å klargjøre kontoen din:
1. Svare på spørsmål om kundekontroll.
2. Lage nytt brukernavn og passord.
3. Logge inn på nytt.
4. Oppdatere kontaktinformasjonen din.
5. Ta kunnskapstester for å kunne handle komplekse verdipapir.
Minner om at vi oppdaterer «Spørsmål og svar»-siden med nyttig
informasjon om hva som skjer videre frem til 10. juni:
https://www.nordnet.no/tjenester/netfonds.html
Ta kontakt med oss på telefon 23 33 30 23 hvis du har noen spørsmål.
Med vennlig hilsen,
Netfonds og Nordnet
...
[E-posten er avkuttet] Se hele e-posten
Nordnet Bank (kundeservice@nordnet.no)
Hvorfor gjøre det enkelt, når man kan gjøre det vanskelig ? Det kunne ikke være så store jobben og bare overføre kunde forholdet.
Innboks
x
Netfonds Bank
17:04 (for 12 minutter siden)
til meg
Klargjør kundeforholdet ditt på nordnet.no
I forbindelse med fusjonen mellom Netfonds og Nordnet kan du allerede
nå logge inn på nordnet.no for å klargjøre kontoen din. Fra og med
10. juni vil all handel foregå på nordnet.no.
Benytt BankID eller BankID på mobil for å logge inn på nordnet.no:
https://next.nordnet.no/no/tjenester/netfonds/logg-inn
Dette må du gjøre for å klargjøre kontoen din:
1. Svare på spørsmål om kundekontroll.
2. Lage nytt brukernavn og passord.
3. Logge inn på nytt.
4. Oppdatere kontaktinformasjonen din.
5. Ta kunnskapstester for å kunne handle komplekse verdipapir.
Minner om at vi oppdaterer «Spørsmål og svar»-siden med nyttig
informasjon om hva som skjer videre frem til 10. juni:
https://www.nordnet.no/tjenester/netfonds.html
Ta kontakt med oss på telefon 23 33 30 23 hvis du har noen spørsmål.
Med vennlig hilsen,
Netfonds og Nordnet
...
[E-posten er avkuttet] Se hele e-posten
Nordnet Bank (kundeservice@nordnet.no)
Hvorfor gjøre det enkelt, når man kan gjøre det vanskelig ? Det kunne ikke være så store jobben og bare overføre kunde forholdet.
Redigert 27.05.2019 kl 17:21
Du må logge inn for å svare