Kols pga røking

Slettet bruker
28.05.2019 kl 09:47 426

Storkæll å ha det

Nå: røke sigarer og asbest
Slettet bruker
28.05.2019 kl 13:44 413

Det ble gjort en undersøkelse om asbest og røykere. En gruppe bygningsarbeidere ble undersøkt etter de rev bygg med asbest i. Dette var før man gjorde oppdagelsen av hvor farlig asbest er. Bygningsarbeiderne ble del opp i 2 grupper. De som røkte og de som ikke gjorde det. Det var høy kreftforekomst i begge gruppene. I den gruppen som røykt og arbeidet i hus med asbest fikk ALLE kreft. I den andre gruppen fikk 1/4 del av dem kreft. Vi ser her at røyking som i seg selv er kreftfremkallende blir mye mer så når man tilfører et annet kreftfremkallende stoff.

Noe å tenke på for leif før han trilles inn på sykehuset eller likbilen avhengig av hva som kommer først.
Slettet bruker
28.05.2019 kl 13:47 413

Je tenker å gjøre min klima,- samfunn,- og miljøplikt ved å daue tidlig for på den måten å etterlate meg lavere karbonavtrykk og mindre generell miljøskade enn dere andre slubberter som lever lenge og får unger osv.
Fredrik Frikk
28.05.2019 kl 13:53 409

Jeg kunne røykt og tygd asbest om det ikke var for at jeg dermed ville havnet i gruppa med lav utdannelse/ressursfattigdom.
Jeg vil helst holde en snobbete stil.
Slettet bruker
28.05.2019 kl 14:09 405

Hvis du drikker kaffe ut av papp og plastkrus har du ikke store sjansen likevel FF. Her på kontoret er vi over på porselen. Videre har vi sanert alt av sponplater og MDF. Vi kjører palisander heltre på alt!
Slettet bruker
28.05.2019 kl 14:35 397

Men det er klart i Oslo-luften blir ingen mann gammel om det fortsatt skal være bilisme. Selv fluene er døde og det finnes ikke knott eller mygg i Oslo sentrum. Man må helt opp i Maridalen for å få malaria nå.
Slettet bruker
28.05.2019 kl 14:37 395

Enig gett. Oslo sentrøm burde vært bilfritt (ikke ironi eller sarkasme).
Slettet bruker
28.05.2019 kl 14:42 394

Oslo sentrum burde vært folkefritt se
Slettet bruker
28.05.2019 kl 15:17 384

Det gjelder å følge med litt FF. PFAS og PFOA er organiske fluorstoffer gir økt risiko for kreft, nedsatt sædkvalitet, hormonforstyrrelser og fedme. De er i billige papp og plastkrus så er det et kjipt kontor du jobber ved som i alle år har spart på rekvisita synger du trolig på siste verset.
Slettet bruker
28.05.2019 kl 16:05 373

Pappskaller er det verste se. Der nytter ingen behandling.
Fredrik Frikk
28.05.2019 kl 16:18 370

Nei, det er ordentlige kopper og glass her, men jeg tenker på alle papp- og plastkrusene jeg har drukket av på dugnader, fotballkamper osv.
Slettet bruker
28.05.2019 kl 16:37 364

Der har det trolig vært billige papptallerkner og plastbestikk også. Kanskje en lapskaus rett på den plastbelagte pappen? Grøss og gru! Den menneskelige levealder har i alle år økt til nå, men det er tegn i tiden som tyder på den har stagnert. Kreften tar mange. Hva er ikke emballert i plast? Ost har nærkontakt med plast i første grad. Kjøtt likeså. Flourfettstoffene får kontakt med de kjøttstykkene og fete ostene mens de ligger der i diskene og vi vet jo videre kretsløp inne i oss. En kynisk industri står bak. Opplysningen vil ha oss til å spise mer frukt og grønnsaker, men de blir stadig mer emballert i plast de også. Menneskene gidder ikke lenger ha kjøkkenhager der de kan plukke grøden helt uten risko om de fletter kurver og snekrer trekasser om vinteren til å ha avlingen i og senere i kjelleren.
Slettet bruker
28.05.2019 kl 17:40 350

E9 gett med Korsar gett. Pappskaller er utelukkende fullstendig tullkuker.
Slettet bruker
28.05.2019 kl 17:57 346

"Strong in you, the cetyfeggot is, Mentør"

- Øbi Sv Kenøbi, 2019