Et mareritt av en aksje

jon76
ARCHER 28.05.2019 kl 11:24 63438

Vurderer å ta tapet!! Snart 30% i minus og ser ikke ut som den har tenkt å snu med det første.For en tabbe å røre denne aksjen.
Redigert 21.01.2021 kl 09:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 09:53 3988

Salah https://www.youtube.com/watch?v=NU8BcCbbJfo
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Anywhere
26.06.2019 kl 09:56 3983

Ny løgn av Salah. Vis fakta om "tomt prat/lovnader" som ikke er materialisert. Tror du på ny er nesegrus beundret av deg selv, og projiserer alt ditt eget tomme prat over på andre og ditto tror dine tanker er andres - nok en gang. Du trenger som kjent mer enn en klemball.

Litt rart at ikke umiddelbart er på ballen, der du i din oppfattelse av å være en god og tilstedeværende leder (som nitidig følger med på HO-oppdateringer) burde påpekt at Archer ikke er i pluss som jeg sa for litt siden...vi trenger hele tiden påminnes fra gode ledere om at en aksje kan svinge. Og nå er den de facto solgt litt ned, som jeg påstod den ikke var like etter børsstart.
Men hvorfor er ledelsen så ekstremt tafatt og ikke utnytter sjansen for å presse kursen ned med verdens minste økonomiske virkemidler nå når det ikke er volum?? Stemmer ikke Salahs fakta om at de skal ha den til 0,5-1 krone? Kan vi ikke stole på ledere lenger? Salah, hvorfor gjør ikke ledelsen noe nå for å få kursen ned?? Du må slå alarm og sørge for å lede dem på rett spor.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 10:03 3970

Vente å se, jeg sier ikke mer og ikke si at du ikke er advart om hva som vil komme.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Anywhere
26.06.2019 kl 10:51 3946

Hva er det tomme pratet/lovnader du snakker om da? Hva har de pratet om? Det er jo fakta. Du må forklare oss, store Salah!
Vi trenger ledelse. Hvorfor ingen omsetning? Hvorfor sender ikke ledelsen aksjen ned slik du har lovet? Lyver du? Jeg skal jo kjøpe lavere enn der vi er i dag...
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Anywhere
26.06.2019 kl 11:06 3930

Salah, aksjen går feil vei. Når får jeg kjøpt lavere slik du har lovet? Er du en mørkets engel likevel? Farer du med påstander du ikke har fakta-dekning bak? Håper jeg ikke må tro det om deg!!
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 11:22 3920

Hvis du tror på luftslottet, så er det vel bare å handle....eller er det slik at du faktisk også ser/vet det samme som meg? Nå må du bestemme deg.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 11:57 3896

Alt er rosenrødt, men ledelsen, markedet og de indoktrinerte kjøper ikke allikevel. Slik er det når det er snakk om et luftslott og det er spørsmål om tid før det rakner.....
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Anywhere
26.06.2019 kl 11:58 3895

Jeg trenger ledelse, og fakta som underlag for mine avgjørelser. Du kan jo lede og har fakta. Jeg trenger å få høre dem. Jeg har vært så vandt med å handle aksjer basert på forventninger, og ikke fakta siden det har vært så vanskelig å finne disse fakta i forkant av at ting kanskje kan/vil skje (ihht forventningene). Jeg vil gjøre det motsatte, slik du mener er fornuftig; Først få fakta på bordet, deretter handle aksjer basert på disse fakta. Det kan vel ikke slå feil?
Så jeg trenger at du deler fakta du har om Archer-aksjen, Salah. Hva kan du liste opp som jeg kan basere mine handler på. Det må være fakta, hvis ikke tør jeg ikke.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 12:01 3896

Du får høre med ledelsen som du og de indoktrinerte forguder, de som kan hjelpe slike som deg. De vet å si det du vil høre, slik at du fortsetter å bli lurt.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
danm
26.06.2019 kl 12:40 3871

Gør dig selv og vi andre en tjeneste, bloker Salah. Lad os få denne tråd lukket ned.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 13:06 3846

Salah har aldri svar på hva som er galt, bortsett fra ledelsen. Salah klarer heller ingen forklaring på hvorfor kursen skal ned til 0,5-1 krone, bortsett fra ledelsen. Hva som er galt med ledelsen bortsett fra at han påstår de ikke kjøper aksjer klarer han heller ikke å forklare.

Mulig Salah kjører rundt i rundkjøringe ennå uten å forstå at han kan ta av til høyre....
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 13:11 3844

Jeg vet hva jeg vet, så ikke kom å si at du ikke ble advart.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Faderen
26.06.2019 kl 13:12 3844

Mye usaklige personkarakteristikker her for tiden, noe som er særdeles lite fruktbart på denne type forum.

Når det er sagt, så heller jeg mot å støtte Salah i hans sak. Selv om ytringene er barnslige og står konstant på repeat, så er poengene hans helt på sin plass. Det er klart at styret i sammen med øverste ledelse står ansvarlig for å forvalte selskapet på vegne av eierne som er oss aksjonærer.
At det hverken er innsidekjøp, salg av eiendeler, nye samarbeidsavtaler osv er skuffende. Sitter ledelsen stille og håper markedet skal gi selskapet en boost? Det er i så fall en elendig strategi. Noe må gjøres!
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 13:26 3827

At det faktisk finnes noen med fornuft og forståelse av hva det vil si å være i en ledelse for et børsnotert selskap er befriende. Vil få si takk og det mener jeg virkelig.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Anywhere
26.06.2019 kl 13:52 3803

Faderen, Salah mener du forstår deg på ledelse med ditt innlegg....
Vel, dersom man måler aktivitet hos et selskap i hva ledelsen har kjøpt av aksjer i eget selskap siste halvår, og hva som er solgt av eiendeler, så er det mange som går på en blemme.
Alvorlig talt, dersom et selskap var høyfrekventert av meldinger om ledelseshandel av aksjer og salg av eiendeler ville jeg lurt på hva dem hadde som konsentrasjon i arbeidsdagen, trading og kvitting av det selskapet skal leve av??
Makan til tull og misfokus, og eksempel på lite troverdig ledelse, ville jeg konkludert.
Når det gjelder avtaler/drift og teknologiutvikling som Archer ellers lever av, så virker både denne Faderen og Salah evneløse på å lese enkle børsmeldinger. Les på ny og skaff hjelp om dere ikke klarer å forstå det som er meldt. Jeg kan evnt bidra.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 14:05 3790

Virkeligheten er kan du ikke snakke bort med tøvet ditt. Du har en total mangel på ledelses erfaring/forståelse og det skinner gjennom hver eneste gang du skriver. Dette er børsnotert selskap og da skal man gi avkastning tilbake til sine aksjonærer. Du tror tydeligvis at dette er en veldedig organisajson, hjelpes! Faderen treffer spikeren midt på hodet i sin beskrivelse av hva som foregår og den totale mangel på alle nivåer fra ledelsen. Man kan alltid fornekte fakta, noe du er et godt bevis på.
Redigert 21.01.2021 kl 04:07 Du må logge inn for å svare
Anywhere
26.06.2019 kl 14:19 3781

Salah, må sannelig le av din lille verden.
Ta det med hvem du vil; at ledelsens oppgaver er å handle egne aksjer og selge eiendeler faller til jorden med et brak i rungende latter hos enhver analytiker. Jeg vet du forsøker å skape et bilde av deg selv som komplett noksagt, og du lykkes ganske bra nå - mot bedre vitende velger jeg å tro.

Selvsagt er det et mål å gi avkastning tilbake til sine aksjonærer. Og med respekt å melde; hvor i dagens Archer (les regnskap, ny teknologi, langsiktige nylige avtaler etc) finner dere at det forsøkes å nedpresse verdier? Kom med fakta, som du er så glad i, men aldri kan fremlegge Salah. Og på den annen siden, hvilket oljeserviceselskap sitter med høynede aksjonærverdier de siste årene?? Omtrent absolutt ingen. Næringen noteres all-over-the world all time low. Bare dårlige ledelser? Som ikke gjør det eneste de skal gjøre; skape aksjonærverdier??

Og ja, jeg er enig i at det er nedrig med personkarakteristikker, men Salah ønsker å fremstå slik, så da får man bare henge litt med på moroa når man har tid. Salah har jo tid hele dagen i sin opptatte ledelseshverdag.
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 14:22 3780

Hvorfor har ikke,ledelsen handlet tungt i 2019? Svaret har du fått og nå må du seriøst holde opp med ditt indoktrinerte tull!
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Anywhere
26.06.2019 kl 14:24 3780

Og nå er jeg fortvilet; Salah har lovet at aksjen skal nedover mot 0,5-1 kroner. Det skulle være på gang sist uke, så denne uken, men det skjer søren meg ikke. Hvorfor kan ikke det skje som lederen Salah har lovet? Salah, hvorfor faller ikke Archer? Hva er galt? Hvor lenge må jeg vente, og hva skal jeg gjøre i mellomtiden.
Kan jeg risiker det som bare ikke skal skje i følge deg; At ledelsen skaper aksjonærverdier og at det viser seg i aksjekurs?? Måtte det ikke være slik, da får jeg ikke flere aksjer...og må selge mye høyere enn det jeg alt har kjøpt...Nei, og nei.
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 14:24 3782

Om du leter i meldingsarkivet ser du at ledelsen har aksjer. Om du også leser resultatene siste kvartalene ser du også at omsetingen og overskuddet er økende, noe som betyr at Archer har fått mer arbeid siste kvartalene og tjener mer penger dvs nye samarbeidsavtaler. Hvilke eiendeler skal selges og til hvilken pris?

Problemet er at akjsjonærene ofte kun ser på aksjekursen og dømmer selskapet deretter.

Ny finansieringsordning er også klaget på. Hva vet vi? Mulig er det rett å vente for å få enda bedre betingelser, muligens kommer ny finansiering i morgen, hva vet vi?
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Anywhere
26.06.2019 kl 14:26 3779

Nei, du må repetere svaret, Salah. Repetisjon er eneste sanne vei til kunnskap om fakta. Og du er faktaens store leder og venn!
Vær så snill; gjenta for meg og nye lesere! Dine ord gir oss næring.
Og så må du svare oss også på hvorfor Hemen Holding (John Fredriksen himself) hentet inn sine 8 mill aksjer aksjer i Archer i starten av juni??
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 14:27 3788

Faderen treffer spikeren på hodet ja:

"Når det er sagt, så heller jeg mot å støtte Salah i hans sak. Selv om ytringene er barnslige og står konstant på repeat...."
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Anywhere
26.06.2019 kl 14:29 3789

El Gringo, nei, du må ikke skrive slik at du river ned de vektige sakene fra Salah og Faderen. De vet virkelig hva en ledelse skal gjøre; trade aksjer og selge eiendeler, hehe hehe haha hoho, det er temmelig morsomt hva noen får seg til å skrive.
Salah vet jo dette fra sin enorme ledererfaring etter sin solide virketid ved tastaturet her på Hegnar Forum. Nå venter vi bare på de store fakta og svar fra disse flotte lederne.
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Anywhere
26.06.2019 kl 14:40 3780

Det verste later til å være at Salah ikke forstår at alt, absolutt alt jeg skriver er barnslig ironi og Salah-harselas, hehe. Det skal hun ha, hun er notorisk i sine to repetisjoner. Litt morsomt, men ingenting seriøst., bortsett fra litt da...det henger jo ikke på greip det som frembæres.
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 15:02 3761

Registrerer at man nå forsøker seg på Usa/Kina avtale skal være avgjørende og en garanti for kursoppgang. Alt er lov bare man er positiv, da kan man slenge ut håp, unnskyldninger og løgn. Realitetene skal man ikke snakke om.
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 15:11 3753

I blocked Salah. Quite nice actually.

I have always been a giving man, it costs me nothing and it gives me great pleasure to share what I know. Now, as you will know, I have always been someone prepared to help those less experienced than myself, just as I did with Scoopfinder. It is an information that I can share which is mighty it is a mighty information.

The information is thus. Let he who cast the first stone, bring the deer ro the lake to drink.

ergo, susepta cum lada, Salah is a troubled soul. He fights the demons that battle for control of his mind. I do not pity him, nor do i despise him. I ask only that my heart finds the room to forgive him of the ignorance that consumes his troubled soul.

I ask for you to bless him and ask the lord to heal him.
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Faderen
26.06.2019 kl 15:25 3743

Anywhere, du er dessverre sjanseløs i din vurdering av selskapet.
Det snakkes om nye kontrakter, og det snakkes om ny teknologi.

Sannheten er at Archer har aldri hatt et så høyt antall kontrakter som i dag, hverken i Nordsjøen eller i Sør Amerika. Dessverre så er de fleste av disse kontraktene (spesielt i Nordsjøen) så marginale at de knapt nok genererer overskudd. Det du ser av inntjeningspotensial er i stor grad tatt ut, fordi dette er laaange kontrakter hvor ratene allerede bestemt. Tidspunkt for kontraktsinngåelse er selvfølgelig ikke tilfeldig valgt av operatørene da serviceselskapene som Archer underbyr hverandre for å vinne kontrakter i dagens marked.

Ny teknologi? Fortell meg hvor mye dette genererer av inntekter for Archer... Archer er en lilleputt når det gjelder teknologiutvikling. Dette brukes bare som en sminke i kvartals og årsrapportene. Kostnadene med utviklingen overgår inntjeningen big time, og de vil trolig aldri revolusjonere noe som helst.

Beklager, men virkeligheten kan være hard å forholde seg til!

PS! Jeg sier ikke at aksjekursen kan mangedoble seg i tiden framover, men argumentene til de fleste her inne holder ikke vann. Det hele vitner om mangel på forståelse
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 15:50 3726

Enig med deg Faderen. However I couldnt care less why the price goes up, just as long as it does.

Looks very undepriced to me. Look for value.
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Anywhere
26.06.2019 kl 16:05 3713

Faderen.
Jeg er enig med deg når det gjelder lange kontrakter. Dog er det underliggende en del volum her som kan generere annen EPCI-virksomhet der oppsiden kan være mer interessant. Archer får hverken mer eller minder enn andre tilbydere på standard vedlikehold, og kontraktsskifter der er mer eller mindre å skifte hatt. Jeg kjenner ratebildet her, og har vært delaktig i en runde der det ble hentet tilsvarende personell i 2015/16 for vedlikeholdskontrakter rammekontrakter på norsk sokkel og man fikk rater som såvidt forsvarer årslønninger på sine ansatte på 550.000, og da er man nær margintopp. Det finnes KPI-er og indeks-justeringer derfra, men ikke vesentlig.
Men altså, erfaring fra eget selskap på EPCIC-oppdrag på faste oppdrag kan vise bedre muligheter om man er forretningsbevisst.

Når det gjelder teknologi og anvendelse kan vi kanskje bare tillate oss å være noe uenige. Archer er ikke verdensledende, nei, men de har noe god erfraingsbase på nedihull og har hatt et par hyggelige suksesspasseringer de siste måneder, så dette kan gi mer oppside enn du ønsker å medgi.
Archer har svært god visibilitet for kommende både år og det neste og er temmelig klar på sin guiding, de skal klare 4-6% økning. Dette skjer ikke fordi de lever uendelig tidsmessig fremover på bare null-bidrags-kontrakter...

Regnet på gjeldsreduksjon og multippelmuligheter så kan jeg ikke annet enn finne aksjen attraktivt priset nå uansett.

Har et par litt løse dager med mye transportering av meg selv, men kan meddele at jeg skal innom i et prosjekt med Archer på laget. Får holde litt utkikk på hva som rører seg:)

PS: Med respekt å melde. Din beskrivelse, eller hovedinnvending, "...at det hverken er innsidekjøp, salg av eiendeler," som en viktig grunn for å holde seg borte fra Archer må jeg få mene virker en smule prematur og lite erfaren....
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 16:16 3704

...men Salah har ingen annen forklaring enn ledelsen men ikke hva ledelsen kan gjøre bortsett fra å kjøpe aksjer. sånn går no dagane...
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Faderen
26.06.2019 kl 18:57 3657

Any... Med all respekt å melde. Som jeg prøvde å fortelle, men du oppfattet som hovedargument.
Selskapet er nærmest makset ut med kontrakter. Har aldri vært så godt posisjonert før, spesielt i Nordsjøen. Når inntjeningen fortsatt ikke er høyere enn at det trolig blir en emisjon/utvanning av oss aksjonærer- Ja så må ledelsen være synlig i form av ulike grep. Dette kan være innsidekjøp, salg av assets (oiltools, modulriggene, businessen i Argentina, C6, wireline, qes eller annet), eller de kan prøve å inngå samarbeidsavtaler på kryss av forretningsområder. Eksempler på avtale kan være Schlumberger og Borr Drilling.
Kort fortalt, ledelsen er usynlig og gir ingen positive signaler til markedet. Tar du poenget?
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 19:22 3639

Godt å se at noen forstår det åpenbare her, som de indoktrinerte ikke vil høre på eller ta innover seg. Ledelsen opptrer på en måte som ikke er en seriøs ledelse verdig, da de har et ansvar ovenfor sine aksjonærer. De er totalt fraværende og har ingen interesse av å gjør det en ledelsen skal og må gjøre, gitt den situasjonen som er skapt det siste året. Walk the talk, sett standarden og skap positivitet og fremtidstro. At ikke en/flere i ledelsen har kjøpt tungt i 2019 er skandaløst og viser alle at dette skal bli bra, det er en tjenesteforsømmelse som ikke skal forekomme. Er dessverre en manglende forståelse for enkel ledelses dynamikk her inne, derfor er det gledelig at det faktisk er noen som ser det åpenbare. Pr. nå har dette vært keiserens nye klær i hele 2019.
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 20:23 3610

https://forum.hegnar.no/thread/16180/view/268162/0

Ha ha ha. Read the first two posts from this link above. Faderen writes about the management in Archer and check out Salah's reply

My Lord Salah, you are one sorry individual
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Anywhere
26.06.2019 kl 20:40 3566

Du motsier deg, synes jeg Fader. Du venter en utvannende emisjon, men forventer at ledelsen skal handle noen få aksjer i forkant av dette? Hvorfor?? Tilsyn ville sett med tvilsomme øyne på det og etterkantsmessig sett på det som forsøk på markedsmanipulasjon før en evnt emisjon.
Er enig i at man kan håpe på gode samarbeidsavtaler, men ditt eksempel med Borr og Schlum har medført akkurat det samme enkelte her anklager Archer for; kursen har stupt. Er det på grunn av samarbeidsavtalen? Nei, og utviklingen til Archer ville høyst sannsynlig ikke vørt annerledes enn sin langt større konkurrent. Alle misfokus på Archer her er pga kursutviklingen, men de tiltak som lekses opp har ikke hjulpet andre siste året...ei heller ville det hjulpet Archer.
Jeg vet at selskapet har kontroll på gjeld og reduserere denne pt. Det styres for tiden ikke mot emisjon, men selvsagt kan det komme grunner for det.
Jeg vet også at inntjening er i økning tross du mener inntekter er låst, og det anser jeg selvsagt positivt.
Men bevares, gode avtaler fremover tar vi gjerne imot.
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Anywhere
26.06.2019 kl 20:50 3561

Dette mente Salah da Faderen foreslo at ledelsen skulle kjøpe aksjer for et halvt år siden for å styrke troen på fremtiden:
«Hvorfor hopper du over at det var er bra Q3 og god guidingen mot Q4? Passer det ikke inn i tullet ditt? Oppretter en egen tråd, tuftet på en dårlig skjult agenda! Du lurer ingen med idiotien din!»
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2019 kl 20:58 3556

Det var før jeg forstod hva slags agenda som var tilstede fra ledelsen. Det er derfor jeg ikke er indoktrinert, jeg evner å se det åpenbare og snu. Han hadde rett, jeg tok feil. Oppfordrer andre til å gjøre det samme, deg blandt flere fortapte.
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.06.2019 kl 07:59 3444

Før og etter salg (salah):

Fredagsquiz
Faderen
ARCHER
23.11.2018 kl 17:55
2231
Et helt hypotetisk case fra virkeligheten er som følger:
Et selskap sliter med høy gjeld, differensiert portefølje med få synergier mellom produktlinjene, stadige utskiftninger i ledelsen, et titalls kvartaler med positive guidinger og årevis med røde tall. Aksjekursen er fallende, og hverken nye kontrakter eller skifte i ledelse klarer å gi effekt på den stadig fallende kursen. Så, etter noen dager med akselererende kursfall kjøper en fra ledelsen/styret en aksjepost som knapt nok tilsvarer en månedslønn. Hva signaliserer dette?
A) Personen som kjøper aksjeposten har klokkertro på selskapet, og ser på dette som en god investering.
B) Det hele er en desperat handling, eller et forsøk på å lure småsparere til å tro at ledelsen har klokketro selskapet?
Svar på hovedinnlegg
Old school Omvendt rekkefølge
Til bunnen
Salah
23.11.2018 kl 18:08
2218
Hvorfor hopper du over at det var er bra Q3 og god guidingen mot Q4? Passer det ikke inn i tullet ditt? Oppretter en egen tråd, tuftet på en dårlig skjult agenda! Du lurer ingen med idiotien din!
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.06.2019 kl 08:03 3442

Helt nydelig at de verste av de indoktrinerte nå prøver febrilsk å få fokus vekk fra realitetene. Jeg har kommentert denne i går kveld, men allikevel så skal man klippe/lime inn det samme som var gjort i går kveld. Snakk om å være innavlet og ikke forstå noe som helst. Synes dessverre mest synd på deg.

Dette er over 7 måneder siden og jeg solgte i mai i år. Det gjør innlegget til den enfoldige enda mer patetisk.
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.06.2019 kl 08:05 3448

Hvordan gikk det forresten med Qes i går?
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare
Pirato
27.06.2019 kl 08:21 3417

Salah, hvorfor shorter du ikke når du mener kursen skal ytterligere ned ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:29 Du må logge inn for å svare