Et mareritt av en aksje
Vurderer å ta tapet!! Snart 30% i minus og ser ikke ut som den har tenkt å snu med det første.For en tabbe å røre denne aksjen.
Redigert 21.01.2021 kl 09:26
Du må logge inn for å svare
Anywhere
01.07.2019 kl 16:29
2615
Salah sin nestmest populære aksje, som hun er veldig opptatt av, QES, er da opp ca 10% så langt. Så slipper du å sjekke Salah.
Redigert 21.01.2021 kl 01:15
Rakettrally
01.07.2019 kl 15:57
2642
Salah, mange triggere i denne aksjen. Vi får se hvem som får rett til slutt
Anywhere
01.07.2019 kl 15:56
2643
Salah, nei, de tingene du ber meg spørre meg selv om har jeg snakket med ledelsen om, da jeg synes det er bedre enn å lage fantasiforestilinger i eget hode.
Jeg spør deg spørsmål som er mer relatert til dine synspunkt. Har du noen svar, eller farer du bare med fanteri og løgn?
Mine spørsmål kan selvsagt ikke ledelsen svare på da det er utelukkende markedsrelaterte spørsmål og ikke driftsmessige.
Kom an, vis deg som en moden person nå.
Jeg spør deg spørsmål som er mer relatert til dine synspunkt. Har du noen svar, eller farer du bare med fanteri og løgn?
Mine spørsmål kan selvsagt ikke ledelsen svare på da det er utelukkende markedsrelaterte spørsmål og ikke driftsmessige.
Kom an, vis deg som en moden person nå.
Regner med at de indoktrinerte venter på denne kontrakten som du slang ut som et håp i helgen, er vel ikke slik at det også viser seg å være tomt fjas/løgn??
Spør deg selv følgende - Hvorfor har ikke ledelsen handlet i 2019? Hvorfor ikke et ord om avgangen til CEO? Hvorfor ingen ord rundt ny CEO? Hvorfor ingenting rundt refinansiering? Hvorfor ikke noe nytt rundt riggene som de hadde som et eget punkt på Q1? Svaret er at ledelsen skal ha den ned på 50 øre til 1 krone. Ikke så mye å diskutere, når svaret er kjent.
Anywhere
01.07.2019 kl 15:51
2652
Rakettrally, roboten virker i alle fall, men det er som roboter flest, ingen tanker som synes å være etablert dynamisk...
Rakettrally
01.07.2019 kl 15:50
2649
Kanskje Salah er en robot som er innstilt på å gjenta seg selv ti ganger per dag. På tide å oppdatere harddisken
Anywhere
01.07.2019 kl 15:46
2656
Egentlig litt snålt at denne aksjen, som er Salah sitt eneste fokus, og som han ikke eier, av trådstarter er omtalt som det store marerittet, og Salah er jo hjertens enig.
Likevel er aksjen opp 4% over året, altså bedre enn bankrente, og man har kunne selge lett flere ganger med en oppgang i 2019 på nesten 50%.
Det er for meg ikke noe mareritt.
Men Salah, hvorfor svarer du aldri på mine spørsmål? Kan du ikke delta i balanserte fokusutvekslinger?
Og bare for å ha nevnt det. PS har rett, oljeservice og oljeaksjer generelt er godt opp i USA fra start, snitt 2,8%.
Til og med Qes, som Salah alltid er så opptatt av, er opp nesten 5% fra start.
Sett fra mitt ståsted vil det være rart om oljeprisen fortsetter opp fortsatt over dagen da den er såpass betydelig beveget i dag at en del posisjoner må antas å sikres. Nå skal nye juli-kontrakter også etableres...
Likevel er aksjen opp 4% over året, altså bedre enn bankrente, og man har kunne selge lett flere ganger med en oppgang i 2019 på nesten 50%.
Det er for meg ikke noe mareritt.
Men Salah, hvorfor svarer du aldri på mine spørsmål? Kan du ikke delta i balanserte fokusutvekslinger?
Og bare for å ha nevnt det. PS har rett, oljeservice og oljeaksjer generelt er godt opp i USA fra start, snitt 2,8%.
Til og med Qes, som Salah alltid er så opptatt av, er opp nesten 5% fra start.
Sett fra mitt ståsted vil det være rart om oljeprisen fortsetter opp fortsatt over dagen da den er såpass betydelig beveget i dag at en del posisjoner må antas å sikres. Nå skal nye juli-kontrakter også etableres...
Gratulerer, du fikk da æren å ha ukens første løgn. Regner med at du får rosende ord både fra de indoktrinerte og ledelsen. Godt jobba.
Anywhere
01.07.2019 kl 15:29
2668
Salah, hva er det i dine øyne som skal til for at det er en kjøp/salgs-ratio fra "helvete"?
Og hvilken betydning har nettopp det når det er omsatt aksjer for 500K så langt i dag, altså blant de laveste omsetningsdager?
Og hvorfor faller ikke aksjen ekstremt på din beskrivelse av ratio, særlig når det er så lett å sende den ned som idag?
Svaret på dette er åpenbart ting som må settes i sammenheng med dine løgner om at kursen skulle ned innen noen få uker fra starten av juni. Hvorfor har det motsatte skjedd?
Hvilken garanti har du å gi for at når jeg nå selger eller går short (selv om man ikke får solgt mye aksjer pt...) så kan jeg plukke frem aksjen under 1 krone like over sommeren, slik du har lovet?
Og hvilken betydning har nettopp det når det er omsatt aksjer for 500K så langt i dag, altså blant de laveste omsetningsdager?
Og hvorfor faller ikke aksjen ekstremt på din beskrivelse av ratio, særlig når det er så lett å sende den ned som idag?
Svaret på dette er åpenbart ting som må settes i sammenheng med dine løgner om at kursen skulle ned innen noen få uker fra starten av juni. Hvorfor har det motsatte skjedd?
Hvilken garanti har du å gi for at når jeg nå selger eller går short (selv om man ikke får solgt mye aksjer pt...) så kan jeg plukke frem aksjen under 1 krone like over sommeren, slik du har lovet?
Under 30 minuter til ukens første løgn fra de indoktrinerte er registrert.
Må ikke være så sint, det er jo ledelsen som ønsker de alt vondt, ikke jeg.
Tror du er en strålende skribent i forhold til salah. Han er feigere enn flatlusa....
Blir spennende å se hvor mange % den vil gå ved børsåpning i USA.......Vil bli ukens første løgn fra de indoktrinerte dette.
Noni
01.07.2019 kl 12:44
2611
Vet ikke om jeg tør si dette. Jeg har skrollet gjennom innleggene her, og i og med at jeg har vært utsatt for kritikk for det jeg skriver, må jeg få lov å spørre hvorfor?
For dette er jammen ikke bedre enn det jeg skriver, dette ligner på en prikk.
For dette er jammen ikke bedre enn det jeg skriver, dette ligner på en prikk.
Ukens første håp er slengt ut, børsåpning i USA og vi venter alle spent med. Ledelsen ler seg nok skakke over hvor enkle de indoktrinerte er, de har fått servert fasit, selv da fortsetter man med håp, unnskyldninger og løgner. Håper ledelsen sender takkebrev i etterkant.
10PS
01.07.2019 kl 12:01
2659
Shorte Salah skjelver nå med tanke på børsåpningen i USA.
Vil tro oljeaksjene begynner å ta tilbake det tapte etter hvert fra nå.
Best å være på innsiden av aksjen ( Iran,USA,Kina)
Vil tro oljeaksjene begynner å ta tilbake det tapte etter hvert fra nå.
Best å være på innsiden av aksjen ( Iran,USA,Kina)
Salah la la. On a scale of 1-16 how ondskapsfull is the Managements plan and when will it happen?
I need to k ow when to sell dependent on how evil the plan is. If I can buy back in between 50 øre and 1 kronkie then I will do that. When should I sell?
I need to k ow when to sell dependent on how evil the plan is. If I can buy back in between 50 øre and 1 kronkie then I will do that. When should I sell?
Vikusen
01.07.2019 kl 11:54
2669
Kunne godt informert anngående ny Ceo, men kanskje di er fornøyd med erstatningen? Ellers er du full i dritt Salah som vanlig. Ingen ledelse som vil at firma skal gå dårlig. Burde ikkje vert på børs visst du ikkje forstår hvordan ting fungerer.
Du har vært advart og denne vil stupe nedover, så her kan man sitte å se pengene forsvinne, Hvorfor har ikke ledelsen handlet i 2019? Hvorfor ikke et ord om avgangen til CEO? Hvorfor ingen ord rundt ny CEO? Hvorfor ingenting rundt refinansiering? Hvorfor ikke noe nytt rundt riggene som de hadde som et eget punkt på Q1? Svaret har jeg gitt dere, ledelsen har en ondskpasfull plan og den er på vei til å bli satt ut i livet. Snakk om kort tid, før kursen vil stupe og ledelsen nyter dette.
Vikusen
01.07.2019 kl 11:35
2698
Enig i ein ting, det er drit kjedelig å sitte stuck i denne no. Har trua, men den flytter seg ikkje på slike dager som dette. Frustrerende.
Hvis man ikke ser at det er noe alvorlig galt her, så synes jeg ikke synd i dem. Ingen interesse og det er en kjøp/salg ratio fra helvete. Her kan det fort rase fullstendig og ledelsen sitter nok og vurderer når de skal sette inn støtet. Hvor mange åpenbare signlaer skal man ha? Vi snakker ATL før sommeren er over og da vil emisjonen komme.
Anywhere
01.07.2019 kl 10:14
2757
Jeg sjekker med ledelsen om dette er status hos dem, og ber dem greie ut litt om drittpakkens innhold. Siden dette er fakta og Salah har god innsikt i dette, vil det nok være greit meddelbart:)
Dette er sommerjobben hos ledelsen i Archer: Grei ut om denne faktapåstanden fra Hegnar Online:
"Ledelsen sitter og vurderer om markedet selv vil gjøre jobben gitt positivt segment og oljeprisoppgang, eller om de skal plante en drittpakke for å få den til ATL.
Dette er sommerjobben hos ledelsen i Archer: Grei ut om denne faktapåstanden fra Hegnar Online:
"Ledelsen sitter og vurderer om markedet selv vil gjøre jobben gitt positivt segment og oljeprisoppgang, eller om de skal plante en drittpakke for å få den til ATL.
Marekdet viser ingen interesse for luftslottet og er et spørsmål om tid før det rakner totalt. Ledelsen sitter og vurderer om markedet selv vil gjøre jobben gitt positivt segment og oljeprisoppgang, eller om de skal plante en drittpakke for å få den til ATL. De venter nok med emisjonen til ATL er på plass, da bør man kjøpe, i området 50 øre til 1 krone. Da vil man kjøpe sammen med ledelsen.
Anywhere
01.07.2019 kl 09:44
2798
Passer dårlig for deg det, Salah. For oss som har en del investert på oljerelatert er oljeprisoppgang helt greit:)
Da rykker det solid i porteføljen fra morgenen i dag kan man si.
Drittpakker for Archer forsøker du deg på, Salah, selv om det er på amøbe-nivå.
Jeg kan spørre deg, som har så gode erfaringer. Hva ser du i ordrebildet i dag? Er det signaler på press nedover eller er det tendens til akkumulering? Også sett i forbindelse med ordrebildet før helgen...?
Da rykker det solid i porteføljen fra morgenen i dag kan man si.
Drittpakker for Archer forsøker du deg på, Salah, selv om det er på amøbe-nivå.
Jeg kan spørre deg, som har så gode erfaringer. Hva ser du i ordrebildet i dag? Er det signaler på press nedover eller er det tendens til akkumulering? Også sett i forbindelse med ordrebildet før helgen...?
Pirato
01.07.2019 kl 09:41
2678
Oljeprisen kraftig opp nå. Dette er dårlig nyhet for mørkets fyrste med hodet opp der sola aldri skinner.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08
Blir spennende å se hva ledelsen har bestemt seg for, er det en drittpakke eller en emisjon som kommer først.....passer nok dårlig at det ble såpass positivt børs segment og kraftig oljepris oppgang.
Anywhere
30.06.2019 kl 22:47
2866
Rette fuglen som feis som ber andre gjøre det som en selv er svakest på, ydmykhet. Men det skal du ha, Salah, du kan det med å pisse på deg selv.
Vis meg mine unnskyldninger og løgner, jeg har vist dine som du daglig lirer av deg. Du har heller ikke forklart deg.
Jeg har sagt hva jeg gjør, vært åpen med gevinsttaking, og endog mine nye tradekjøp nå før helgen.
Du hjelper ingen med dine skriverier, har heller ingen gode beveggrunner for hva man kan foreta seg i aksjemarkedet. Men det er kanskje fordi du er lite kjent med aksjekjøp og sikringsinstrumenter? Det virker slik....
Vis meg mine unnskyldninger og løgner, jeg har vist dine som du daglig lirer av deg. Du har heller ikke forklart deg.
Jeg har sagt hva jeg gjør, vært åpen med gevinsttaking, og endog mine nye tradekjøp nå før helgen.
Du hjelper ingen med dine skriverier, har heller ingen gode beveggrunner for hva man kan foreta seg i aksjemarkedet. Men det er kanskje fordi du er lite kjent med aksjekjøp og sikringsinstrumenter? Det virker slik....
Vikusen
30.06.2019 kl 16:44
2959
Egentlig ikkje mulighet til noe annet, oljeprisen kunne falt til 35% med anntall rigger og produksjon i statene
Det er bekreftet avtale Putin Saudi Arabia å holde produksjon nede.Lover godt for Archer
Olja skal opp + Iran krisen
Olja skal opp + Iran krisen
Småfurten og besserwisser, der har vi deg og ikke rart, når man må spise i seg unnskyldninger og løgner stort sett hver dag. Et tips, begynn å fremstå ydmyk, så pisser du i deg minste ikke på deg selv.
Anywhere
30.06.2019 kl 14:28
3030
Salah, jeg forklarte deg forleden at shorting ikke er noe annet aksjesalg, og faktisk svært ofte løfter aksjer vesentlig på oppsiden fremfor å trykke dem så ekstremt ned som du tror. Det finnes ingenting annerledes å shortselge fordi man tror en aksje skal ned enn å kjøpe en aksje fordi man tror den skal opp. Og det er å forstille seg selv om du mener du ikke vet hvordan? Da forteller du at du har såpass lave evner at du skulle egentlig ikke klart å skrive på HO. Short er bare salg av en aksje,men du har lånt den av noen. Det tarer 2,5 minutter å finne ut hvordan det skal gjøres hos dem som tilbyr lånemuligheter. Det eneste er st du må vise at du forstår grunnleggende begrep om aksjemarkedet, og der vil jo du feile, så jeg anbefaler at du bare lever i uvitenheten fortsatt!
Salah du skal ha for din utrettelige kamp for å snakke med kursen på tross av all motstand her inne på forumet. Håper for din del at du ikke har shortet denne aksjen, for her kan det snu veldig fort.
Alle disse har vært akkurat likedan i ukesvis og alle vet hva det har vært verdt! Ingen av de indoktrinerte vil påpeke dette, gjenskapning av håp, unnskyldning og løgner er jo det man gjør året rundt. Ledelsen nyter denne indoktrineringen, da får de satt ondskapen ut i livet uten at noen tørr å reagere. Kjøp etter emisjonen.
10PS
30.06.2019 kl 13:08
3054
De største triggerene denne helgen må jo være Trumps handelsavtale beslutning og nå siste news muligheter for norske oljeselskaper i Kina. Mandag smeller
det meste rett opp.
det meste rett opp.
Tenker vi har disse mulige triggere på kort sikt i Archer: ny CEO, to kontrakter for modul riggene, re-finansiering av gjelden, Q2 rapporten. Andre triggere som dere vet om?
Takk Salah. Du er snill som fanden.
I once knew a punk like you in prison. After a week he called me daddy.
I once knew a punk like you in prison. After a week he called me daddy.
Mulig du ikke kan lese, men kan du ikke be moren din hjelpe deg. Jeg hater shorting/vet ikke hvordan man shorter/ingen interesse å lære det. Alt jeg ønsker er at man vet hvilken ondskapsfull plan ledelsen har og hva de har bestemt seg for. Da har man selv et valg og jeg har fortalt hva som vil skje, du gjør hva du vil.
10PS
29.06.2019 kl 19:38
3227
Stakkar frk. Salah, du gjentar deg selv hele tiden uten at du merker det selv.
Du har jo det du har skrevet tidligere rett foran deg. Prøv å les gjennom dette og se om du kan ha glemt noe.
Leser du alt du har skrevet kan vi snakkes til jul.
Bare et tips : Ikke bruk tid på en aksje i et selskap der du ikke eier en eneste aksje.
Eller kanskje du skal redde alle andre fra å kjøpe aksjer i Archer. Det er jo veldig snilt gjort av deg frk. Short.....
Du har jo det du har skrevet tidligere rett foran deg. Prøv å les gjennom dette og se om du kan ha glemt noe.
Leser du alt du har skrevet kan vi snakkes til jul.
Bare et tips : Ikke bruk tid på en aksje i et selskap der du ikke eier en eneste aksje.
Eller kanskje du skal redde alle andre fra å kjøpe aksjer i Archer. Det er jo veldig snilt gjort av deg frk. Short.....
Kina/Usa er visstnok nok endel av de faste unnskyldningene, alt er lov bare man er indoktrinert. Se også at man håper på en kontrakt neste uke, det samme vil man gjøre neste helg også, viktig å holde håpene i live, mens man ser kursen vil gå mot ATL. Når emisjonen kommer, så er den også positiv, vent og se.
Gleder meg allerede til å høre hvilke håp, unnskyldninger og løgner de indoktrinerte vil komme med i neste uke. Regner med at ledelsen også synes det er festlig at det er noen som ikke vil ta virkeligheten innover seg, all den tid jeg har fortalt hva ledelsens ondskapsfulle plan er. Selv da vil ikke de indoktrinerte se virkeligheten i øynene, alt håp er dessverre ute for disse og jeg håper at de har råd til å se pengene forsvinne.
9kr average Salah. That gotta hurt dawg
Qes management doing a great job today. Valley of shame
Qes management doing a great job today. Valley of shame
Her skyter man vilt rundt seg, virkeligheten blir for tøff. Stort sett alt av håp, unnskyldninger og løgner er brukt opp. Ledelsen nyter skaden de påfører sine aksjonærer og vet at hver dag er en dag nærmere at de vil nå først delmål, ATL. Da vil emisjonen komme og de kan endelig kjøpe aksjer.
Pirato skrev Copy og paste fra et tidligere innlegg ??
salo har nok ikke flere hjerneceller enn et brød. Kjøpte på 8 og solgte på 4. Andre kjøper på 4 tallet. At han får holde på med spammen sin er et mysterium. Trodde det var regler for sånt på forumet.
Pirato
28.06.2019 kl 15:09
3486
Copy og paste fra et tidligere innlegg ??
Muhaaaaaw. Salah you are one sorry assed dropout
Da vil jeg tro at ledelsen har begynt nok en feiring, er en prestasjon å klare å kjøre en vendetta mot sine aksjonærer i måneder, Dette samtidig med at man hever høye lønninger og vet at man snart vil kan få handle aksjer på 50 øre til 1 krone. Ondskap satt i system, som tillates av et like ududgelig styre.