Moskeer får 170 millioner i statstilskudd

atnorhe
28.05.2019 kl 19:18 454

betalt av skattepengene til de med fremmedfrykt. Det er visst ingen problemer med dette, hadde det ikke vært for at de har ingen kvinner i styrene. Hææææ!!! Ingen kvinner i styrene? men det er jo katastrofalt!
Kilde NRK.

Jeg er sikker på at om det kommer noen kvinner med hijab eller nikab inn i styrene, er det Norske folk villig til å doble støtten, til og med tredoble den.
Helt sikkert ,kors på halsen.

Slettet bruker
28.05.2019 kl 20:20 443

Jeg så det. 160.000 medlemmer gis drøyt 1000 kr. pr. stk i støtte.
Til noen som har sneket seg inn i landet ved hjelp av lykkejegertriks.
Hvorfor holder vi på med dette ?
Ta posten vekk fra statsbudsjettet. Dette får de betale selv.
Zorin
28.05.2019 kl 20:29 441

Da må de ta bort støtten til kirken også. Ikke at det ville gjort meg noe.
ladaen7,30
28.05.2019 kl 20:44 435

Det er så mange støtteordninger at det er helt utrolig, religiøse samfunn, skeive ski, selvforsvarsgrupper, kunstverk som ses bare under vann osv osv. Når man leser gjennom disse listene så kan man nesten få fnatt, det er en ufattelig sløsing av penger.
Om man melder seg ut av statskirken så ramler pengene i huet på humanetisk forbund eller noe annet lugubert. Håpløst system.
Slettet bruker
28.05.2019 kl 23:27 421

Vedlikeholdskostnadene til den norske kirke er sånn noenlunde konstante og staten vil selvsagt være villig til å ta den kostnaden selvom vi ikke lenger har en statskirke. Når gudløse nordmenn melder seg ut en etter en, vil derfor støtte pr medlem øke. Da øker sikkert støtten til andre trossamfunn tilsvarende fordi vi ikke kan forskjellsbehandle. Ikke lenger kristen? Neivel, da blir det mer penger til moskeene.
ladaen7,30
28.05.2019 kl 23:35 417

Neivel, da blir det mer penger til moskeene.


Den automatikken der tror jeg neppe er gangbar, men at humanetisk forbund har fordeler av at folk melder seg utav kirka kan jeg tro.
Slettet bruker
29.05.2019 kl 15:20 370

Tilskudd til moskeer må være en gammel ordning fra arbeiderpartiets glansdager. Sosialister tror det hjelper noe som helst å kjøpe seg venner med islam. Halshuggerne skratter i skjegget over snillismen. Terrororganisasjoner gir man ikke penger til
Lurulf
29.05.2019 kl 18:05 358

Rettelse: Moskeene får 400 millioner i statsstøtte for å promotere drapskulten islam i Norge. Hvor mye av disse pengene som blir kanalisert til terrorvirksomhet i de shithole landene muslimene kommer fra kan en jo bare tenke seg.

https://www.nrk.no/norge/krever-likestilling-i-moskeene-_-truer-med-a-fjerne-pengestotte-1.14566409
Blåveisen
29.05.2019 kl 20:22 350

Kutt ut all offentlig støtte til trossamfunnene.På tide at menighetene selv engasjerer seg og selv finansierer og utfører praktisk arbeide for å holde menighetene og bygningsmassen vedlikeholdt.Frivilligheten er sterk her i lander,og tilhørigheten blir mye bedre når menighetens medlemmer må trå tul selv.
Statskirken er dessuten fjernet seg fra folk flest med krangel,politisk korrekthet og bedrevitende moralpreken.
Slettet bruker
29.05.2019 kl 20:53 341

Hei folkens:))

Og..Ca 4% av befolkningen i Norge er muslimer i henhold til SSBs beregninger fra 2016 - merkelig at nesten alle registrerte muslimer i landet er innmeldt i Moskeene og får statsstøtte på kr. 1000 - hvor mange ganger er Muhammed ført opp med forskjellige skrivemåter vet bare foglarna, eller er tallet på Arabere mye høyere enn myndighetene vil erkjenne - hvordan var det med medlemslistene i AUF da Jens ledet den fløyen forresten, har Araberne tatt hurtigkurset i medlemsliste føring - vi blir rundlurt all over...ZnageZz...

https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/4-prosent-muslimer-i-norge--329115

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 29.05.2019 kl 21:01 Du må logge inn for å svare